Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Einari on varmaan unohtanut jo, tai puhuu muuten vaan paskaa. Nythän Helmeri sai juotua aika paljon (kuulemma).Uskoto ihan tosissasi tuohon mitä Einari sanoi? Youtubesta löytyy kasapäin bb videoita, joissa isot miehet ovat aivan jumissa ja oksentaa yms. Ei varmasti tapahdu kahden oluen seurauksena.
No kyllä kai porukka betsaa tota vastaan jos sillä on 6 kerroin bettsonissa. Mokasivat niin pahasti kertoimen kanssa, niin piti bettsonin alkaa ulisemaan vilpistä. Kai ne oletti, että kyseessä olisi ollut uusi Marika, mutta ei niissä mitään samaa ole. Tiskiharja korvikset ei tainnut edesauttaa äänestyksissä.Emmalla taisi olla ainakin vähiten "faneja". Rumat silmälasit, nenärengas ja venytetyt korvat.
Ehkä se Tarina tippuu jo seuraavaksi? Riippuu toki ketä siellä on häädössä.
Siis eikös toi Betssonin homma nyt vaan ole selkeää sissimarkkinointia "Hei me ei saada televisiossa mainostaa, mutta uliuli tämmönen vilppiepäily on! Huomasittehan muuten että meillä voi lyödä vetoa BB:stä?"
Vähän huonoa mainosta, kun poistivat mahdollisuuden veikata seuraavia putoajia.
On kyllä käsittämätöntä miten Kristianin hermot pitää. Muutenkin vängännyt Tarinan kanssa, mutta nyt eilen oli ihan hulabaloo päivä ja äijän naamasta näkee et on ihan finaalissa ja haluis levätä. Siitä huolimatta Tarina itkee joka asiasta. Jos hän pelleilee työvuorossa niin siitä täytyy sanoa positiivisen kehun kautta.. Huoh.
Vartin vinkumisen päätteeksi Kristianin hermot pitää ja heittää mielettömän hienon loppukaneetin ilmoille. En itse pystyisi noin asiaa ilmaisemaan enää tuossa vaiheessa. Tosin Tarinan mielestä sekin on ihanaa..
”Oot ihmeellisin ihminen minkä oon tavannut ja sun ajatusmaailma on mulle niin vieras ku olla ja voi”
On kyllä käsittämätöntä miten Kristianin hermot pitää. Muutenkin vängännyt Tarinan kanssa, mutta nyt eilen oli ihan hulabaloo päivä ja äijän naamasta näkee et on ihan finaalissa ja haluis levätä. Siitä huolimatta Tarina itkee joka asiasta. Jos hän pelleilee työvuorossa niin siitä täytyy sanoa positiivisen kehun kautta.. Huoh.
Vartin vinkumisen päätteeksi Kristianin hermot pitää ja heittää mielettömän hienon loppukaneetin ilmoille. En itse pystyisi noin asiaa ilmaisemaan enää tuossa vaiheessa. Tosin Tarinan mielestä sekin on ihanaa..
”Oot ihmeellisin ihminen minkä oon tavannut ja sun ajatusmaailma on mulle niin vieras ku olla ja voi”
Miten hemmetissä toi pystyy puhumaan noin paljon eikä silti saa kerrottua mitään?
Luuleko toi, että se on jotain äikän esseestä tekemässä johon pitää saada neljä sivua tekstiä, mutta asian saat kerrottua jo ekalla sivulla joten täytesanoja maksimit![]()
Väkisinkin jos panee naisen kanssa joka ei ole puoleentoista viikkoon käynyt suihkussa.jukan ilmeet ja naamataulu on useasti sen näköinen et vaikuttaa joltai mielenvikaselta
Villen pisteet nousi kovasti kun jutteli Helmerin kanssa henkeviä tuossa tovi sitten... ei saarnaamista vaan ymmärtämistä... Ja myös nyt ymmärrän miksi Helmeristä tykätään. Avoin hieno persoona. - Ainakin tuon keskustelun perusteella molemmat hyviä ihmisiä... Tämä on parempaa BB:tä mitä ne jotkut aiemmat kaudet...
Kuka veikkaa, että kun laiva pääsee Tukholmaan, tulee uusi asukas?
Meh... nyt kun kässäriä ajattelee, niin ei tosiaan mahdoton ajatus että noinkin voisi käydä. Ja nyt kun en oikeasti muista, niin koskas tää viikkotehtävä päättyy..?
Ei ole mullakaan 247, eikä ole ollut koskaan ennenkään. Alkukaudet en katsonut koko bb:tä, mikä olikin ihan hyvä idea.Mitä siellä juteltiin?
Eh, pakko tunnustaa että oon katellut näitä iltalähetyksiä jonkun verran, ihan mielenkiinnosta vaan...
Toi laivatehtävä aika hyvä keksintö, huomenna nimeämiset ja muut setit. Hmm.. kaikkeen sitä jumittuukin, no 247 ei tule tilaukseen,ei riitä aika.
Tänään. Illan lähetyksessä näytetään ketkä on häädössä.mikäs päivä ne nimeämiset olikaa
Tuolta löytyykin tekstiä käynnissä olevista nimeämisistä.Ne joilla on live, ni viikkotehtävät ja nimeämiset alkaa yleensä siinä kahden maissa tai vähän jälkeen, ainaki tähän mennessä aina ollu näin. Että sillon kannattaa kytätä jos kynnelle kykenee.
Tuolta löytyykin tekstiä käynnissä olevista nimeämisistä.
24/7 Liveraportointi - Sivu 2 - BBPlaza.org - Foorumi
"Timon äänet:
2p Kimmo
1p Tuula
Millan äänet:
2p Ville
1p Anu
Tarinan äänet:
2p Mira
1p Jukka
Kevinin äänet:
2p Ville
1p Jukka
Tuulan äänet:
2p Timo
1p Eeva-Leena
Miran äänet:
2p Tarina
1p Eeva-Leena"
Tuon Miran kanssa haluaisin häädettävän. Muut on aika rauhallisia tyyppejä, mutta Mira on hössöttäjä.Äanestys
Kenen tulisi jäädä taloon? Kenen tulisi jäädä taloon?
Kenen tulisi pudota talosta? Kenen tulisi pudota talosta
- ja Krisu pelästytti kesken lemmenhetken![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.