Battlefield 6

toinen kiva ylläri tulee classia vaihtaessa tai hätäisesti spawnipaikkaa hakiessa. Vaihdat esim. supporttiin, spawnaat tiimikaveriin lipulla ja rambomaisesti nauraen lmg tanassa alat niittämään vihuja... "pew?" mikä 'tun "pew"? supportin sijaan tuli vaihdettua esim. snipulle, joten ammuit sitten pulttilukkoisella lonkalta muutaman hepun selän takana. Kiireessä vaan jää huomioimatta UI:n vihjeet asiasta :D

Muistaakseni Q ja E ainakin näppiksellä selaa classeja sivusuunnassa.
Tais olla A ja D, mut koko ominaisuus poistetaan tulevassa päivityksessä PC pelaajilta.

Edit: Eiku oli se q/e, mutta kuitenkin.
 
Mites nämä connection quality -ikonit mahtaa mennä kutosessa?
bf6_jitter.pngbf6ikoni.png
Olin siinä luulossa että tämä oikea ikoni olisi korvannut tuon vasemman vanhan jitter-ikonin, mutta tänään tuli puoli kymmenen maissa parissa matsissa molempia?
Onko missään ollut kutoselle päivitettyä netti-ikoni-charttia?

Taas oli illan pelailut sitä samaa, viidestä alkaen toimi yllättävän ok, ja porukka kuolee normaalihkosti kaikilta etäisyyksiltä. Sitten siinä puoli kymmenen aikaan yhdessä matsissa ei enää kukaan kuollut ja kaikki matsit tähän asti pelkkiä kaukotappoja...
 
Matchmaking taitaa olla nyt jotenkin vituillaan, kun koko yön/aamun saanut pelata botteja vastaan conquestissa. Kait tätä joku muukin uneton pelaa EU:ssa.
 
Pelaakos täällä moni tuota Redsecciä? Peliseuraa olis ihan kivaa löytää, ei oikein noiden randomien kans lähde kun eivät osaa yhtään kommunikoida :D Pelailen sillöin tällöin aina, viikonloppuisin enemmän.
 
Tais olla A ja D, mut koko ominaisuus poistetaan tulevassa päivityksessä PC pelaajilta.

Edit: Eiku oli se q/e, mutta kuitenkin.
Poistetaan siis mahdollisuus vaihtaa classia kesken matsin? Minkähän takia?

E: Ei, vaan se ei enää toimi näppäimillä.

Removed the ability to cycle between classes on the deploy screen using Q and E to prevent unintended class changes before spawning.
 
Viimeksi muokattu:
Olisi pitänyt vaan jaksaa liittää se alkuperäinen twiitti mistä asiasta kerrottiin, niin ei olisi jäänyt epäselvyyttä.
 
Hyvä vaan että poistivat tuon, ihmettelen, että oli päässyt edes testauksesta eteenpäin. Liian monasti tuli herättyä täysin vääränä luokkana ja siinä edellisen kuoleman ”vitutus” nousee potenssiin kymmenen! Harmi, että tuo Winter offensive ja talviteema tulee pelin ärsyttävimpään kenttään. Toki muihin ei taida teeman puolesta paljon talvi sopia muutenkaan.
 
Tuskin siellä asetukset on resetoinut kun ei taidettu niitä rukata, mutta osunut silmään jo useampi kommentti että esiintyy nyt erikoista stutteria jatkuvasti.
Lisäksi muutama väittänyt että monet valikot on jotenkin sökönä.

Jos nämä on totta ja yleinenkin ongelma, niin hyvin menee taas.
Vähän tulee mieleen, että yritetetäänkö nyt jopa liian nopeasti fiksata ja muuttaa asioita.
 
Ei hitto kokeilkaahan ampua rangella tauluja, kusee todellakin. :lol:
Joo ei tuo ihan noin pahasti kuin rangella mutta monta snipua on tultu jo ammuttua niin että piipun pää ainoastaan näkyy nurkan takaa.
Mitenköhän on mahollista näin kusta pitkin seiniä.

Samalla itseltä ainakin hävisi visuaalinen rekyyli melkein joka aseesta niin ettei tarvitse enään yrittää edes kontrolloida yhtään melkein kun konsolilla pelaisi ei huhuh..
 
Tankkien tähtäysherkkyyttä ei ole korjattu vieläkään. Ihan sama laittaako tähtäyksen herkkyysarvoksi 0 vai 300, niin herkkyys ei muutu mihinkään.

Ei hitto kokeilkaahan ampua rangella tauluja, kusee todellakin. :lol:
Näköjään, konekiväärillä voi tähdätä taulusta ihan reilusti ohi ja silti jantteri kaatuu hetkessä :D

Eikö ne testaa näitä päivityksiä ollenkaan ennen ulospuskemista? Nyt varmaan saa taas pari päivää odottaa jotain hotfixia.
 
Pelaakos täällä moni tuota Redsecciä? Peliseuraa olis ihan kivaa löytää, ei oikein noiden randomien kans lähde kun eivät osaa yhtään kommunikoida :D Pelailen sillöin tällöin aina, viikonloppuisin enemmän.
vastailen tähän lähinnä tuosta Redsec-turnauksen näkökulmasta joka alkaa avoimena 12.12. Ihmettelen täällä tuota tapaa miten se toimii ja pitääkö tosiaan latailla repeat-app puhelimeen. Ihme kuvio. Onko joku perehtynyt asiaan?
 
Uusi patch sitten rikkoi koko pelin. 90% ajasta valikosta ei pysty valitsemaan mitään pelimuotoa. Kuvakkeet menevät vain päällekkäin. Kun lopulta päästiin BR-matsiin, jäivät helikopterit lagaamaan paikalleen taivaalle ja ei voinut hypätä. Kaverilla ihan samat ongelmat, eli täysin keskeneräinen päivitys puskettu ulos...
 
On tämä vaan hieno peli. Piti yhdessä matsissa tehdä 20 reviveä ja matsin lopussa luki 21 revives career best ja tehtävän kohdalla luki 19/20 revives. Joku ampui mut haulikolla niin pelin mukaan olin ottanut yhteensä viisi osumaa sen haulikosta vaikka lävähti kerran ja henki pois. Ammuin vihollista AR:lla selkään niin kääntyi ja räiskäisi hengiltä eli ihan samaa paskaa kuin ennen tätä patchia. Onneksi perjantaina alkaa exilessä uusi liiga niin tämä pääsee ansaitsemaansa paikkaan eli uninstallin kautta vilttiketjuun.
 
Ei onneks pahemmin nykinyt Nvidialla. Spawnatessa kerran lähinnä. Vihut tuntui tippuvan nyt samaan tapaan kuin ennen edellistä patchia.

Jotenkin tökkinyt koko peli tuon edellisen päivityksen jälkeen, niin harmi, että sössivät nyt tämänkin :joy:
 
Enpä tiedä, mahtaako dicen pojilla ja tytöillä olla menneet nyt jotenkin buildit sekaisin? Tuntuu vähän että tässä on nyt vanhemmista ja uudemmista versioista muutoksia ja korjauksia päällekkäin.

Viime hetkellä pitänyt lisätä joku talvitonttuskini kauppaan ja harjoittelija vetänyt väärää haaraa?
 
Enpä tiedä, mahtaako dicen pojilla ja tytöillä olla menneet nyt jotenkin buildit sekaisin? Tuntuu vähän että tässä on nyt vanhemmista ja uudemmista versioista muutoksia ja korjauksia päällekkäin.
Siltä tosiaan vaikuttaa, eli esim bottien tapot lasketaan kai taas k/d lukemaan ja conquest tiketit on taas 1000.

Ihan kuin ne pienet patchit aiemmin ei olisi mukana, ainakaan kaikilta osin.
Vähintään melko ihme touhua….. palaan omaan aiempaan kommenttiin, että tässä ehkä vähän liiankin nopeaa tahtia korjataan sekä muutetaan peliä.

Noh, pieni indie studio jne. Tosin ehkä siinä se ongelma onkin.

Jotain pienempiä asioita ymmärrän, mutta se miten valikot voi hajota ja mennä QA läpi, tjaa-a.
 
Siltä tosiaan vaikuttaa, eli esim bottien tapot lasketaan kai taas k/d lukemaan ja conquest tiketit on taas 1000.

Ihan kuin ne pienet patchit aiemmin ei olisi mukana, ainakaan kaikilta osin.
Vähintään melko ihme touhua….. palaan omaan aiempaan kommenttiin, että tässä ehkä vähän liiankin nopeaa tahtia korjataan sekä muutetaan peliä.

Noh, pieni indie studio jne. Tosin ehkä siinä se ongelma onkin.

Jotain pienempiä asioita ymmärrän, mutta se miten valikot voi hajota ja mennä QA läpi, tjaa-a.
Kyllä muutamassa konkkamatsissa mitä kävin koittaan niin oli mielestäni edelleen 1200 tikettiä.
Tuo winter modi on kyllä aivan vitsi. Vähän alkaa huumori loppua näiden karttojen kanssa. Yksikään ei sytytä niin että sitä oikein odottaisi sattuvan kohdalle. Sen sijaan niitä mitä ei toivo sattuvan alkaa olla jo liikaa yhden käden sormilla laskettavaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä muutamassa konkkamatsissa mitä kävin koittaan niin ol imielestäni edelleen 1200 tikettiä.
Tuo winter modi on kyllä aivan vitsi. Vähän alkaa huumori loppua näiden karttojen kanssa. Yksikään ei sytytä niin että sitä oikein odottaisi sattuvan kohdalle. Sen sijaan niitä mitä ei toivo sattuvan alkaa olla jo liikaa yhden käden sormilla laskettavaksi.
Voi olla että korjasivat jo, meinaan T0talFPS vastasi jo aiemmin että tutkitaan.
Käsittääkseni toi muutos voidaan tehdä ilman pelin client päivitystä. Server configiin vaan sisään ja uus peli käyntiin.
 
Olikos muilla ongelmia assaultin piikin kanssa? Eilen kun pelasin, niin piikin jälkeen veti ruudun todella tummaksi. Varsinkin sisätiloissa oli tosi hankala erottaa yhtään mitään. Sain kuitenkin sen tehtävän tehtyä, niin piikittäminen saa riittää.
 
En kyllä ymmärrä miten tässä pelissä on tuo team balance voitu kusta noin pahasti. Jatkuvasti pelit päättyy 600-900 pisteen erolla. Kiva siinä pelitellä oli sitten voittavan tai häviävän tiimin puolella. Ärsyttää myös välillä kun tuntuu, että todella harva pelaa supporttia. Ei ole ammuksia jaettavaksi ja eikä nostajia lähellä. Toki tämä vaihtele aika kovasti. Itse kyllä tykkään supporttia pelata, mutta isommissa kartoissa on ihan kiva paukutella engineerilläkin, mutta olisi kiva, että paukkuja olisi saatavilla lisää.
 
Olikos muilla ongelmia assaultin piikin kanssa? Eilen kun pelasin, niin piikin jälkeen veti ruudun todella tummaksi. Varsinkin sisätiloissa oli tosi hankala erottaa yhtään mitään. Sain kuitenkin sen tehtävän tehtyä, niin piikittäminen saa riittää.
Samaa ongelmaa ollut myös meikäläisellä. Onneksi sai nuo piikkihommat tehtyä, niin turha ja vittumainen käyttää. Jos sen aktivoimiseen menisi vaikka kolmasosa ajasta mitä nyt kestää tai sen kesto olisi 2x pitempi niin ehkä siitä olisi jopa marginaalisesti hyötyä. Nyt sitä on tullut käytettyä ainoastaan noiden tehtävien vaatiessa.
 
Conquestin osalta meikästä tuntuu, että syy epätasaisiin peleihin on se, että porukat ei pelaa objectivea. Ei ole tapoilla paljoa merkitystä enää verrattuna siihen, mitä oli launchissa. Toisaalta hyvä näin.
 
Viimeksi muokattu:
Conquestin osalta meikästä tuntuu, että syy epätasaisiin peleihin on se, että porukat ei pelaa objectivea. Ei ole tapoilla paljoa merkitystä enää verrattuna siihen, mitä oli launchissa. Toisaalta hyvä näin.
Tämä pitää hyvin pitkälti paikkaansa. Itse olen huomannut sekä muilta että omalta kohdaltani että nuo kaikenmaailman challenget jne. sotkee PTFoota aivan helvetisti.
 
Tämä pitää hyvin pitkälti paikkaansa. Itse olen huomannut sekä muilta että omalta kohdaltani että nuo kaikenmaailman challenget jne. sotkee PTFoota aivan helvetisti.
Tuli eilen tehtyä ne itselle osuneet "finish 5 games with engineer", "30 kills with engineer" ja joku kolmas engineeriin liittyvä samalla kertaa. Ei se kyllä oikein sujunut, kun yleensä hengaan medicillä tekemässä pahojani :)
 
Conquestin osalta meikästä tuntuu, että syy epätasaisiin peleihin on se, että porukat ei pelaa objectivea. Ei ole tapoilla paljoa merkitystä enää verrattuna siihen, mitä oli launchissa. Toisaalta hyvä näin.
Pelailin eilen muutaman tunnin closed weapons all out warfarea. Tuntui että pelit oli paljon tasaisempia, liekö sattunut vain hyvä tuuri. Vai oliko vaikutusta että kaikki ei saakkaan SMGtä käteen ja valitulla classilla on oikeasti merkitystä.
 
Pelailin eilen muutaman tunnin closed weapons all out warfarea. Tuntui että pelit oli paljon tasaisempia, liekö sattunut vain hyvä tuuri. Vai oliko vaikutusta että kaikki ei saakkaan SMGtä käteen ja valitulla classilla on oikeasti merkitystä.
Onko noissa ainoastaan tuo ase lukittu classin signature aseeksi vai onko jotain muitakin eroja normi servuille?
 
En kyllä ymmärrä miten tässä pelissä on tuo team balance voitu kusta noin pahasti. Jatkuvasti pelit päättyy 600-900 pisteen erolla. Kiva siinä pelitellä oli sitten voittavan tai häviävän tiimin puolella. Ärsyttää myös välillä kun tuntuu, että todella harva pelaa supporttia. Ei ole ammuksia jaettavaksi ja eikä nostajia lähellä. Toki tämä vaihtele aika kovasti. Itse kyllä tykkään supporttia pelata, mutta isommissa kartoissa on ihan kiva paukutella engineerilläkin, mutta olisi kiva, että paukkuja olisi saatavilla lisää.
Itsehän olen siirtynyt täysin Escalatioon. Paljon parempi ja mukavempi, kuin konkka. Pystyt kavereitten kanssa kääntämään pelit voitoksi lippuja valtaamalla ja pitämällä, kun muut pelaa codimaisesti kuolema ja space pohjaan. Eikä tosiaan kukaan pelaa supportilla tai käydä depejä..
 
Onko noissa ainoastaan tuo ase lukittu classin signature aseeksi vai onko jotain muitakin eroja normi servuille?
Ei tietääkseni muita eroja, kaikille classeille avoimia aseita DMR ja haulikot. Harmittavasti DICE vaan selkeästi koittaa päästä closed weaponsista eroon kun piilottelee eikä tehnyt siitä oletusvaihtoehtoa.

Ymmärrän kyllä taloudellisen näkökulman miksi tällainen päätös on tehty 🤷‍♂️
 
"FLOP FLOP FLOP FLOP ..... FLOP FLOP FLOP FLOP ..... FLOP FLOP FLOP FLOP"
On kyllä todella surkea tuo footstep audio. Ei ota mitään tolkkua missä ja oma vai vihu liikkuu. Kauhee flopsotus vaan joka suunnassa.
 
Stereo ja Nightmode toimii äänissä itellä. Pelaan kuulokkeilla.
Itsellä ollut käytössä headphones ja high dynamics alusta asti. Kuulokkeet on equtettu harmanin käyrää vastaamaan.
Täytyypä kokeilla noita vaihtoehtoja, jos saisi footsteppiä hiljaisemmalle ja samalla parempi hahmotus mistä suunnasta ääni tulee.

EDIT: stereo asetuksella kuulee huomattavasti paremmin, tuleeko ääni oikealta vai vasemmalta! Audio mix on nähtävästi enemmän makuasia.
 
Viimeksi muokattu:
En kyllä ymmärrä miten tässä pelissä on tuo team balance voitu kusta noin pahasti. Jatkuvasti pelit päättyy 600-900 pisteen erolla. Kiva siinä pelitellä oli sitten voittavan tai häviävän tiimin puolella. Ärsyttää myös välillä kun tuntuu, että todella harva pelaa supporttia. Ei ole ammuksia jaettavaksi ja eikä nostajia lähellä. Toki tämä vaihtele aika kovasti. Itse kyllä tykkään supporttia pelata, mutta isommissa kartoissa on ihan kiva paukutella engineerilläkin, mutta olisi kiva, että paukkuja olisi saatavilla lisää.
Tuo nopeutettu ticket bleed rate ei auta asiaa yhtään. Ero kasvaa niin jäätävää vauhtia että puolet tiimistä lopettaa yrittämisen ja alkaa lihottamaan K/D statiikoitaan kun kerran hävitty peli.

Naurettavaa sontaa että peli hävitään kun vihu tiimi saa napattua 4 pointtia ja 600 tickettiä ehtii vuotaa alle 2 minuutiin niin eihän tuossa kerkiä edes koukkaamaan saati saada pointtia vallotettua kun se vuoto loppuu vasta kun se pointti on vallotettu. Juuri tänään oli tuossa liberation peakissä minun tiimillä 700 tickettiä ja vihuilla 98, saivat 4 pointtia ja hävittiin koska ticketit vuoti jumalattoman nopeasti.

Kyllä tämä peli menee poistoon kunhan tämä seasoni on ohi, ei tästä sonnasta mitään tule ainakaan vuoteen tai pariin kun eivät osaa balansoida yhtään.. Conquestikin piti mennä "korjaamaan" ja ainut asia minkä saanut aikaseksi on kustua itsensä päälle kun maalaisjärki on jossain kaukana toisessa firmassa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
294 793
Viestejä
5 038 539
Jäsenet
80 764
Uusin jäsen
Cyna

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom