Big Brother 2019

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
En ole nyt seurannut mutta eikös toi valinta Eeviksen ja Jukan välillä ollut katsojien äänestämä?
Oli joo, mutta BB:n veto oli laittaa nämä erilleen, katsojat vain valitsi kumminpäin menee.

Eilenhän eevis jo pyysi hierontaa sviitissä ja lopulta pyysi yhtä tiettyä henkilökunnan jäsentä. Jukka oli jo menossa puoli alastoman eeviksen päälle, kunnes BB:n käskystä risteilyisäntänä toimiva krisu tuli sanomaan, että asiakkaiden kanssa ei tehdä mitään edes seksuaalisuuteen viittaavaa toimintaa.

Jukkahan tästä suuttui ja alkoi jopa mököttämään. Tämän jälkeen asiaa puitiin keittiössä hyvä tovi ja lopputuloksena krisu teki päätöksen, että Jukka ei mene lähellekään eevistä, jotta kukaan ulkopuolinen ei voi ajatella edes mitään pientä hipsutusta, jotta tehtävä varmasti onnistuu.

Jukka otti todella rajusti kyllä itseensä ettei päässyt pimperoa haistelee ja teki kyllä itsestään aivan pellen.
Tupakka paikalla krisu sanoi työvuorojen päätyttyä Villelle/helmerille, että aikalailla kapinahenkeä havaittavissa.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
665
Uskotko ihan tosissasi tuohon mitä Einari sanoi? Youtubesta löytyy kasapäin bb videoita, joissa isot miehet ovat aivan jumissa ja oksentaa yms. Ei varmasti tapahdu kahden oluen seurauksena.

e. typo
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 611
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 611
Emmalla taisi olla ainakin vähiten "faneja". Rumat silmälasit, nenärengas ja venytetyt korvat.

Ehkä se Tarina tippuu jo seuraavaksi? Riippuu toki ketä siellä on häädössä.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
293
Yli 6:n kerroin Emmalle oli törkeä ylikerroin. Jossain toisessa uutisessa mainittiin IS:n äänestys jossa vain 10% halus Emman ulos.

Pitää kuitenki muistaa että äänestystapa vaikuttaa merkittävästi. Jos katsojat olis äänestäny kenen haluaa lähtevän, Tarina ois melko varmasti äänestetty pihalle ja Emma ois taas ollu suht varmasti turvassa, ja 6,15-kerroin ois tolla äänestystavalla ollut jokseenkin perusteltu.

Mutta kun äänestettiin jäämään, niin ei ollut kovin yllättävää ettei Emmalla ollut paljonkaan intohimoisia, äänestäviä, faneja. Vielä olisi aiempien kausien perusteella pitänyt tietää että suurin osa äänistä annetaan häätölähetyksen aikana ja niihin vaikuttaa väliaikatilanteet mitä muutamia kertoja vilautetaan.

En tiedä millä taustatutkimuksella Betsson kertoimet valitsi, mutta ite oisin välittömästi tarttunu yli kutosen kertoimeen jos olisin vaan tiennyt että BB:lle ylipäätään tarjotaan vetoja, ja ei niin yllättäen vedoista tietävät tarttui siihen myös.
 
Liittynyt
01.09.2017
Viestejä
263
Emmalla taisi olla ainakin vähiten "faneja". Rumat silmälasit, nenärengas ja venytetyt korvat.

Ehkä se Tarina tippuu jo seuraavaksi? Riippuu toki ketä siellä on häädössä.
No kyllä kai porukka betsaa tota vastaan jos sillä on 6 kerroin bettsonissa. Mokasivat niin pahasti kertoimen kanssa, niin piti bettsonin alkaa ulisemaan vilpistä. Kai ne oletti, että kyseessä olisi ollut uusi Marika, mutta ei niissä mitään samaa ole. Tiskiharja korvikset ei tainnut edesauttaa äänestyksissä.

Äänimäärät on sen verran pieniä, että tollasilla kertoimilla jo joku kaveriporukka pystyisisi jo vaikuttamaankin tulokseen varsinkin tällasessa tapauksessa jossa jollakin ei ole juuri faneja ollenkaan.

Eiköhän Elmeri tän jo voita 22k instagram seuraajan turvin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
540
hmmm... miksiköhän tänään ei näy ruutu+:sta kuin musta ruutu? tilaus kuitenkin voimassa 5.10 asti?

Tänään toki tuli uusi pankkikortti mutta en ole vielä ottanut käyttöön, joten ei siitä pitäisi olla kiinni...

[edit]näköjään samasta(kin) verkosta anterolla toimii selaimen kautta mutta linuxilla ei (enää...) - hassua...[/edit]
 
Viimeksi muokattu:

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Peruin oman tilauksen. Täyttä paskaa seurata maalin kuivumista.

Käyttöoikeutta kuitenkin vielä jäljellä 16.9.2019 aamuun saakka.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 712
Siis eikös toi Betssonin homma nyt vaan ole selkeää sissimarkkinointia "Hei me ei saada televisiossa mainostaa, mutta uliuli tämmönen vilppiepäily on! Huomasittehan muuten että meillä voi lyödä vetoa BB:stä?"
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Siis eikös toi Betssonin homma nyt vaan ole selkeää sissimarkkinointia "Hei me ei saada televisiossa mainostaa, mutta uliuli tämmönen vilppiepäily on! Huomasittehan muuten että meillä voi lyödä vetoa BB:stä?"
Vähän huonoa mainosta, kun poistivat mahdollisuuden veikata seuraavia putoajia.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
293
Vähän huonoa mainosta, kun poistivat mahdollisuuden veikata seuraavia putoajia.
On siellä vielä se voittajaveto joka on niin arpapeliä näin aikasessa vaiheessa, mutta yleinen medianäkyvyys on se markkinointivoitto, etenkin kun 95% vedonlyöjistä BB ei voisi vähempää kiinnostaa muutenkaan. Ohjelmana tai vedonlyöntikohteena.

Kilpailu on kovaa vedonlyöntifirmoilla Veikkauksen monopolin ja mainostuskieltojen alla, kaikki näkyvyys tämmösen ison mediailmiön tiimoilta on vaan plussaa.

Endemolilla ois enemmän menetettävää äänestysvilpillä ku ulkomaisella vedonlyöntifirmalla perusteettomalla syytöksellä.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
On kyllä käsittämätöntä miten Kristianin hermot pitää. Muutenkin vängännyt Tarinan kanssa, mutta nyt eilen oli ihan hulabaloo päivä ja äijän naamasta näkee et on ihan finaalissa ja haluis levätä. Siitä huolimatta Tarina itkee joka asiasta. Jos hän pelleilee työvuorossa niin siitä täytyy sanoa positiivisen kehun kautta.. Huoh.




Vartin vinkumisen päätteeksi Kristianin hermot pitää ja heittää mielettömän hienon loppukaneetin ilmoille. En itse pystyisi noin asiaa ilmaisemaan enää tuossa vaiheessa. Tosin Tarinan mielestä sekin on ihanaa..

”Oot ihmeellisin ihminen minkä oon tavannut ja sun ajatusmaailma on mulle niin vieras ku olla ja voi”
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 890
ite oisjo sanonu. bla bla bla olejo hiljaa, minä vedän johtajan roolin omallatyylilläni parhaalla näkemälläni tavalla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 611
On kyllä käsittämätöntä miten Kristianin hermot pitää. Muutenkin vängännyt Tarinan kanssa, mutta nyt eilen oli ihan hulabaloo päivä ja äijän naamasta näkee et on ihan finaalissa ja haluis levätä. Siitä huolimatta Tarina itkee joka asiasta. Jos hän pelleilee työvuorossa niin siitä täytyy sanoa positiivisen kehun kautta.. Huoh.




Vartin vinkumisen päätteeksi Kristianin hermot pitää ja heittää mielettömän hienon loppukaneetin ilmoille. En itse pystyisi noin asiaa ilmaisemaan enää tuossa vaiheessa. Tosin Tarinan mielestä sekin on ihanaa..

”Oot ihmeellisin ihminen minkä oon tavannut ja sun ajatusmaailma on mulle niin vieras ku olla ja voi”
Mulla on huono keskittymiskyky. Mutta ei tuota Tarinan kertomista meinaa jaksaa kuunnella. :D Ihan hyvä jos tippuisi. Kunnon perseilijät mahtaa olla (kuten itse). Itse oonkin sairaseläkkeellä.

Kristian olisi kyllä ihan hyvä pomo, hyvät hermot.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
On kyllä käsittämätöntä miten Kristianin hermot pitää. Muutenkin vängännyt Tarinan kanssa, mutta nyt eilen oli ihan hulabaloo päivä ja äijän naamasta näkee et on ihan finaalissa ja haluis levätä. Siitä huolimatta Tarina itkee joka asiasta. Jos hän pelleilee työvuorossa niin siitä täytyy sanoa positiivisen kehun kautta.. Huoh.




Vartin vinkumisen päätteeksi Kristianin hermot pitää ja heittää mielettömän hienon loppukaneetin ilmoille. En itse pystyisi noin asiaa ilmaisemaan enää tuossa vaiheessa. Tosin Tarinan mielestä sekin on ihanaa..

”Oot ihmeellisin ihminen minkä oon tavannut ja sun ajatusmaailma on mulle niin vieras ku olla ja voi”
Miten hemmetissä toi pystyy puhumaan noin paljon eikä silti saa kerrottua mitään?

Luuleko toi, että se on jotain äikän esseestä tekemässä johon pitää saada neljä sivua tekstiä, mutta asian saat kerrottua jo ekalla sivulla joten täytesanoja maksimit :confused:
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Miten hemmetissä toi pystyy puhumaan noin paljon eikä silti saa kerrottua mitään?

Luuleko toi, että se on jotain äikän esseestä tekemässä johon pitää saada neljä sivua tekstiä, mutta asian saat kerrottua jo ekalla sivulla joten täytesanoja maksimit :confused:
En oo vajaan kahden viikon 24/7 seurannalla kuullut, että olisi kertaakaan päässyt asiansa kanssa maaliin..

Enemmän ärsyttää ”ihanaa”, ”Musta se on tosi kiva”, ”mä tykkäisin tosi paljon”, ”mä arvostaisin paljon”, ”mä haluaisin tosi paljon”

5 min keskustelussa noita on 99,8% muita sanoja 0,2%, sisältöä 0%.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
540
mjoopas, ei enää näy linux-Mintulla ruutu.fi:stä mikään - data liikkuu kyllä... sori OT

[edit]nyt taas toimii... mikä lie ollut ku itekseen korjaantui - Krisu jaksaa kyllä näköjään... pinnat siitä...[/edit]
 
Viimeksi muokattu:

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 890
jukan ilmeet ja naamataulu on useasti sen näköinen et vaikuttaa joltai mielenvikaselta
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
540
Villen pisteet nousi kovasti kun jutteli Helmerin kanssa henkeviä tuossa tovi sitten... ei saarnaamista vaan ymmärtämistä... Ja myös nyt ymmärrän miksi Helmeristä tykätään. Avoin hieno persoona. - Ainakin tuon keskustelun perusteella molemmat hyviä ihmisiä... Tämä on parempaa BB:tä mitä ne jotkut aiemmat kaudet...
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 890
ensiivkon viikkotehtäväks ois hyvä joku selviytyjät teemaan sopiva, jaettas porukka 2 tiimiin ja asumaan eri leireissä, päivätehtävät ratkasis aina kuka joukkue viettää yön ulkona tai saa jotain muutakin kuin pelkkää riisiä.

ta sit samantyyppinen 2 tiimiä asuvat erillään, joku viikko tehtävä missä pitää suorittaa jotain tiettymäärä ja summa mutikassa arvioida paljonkositä tehty. voittaja tiimisais sit armottomat saunabileet.

minkälaisia itse toivoisitte
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 702
Villen pisteet nousi kovasti kun jutteli Helmerin kanssa henkeviä tuossa tovi sitten... ei saarnaamista vaan ymmärtämistä... Ja myös nyt ymmärrän miksi Helmeristä tykätään. Avoin hieno persoona. - Ainakin tuon keskustelun perusteella molemmat hyviä ihmisiä... Tämä on parempaa BB:tä mitä ne jotkut aiemmat kaudet...
Mitä siellä juteltiin?

Eh, pakko tunnustaa että oon katellut näitä iltalähetyksiä jonkun verran, ihan mielenkiinnosta vaan...
Toi laivatehtävä aika hyvä keksintö, huomenna nimeämiset ja muut setit. Hmm.. kaikkeen sitä jumittuukin, no 247 ei tule tilaukseen,ei riitä aika.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 702
Kuka veikkaa, että kun laiva pääsee Tukholmaan, tulee uusi asukas?
Meh... nyt kun kässäriä ajattelee, niin ei tosiaan mahdoton ajatus että noinkin voisi käydä. Ja nyt kun en oikeasti muista, niin koskas tää viikkotehtävä päättyy..?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 611
Mitä siellä juteltiin?

Eh, pakko tunnustaa että oon katellut näitä iltalähetyksiä jonkun verran, ihan mielenkiinnosta vaan...
Toi laivatehtävä aika hyvä keksintö, huomenna nimeämiset ja muut setit. Hmm.. kaikkeen sitä jumittuukin, no 247 ei tule tilaukseen,ei riitä aika.
Ei ole mullakaan 247, eikä ole ollut koskaan ennenkään. Alkukaudet en katsonut koko bb:tä, mikä olikin ihan hyvä idea. :) Esim eillinen koostekin oli pikkasen tylsä, mutta kyllä ne silti tulee katsottua.

Oma veikkaus nimeämisistä. Tarina, Ville ja Kristian. Bonuksena vaikka Timo. En tiedä sitten montako on häädössä. Toivottavasti taas samat kolme. Kaksi on jotenkin turhan vähän. Jos asukkaat on fiksuja, niin ne ei äänestä häätöön Kristiania, koska yleisön kannatusta on selvästi paljon. Ja jos häädössä silti on Kristian, niin turha sen on sitä jännittää. Toki viikkotehtävä oli rankka, varsinkin Krisulle. Villehän sai itse valita Krisun johtajaksi, ihan hyvä valinta.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
293
Ne joilla on live, ni viikkotehtävät ja nimeämiset alkaa yleensä siinä kahden maissa tai vähän jälkeen, ainaki tähän mennessä aina ollu näin. Että sillon kannattaa kytätä jos kynnelle kykenee.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 611
Ne joilla on live, ni viikkotehtävät ja nimeämiset alkaa yleensä siinä kahden maissa tai vähän jälkeen, ainaki tähän mennessä aina ollu näin. Että sillon kannattaa kytätä jos kynnelle kykenee.
Tuolta löytyykin tekstiä käynnissä olevista nimeämisistä.

24/7 Liveraportointi - Sivu 2 - BBPlaza.org - Foorumi
"Timon äänet:
2p Kimmo
1p Tuula

Millan äänet:
2p Ville
1p Anu

Tarinan äänet:
2p Mira
1p Jukka

Kevinin äänet:
2p Ville
1p Jukka

Tuulan äänet:
2p Timo
1p Eeva-Leena

Miran äänet:
2p Tarina
1p Eeva-Leena"
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 611
Toivottavasti Mira tippuu. Jotenkin kovaääninen hössöttäjä. :)

Nimeämiset tulokset:
Ville 6p
Mira 6p
Timo 5p
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 125
Ei paljon Jukkaa ja Eeva-Leenaa näköjään kiinnosta edes olla muiden seurassa. Menivät kahdestaan köllöttelemään pihalle muiden ollessa sisällä. Ulos tommoset.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
540
Nehän on eläny puutteessa monta... ööh, vuorokautta, joten pientä ymmärrystä ;)

edit: tuolla kuulemma vuorokausi on viikko... - ja Krisu pelästytti kesken lemmenhetken ;)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 702
Kävivät aiemmin siviilin viikonloppuohjelmaa läpi. Kimmo kertoi käyvänsä Keltaisessa ruusussa. Nyt Krisu totesi keittiössä, että voisi lähteä joskus mukaan, kun pääsevät pois talosta. Helmeri innostui myös. Gloryhole mainittiin.
Milla: Mikä on gloryhole?
Krisu: Googleta ku meet kotii.
Milla: Mä tulin tänne oppimaa.
Krisu: Se on sellanen reikä seinässä -peli.
Milla: Katotaako siitä jotain?
Helmeri: No ei kannata. Voi saada jotain silmää.

-----

Toisaalta kopsattua:hungry::lol: Mitähän muuta menee ohi korvien tai silmien. No niin mutta näin:psmoke:
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 890
ois nyt demonnu millalle sitä mitenkä se toimii, sanonu " menee polvillesi laita silmätkiinni, suuauki ja odota hetki " työntäny sitten vaikka nakkimakkaraa suuhun malliksi
 
Liittynyt
12.11.2016
Viestejä
362
Aika väsynyttä tuotannon puolelta. Laitetaan porukka käsirautoihin. Eikö mitään muuta keksitä, näinhän on tehty ennenkin. Näyttää ja tuntuu että tuotanto tekee tätä ohjelmaa itselleen eikä katsojille. Itekseen sielä hihittelevät muka hauskoille tempauksille..
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 890
eilen illalla kristiankin haukku konsemptin paskaks tais muitakin olla samaamieltä. jukka romahti sitä vitutti ettei tuolla voittamisen palkinnot motivoi voittoon ja mikään ei oikein motivoi olemaan siellä, kun ei kuulema virheistä ei tuu kunnon rangaistuksiakaan, kun joka tapauksessa voi ostaa saman virvoituspaketin voitti tai hävis

lie sitten hätäisesti yönpähkäilleet rangaistuksia ja keksivät jo ennekin käytössä olleen käsirautajutun
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
844
Palkintona pitäs olla vaik milli ni jengiä varmaa kiinnostaski roikkua käsiraudoissa. Ku ei oo panosta ni ei kait kukaa tuol jaksakkaa mitää perseilyä katella.
 

Cojin de Raton

Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 644
Tuotannolla loppu ideat jo tällä viikolla. Harvinaisen tylsää ja väsynyttä menoa ollu tähän mennessä.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 890
ne on varmasti suunitellu valmiiksi viikkotehtävät ja päivätehtävät. salatehtävistä en tiiä onko ollu yhtään ? mut ois mukava jos tuotanto esim improis paremmin tapahtumien mukana, kun eihän etukäteen voi tietää miten ihmiset käyttäytyy. niin vähän tilanteittan mukaan improisvat mini tehtäviä tai jotain.

saattais vähentää tuota peittjoenalla makoilua ja muutenkin katsojille jotain
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 425
Viestejä
4 198 975
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom