Battlefield 6

En oikein ymmärrä, että mikä järki tuossa poistelussa on. EA tuskin voi noista mapeista joutua ongelmiin, kun ne ovat kuitenkin puhtaasti käyttäjien luomia. Onhan se selvää, että jos tuollainen editori on, niin sillä luodaan "kopioita" jo olemassa olevasta sisällöstä. Ja oikeastaanhan nuo COD-mapit toimivat vaan ilmaisena mainoksena COD-sarjalle pelin sisällä, joten luulisi Activisionin suorastaan kiittävän. Vai lieneekö sitten tuossa juuri se perimmäinen syy. :hmm:
 
Eiks näitä voida kiertää tekemällä kentän, jonka nimi on shitment tai containers mutta joka jonkun kumman sattuman kautta muistuttaa shipmenttiä (pienten muutosten kera kenties?).

Ja vaikka powder, joka muistuttaa kummasti dustia / dust kakkosta?
 
Eiks näitä voida kiertää tekemällä kentän, jonka nimi on shitment tai containers mutta joka jonkun kumman sattuman kautta muistuttaa shipmenttiä (pienten muutosten kera kenties?).

Ja vaikka powder, joka muistuttaa kummasti dustia / dust kakkosta?
Tuo muuten olisi mielenkiiintoista nähdä, koskeeko nämä poistot vain ja ainoastaan Call of Dutystä tuttuja karttoja. Aivan varmasti tuolta löytyy nimenomaan CS:n ja varmaan Halonkin karttoja, mutta vaikea kuvitella, että Valvea kiinnostaisi moinen (ja tuskin noita poistoja ennalta ehkäisevästi tehdään?).
 
Siis eikös ainakin CS:n Dust kartan joku kyhännyt about heti julkaisun jälkeen? Ei kai se ole poistunut. Ehkä. Häviäisi kyllä järki koko editorista, jos ei saisi mitään jossain muualla olemassa olevan kaltaista sisältöä luoda.
 
Kauhea hype portaalista ja sen tuomista modausmahdollisuuksista, ja tottahan se on varsinkin nykypäivänä todella taipuva työkalu, mutta Eikait EA nyt mihinkään ongelmiin voi joutua näköiskartoista?
 
Siis eikös ainakin CS:n Dust kartan joku kyhännyt about heti julkaisun jälkeen? Ei kai se ole poistunut. Ehkä. Häviäisi kyllä järki koko editorista, jos ei saisi mitään jossain muualla olemassa olevan kaltaista sisältöä luoda.
Tuo muuten olisi mielenkiiintoista nähdä, koskeeko nämä poistot vain ja ainoastaan Call of Dutystä tuttuja karttoja. Aivan varmasti tuolta löytyy nimenomaan CS:n ja varmaan Halonkin karttoja, mutta vaikea kuvitella, että Valvea kiinnostaisi moinen (ja tuskin noita poistoja ennalta ehkäisevästi tehdään?).

Dust2 on Valven omaisuutta, kuten muutkin viralliset mapit CS2:ssa, joten ymmärrän ettei EA halua mitään (vähäisiäkää) mahdollisia lakijuttuja Valven kanssa. Ainakin ymmärtääkseni nää on nykypäivänä ns. copyrightattu? Voin toki olla väärässä.
 
En oikein ymmärrä, että mikä järki tuossa poistelussa on. EA tuskin voi noista mapeista joutua ongelmiin, kun ne ovat kuitenkin puhtaasti käyttäjien luomia. Onhan se selvää, että jos tuollainen editori on, niin sillä luodaan "kopioita" jo olemassa olevasta sisällöstä. Ja oikeastaanhan nuo COD-mapit toimivat vaan ilmaisena mainoksena COD-sarjalle pelin sisällä, joten luulisi Activisionin suorastaan kiittävän. Vai lieneekö sitten tuossa juuri se perimmäinen syy. :hmm:

Aivan varmasti voi joutua ongelmiiin kun on EA:n julkaisema peli. Ei se, että tarjoaa toisille työkalut, poista vastuuta siitä mitä omalla alustalla julkaistaan.

Mut mä en edes tienny tollasista custom mapeista. Onkohan jossain listausta noista parhaista. Entä onko tässä jotain kiinteitä servereitä, kuten aikoinaan oli esim Murobbs:n oma CS-serveri, jossa oli fun good times.
 
Mitenhän sitten edeltävien Battlefieldien kartat? Joku oli väsännyt jo noshahr canalsin :love:
 
Dust2 on Valven omaisuutta, kuten muutkin viralliset mapit CS2:ssa, joten ymmärrän ettei EA halua mitään (vähäisiäkää) mahdollisia lakijuttuja Valven kanssa. Ainakin ymmärtääkseni nää on nykypäivänä ns. copyrightattu? Voin toki olla väärässä.
Hauska esimerkki siinä mielessä, että Portalia esittellessä/testaillessa DICE teki itse dust2 mapin...
 
Eiköhän ne löydy jostain saudiprinssin tai arabiemiraattien kätköistä

EA on alkanut poistamaan portal karttoja jotka voi liikaa muistuttaa jonkun toisen pelin karttaa. Jälleen kerran yksi tuhansista raipan iskuista joita pelaajat saavat selkään kun serverit, pelit ja niiden modaaminen siirrettiin yhteisöiltä jenkkikorporaation pilvipalvelimien ja lakiosastojen taakse.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Eiköhän kyse ole siitä, että activision on viestinnyt, että nämä poistetaan ettei tarvitse ruveta toimenpiteisiin eli ihan puhdas tekijänoikeusasiat. Eli ei siinä ole EA:lla silloin mitään tehtävissä. Ei nyt huvikseen itseään jalkaan ammu.
 
Epäselväksi on jäänyt tuo että voiko noilla työkaluilla tehdä uuden kentän alusta loppuun jos on vain tietoa ja taitoa. Tähän asti nuo portal kentät on näyttäneet siltä että olemassa olevaan karttaan voit vain lisätä assetteja ja muuttaa sääntöjä.
 
Epäselväksi on jäänyt tuo että voiko noilla työkaluilla tehdä uuden kentän alusta loppuun jos on vain tietoa ja taitoa. Tähän asti nuo portal kentät on näyttäneet siltä että olemassa olevaan karttaan voit vain lisätä assetteja ja muuttaa sääntöjä.
Ei vielä, mutta kuulemma tulevaisuudessa voi. Muokata maastoa jne.
 
Tuli tänään pelattua ekaa kertaa hardcorea. Olipa mukavaa verrattuna softiin. Onko kellään heittää hyviä servereitä?
 
En ole vettä bongannut tässä vaikka sitä oli syyskuussa 2002 ekassa battlefield 1942 moninpelidemossa. Osaakohan pelihahmot edes uida.
 
Kuinka tuo heal teammates assignmentti tulis suorittaa kun ei lisäänny yhtään heittelemällä noita supply bägejä?
 
Alkoi kaatuilemaan. Pari minuuttia pelaa niin heittää työpöydälle. Mikä mahtoi muuttua viikonlopun jälkeen?
 
Kuinka tuo heal teammates assignmentti tulis suorittaa kun ei lisäänny yhtään heittelemällä noita supply bägejä?
Kun ressuut tiimikaverin niin sillä on 50% helaa. Ite otin taktiikaksi sen että heitän aina sen kassin viereen kun oon jonkun ressunnut. Pikkuhiljaa toi eteni.

Jos @Kenjinxs viittaa tähän haasteeseen niin itse kyllä Conquestissa taisin ton hoitaa täysin, tai ainakin satavarmasti aloitin Conquestin puolella tuota tekemään ja homma eteni jo siellä. Escalationia kun en alkuun pelannut lainkaan.
 
Kuinkas nuo "class active abilityt" toimii? Pitääkö ne avata jotenkin tai ottaa käyttöön?
 
Kun ressuut tiimikaverin niin sillä on 50% helaa. Ite otin taktiikaksi sen että heitän aina sen kassin viereen kun oon jonkun ressunnut. Pikkuhiljaa toi eteni.

Jos @Kenjinxs viittaa tähän haasteeseen niin itse kyllä Conquestissa taisin ton hoitaa täysin.
Noin juuri sitä yritin tehdä mutta ei edennyt se palkki. Conquestissa ja breakthroughissa yritin tehdä. Pitää kokeilla tuota escalationia.
 
Kuinka tuo heal teammates assignmentti tulis suorittaa kun ei lisäänny yhtään heittelemällä noita supply bägejä?
Tätä samaa miettinyt kun "palkki" jäänyt xyz ja ei kasvanut sen jälkeen vaikka miten kylväisi säkkiä. Eilen noiden muiden juttujen takia pelailin taas escalationia ja se oli taas rekisteröitynyt ja palkki kasvanut. En tajunnut silti yhdistää asioita toisiinsa ennen @Kenjinxs :n kommentointia.

Yleistasolla alkaa tosi monet kentät maistumaan puulta tässä. Omaan makuun saisi olla (vähintään conquestissa) lisää kokoa.
 
Noin juuri sitä yritin tehdä mutta ei edennyt se palkki. Conquestissa ja breakthroughissa yritin tehdä. Pitää kokeilla tuota escalationia.
Mulla samat, ei rekisteröidy muussa kuin escalationissa.
Ja sitten sama juttu tuo deal damage with grenade (2000). Mulla nyt jumittaa 20 vaikka olen varmasti esim. tappanut monta heeboa kranulla tuon jälkeen niin palkki ei vaan kasva. Onko tässäkin joku "juttu"?

Jaaha, näköjään escalationissa nekin alkoivat rekisteröityä. Dice pls.
 
Viimeksi muokattu:
En ole vettä bongannut tässä vaikka sitä oli syyskuussa 2002 ekassa battlefield 1942 moninpelidemossa. Osaakohan pelihahmot edes uida.

Karttojen alla on lähes loputon meri. Ukot osaa uida, sukeltaa ja myös käyttää sidearmia uidessa. Samalla tavalla kuin ainakin nelosessa.
 
Kuinkas nuo "class active abilityt" toimii? Pitääkö ne avata jotenkin tai ottaa käyttöön?

Pitää avata. Class assignment kakkostasolla aukeaa eka ja kolmostasolla toinen active ability. Yksi voi olla kerrallaan valittuna ja sen voi käyttää kerran erässä. Ekat tasot eri classeilla tulee melkein suoraan tekemällä vain pisteitä ja parantamalla, korjaamalla vekottimia, spottaamalla yms. Sen jälkeen sitten seuraavat, että saa sen abilityn auki:

  • Assault Challenge 2 (unlocks Frontliner Training Path):
    • Have 50 squadmates deploy on the Deploy Spawn Beacon
    • Get 20 kills or assists on concussed enemies

  • Engineer Challenge 2 (unlocks Combat Engineer Training Path):
    • Deal 5,000 damage to ground vehicles with launchers
    • Deal 2,000 damage to ground vehicles with Anti-Vehicle Mines

  • Support Challenge 2 (unlocks Fire Support Training Path):
    • Get 200 revives as Support
    • Deploy the Deployable Cover 25 times

  • Recon Challenge 2 (unlocks Spec Ops Training Path):
    • Get 50 headshots over 150 meters as Recon
 
Mulla samat, ei rekisteröidy muussa kuin escalationissa.
Ja sitten sama juttu tuo deal damage with grenade (2000). Mulla nyt jumittaa 20 vaikka olen varmasti esim. tappanut monta heeboa kranulla tuon jälkeen niin palkki ei vaan kasva. Onko tässäkin joku "juttu"?

Jaaha, näköjään escalationissa nekin alkoivat rekisteröityä. Dice pls.

Joo ei ois itekkään tuota tienny mutta kaveri oli jotain striimaajaa seurannu ja se oli huomannu ton bugin. :)
 
v
Pitää avata. Class assignment kakkostasolla aukeaa eka ja kolmostasolla toinen active ability. Yksi voi olla kerrallaan valittuna ja sen voi käyttää kerran erässä.
Mites näitä sitten käytetään, en löydä näppäimistä mitään nappia? Onko ne noita mitä oikeassa reunassa on päällekkäin?

Hullua että kohta lvl 50 ja nyt vasta kuulen tämmöisestä...
 

Statistiikka

Viestiketjuista
290 727
Viestejä
4 975 303
Jäsenet
79 832
Uusin jäsen
Konukas

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom