• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Ruoka Ben jerrys, Minimani, 3kpl 10e

Liittynyt
26.11.2020
Viestejä
422
Harmi että ei ole lähistöllä ruoka-minimania. K-kaupatkaan ei ilmeisesti enää näin kovia tarjouksia anna.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
198
Joo voisi tarkentaa mitä myymälöitä tarjous koskee, sivuilta ei löydy mitään infoa tästä.

Jopa 70% alennuksella nämä ovat hurjan kalliita kun kattoo tota litrahintaa ja vertaa ei-tarjouksella oleviin lidin tuotteisiin, joissa sitä itse jäätelöäkin on suhteessa enemmän.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 250
Joo voisi tarkentaa mitä myymälöitä tarjous koskee, sivuilta ei löydy mitään infoa tästä.

Jopa 70% alennuksella nämä ovat hurjan kalliita kun kattoo tota litrahintaa ja vertaa ei-tarjouksella oleviin lidin tuotteisiin, joissa sitä itse jäätelöäkin on suhteessa enemmän.
Ei nyt millään pahalla mutta lidlin tuotteita ei näihin voi verrata millään tavalla.
Toinen on herkullista ja toinen on ”tokmanni tuote”…
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
198
Ei nyt millään pahalla mutta lidlin tuotteita ei näihin voi verrata millään tavalla.
Toinen on herkullista ja toinen on ”tokmanni tuote”…
Makuasioita, kaikki ei tykkää äklönmakeasta. Ben & Jerrysillä on ns. premium -maine, joten ymmärrän kyllä miksi se on selkeästi kalliimpaa.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
107
Joo voisi tarkentaa mitä myymälöitä tarjous koskee, sivuilta ei löydy mitään infoa tästä.
Mitä todennäköisimmin B&J:ä löytyy vain Minimanin hypermarket-myymälöistä. Lempäälän tai Tampereen myymälöissä ei ole tuore- tai pakastetuotteita myynnissä.

Minimani sanoi:
Minimani-myymälät

Minimanin hypermarket-myymälät sijaitsevat Jyväskylässä, Kokkolassa, Rovaniemellä, Seinäjoella sekä Vaasassa.

Käyttötavaramyymälämme löydät Lempäälän Ideaparkista sekä Tampereelta Lielahdesta.
 
Liittynyt
10.02.2021
Viestejä
257
On muuten erittäin hyvä hinta Lettlopi-langasta 3,50 €/kerä. Jos itse tai puoliso tms. neuloo ja kiinnostunut noista islantilaisista langoista. Lankatarjous näyttää olevan sekä ruokakaupoissa että Lempäälä/Tampere Minimaneissa.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
214
Taas tämäkin tarjous on jossain hornan kuusessa.
Jokin aika sitten täällä tapeltiin siitä että onko 3kpl kympillä hyvä tarjous ja heloust oli vahvasti sitä mieltä ettei ole, nyt hän sitten postaa kaikki ben jerrys tarjoukset perähikiöillä kuin itkupotkuraivarit saanut lapsi.
(oma mielipiteeni on että jos käyttäjä itse sanoo tarjouksen olevan huono ei hänen sen jälkeen tulisi postata kyseistä tarjousta itse.)
 
Liittynyt
26.11.2020
Viestejä
422
Onhan se aika söpöä. Mutta lopun lopuksi tärkeintä kuitenkin että joku postaa niin ei mene BJt ohi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 998
Viestejä
4 209 586
Jäsenet
71 002
Uusin jäsen
Pera L

Hinta.fi

Ylös Bottom