Battlefield 6

Haha turhaa

95% snipereista nollat taulussa tilastoissa kokoajan. Eivät tee siis varsinkaan conquestissa koskaan mitään hyödyllistä. Riippakiviä ja toimettomia.

Jos joku niissä häiritsee, niin se jos niitä omassa tiimissä
Ei kait sillä mitään väliä ole mitä ne tekee henkilökohtaisesti conquestin tavotteiden kannalta tai pelin pistejärjestelmän kannalta (joka ei muutenkaan vastaa oikeaa kontribuutiota) jos ne tekevät vastustajan liikkumisesta lähes mahdotonta? Tuli muutamassa erässä tilanteita missä ei pysty juuri etenemään koska kaikista suunnista ampuu 5-6 sniperia yhtäaikaa. Jos kenttä ei olisi tuollainen avara ja laaja niin se ei olisi niin suuri ongelma.
Mikäli en ihan väärin muista niin Battlefield 4:kin (vai oliko 3?) oli sniper slotit.
 
Millä asetuksella sais pois utuisuuden ja jotenkin kuva ei ole skarppi, kasvillisuudessa sellaista ihme "värinää"?
GTAO Low medium presetillä aiheutti itsellä kamala suhinaa varjossa olevassa heinikossa. Graphics Quality Settings asetuksista pohjalta Screen Space AO: GTAO High korjasi ongelman pois
 
Viimeksi muokattu:
Mites muuten RedSec vs. CoD Warzone, oliko tässä BF ohjaimella pelaavilla kevyempi aim assist kuin CoDissa?

CoDissa tuntuu että kun paditähtääjä saa sut jyvälle niin liimaa tähtäyksen kiinni ja kudit tulee suoraan käkättimeen samalla kun koitat itte hiirellä pitää tähtäystä kohdillaan.
 
Onko muuten kukaan nähnyt Blackwell Fieldissä kenenkään pelaavan onnistuneesti millään lentokoneella tai kopterilla? Tuntuu että tuo on täysin mahdotonta, koska ensimmäinen radar lock tulee jo kiitoradalla/basessa välittömästi, counter measuret ei käytännössä toimi kuin ehkä kerran ja sitten ollaankin jo maassa liekeissä.
 
Onko muuten kukaan nähnyt Blackwell Fieldissä kenenkään pelaavan onnistuneesti millään lentokoneella tai kopterilla? Tuntuu että tuo on täysin mahdotonta, koska ensimmäinen radar lock tulee jo kiitoradalla/basessa välittömästi, counter measuret ei käytännössä toimi kuin ehkä kerran ja sitten ollaankin jo maassa liekeissä.
Itselle parhaimpia heli mappeja firestormin ja liberation peakin ohella. Tässä korostuu lentoreitit aivan kuten muissakin mapeissa. Ehdottomasti paras lentää kukkuloiden ja tuon öljykentän väliä spawnista riippuen. Hävittäjillä vakeampaa mikäli vihu saa ajettua AA:n vapaasti keskelle karttaa jolloin range ulottuu kartan joka reunalle mutta jos tiiminä pelaa niin ei tuokaan ongelmaa ole liikoja aiheuttanut. Vinkkinä myös että tuo spawnin auto AA kykenee myös ampumaan alas vihujen ammuksia ;)
 
Joo varmaan pitäisi, joskus tietyt pelit tuovat vaan jotkin tietokoneen heikkoudet esiin kummalla tavalla.

"The EAAntiCheatService service terminated unexpectedly. It has done this 1 time(s)."

\Battlefield 6\EAAntiCheat\ kansiosta lötyyy asennustiedosto jos halua yrittää asentaa uudelleen.

Tuolla varmaan vähän samaa ongelmaa BF6 won’t launch (black window, no error) | EA Forums - 12739822
Edit: linkkasit ihan saman näemmä.

Näkyykö muilla tuolla listassa Battlefield 6? Ihmettelen tätä että miksei sitä näy tuolla. Noin 5min kerkeen BR matsissa olla kunnes kaatuu. Viimeksi ilman error ikkunaa eikä event viewerissä näkynyt erroreita. Asentelin tuossa myös Nvidian ajurit elokuulta jos ne olisi toiminut eri tavalla.

EDIT: Otin tuossa EXPO:n pois päältä ja pelasin sen jälkeen yhden matsin ilman kaatumisia. Näinköhän siinä on syypää.

Näyttökuva 2025-11-01 102337.png
 
Viimeksi muokattu:
Itselle parhaimpia heli mappeja firestormin ja liberation peakin ohella. Tässä korostuu lentoreitit aivan kuten muissakin mapeissa. Ehdottomasti paras lentää kukkuloiden ja tuon öljykentän väliä spawnista riippuen. Hävittäjillä vakeampaa mikäli vihu saa ajettua AA:n vapaasti keskelle karttaa jolloin range ulottuu kartan joka reunalle mutta jos tiiminä pelaa niin ei tuokaan ongelmaa ole liikoja aiheuttanut. Vinkkinä myös että tuo spawnin auto AA kykenee myös ampumaan alas vihujen ammuksia ;)
Ok. Pitääpä kokeilla ehkä uudestaan. Olen muutaman erän nyt pelannut ja yhtä lukuunottamatta tuntuu että taivas on täysin tyhjä kun kukaan ei pysy 5 sekuntia pidempää elossa.
 
mites muuten HE näppikset toimii helin kanssa ? onko laskeutuminen yhtään pehmeämpää kun ei tarvitse hakata S nappia solenoidin tapaan ?
 
Ei kait sillä mitään väliä ole mitä ne tekee henkilökohtaisesti conquestin tavotteiden kannalta tai pelin pistejärjestelmän kannalta (joka ei muutenkaan vastaa oikeaa kontribuutiota) jos ne tekevät vastustajan liikkumisesta lähes mahdotonta? Tuli muutamassa erässä tilanteita missä ei pysty juuri etenemään koska kaikista suunnista ampuu 5-6 sniperia yhtäaikaa. Jos kenttä ei olisi tuollainen avara ja laaja niin se ei olisi niin suuri ongelma.
Mikäli en ihan väärin muista niin Battlefield 4:kin (vai oliko 3?) oli sniper slotit.

Jeepillä tai mrapilla vaan rallia lipuille ja käytä spawn beaconia.
 
Itsellä täysin pelikelvoton, tuntuu että oma vahinko ei rekisteröidy lainkaan.
Koko ajan instakill, eikä ehdi reagoida millään lailla. Välillä itse headshottaa, kun vähän räiskii sinnepäin. jne.
Killcamissa vastustajat seinien, kulmien takana, yms.
Tuntuu kun pelais hardcorea, mutta itsellä paukkupatruunat.
Tää jää nyt kyllä tauolle.
 
Itsellä täysin pelikelvoton, tuntuu että oma vahinko ei rekisteröidy lainkaan.
Koko ajan instakill, eikä ehdi reagoida millään lailla. Välillä itse headshottaa, kun vähän räiskii sinnepäin. jne.
Killcamissa vastustajat seinien, kulmien takana, yms.
Tuntuu kun pelais hardcorea, mutta itsellä paukkupatruunat.
Tää jää nyt kyllä tauolle.
Hardcoren ja normimoodin ero on se että hardcoressa myös viholliset kuolee 1-2 panoksesta. ;)

Kyllähän tuo välillä bugittaa aivan perkeleesti. Itsellä varsinkin noissa pienissä mapeissa melkein 10% kuolemista on sellaisia että olin jo kerennyt kulman taakse tai paeta tilanteesta, mutta peli sync-bugittaa ja kuolen kuitenkin.
Tänään tosin huomasin että joskus itsekin hyödyin bugittamisesta. Pelasin King of the hill:iä (= codimainen infantry only gamemode) ja kun vihollinen tuli selkään ja ampui minua kahdesti niin kumpikaan ei rekisteröinyt, mutta kun itse vedin 180 käännöksen ja ammuin huti niin peli päätti että osuinkin viholliseen ja äijä kuoli siihen. :lol:

Vähän asiasta kukkaruukkuun, mutta tietääkö kukaan miten peli tulkitsee nuo DMR-kiväärit? Ne ja haulikot ilmeisesti ei ole minkään classin aseita ja siten on ihan sama millä classilla niitä käyttää?
 
Miks helvetis tää Redsec heittää kesken oleviin peleihin? Kiinnostaa kattoa jotai karttaa siinä toivossa että tiimi saattaa (ei) tuoda peliin mukaan...
 
päälle pari tuntia sooloilin redsec ja sain yhden bp tierin etenpäin. vielä 19 jäljellä niin saa mini scoutin auki.
kerran heitti matsiin mikä oli jo alkanut.
 
Olipahan hanurista saada noita yli 50m tappoja rynkyllä :sick: Nyt voi jättää AK4D:n pölyttymään ja poistaa Operation Firestormin/Blackwell Fieldsin custom searchista :joy:

Gunplayn epäjohdonmukaisuudet saavat varmaan joskus korjattua ja näkyvyyttä parannettua, mutta mappien kohdalla vaikuttaa kyllä huonolta.
 
Kuinka noita savu assisteja pitäisi saada? Tuntuu että ihan randomilla tulee. On taas tuskainen tehtävä, pitäis 50 saada ja taitaa olla 10 kasassa. Ihan jonkin aikaa yrittäny jo niitä. 😅
 
Perse, varmaan paras rundi ikinä menossa kärki paikalla ja eiköhän tää perkele kaadu. Toisen kerran nyt parin päivän sisällä.
Kaatui itselläkin toisen kerran koskaan kun menin squad managementiin tänään. Muuten kyllä olen todella yllättynyt ettei ole tullut kaatumisia enempää.

Mutta eipä ole yllättävää, että kaatuu juuri silloin kun saa jotain aikaan.
 
Kuinka noita savu assisteja pitäisi saada? Tuntuu että ihan randomilla tulee. On taas tuskainen tehtävä, pitäis 50 saada ja taitaa olla 10 kasassa. Ihan jonkin aikaa yrittäny jo niitä. 😅
Sama fiilis. Itse käytän smoke launcheria ja smoke-kranaattei ja toivon pääseväni breakthrough attack -puolelle. Siinä ku spämmää pelissä joku 100-150 smokea lipulle per peli, nii saa joku 1-4 assistia. Ei hajuakaa, miten toi toimii.

Breakhtrough ei maistu täs pelis vieläkää. Conquestia tulee pelkästää muute pelattua, koska se sopii näihin pienempii karttoihi paremmin kuin Breakthrough.
 
Sama fiilis. Itse käytän smoke launcheria ja smoke-kranaattei ja toivon pääseväni breakthrough attack -puolelle. Siinä ku spämmää pelissä joku 100-150 smokea lipulle per peli, nii saa joku 1-4 assistia. Ei hajuakaa, miten toi toimii.

Breakhtrough ei maistu täs pelis vieläkää. Conquestia tulee pelkästää muute pelattua, koska se sopii näihin pienempii karttoihi paremmin kuin Breakthrough.
Joo konkkaa pelaan itekki pelkästään, välillä on ihan hauskaakin kun sattuu pätevä squadi ja tasaväkiset joukkueet.
Kyllä olen tykännyt tästä kuitenkin, ei kaduta osto. :)
 
Onko muuten kukaan nähnyt Blackwell Fieldissä kenenkään pelaavan onnistuneesti millään lentokoneella tai kopterilla? Tuntuu että tuo on täysin mahdotonta, koska ensimmäinen radar lock tulee jo kiitoradalla/basessa välittömästi, counter measuret ei käytännössä toimi kuin ehkä kerran ja sitten ollaankin jo maassa liekeissä.
Olen istunu ampujana taistelukopun kyydissä melko pitkäänki ja tehtiin kyllä tuhoa. sieltä kentän ulkopuolelta löytyy suojaa ja niitä pitää osata käyttää
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=PlFMlvh_HuI


Silk teki tuosta juuri videon jossa kyllä vetää kyllä 72/2 statsit jetillä kun vastassa on aika kädetön tiimi. Haukkuu mapin täysin pystyyn mm. kommentoiden ettei tuossa pitäisi olla yhtään lentovehjettä tuolla map designilla ja osaavammalla vastustajalla täysin lentokelvoton.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=PlFMlvh_HuI


Silk teki tuosta juuri videon jossa kyllä vetää kyllä 72/2 statsit jetillä kun vastassa on aika kädetön tiimi. Haukkuu mapin täysin pystyyn mm. kommentoiden ettei tuossa pitäisi olla yhtään lentovehjettä tuolla map designilla ja osaavammalla vastustajalla täysin lentokelvoton.

Nyt kun on pelannut useamman erän niin en ole edelleenkään nähnyt kenenkään lentävän millään 10 sekuntia pidempään.
Kyllä se on enemmän vastustajasta kiinni kuin itsestä miten tuossa kentässä voi lentää. Jos lentää tarpeeksi korkealla niin on loputon radar lock. Jos tulee helikopterilla yhtään matalemmalle niin sitten on välittömästi kymmenien RPG, tankkien ja SSM ohjusten tuhottavissa.

Aika kauas tultu ajoista jolloin battlefieldissä lentotokalusto oli olennainen osa peliä eikä jälkiajatus.
 
hyi mikä grindaaminen tuossa mini scoutissa on. BP tieriin vaadittava xp kasvaan kokoajan.
vaikuttaa että blueprintin saa season haasteesta ensin kun suorittaa 100 objectivea

muok. eipä tuossa montaa tuntia mennyt kun Domiation Sobek vaan juoksenteli cäppimässä.
 
Viimeksi muokattu:
Ei ole pariin viikkoon tullut pelattua, ensin kauhea 40gb lataaminen ja lopulta pääsi pelaamaan niin koko matsi täynnä botteja, ei kerran vaan kaksi kertaa putkeen. Mihin pelaajat häipynyt? Ihan perus breaktrought.
 
Nyt kun on pelannut useamman erän niin en ole edelleenkään nähnyt kenenkään lentävän millään 10 sekuntia pidempään.
Kyllä se on enemmän vastustajasta kiinni kuin itsestä miten tuossa kentässä voi lentää. Jos lentää tarpeeksi korkealla niin on loputon radar lock. Jos tulee helikopterilla yhtään matalemmalle niin sitten on välittömästi kymmenien RPG, tankkien ja SSM ohjusten tuhottavissa.

Aika kauas tultu ajoista jolloin battlefieldissä lentotokalusto oli olennainen osa peliä eikä jälkiajatus.
Niin no ei ne lentovehkeet nyt niin surkeita yleisesti ole. Toi kartta on vaan jonkun idiootin suunnittelema oli kyse inffistä tai lentämisestä. Toinen merkittävästi lentämistä hankaloittava asia on se IFV lukitusbugi, jonka korjaamiseen Diceltä menee varmaan taas joku kaks kuukautta. Pelissä tarvitsee olla yksi sen tietävä IFV-pelaaja niin vastustajalta ei pysy about mikään ilmassa. Muutenkin jotenkin käsittämätöntä että sen kaltaisia peliä rikkovia bugeja ei saada korjattua parissa viikossa. Nyt julkaistu isompi patchikin sisälsi vain jotain täysin merkityksettömien bugien korjailuja sivukaupalla. Tai nytkin disabloitiin lennosta spawn beacon pienissä pelimuodoissa, jonkun bugaamisen kanssa josta juuri kukaan ei edes tiedä mutta tämmöinen IFV bugi pelissä sitten saa olla kuukausikaupalla. Jotenkin Dicen korjausprioriteetit täysin vinksallaan.
 
Ei ole pariin viikkoon tullut pelattua, ensin kauhea 40gb lataaminen ja lopulta pääsi pelaamaan niin koko matsi täynnä botteja, ei kerran vaan kaksi kertaa putkeen. Mihin pelaajat häipynyt? Ihan perus breaktrought.
Pelastiko casual breaktroughta ? Siinä on botteja.
 
Onkohan tuo IFV:n ohjus sittenkään bugi. Täysin ylivoimainen se kyllä on eikä ole lentovehkeillä mitään mahdollisuuksia jos pelissä on duo joka tuota osaa hyödyntää. Ihmettelen vaan myös miten tuota ei ole jo "korjattu".
 
Onkohan tuo IFV:n ohjus sittenkään bugi. Täysin ylivoimainen se kyllä on eikä ole lentovehkeillä mitään mahdollisuuksia jos pelissä on duo joka tuota osaa hyödyntää. Ihmettelen vaan myös miten tuota ei ole jo "korjattu".
Väitän että ei ole bugi vaan pelaajilta saadun palautteen perusteella haluttu että taitavat heko- ja hävittäjäkuskit ei dominoisi yksinään koko peliä kuten esim bf4 kävi helposti. Ja on se IFV tuhottavissa oleva myös hekoilla ja vielä tärkeämpää on että pelissä pelataan yhteen eikä omaa peliä eli ne IFV voi tuhota maasta käsin ja näin turvataan ilmavehkeitä
 
Väitän että ei ole bugi vaan pelaajilta saadun palautteen perusteella haluttu että taitavat heko- ja hävittäjäkuskit ei dominoisi yksinään koko peliä kuten esim bf4 kävi helposti. Ja on se IFV tuhottavissa oleva myös hekoilla ja vielä tärkeämpää on että pelissä pelataan yhteen eikä omaa peliä eli ne IFV voi tuhota maasta käsin ja näin turvataan ilmavehkeitä
Jos tämä olisi tarkoituksena niin olisi kiva jos vaikka varsinainen AA-vehicle pystyisi tuhoamaan ilma-aluksia? Tällä hetkellä IFV toimii AA:na kun varsinainen AA tekee jonku 25 damagea osumalta sekä pitää ihan rehellisesti ampua soihtujen jälkeen. IFV oneshottaa ja flareilla ei ole mitään vaikutusta
 
Kyllä mie onnistun pudoittamaan aa-vehiclellä ilmavehkeitä että en näe sitä ongelmaa siinäkään. Jos taas kaikilla saisi tuhottua ilman flarejen hyötyä ilmavehkeet niin sitten niitä hekoja ja hävittäjiä ei pitäisi edes hyvät pelaajat ilmassa
Jos tämä olisi tarkoituksena niin olisi kiva jos vaikka varsinainen AA-vehicle pystyisi tuhoamaan ilma-aluksia? Tällä hetkellä IFV toimii AA:na kun varsinainen AA tekee jonku 25 damagea osumalta sekä pitää ihan rehellisesti ampua soihtujen jälkeen. IFV oneshottaa ja flareilla ei ole mitään vaikutusta
 
Väitän että ei ole bugi vaan pelaajilta saadun palautteen perusteella haluttu että taitavat heko- ja hävittäjäkuskit ei dominoisi yksinään koko peliä kuten esim bf4 kävi helposti. Ja on se IFV tuhottavissa oleva myös hekoilla ja vielä tärkeämpää on että pelissä pelataan yhteen eikä omaa peliä eli ne IFV voi tuhota maasta käsin ja näin turvataan ilmavehkeitä
En kyllä muista yhtään Battlefieldiä jossa lentovehkeet olisivat jotenkin täysin dominoineet peliä. Muissa BF:ssä kuten BF4:ssa ne vain toimivat normaalisti jos niitä osasi käyttää ja nyt ne on lähes täysin kelvottomia riippuen kartasta.

Vedin juuri äsken tuolla Blackwell Fieldsissä mobile anti-airilla henk. koht. anti-air tappoennätyksen ikinä missään Bäfässä yhden rundin aikana: 25 tappoa yhden matsin aikana. Ihan sama mikä hävittäjä tai kopteri tuli niin kaiken sai paskottua. Jos flaret kerkeää pudottaa niin se on menoa heti, jos flareilla kerkeää väistää ensimmäisen ohjusparin, mutta lentää sopivasti AA-vaunun yli niin ei enää pääse ajoissa karkuun seuraavaa ohjusparia joka sitten pudottaa koneen kuin koneen.
Jos tämä olisi tarkoituksena niin olisi kiva jos vaikka varsinainen AA-vehicle pystyisi tuhoamaan ilma-aluksia? Tällä hetkellä IFV toimii AA:na kun varsinainen AA tekee jonku 25 damagea osumalta sekä pitää ihan rehellisesti ampua soihtujen jälkeen. IFV oneshottaa ja flareilla ei ole mitään vaikutusta
Kuulostaa siltä että sulla bugitti peli. Tuo AA-vaunu on täysin ylivoimainen ja ihan rehellisesti sanottuna suunnitteluvirhe nykyisellä balanssilla.
 
Conquest on siirretty jo kolmannelle tabille piiloon multiplayer osiossa :D Mutta botti breakthrough löytyy ihan ensivalinnoista? Mitä ihmettä siellä puuhataan
Mitä helvettiä? Se on ainoa pelimuoto mikä itseäni kiinnostaa BRn lisäksi. Kai siihen löytyy pelaajia silti normaalisti?
 
Mitä helvettiä? Se on ainoa pelimuoto mikä itseäni kiinnostaa BRn lisäksi. Kai siihen löytyy pelaajia silti normaalisti?
Toistaiseksi juu, mutta en tosiaan tiedä yrittävätkö tappaa tuota pelimoodia vai mikä tuossa on ideana. Launchissa oli toisella sivulla ja nyt tosiaan kolmannella sivulla. Sekä class-locked weapon moodi tuosta on kadonnut johonkin kokonaan? Ihme pelleilyä. Ei siinä, suosittelen kokeilemaan escalationia myös. Tuo on ihan mukava pelimoodi kun enemmän rähinävehkeitä aukeaa saataville pikku hiljaa pelin aikana sekä jotkut lipuista eliminoidaan. Muuttuu vähän pelikenttä pelin aikana kun conquest jumittaa helpommin paikalleen
 
Toistaiseksi juu, mutta en tosiaan tiedä yrittävätkö tappaa tuota pelimoodia vai mikä tuossa on ideana. Launchissa oli toisella sivulla ja nyt tosiaan kolmannella sivulla. Sekä class-locked weapon moodi tuosta on kadonnut johonkin kokonaan? Ihme pelleilyä. Ei siinä, suosittelen kokeilemaan escalationia myös. Tuo on ihan mukava pelimoodi kun enemmän rähinävehkeitä aukeaa saataville pikku hiljaa pelin aikana sekä jotkut lipuista eliminoidaan. Muuttuu vähän pelikenttä pelin aikana kun conquest jumittaa helpommin paikalleen
Kai ton casual breakthrough muodon ainut pointti on tarjota jonkinlainen kasuaalimpi pelimuoto level uppaamiseen sen sijaan että porukka farmaa niitä community xp farmeja, joka syö serverikapasiteetin.
 
Onkohan tuo IFV:n ohjus sittenkään bugi. Täysin ylivoimainen se kyllä on eikä ole lentovehkeillä mitään mahdollisuuksia jos pelissä on duo joka tuota osaa hyödyntää. Ihmettelen vaan myös miten tuota ei ole jo "korjattu".
Vaikea nähdä etteikö olisi kun toimii täysin eri logiikalla kuin mikään muu lukitus pelissä ja tosiaan sille ei ole konkreettisesti mitään vastinetta. Eli käytännössä IFV pelaaja tappaa jokaisen lentovehkeen puolen kilometrin säteellä jos tietää ominaisuuden.
Kyllä mie onnistun pudoittamaan aa-vehiclellä ilmavehkeitä että en näe sitä ongelmaa siinäkään. Jos taas kaikilla saisi tuhottua ilman flarejen hyötyä ilmavehkeet niin sitten niitä hekoja ja hävittäjiä ei pitäisi edes hyvät pelaajat ilmassa
En kyllä muista yhtään Battlefieldiä jossa lentovehkeet olisivat jotenkin täysin dominoineet peliä. Muissa BF:ssä kuten BF4:ssa ne vain toimivat normaalisti jos niitä osasi käyttää ja nyt ne on lähes täysin kelvottomia riippuen kartasta.

Vedin juuri äsken tuolla Blackwell Fieldsissä mobile anti-airilla henk. koht. anti-air tappoennätyksen ikinä missään Bäfässä yhden rundin aikana: 25 tappoa yhden matsin aikana. Ihan sama mikä hävittäjä tai kopteri tuli niin kaiken sai paskottua. Jos flaret kerkeää pudottaa niin se on menoa heti, jos flareilla kerkeää väistää ensimmäisen ohjusparin, mutta lentää sopivasti AA-vaunun yli niin ei enää pääse ajoissa karkuun seuraavaa ohjusparia joka sitten pudottaa koneen kuin koneen.

Kuulostaa siltä että sulla bugitti peli. Tuo AA-vaunu on täysin ylivoimainen ja ihan rehellisesti sanottuna suunnitteluvirhe nykyisellä balanssilla.
Aloituspyssyllä AA on täysin hyödytön roska. Unlockien jälkeen kyllä sillä tosiaan jotain saa alas jos lentovehkeet tulee hölmöileen liian lähelle tuhoamatta AA:ta samalla. Se on kuitenkin 100x surkeampi AA-vehje kuin IFV joka ampuu kaiken 100% varmuudella alas heti kun tulee 500m säteelle ja on kuti ladattuna.
 
Ongelmahan tosiaan on, että IFV on tällä hetkellä huomattavasti parempi ilmatorjuntavehje kuin AA-vaunu, jos IFV:n kakkospaikalla on aktiivinen maalittaja. Lisäksi sillä on parempi kantama, eli maassa olevat engineerit ei sitä pääse jostain firestormin vuorilta tai laitamilta kovin helposti tuhoamaan. Helikopteri ei pääse tuhoamaan kun ohjusta tulee niskaan jo kilometrin päästä eikä flaret tehoa ollenkaan. Hyvä jetti voi päästä tuhoamaan jos käy tuuri.
 
Ongelmahan tosiaan on, että IFV on tällä hetkellä huomattavasti parempi ilmatorjuntavehje kuin AA-vaunu, jos IFV:n kakkospaikalla on aktiivinen maalittaja. Lisäksi sillä on parempi kantama, eli maassa olevat engineerit ei sitä pääse jostain firestormin vuorilta tai laitamilta kovin helposti tuhoamaan. Helikopteri ei pääse tuhoamaan kun ohjusta tulee niskaan jo kilometrin päästä eikä flaret tehoa ollenkaan. Hyvä jetti voi päästä tuhoamaan jos käy tuuri.
Eikä se tarvitse edes tota kakkosgunneria kun voit itse hypätä kakkospaikalle maalittaan ja sitten takaisin ykköspaikalle ampumaan :cool:
 
Aloituspyssyllä AA on täysin hyödytön roska. Unlockien jälkeen kyllä sillä tosiaan jotain saa alas jos lentovehkeet tulee hölmöileen liian lähelle tuhoamatta AA:ta samalla. Se on kuitenkin 100x surkeampi AA-vehje kuin IFV joka ampuu kaiken 100% varmuudella alas heti kun tulee 500m säteelle ja on kuti ladattuna.
Itse kyllä juuri pelasin ekan kerran koko AA-vaunulla ilman mitään unlockeja ja käytännössä yksin tyhjensin koko taivaan. Vaunu laukaisee maksimissaan 2 ohjusta yhdessä batchissa ja ne myös käytännössä molemmat aina osuvat mikä tuhoaa kaikki ilmavehkeet kerralla kunhan flareja ei käytetä.

Lentäessä ainakin Blackwell Fieldissä on aivan liikaa paskaa ja häslikiä että noilla ilma-aluksilla voisi realistisesti edes yrittää etsiä AA-vaunua puhumattakaan sen tuhoamisesta. Muutenkin varsinkaan taisteluhelikopterin ohjuksilla ei tunnu tulevan mitään vahinkoa muuhun kuin jalkaväkeen ja silloinkin vain jos osuu aivan kohdalleen.
 
Eikä se tarvitse edes tota kakkosgunneria kun voit itse hypätä kakkospaikalle maalittaan ja sitten takaisin ykköspaikalle ampumaan :cool:
Juu. Itsekin tätä tehnyt.. :D Ja kopteria kun lennän aika usein niin mikään ei v*tuta niin paljon kuin jos pelissä on tuota hyödyntävä kaveri vastapuolella.
 
Onkos täällä ollut juttua siitä että 2 pelaajaa ei pääse samassa verkossa pelaamaan samaan aikaan? Liittyykö asia NAT portteihin? Meillä 2 pelaajaa voi kyllä pelata samaan aikaan Battlefield 4 peliä netissä, samalla servulla. Sori jos tästä on ollut juttua aikaisemmin :thumbsup:
 
Itse kyllä juuri pelasin ekan kerran koko AA-vaunulla ilman mitään unlockeja ja käytännössä yksin tyhjensin koko taivaan. Vaunu laukaisee maksimissaan 2 ohjusta yhdessä batchissa ja ne myös käytännössä molemmat aina osuvat mikä tuhoaa kaikki ilmavehkeet kerralla kunhan flareja ei käytetä.

Lentäessä ainakin Blackwell Fieldissä on aivan liikaa paskaa ja häslikiä että noilla ilma-aluksilla voisi realistisesti edes yrittää etsiä AA-vaunua puhumattakaan sen tuhoamisesta. Muutenkin varsinkaan taisteluhelikopterin ohjuksilla ei tunnu tulevan mitään vahinkoa muuhun kuin jalkaväkeen ja silloinkin vain jos osuu aivan kohdalleen.
Sen vakiotykin burstaava tulinopeus ja dmg ei riitä käytännössä mihinkään. Jos lentäjä ei ole aivan tunari niin hoitaa kyllä flareilla + matalalla lentämällä noi normilukittuvat 100% varmuudella. Ylöspäin tosiaan ei tässä pelissä lockeja karkuun pääse eli pitää vetää vaakatasossa karkuun jolloin lock putoaa mutta se nyt pitäisi olla jokaisen vähänkään enemmän lentävän tiedossa. Blackwelliä on turha ottaa edes keskusteluun kun se on ihan täyttä syöpää mappina niin lentovehkeille kuin muuten kuten tässä on moneen kertaan jo todettu.

Niin ja kyllä se helikopteri murhaa semiosaavissa käsissä aika hyvin. Käytännössä voit heavy+tow kombolla "one shotata" minkä tahansa ajoneuvon. Heavy rocketeilla tarvitsee osua jalkaväkeä vähän lähelle niin se on kuollut. Siihen päälle sitten vielä normitykki. Suurin ongelma on spotata ne vihut johon voi halutessaan käyttää sitä ground radaria.

Sinänsä jännä nähdä mitä tapahtuu jos toi IFV bugi joskus vihdoin korjataan niin keikahtaako homma täysin ylivoimaiseksi lentovehkeille kun millään muullahan noita ei saa luotettavasti alas muuten kun useamman pelaajan yhteispelillä joka nyt tunnetusti toimii reaalimaailmassa huonosti.
 
En kyllä muista yhtään Battlefieldiä jossa lentovehkeet olisivat jotenkin täysin dominoineet peliä.
Battlefield Vietnamissa dominoivat täysin monia mappeja. Samoin BF2 esim Sharqi peninsulan 32 pelaajan versioissa vaikutti voittoon.

Battle royale yhden matsin jälkeen tuntui tylsältä. Gauntletista eniten tällä hetkellä pidän, voittoa ei ole vielä tullut mutta monta hopeaa tullut.
 
Tuo uusin kenttä on kyllä kamala hirvitys. Näennäisesti vähän muka suojaa, mutta oikeati on niin helvetin avoin, että jos sekunniksi pysähdyt niin sniper tai tankki lahtaa. No onneksi tuonkin kartan voi ottaa pois kierrosta.
 
Niin ja tohon puheeseen ettei IFV lock olisi bugi niin Battlefieldin devaaja on vahvistanut sen olevan bugi, joka on jo devibuildissa korjattu muttei kerennyt tuohon 1.1.1.0 patchiin vaan tulee tuotantoon joskus myöhemmin:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://x.com/ArmoredKill/status/1981787655206482130
 

Statistiikka

Viestiketjuista
291 379
Viestejä
4 986 269
Jäsenet
79 988
Uusin jäsen
jan20

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom