Battlefield 6 ja Valorant eivät ole yhteensopivia keskenään

Nimenomaan parempi pitää se päällä. Ja johan tuo on ollut oletuksena päällä emoissa sen 8 vuotta ainakin.
Mulla ei ole ollut oletuksena päällä z790f eikä myöskään b550m:ssä. Ei noi securebootit kyllä yleensa ole päälla oletuksena. Mulla ollu Asusin, msi ja asrockin emoja. Missään ei ole ollut oletuksena päällä.

Mulla ei ole ollut oletuksena päällä z790f eikä myöskään b550m:ssä. Ei noi securebootit kyllä yleensa ole päälla oletuksena. Mulla ollu Asusin, msi ja asrockin emoja. Missään ei ole ollut oletuksena päällä.
Eiköhän tämä tullut jo selväksi. Itse en ole tuota asetusta koskaan käynyt päälle laittamassa ja molemmissa koneissa se on päällä.

En ymmärrä tätä "Apple"-tyyppistä ajattelua. Tietenkin määräävässä markkina-asemassa olevan yleiskäyttöisen käyttöjärjestelmän pitää tarjota tuki kernel-tason ajureille. Se on sitten eri asia haluaako käyttöjärjestelmän käyttäjä ottaa noita kolmansien osapuolien ajureita käyttöön.

Laiteajureita tarvitaan siihen että saadaan ne OHEISLAITTEET toimimaan.

Se, että laiteajurirajapintoja käytetään vakoilusoftiin, ilman mitään oheislaitetta, on totaalisen väärin.

Tämän ymmärtämisessä ei ole mitään "applemaista ajattelua", päin vastoin.

Applen mielestä ylin valta koneessa ei kuulu koneen käyttäjälle/omistajalle vaan heille itselleen. Sama pätee firmaan, joka haluaa asentaa muiden koneelle rootkittiin perustuvan "huijauksenestosoftan".

Viimeksi muokattu:
Ymmärsit väärin kommenttini. Tuolla Applemaisella tarkoitan sitä, että niitä ajureita ei voida tehdä lainkaan (jonka takia esim. NVDIA:n, AMD:n tai Intelin näytönohjaimia saa uusissa Maceissa toimimaan). Eli oma valintani on aina se, että kuka tahansa voi tehdä ajureita riippumatta siitä, että onko niille oheislaite vai ei, vai onko oheislaite kyseisen tahon tekemä. Kaikki muu on markkinoiden rajoittamista.

Statistiikka

Viestiketjuista
284 456
Jäsenet
78 807
Uusin jäsen
Paukkulaakeri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom