• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Ruoka Ben&Jerry`s jäätelöt, 3prk/10€, Tokmanni

Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
369
Tuote: Ben&Jerry`s jäätelöt
Tarjoushinta: 3prk/10€
Normaalihinta: 7.59€-7.99€/prk
Kauppa: Elintarvikkeita myyvät Tokmannit
Voimassa: 27.-31.12.2023
Linkki: Tokmannin uusin tarjouslehti | Tutustu viikon parhaisiin tarjouksiin

Kommentti tarjouksesta: Saatavissa näistä Tokmannin myymälöistä: Centtilä, Iisalmi, Joensuu Raatekangas, Järvenpää, Kajaani, Lehtikangas, Kemi, Tervaharju, Kiuruvesi, Kylmäkoski, Masku, Mäntsälä, Mänttä, Oulu (Jukola, Kaijo), Sotkamo, Tornio, Vanhakylä, Varkaus ja Äänekoski.
 
Liittynyt
11.01.2019
Viestejä
189
Jep no ei ainakaa pk-seudulle sitte saa jäätelöä, ellei sitten näiden perässä lähe järvenpäähän asti :lol:
 

pp7

Liittynyt
25.12.2022
Viestejä
20
Purkki maksaa normaalisti 7.59€-7.99€, joten kyllä tämä on hyvä tarjous. Itse en osta tuolla normaalilla hinnalla ikinä.
Sun mielestä eräiden huonekaluliikkeiden 50% alennukset on myös hyviä tarjouksia? Jos hinta asetetaan liian yös ja sen jälkeen jatkuvasti myydään alella, ei silloin mielestäni ole hyvä tarjous. Joku näistä tykkäävä voi tietenkin kokea saavansa vastinetta tuolla normihinnallakin, itse en.

Mutta turhahan tästä on edes keskustella. Boikotoin ton venäjä-jutun takia.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 250
Sun mielestä eräiden huonekaluliikkeiden 50% alennukset on myös hyviä tarjouksia? Jos hinta asetetaan liian yös ja sen jälkeen jatkuvasti myydään alella, ei silloin mielestäni ole hyvä tarjous. Joku näistä tykkäävä voi tietenkin kokea saavansa vastinetta tuolla normihinnallakin, itse en.

Mutta turhahan tästä on edes keskustella. Boikotoin ton venäjä-jutun takia.
Benkut on ehkä max 4x vuodessa tossa tarjouksessa, viime aikoina vielä nerffattu tarjous olemaan 2 kympillä, ja sä vertaat näitä siihen että huonekalukaupoissa ei ole vuodessa yhtenäkään päivänä kalliimmalla kuin tolla 50% myynnissä?

Onhan tämä tarjouksena ihan älyttömän kova, toi jäätelö kuitenkin on about parasta mitä voi ostaa, jos nyt jätetään politiikka asian ulkopuolelle.

Itsekin olisin käynyt ostamassa mutta ei ole noita ruokaa myyviä tokmanneja lähellä…
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 152
Sun mielestä eräiden huonekaluliikkeiden 50% alennukset on myös hyviä tarjouksia? Jos hinta asetetaan liian yös ja sen jälkeen jatkuvasti myydään alella, ei silloin mielestäni ole hyvä tarjous. Joku näistä tykkäävä voi tietenkin kokea saavansa vastinetta tuolla normihinnallakin, itse en.

Mutta turhahan tästä on edes keskustella. Boikotoin ton venäjä-jutun takia.
Näitä ei tätä kolme kympillä tarjousta alemmalla hintaa saa koskaan. Niitä huonekaluliikkeiden tuotteita voi saada koska tahansa halvemmalla hintaa, alennusprosentista viis. Eli mitä tässä nyt yritetään verrata?
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
369
Huonekaluliikkeissä onkin jatkuvasti melkein joka viikko kaikki tuotteet vähintään -50% ja se onkin nykyisin uusi normaali hinta huonekaluille joten on aika outoa mennä tätä vertailemaan Ben&Jerry`s jäätelö tarjoukseen joita ei saa enää kovin usein tuohon 3prk/10€ hinnalla. Citymarketista ja Prismasta on Ben&Jerry`s jäätelöä saanut viimeksi 3prk/10€ elokuussa ja sen jälkeen halvimmat tarjoushinnat ovat olleet 4€/prk. Täällä mainittu Minimani myy myös Ben&Jerry`s jäätelöä 3prk/10€ ja joskus myös Halpahallikin, mutta suurin osa tämän foorumin lukijoista ei pysty näitä tarjouksia hyödyntämään, koska näillä kaupoilla ei ole valtakunnallista myymäläverkostoa.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 052
Näitä ei tätä kolme kympillä tarjousta alemmalla hintaa saa koskaan.
Olet väärässä. Jos seuraisit tänne kirjoitettavia tarjouksia, huomaisit, että tämän vuoden aikana on saanut halvemmalla vähintään kolme kertaa.

... aika outoa mennä tätä vertailemaan Ben&Jerry`s jäätelö tarjoukseen joita ei saa enää kovin usein tuohon 3prk/10€ hinnalla.
Olet väärässä. Jos seuraisit tänne kirjoitettavia tarjouksia, huomaisit, että tämän vuoden aikana on saanut vähintään 16 kertaa vähintään tuolla hinnalla. Tuossa ei ole tosiaan kaikki, koska olin estynyt raportoimaan tajouksia usean kuukauden ajaksi.
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 152
Olet väärässä. Jos seuraisit tänne kirjoitettavia tarjouksia, huomaisit, että tämän vuoden aikana on saanut halvemmalla vähintään kolme kertaa.



Olet väärässä. Jos seuraisit tänne kirjoitettavia tarjouksia, huomaisit, että tämän vuoden aikana on saanut vähintään 16 kertaa vähintään tuolla hinnalla. Tuossa ei ole tosiaan kaikki, koska olin estynyt raportoimaan tajouksia usean kuukauden ajaksi.
Puhuin ihan sellaisista kaupoista joita on yleensä isoissa kaupungeissa. Tokmanneilla ei ole pakastimia täälläpäin eikä nuo kaksi muuta kauppaa sano mitään.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 052
Puhuin ihan sellaisista kaupoista joita on yleensä isoissa kaupungeissa. Tokmanneilla ei ole pakastimia täälläpäin eikä nuo kaksi muuta kauppaa sano mitään.
Jos lukisit viestini minkä kirjoitin, huomaisit, että tarjous ollut vuoden aikana K- ja S-kaupoissakin vähintään seitsemän kertaa.
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 152
Jos lukisit viestini minkä kirjoitin, huomaisit, että tarjous ollut vuoden aikana K- ja S-kaupoissakin vähintään seitsemän kertaa.
Kyllä tuossa mainitaan vaan noi kolme ilmoitusta. Miten saat kolmesta yli seitsemän?
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 052
Muistatko itse edes mitä viestiäni alunperin lainasit? Sitä jossa sanoin että näitä ei tätä kolme kympillä tarjousta alemmalla hintaa saa koskaan.
Olet oikeassa. Viittasin tarjoukseen, missä jäätelöitä saa vähintään kolme kappaletta kympillä.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 052
Valtakunnallisista myymälöistä ei saa koskaan alle kympillä kolmea ja K-ryhmäkin nosti tarjoushintaa olikohan 3kpl 12€.
Olet oikeassa. Mutta jos maksaa 0,01€ enemmän, eli yhteensä 10 euroa, niin vuoden aikana valtakunnallisista K- ja S-ketjuista tarjouksen on saanut vähintään seitsemän kertaa.
 

pp7

Liittynyt
25.12.2022
Viestejä
20
Näitä ei tätä kolme kympillä tarjousta alemmalla hintaa saa koskaan. Niitä huonekaluliikkeiden tuotteita voi saada koska tahansa halvemmalla hintaa, alennusprosentista viis. Eli mitä tässä nyt yritetään verrata?
Voisit lukea viestini uudelleen ajatuksen kanssa. En missään maininnut 3kpl kympillä alempaa hintaa enkä verrannut jäätelöä sohvaan.

Jos pitää rautalangasta vääntää niin hain sitä, että tässä on normihinta asettettu ihan liian isoksi ja tämä alehinta on lähempänä sopivaa hintaa. Ei mielestäni siis hyvä tarjous. Ja huonekaluvertaus oli vain kettuilua mineraalimiehelle, jonka mielestä tarjous on hyvä jos on vain tarpeeksi tippunut normihinnasta. Minun mielestäni ois hyvä ottaa huomioon se normihinnan järkevyys.

Mutta tämä on vain minun arvailua. Ei minulla eikä varmaan muillakaan tähän ketjuun kirjoittaneilla ole tietoa kyseisen jäätelön valmistuskustannuksista ja katteista. Mutta kyllä tätä on tullut nähtyä alessa kaupoissa ja tällä palstalla ihan liikaakin.
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 152
Voisit lukea viestini uudelleen ajatuksen kanssa. En missään maininnut 3kpl kympillä alempaa hintaa enkä verrannut jäätelöä sohvaan.

Jos pitää rautalangasta vääntää niin hain sitä, että tässä on normihinta asettettu ihan liian isoksi ja tämä alehinta on lähempänä sopivaa hintaa. Ei mielestäni siis hyvä tarjous. Ja huonekaluvertaus oli vain kettuilua mineraalimiehelle, jonka mielestä tarjous on hyvä jos on vain tarpeeksi tippunut normihinnasta. Minun mielestäni ois hyvä ottaa huomioon se normihinnan järkevyys.

Mutta tämä on vain minun arvailua. Ei minulla eikä varmaan muillakaan tähän ketjuun kirjoittaneilla ole tietoa kyseisen jäätelön valmistuskustannuksista ja katteista. Mutta kyllä tätä on tullut nähtyä alessa kaupoissa ja tällä palstalla ihan liikaakin.
Eiköhän normaalihinta ole näissä se millä enemmistö näitä ostaa ja muutama iotechin tarjoushaukka sitten kyttää alennushintoja.
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
369
Olet väärässä. Jos seuraisit tänne kirjoitettavia tarjouksia, huomaisit, että tämän vuoden aikana on saanut vähintään 16 kertaa vähintään tuolla hinnalla. Tuossa ei ole tosiaan kaikki, koska olin estynyt raportoimaan tajouksia usean kuukauden ajaksi.
Minä tarkoitinkin tuossa K ja S-Ryhmän kauppoja joista on saanut viimeksi 3prk/10€ elokuussa ja sen takia en ottanut huomioon muita kauppoja, koska niillä ei ole valtakunnallista myymäläverkostoa.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 052
Minä tarkoitinkin tuossa K ja S-Ryhmän kauppoja joista on saanut viimeksi 3prk/10€ elokuussa ja sen takia en ottanut huomioon muita kauppoja, koska niillä ei ole valtakunnallista myymäläverkostoa.
Todistustaakka on väitteen esittäjällä. Joten linkkaa tuolta ajalta kaikki S- ja K-kauppojen mainokset jotta voimme tuosta varmistua.
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
369
Todistustaakka on väitteen esittäjällä. Joten linkkaa tuolta ajalta kaikki S- ja K-kauppojen mainokset jotta voimme tuosta varmistua.
Ei kiitos. En tuhlaa aikaani moiseen ja rupea etsimään joka ikistä mainosta elokuun alun ja joulukuun lopun väliseltä ajalta. Viimeisin vahvistettu 3prk/10€ tarjous, mitä tältä foorumilta löytyy on tuo elokuun alku ja sen jälkeen kukaan ei ole ilmoittanut yhtäkään tarjousta S ja K-Ryhmän kaupoista. Elokuun jälkeen muistan nähneeni vain 4€/prk tarjouksia.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 052
Ei kiitos. En tuhlaa aikaani moiseen ja rupea etsimään joka ikistä mainosta elokuun alun ja joulukuun lopun väliseltä ajalta. Viimeisin vahvistettu 3prk/10€ tarjous, mitä tältä foorumilta löytyy on tuo elokuun alku ja sen jälkeen kukaan ei ole ilmoittanut yhtäkään tarjousta S ja K-Ryhmän kaupoista. Elokuun jälkeen muistan nähneeni vain 4€/prk tarjouksia.
Eli esitit väitteen, mitä et pysty todistamaan. Selvä.

Minä väitän sitten, että olen nähnyt S- tai K-ketjujen kaupoissa tuon tarjouksen vähintään kerran kuussa koko vuoden ajan.
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
369
Eli esitit väitteen, mitä et pysty todistamaan. Selvä.

Minä väitän sitten, että olen nähnyt S- tai K-ketjujen kaupoissa tuon tarjouksen vähintään kerran kuussa koko vuoden ajan.
Ihan miten vain haluat vaikka täällä on muitakin käyttäjiä jotka vahvistavat samaa, mitä minäkin.

Tämä onkin halpaa kun Cittarit lopetti nämä tarjoukset :D
Valtakunnallisista myymälöistä ei saa koskaan alle kympillä kolmea ja K-ryhmäkin nosti tarjoushintaa olikohan 3kpl 12€.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 052
Ihan miten vain haluat vaikka täällä on muitakin käyttäjiä jotka vahvistavat samaa, mitä minäkin.
Kyseiset henkilöt eivät ole kirjoittaneet tänne ainuttakaan ben & jerry -tarjousta tämän vuoden aikana. Oletettavasti eivät seuraa kyseisten ketjujen mainoslehtiä.

Mikä tässä nyt on asian pihvi? Tässä on nyt kaksi väitettä jotka saivat keskustelun ikiluuppiin:

  • Tokmannin, Minimanin, Halpa-Hallin ja Säästömarketin tarjoukset on hyviä koska S- tai K-ketjut eivät yhden teorian mukaan enää tarjoa hyvää tarjousta

  • Tokmannin, Minimanin, Halpa-Hallin ja Säästömarketin tarjoukset ei ole hyviä koska seuraavaa 57 myymälän verkostoa ei katsota valtakunnalliseksi:
    • Alahärmä
    • Alajärvi
    • Centtilä
    • Haapajärvi
    • Haapavesi
    • Haukipudas
    • Huittinen
    • Häijää
    • Iisalmi
    • Jalasjärvi
    • Joensuu (Raatekangas)
    • Jyväskylä
    • Järvenpää
    • Kajaani
    • Kalajoki
    • Kankaanpää
    • Kannus
    • Kauhajoki
    • Kauhava
    • Kaustinen
    • Kemi
    • Kiiminki
    • Kiuruvesi
    • Kokkola
    • Kurikka
    • Kylmäkoski
    • Laihia
    • Lapua
    • Lehtikangas
    • Liminka
    • Masku
    • Muhos
    • Muurame
    • Mäntsälä
    • Mänttä
    • Nivala
    • Närpiö
    • Oulainen
    • Oulu (Jukola, Kaijo)
    • Parkano
    • Pietarsaari
    • Pori
    • Pyhäjärvi
    • Raahe
    • Rovaniemi
    • Saarijärvi
    • Seinäjoki
    • Siilinjärvi
    • Sotkamo
    • Tervaharju
    • Tornio
    • Vaasa
    • Vanhakylä
    • Varkaus
    • Ylivieska
    • Äänekoski
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 152
Kyseiset henkilöt eivät ole kirjoittaneet tänne ainuttakaan ben & jerry -tarjousta tämän vuoden aikana. Oletettavasti eivät seuraa kyseisten ketjujen mainoslehtiä.

Mikä tässä nyt on asian pihvi? Tässä on nyt kaksi väitettä jotka saivat keskustelun ikiluuppiin:

  • Tokmannin, Minimanin, Halpa-Hallin ja Säästömarketin tarjoukset on hyviä koska S- tai K-ketjut eivät yhden teorian mukaan enää tarjoa hyvää tarjousta

  • Tokmannin, Minimanin, Halpa-Hallin ja Säästömarketin tarjoukset ei ole hyviä koska seuraavaa 57 myymälän verkostoa ei katsota valtakunnalliseksi:
    • Alahärmä
    • Alajärvi
    • Centtilä
    • Haapajärvi
    • Haapavesi
    • Haukipudas
    • Huittinen
    • Häijää
    • Iisalmi
    • Jalasjärvi
    • Joensuu (Raatekangas)
    • Jyväskylä
    • Järvenpää
    • Kajaani
    • Kalajoki
    • Kankaanpää
    • Kannus
    • Kauhajoki
    • Kauhava
    • Kaustinen
    • Kemi
    • Kiiminki
    • Kiuruvesi
    • Kokkola
    • Kurikka
    • Kylmäkoski
    • Laihia
    • Lapua
    • Lehtikangas
    • Liminka
    • Masku
    • Muhos
    • Muurame
    • Mäntsälä
    • Mänttä
    • Nivala
    • Närpiö
    • Oulainen
    • Oulu (Jukola, Kaijo)
    • Parkano
    • Pietarsaari
    • Pori
    • Pyhäjärvi
    • Raahe
    • Rovaniemi
    • Saarijärvi
    • Seinäjoki
    • Siilinjärvi
    • Sotkamo
    • Tervaharju
    • Tornio
    • Vaasa
    • Vanhakylä
    • Varkaus
    • Ylivieska
    • Äänekoski
Ei ollut aiemmin puhetta HalpaHallista. Onko sieltäkin saanut alle kympillä kolme?
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
107
Minä väitän sitten, että olen nähnyt S- tai K-ketjujen kaupoissa tuon tarjouksen vähintään kerran kuussa koko vuoden ajan.
Silloin todistustaakka on sinulla. Käänteisen todistustaakan (=todista ettei jotain ole tapahtunut) vaatiminen ei ole hyvää argumentointia.


En pysty käsittämään miten yksi jätskifirma voi mennä näin pahasti tunteisiin. Samanlaista ulinaa "taasko nämä on alennuksessa" en näe esimerkiksi limu- ja kahvitarjousketjuissa, joita tälle alueelle postaillaan yhtä säännöllisesti ellei nykyään jopa useammin. Eikä mielestäni kuulukaan valittaa, sillä missään kaupassa ei ole B&J:t, Kulta Katriinat tai Coca Colat jatkuvassa alennuksessa viikosta toiseen. Jos kuitenkin ottaa elämäntehtäväksi syynätä kaikki valtakunnalliset tarjoukset, niin siltä sen saa näyttämään.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 976
Viestejä
4 208 388
Jäsenet
70 998
Uusin jäsen
TuomasP99

Hinta.fi

Ylös Bottom