Battlefield 6 (10.10.2025)

Jos toi Mirak Valley vuotovideon perusteella on Dicen mielestä "iso kartta" nii kyllä saa melkeenpä jäädä hyllyy peli kunnes oikeasti on isoja karttoja eikä tommosia pieniä karttoja mitkä yrittää olla isoja. Ellei sitten gameplay noissa tunnu isolta, mutta pahalta näyttää kun kattoo karttaa mitä pelaaja näyttää videon alussa.
 
Jos toi Mirak Valley vuotovideon perusteella on Dicen mielestä "iso kartta" nii kyllä saa melkeenpä jäädä hyllyy peli kunnes oikeasti on isoja karttoja eikä tommosia pieniä karttoja mitkä yrittää olla isoja. Ellei sitten gameplay noissa tunnu isolta, mutta pahalta näyttää kun kattoo karttaa mitä pelaaja näyttää videon alussa.

Kysymys kuuluu mitä sellainen megakartta sitten toisi peliin jossa joutuu juoksemaan pahimillaan useita minuutteja, että pääsee pisteille?

Jos nyt otetaan esimerkki, niin 2042 tällä hetkellä oleva Iwo Jima on juuri sopiva ja siitä isompi kartta olisi tappavan tylsä. Tuskin nuo kartat siitä pienempiä on tai vaikka olisikin vähän pienempi, niin sekin on sopiva.

Ja trailerista ei ollut yhtäkään pätkää missä näkyisi edes full map, niin ei noista mappien koosta voi sanoa noiden perusteella yhtään mitään.
 
Tuossa yksi video, jossa helikopterigameplaytä ja näkee koko kartan. Näyttää omaan silmään aika keskikokoiselta ajoneuvokartalta. Liput ovat melko lähellä toisiaan, siinä mielessä pieni että jokaiselta lipulta näkee viereisille lipuille ja liput ovat spottaus-/ampumaetäisyyden päässä toisistaan. "Täysiverisessä" isossa kartassa toivoisi, että jokaisella lipulla olisi oma pieni taistelunsa eikä yhtä isoa kartan kokoista härdelliä.

Silti huomattava parannus betan karttoihin. Operation Firestormin pitäisi olla vielä tätä suurempi, minkä jälkeen jää jäljelle yksi mysteerikartta joka kuvien perusteella vaikutti suhtkoht Mirak Valleyn kokoiselta.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=MAtBw-X2Hjw
 
Pienet mapit jossa liput on kiinni toisissaan tekee esimerkiksi noista jeepeistä ja flankkaamisesta aivan turhia, kun koko ajan joku näkee ja joka lipulta ammutaan kun yrität päästä valloittamaan takalippuja tai tuhoamaan sieltä vihollisen ilmatorjuntaa.

Tai kun olet valloittamassa jotain lippua niin viereiseltä lipulta juoksee 10 vihollista 5 sekunnissa sinne.
Ennemmin tilaa liikkua ja lisätään kuljetusajoneuvoja etenkin joissa panssarointi, niin kuin humvee ja vodnik vanhemmissa peleissä spawniin ja lipuille mönkijöitä ja noita panssaroimattomia jeeppejä.
 
Aika keskikokoiselta kartalta toi mirak valley näyttää kyllä. Tulee koosta mieleen vähän joku Lancam dam/ zavod BF 4:sta. Kyllä olisi oltava oikeasti isoja karttoja enemmänkin kun OF.
 
Mennyt aivan ohi että BF6ssa on operation firestorm mappi. Tuli välittömästi kunnon flashback 14 vuoden takaa kun katoin eilen ton official pc trailerin ja kyseinen mappi vilahti siinä.
Meinaan BF3 on varmaan tänäkin päivänä peli mitä on tullut pelattua eniten.
 
BF2042 Orbital mappi on kokoluokaltaan juuri täydellinen. Sitä kokoluokkaa kun tähän saataisiin niin perfect.
 
Ihmettelen kyllä tuota nurinaa siitä että BF6:den mapit olisivat liian pieniä?
Betan mapit oli just passelit kunnon sodankäynnille. Pitäisikö mappien olla sellaisia että saat juosta 5min näkemättä ketään kunnes
saat sniperin kuulan kalloon ja joudut taas aloittamaan saman homman alusta?
 
Ihmettelen kyllä tuota nurinaa siitä että BF6:den mapit olisivat liian pieniä?
Betan mapit oli just passelit kunnon sodankäynnille. Pitäisikö mappien olla sellaisia että saat juosta 5min näkemättä ketään kunnes
saat sniperin kuulan kalloon ja joudut taas aloittamaan saman homman alusta?
En tiedä mitä BF:ää oot aiemmin pelannut mutta ei taida ainakaan olla 3 tai 4. Kartat oli isompia eikä siellä tarvinnut ketään etsiä viittä minuuttia.
 
Just se että tarviit jotain härveleitä niiden lippujen välillä liikkumiseen tekee bäfästä Bäfän. Oli se sitten prätkä/mönkijä, IFV, tankki, jeeppi, vene tai kopteri. Lisää taktisuutta, tiimipelaamista ja niitä hienoja bäfähetkiä joita ei muissa peleissä ole. Koomisen näköistä näissä pikkukartoissa, kun isot häröpallot pelaajia juoksee kasassa lipulta lipulle ympyrää. Vanhoissa Bäfissä kun kattoi ympärille, niin hienosti näki kun joka sivulta etenee joku härveli pitkin kenttää seuraavaa kohdetta kohti.
 
Kysymys kuuluu mitä sellainen megakartta sitten toisi peliin jossa joutuu juoksemaan pahimillaan useita minuutteja, että pääsee pisteille?

Jos nyt otetaan esimerkki, niin 2042 tällä hetkellä oleva Iwo Jima on juuri sopiva ja siitä isompi kartta olisi tappavan tylsä. Tuskin nuo kartat siitä pienempiä on tai vaikka olisikin vähän pienempi, niin sekin on sopiva.

Ja trailerista ei ollut yhtäkään pätkää missä näkyisi edes full map, niin ei noista mappien koosta voi sanoa noiden perusteella yhtään mitään.
Kysymys kuuluu itsellä että oonko pelaamassa Battlefieldiä jos pääsen lipulta lipulle pienellä spurtilla ja kuollessani menee vain puolesta minuutista minuuttiin että olen samassa kohdassa? Pelaan mielestäni siinä kohtaa vanhoja CoD-pelisarjan pelejä (Esim. MW1 (2007), MW2 (2009)).

Jos nyt otetaan esimerkiksi kartat sieltä BF3 asti niin mielestäni ne tekivät pelistä Battlefieldin että pitää hieman edes miettiä mistä lipulta lähdetään etenemään mitäkin lippua kohti vaikka olikin täysi squad erillistä voippia myöten. Karttatuntemus jokaisessa kartassa harjaantui ajan myötä että porukalla tiedettiin että jos spawnataan lipulle A niin ei saada kovin hyvää suojaa että päästäisiin lipulle B joten spawnataan lipulle C jotta päästään menemään sieltä talojen välistä. (Kuvainnollinen keskustelu +10v takaa)

Battlefield-pelisarjan huippu ollut omasta mielestäni juurikin Battlefield 3 jossa jouduttiin miettimään taktiikoita eikä päättömänä kanana juoksemaan satunnaiseen suuntaan.

Spoilerissa kuva Firestorm kartasta Battlefield 6 pelissä (Tuli vastaan redditissä) ja kyllähän tää vaan näyttää siltä että korkeintaan alelaarista tulee napattua ellei sieltä sitten tule jotain isompia karttoja. Ellei sitten tämä kartta jotenkin hämää ihmeellisesti mittasuhteita kun vertaan youtubesta löytyvään videoon missä näkyy kolmosen Firestorm.
1756554954192.png
 
Firestormissa ja Mirak Valleyssa molemmissa baset tuntuu olevan tungettu ihan lippuihin kiinni, miksi?
Nyt kun katsoi vielä tuon Mirak Valleyn lentelyvideon, niin harmittaa miten ahtaasti nuo liput on tuonne tungettu, vaikka hienoa ympäristöä ja tilaa olisi ollut joka suunnassa vaikka kuinka paljon. Julkaisussa ei varmaan yhdessäkään kartassa olisi tarvittu ajoneuvoja siirtymisiin...

Kyllä tässä niin moni asia tehty run'n'gun -pelaajien houkutteluksi, että totta puhuen hirvittää ihan jo jatkoakin ajatellen.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Kätevä ku laskee suoraa mihin bulletdrop tulee ku pitää B-nappia vaa pohjassa. Sen ku bindaa suoraa hiiren oikeaan nappiin.

"Rangefinder-attachment"
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Kätevä ku laskee suoraa mihin bulletdrop tulee ku pitää B-nappia vaa pohjassa. Sen ku bindaa suoraa hiiren oikeaan nappiin.

"Rangefinder-attachment"


Joo toivottavasti ton nerffaa. Muuten on aika helvettiä snipujen kanssa.
 
videolla jackfrags mainitsi jonkun sanoneen chatissä sniputteluun ja rangefinderiin liittyen "its more accessible"

5/5 ragebait
 
Tää on hassu kuinka jack aina hämmästyy uusista asioista, ku ite näitä kuitenki suunnitellu
 
  • Tykkää
Reactions: TML
En muista tässä langassa lukeneeni kovinkaan paljoa ajatuksia campaign ja battle royale pelimuodoista. Mitä ajatuksia ne teissä herättävät?
 
En muista tässä langassa lukeneeni kovinkaan paljoa ajatuksia campaign ja battle royale pelimuodoista. Mitä ajatuksia ne teissä herättävät?
Kampanjat äärettömän harvoin näissä kiinnostavat.
Mahdollisesti tylsyyttäni saatan joskus pelata. Ehkä ensi vuoden puolella tai sitten en ikinä.
BF4 kampanjan mielestäni pelasin, onko sen jälkeen edes ollut pelisarjassa niin ei mitään tietoa.
Sitten taas jos about vastaavia mietitään, niin näin bäfäfanina MW2019 oli poikkeuksellisen mukavaa räiskettä ja hyppäsin codin kelkkaan ensimmäistä kertaa. Ostin kaikki seuraavat pelit miinus Vanguard ja yhdessä eli MW2 (2022) pelasin kampanjan läpi. Se oli kyllä niin pakkopullaa ettei tosikaan, mutta kun kerran aloitti niin väänsin hampaat irvessä läpi.
En nyt usko, että kauheasti enemmän välitän BF6 kampanjasta vaikka muuten erinomaiselta peliltä vaikuttaakin.

Tuosta BR:stä, niin olen itse siinä leirissä että voin jollain tasolla uskoa ettei siihen käytetyt resurssit heikennä pelin pääidean kehitystä eli normaalia moninpeliä. Sitähän kovasti sanotaan, että eri studiot tekee eri osia, mm. kampanjalla on oma studio ja se on kai eniten ongelmissa aikataulun osalta.
Uskon ainakin jollain tasolla tota väitettä ihan vaan siksi, että open betakin oli sen verran hyvä jo. Siis siinä mielessä, että se oli täysin pelattava eikä mitään kaameita hölmöyksiä ollut pelillisesti tai muutenkaan.
Koska Warzone oli alussa varsin loistavaa viihdettä kavereiden kesken, niin mielellään otan vastaan hyvän Battlefield BR:n.
Vastaus siis että erittäin mielenkiinnolla odotan, enkä pidä sitä mitenkään huonona asiana pelin kannalta.
 
BR, varsinkin jos se tehdään ilmaisena, houkuttelee pelin pariin enemmän pelaajia joista osa sitten hankkinee täysversion pelistä muita pelimuotoja kokeillakseen.
 
En muista tässä langassa lukeneeni kovinkaan paljoa ajatuksia campaign ja battle royale pelimuodoista. Mitä ajatuksia ne teissä herättävät?
Moninpelin takia tämän ostaisin, jos tulisi ostettua. Kampanja ei kiinnosta. BC2 ja BF3 kampanjat taisin aikanaan pelata läpi mutta sen jälkeisissä peleissä muistaakseni en ole niitä pelannut (pl. BFV saksalaisten tarina, kun se sai hyviä kommentteja). Oma näkemys siis se, että kampanjan voisi jättää kokonaan tekemättä tai sitten myydä yksin- ja moninpelin erillisinä.

Battle Royale voi kiinnostaa, jos se on tehty hyvin. Varmasti tulee kokeiltua mikäli julkaistaan ilmaisena. Jos taas maksaisi niin varmaan jäisi väliin, kun epäilyttäisi paljonko sitä tulisi pelattua. BR voi toimia ihan hyvänä ”demona” pelistä ja houkutella pelaajia perinteisempään moninpeliin.
 
Bad Company 1 ja 2 tarinat tuli pelattua läpi ja niistä tykkäsin, pääsyynä se etteivät ottaneet itseään liian vakavasti ja tarina oli kieli poskella tehty. BF3:n yksinpelin taisin pelata läpi, mutta sei ei herättänyt mitään tunteita eikä jäänyt mieleen. Ne kolmosen co-op tehtävät (oliko ne kolmosessa..) olivat kyllä mukavaa pelattavaa.

Sen jälkeen tulleet vakavampaa sävyä yrittäneet yksinpelit eivät ole kiinnostaneet, eikä kiinnosta tässäkään.
 
Eikös kolmosen vai nelosen kampanjasta saanut jotain aseita tai skinejä tai jotain multiplayeriin? Vai muistanko ihan väärin?
 
BF1 ja BFV yksinpelikampanja poikkesi muistaakseni sen verran merkittävästi moninpelistä mekaniikoiltaan että ei niitä pelaamalla oppinut moninpelistä yhtään mitään.
 
Moninpelin opettelua varten joku moninpeli boteilla, kuten BF2, olisi muutenkin parempi. Vaihtoehtoisesti joku ”training camp” missä voi testailla kaikki aseita, lisävarusteita ja ajoneuvoja rauhassa yksinään (ml. ne, joita ei ole vielä avannut). Mahdollisesti tulee portalin kautta.
 
MP412 REX sai lunastettua moninpelin puolelle,yksinpelikampanjan läpäistyä. Bf4
REXin sai kun suoritti sen Baku vaiheen. Lopputehtävissä (3 eri vaihtoehtoa) palkintoina oli QBZ-95, P90 tai M249. Sen pystyi tekemään kolmeen kertaan jotta sai ne kaikki avattua.
 
Näyttää hyvältä omasta mielestä! Harmi että Battlefieldeissa aina julkaisussa on liian vähän mappeja, ainakin siltä se tuntuu koska betassa oli jo 4 mappia...
BF3 ostin julkasussa (myös BC2 aikanaan).. sitten pelailtiin ja kyllästyttiin. Myöhemmin myöhemmin ostin sen premium setin halvalla alennuksesta ja sai kaikki lisäkartat.
BF4 en ostanut edes julkasussa ja jokuskus myöhemmin ostin myös sen premiumin missä kaikki kartat :)

Yksinpelistä sen verran että siinä kivaa on se kun olet sen vetäny läpi ja palaat samoihin mappeihin multissa myöhemmin niin siinä tulee pieniä flashbackeja kun olit yksinpelissä samoilla mestoilla. Muutenhan noi ei mitään ihmeellisiä ole.. liian scriptattujakin jne.
 
Labsissa alkaa tällä viikolla BR testaus.
Muutenkin selitetään paljon tän BR:n mekaniikkoja yms tässä tekstissä.

This week we begin testing a new addition to our Battlefield universe, a Battle Royale built on Battlefield's unique DNA. The information and feedback from players in Battlefield Labs will be incredibly valuable in helping to refine and deliver this experience. The details below are intended to help players understand our philosophy for this mode, and to provide context for participants in the upcoming Battlefield Labs test so they can jump right into the action.

Battle Royale, The Battlefield Way​

We see a great opportunity to infuse the core Battlefield pillars of class-based squadplay, tactical destruction, and vehicle combat into the Battle Royale genre to create a high-stakes and adrenaline pumping gameplay experience. This is Battlefield’s twist on the classic formula, so you can expect to find all of the core principles of Battlefield taking place within this mode; gadgets, explosives, destructible environments, and vehicles can all be used to secure the win.

Battlefield at its Core​

Key Elements players can expect in this test:

  • Map: Battlefield is no stranger to epic maps, and this all-new map has been built for the Battle Royale experience. It features a diverse array of tactical Points of Interest, each with distinct layouts and themes that offer unique gameplay opportunities.
  • Vehicles: Players can find common transport vehicles around the map and even unlock powerful armored vehicles to turn the tide of battle. The intent is to offer more ways for players to traverse the map early on in a match and to create interesting combined arms action in the process.
  • Tactical Destruction: Destruction will be everywhere in this mode. From creating pathways through walls to toppling buildings, we look forward to seeing players’ ingenuity with destruction and how they use it to defeat their opponents.
  • Squadplay: For this test, each match will feature 100 players, organized into 25 four player squads, fighting to be the last one standing. Communicating with your squad through pings, text, or VOIP aims to boost the experience and enhance their tactical options.
  • Second chances: Between the Support class revives and Mobile Redeploy options, there are multiple tools to keep your squad in the fight.

The Deadliest Ring in BR​

We set out to bring the most dangerous ring in gaming to Battle Royale that instantly kills players upon contact. With urgent warnings as the fire approaches, soldiers will be pushed into more intense firefights as the game space continues to shrink. There’s no jumping in and out of it, no using it for cover, no walking through it - if you get caught in it, you are done. We’re excited to see how the ring affects the pace of the game and how it creates spontaneous showdowns.

Classes, Training, and Traits​

Each squad gets to plan and choose which of the classes they will bring to the battle. From a balanced squad of all four classes to a focused squad that’s all one class, your team will use the unique strengths and weaknesses of their class to adapt and overcome the unique tactical scenarios they encounter in the Battle Royale experience. Once a match begins players are not able to change their class for the rest of that match.

Players start the match with two default gadgets from their chosen class. During each match, players level up by earning XP through a variety of methods such as defeating an opposing player (bonus for finishing off a squad!) or completing Missions. Be on the lookout for Intel Cases: finding these is crucial as they will provide XP to the whole squad.

As players level up through their class’s Training, they will gain access to new traits that enhance their chosen class and give both them and their squad a tactical edge in the match. One example would be the Assault class being faster in equipping an armor plate which makes them harder to defeat in their next (or current) firefight.

In Battlefield Labs, we’ll be watching how players use the classes to build the most effective squads and how their unique traits contribute throughout each game. For example:

  • Just how critical is the Support class’s supply crate for maintaining ammo?
  • How effective are the Engineer’s abilities when using or fighting against vehicles?

The Arms Race​

Throughout each match, players will explore the map, complete missions, and battle for loot to define their arsenal. There are 5 tiers of weapons to loot along with attachments, throwables (Ex. Frag Grenades), gadgets (Ex. RPGs), Strike Packages (Ex. Air Strike), armor, upgrade kits, and custom drops of favorited weapons. These items can be found across the experience through general loot crates, class specific crates, unlocking armored trucks, mission rewards, or looting defeated enemies.

Missions will have squads try to complete objectives that offer extra rewards to gain a competitive edge over their opponents. Tasks range from unlocking high-value caches to planting explosives to eliminate mission-critical targets. Mission details will outline the available rewards like a weapons cache, vehicle key, or Mobile Redeploy unit, leaving it up to each squad to decide if the risk is worth the potential reward. Once the mission objective is complete, rewards are airdropped in, so squads should stay alert for others who may attempt to steal them.

These missions are crafted to challenge your squad’s teamwork and reward precise execution under pressure, with the potential to shift the momentum of battle. Loot, armor, and how players engage with missions are key to the flow of play and we can’t wait to see how players connect and push these areas of gameplay in Battlefield Labs.

Drop In​

Testing this new mode and all of its features with the community is the true power of Battlefield Labs. We are excited to hear about players’ experiences as they explore the ins and outs of this Battle Royale done the Battlefield way. We look forward to sharing more details after the testing is complete and we’ve reviewed the feedback from players.

To stay connected, share your feedback, and be part of the conversation, make sure to join our official Battlefield Discord server. Visit battlefield.com/labs for more information on how you can sign-up. Stay tuned for more updates, and thank you for being part of the journey!

//The Battlefield Team
This announcement may change as we listen to community feedback and continue developing and evolving our Live Service & Content. We will always strive to keep our community as informed as possible.

Lähde: Reddit

Harmi ettei ole tullut uutta kutsua, kun ilmeisesti se toukokuun Labs stress testinä ei oikeuttanut varsinaista Labs "jäsenyyttä". Sen takia siinä ei ollut Labs Discord linkkiäkään.
Ilmeisesti siis jos on päässyt muuna aikana osaksi Labsia, niin se on pysyvä pääsy kaikkiin testauksiin.
 
Labsissa alkaa tällä viikolla BR testaus.
Muutenkin selitetään paljon tän BR:n mekaniikkoja yms tässä tekstissä.

This week we begin testing a new addition to our Battlefield universe, a Battle Royale built on Battlefield's unique DNA. The information and feedback from players in Battlefield Labs will be incredibly valuable in helping to refine and deliver this experience. The details below are intended to help players understand our philosophy for this mode, and to provide context for participants in the upcoming Battlefield Labs test so they can jump right into the action.

Battle Royale, The Battlefield Way​

We see a great opportunity to infuse the core Battlefield pillars of class-based squadplay, tactical destruction, and vehicle combat into the Battle Royale genre to create a high-stakes and adrenaline pumping gameplay experience. This is Battlefield’s twist on the classic formula, so you can expect to find all of the core principles of Battlefield taking place within this mode; gadgets, explosives, destructible environments, and vehicles can all be used to secure the win.

Battlefield at its Core​

Key Elements players can expect in this test:

  • Map: Battlefield is no stranger to epic maps, and this all-new map has been built for the Battle Royale experience. It features a diverse array of tactical Points of Interest, each with distinct layouts and themes that offer unique gameplay opportunities.
  • Vehicles: Players can find common transport vehicles around the map and even unlock powerful armored vehicles to turn the tide of battle. The intent is to offer more ways for players to traverse the map early on in a match and to create interesting combined arms action in the process.
  • Tactical Destruction: Destruction will be everywhere in this mode. From creating pathways through walls to toppling buildings, we look forward to seeing players’ ingenuity with destruction and how they use it to defeat their opponents.
  • Squadplay: For this test, each match will feature 100 players, organized into 25 four player squads, fighting to be the last one standing. Communicating with your squad through pings, text, or VOIP aims to boost the experience and enhance their tactical options.
  • Second chances: Between the Support class revives and Mobile Redeploy options, there are multiple tools to keep your squad in the fight.

The Deadliest Ring in BR​

We set out to bring the most dangerous ring in gaming to Battle Royale that instantly kills players upon contact. With urgent warnings as the fire approaches, soldiers will be pushed into more intense firefights as the game space continues to shrink. There’s no jumping in and out of it, no using it for cover, no walking through it - if you get caught in it, you are done. We’re excited to see how the ring affects the pace of the game and how it creates spontaneous showdowns.

Classes, Training, and Traits​

Each squad gets to plan and choose which of the classes they will bring to the battle. From a balanced squad of all four classes to a focused squad that’s all one class, your team will use the unique strengths and weaknesses of their class to adapt and overcome the unique tactical scenarios they encounter in the Battle Royale experience. Once a match begins players are not able to change their class for the rest of that match.

Players start the match with two default gadgets from their chosen class. During each match, players level up by earning XP through a variety of methods such as defeating an opposing player (bonus for finishing off a squad!) or completing Missions. Be on the lookout for Intel Cases: finding these is crucial as they will provide XP to the whole squad.

As players level up through their class’s Training, they will gain access to new traits that enhance their chosen class and give both them and their squad a tactical edge in the match. One example would be the Assault class being faster in equipping an armor plate which makes them harder to defeat in their next (or current) firefight.

In Battlefield Labs, we’ll be watching how players use the classes to build the most effective squads and how their unique traits contribute throughout each game. For example:

  • Just how critical is the Support class’s supply crate for maintaining ammo?
  • How effective are the Engineer’s abilities when using or fighting against vehicles?

The Arms Race​

Throughout each match, players will explore the map, complete missions, and battle for loot to define their arsenal. There are 5 tiers of weapons to loot along with attachments, throwables (Ex. Frag Grenades), gadgets (Ex. RPGs), Strike Packages (Ex. Air Strike), armor, upgrade kits, and custom drops of favorited weapons. These items can be found across the experience through general loot crates, class specific crates, unlocking armored trucks, mission rewards, or looting defeated enemies.

Missions will have squads try to complete objectives that offer extra rewards to gain a competitive edge over their opponents. Tasks range from unlocking high-value caches to planting explosives to eliminate mission-critical targets. Mission details will outline the available rewards like a weapons cache, vehicle key, or Mobile Redeploy unit, leaving it up to each squad to decide if the risk is worth the potential reward. Once the mission objective is complete, rewards are airdropped in, so squads should stay alert for others who may attempt to steal them.

These missions are crafted to challenge your squad’s teamwork and reward precise execution under pressure, with the potential to shift the momentum of battle. Loot, armor, and how players engage with missions are key to the flow of play and we can’t wait to see how players connect and push these areas of gameplay in Battlefield Labs.

Drop In​

Testing this new mode and all of its features with the community is the true power of Battlefield Labs. We are excited to hear about players’ experiences as they explore the ins and outs of this Battle Royale done the Battlefield way. We look forward to sharing more details after the testing is complete and we’ve reviewed the feedback from players.

To stay connected, share your feedback, and be part of the conversation, make sure to join our official Battlefield Discord server. Visit battlefield.com/labs for more information on how you can sign-up. Stay tuned for more updates, and thank you for being part of the journey!

//The Battlefield Team
This announcement may change as we listen to community feedback and continue developing and evolving our Live Service & Content. We will always strive to keep our community as informed as possible.

Lähde: Reddit

Harmi ettei ole tullut uutta kutsua, kun ilmeisesti se toukokuun Labs stress testinä ei oikeuttanut varsinaista Labs "jäsenyyttä". Sen takia siinä ei ollut Labs Discord linkkiäkään.
Ilmeisesti siis jos on päässyt muuna aikana osaksi Labsia, niin se on pysyvä pääsy kaikkiin testauksiin.
Ei ole minulle ainakaan tullut linkkiä vikka
Labsissa alkaa tällä viikolla BR testaus.
Muutenkin selitetään paljon tän BR:n mekaniikkoja yms tässä tekstissä.

This week we begin testing a new addition to our Battlefield universe, a Battle Royale built on Battlefield's unique DNA. The information and feedback from players in Battlefield Labs will be incredibly valuable in helping to refine and deliver this experience. The details below are intended to help players understand our philosophy for this mode, and to provide context for participants in the upcoming Battlefield Labs test so they can jump right into the action.

Battle Royale, The Battlefield Way​

We see a great opportunity to infuse the core Battlefield pillars of class-based squadplay, tactical destruction, and vehicle combat into the Battle Royale genre to create a high-stakes and adrenaline pumping gameplay experience. This is Battlefield’s twist on the classic formula, so you can expect to find all of the core principles of Battlefield taking place within this mode; gadgets, explosives, destructible environments, and vehicles can all be used to secure the win.

Battlefield at its Core​

Key Elements players can expect in this test:

  • Map: Battlefield is no stranger to epic maps, and this all-new map has been built for the Battle Royale experience. It features a diverse array of tactical Points of Interest, each with distinct layouts and themes that offer unique gameplay opportunities.
  • Vehicles: Players can find common transport vehicles around the map and even unlock powerful armored vehicles to turn the tide of battle. The intent is to offer more ways for players to traverse the map early on in a match and to create interesting combined arms action in the process.
  • Tactical Destruction: Destruction will be everywhere in this mode. From creating pathways through walls to toppling buildings, we look forward to seeing players’ ingenuity with destruction and how they use it to defeat their opponents.
  • Squadplay: For this test, each match will feature 100 players, organized into 25 four player squads, fighting to be the last one standing. Communicating with your squad through pings, text, or VOIP aims to boost the experience and enhance their tactical options.
  • Second chances: Between the Support class revives and Mobile Redeploy options, there are multiple tools to keep your squad in the fight.

The Deadliest Ring in BR​

We set out to bring the most dangerous ring in gaming to Battle Royale that instantly kills players upon contact. With urgent warnings as the fire approaches, soldiers will be pushed into more intense firefights as the game space continues to shrink. There’s no jumping in and out of it, no using it for cover, no walking through it - if you get caught in it, you are done. We’re excited to see how the ring affects the pace of the game and how it creates spontaneous showdowns.

Classes, Training, and Traits​

Each squad gets to plan and choose which of the classes they will bring to the battle. From a balanced squad of all four classes to a focused squad that’s all one class, your team will use the unique strengths and weaknesses of their class to adapt and overcome the unique tactical scenarios they encounter in the Battle Royale experience. Once a match begins players are not able to change their class for the rest of that match.

Players start the match with two default gadgets from their chosen class. During each match, players level up by earning XP through a variety of methods such as defeating an opposing player (bonus for finishing off a squad!) or completing Missions. Be on the lookout for Intel Cases: finding these is crucial as they will provide XP to the whole squad.

As players level up through their class’s Training, they will gain access to new traits that enhance their chosen class and give both them and their squad a tactical edge in the match. One example would be the Assault class being faster in equipping an armor plate which makes them harder to defeat in their next (or current) firefight.

In Battlefield Labs, we’ll be watching how players use the classes to build the most effective squads and how their unique traits contribute throughout each game. For example:

  • Just how critical is the Support class’s supply crate for maintaining ammo?
  • How effective are the Engineer’s abilities when using or fighting against vehicles?

The Arms Race​

Throughout each match, players will explore the map, complete missions, and battle for loot to define their arsenal. There are 5 tiers of weapons to loot along with attachments, throwables (Ex. Frag Grenades), gadgets (Ex. RPGs), Strike Packages (Ex. Air Strike), armor, upgrade kits, and custom drops of favorited weapons. These items can be found across the experience through general loot crates, class specific crates, unlocking armored trucks, mission rewards, or looting defeated enemies.

Missions will have squads try to complete objectives that offer extra rewards to gain a competitive edge over their opponents. Tasks range from unlocking high-value caches to planting explosives to eliminate mission-critical targets. Mission details will outline the available rewards like a weapons cache, vehicle key, or Mobile Redeploy unit, leaving it up to each squad to decide if the risk is worth the potential reward. Once the mission objective is complete, rewards are airdropped in, so squads should stay alert for others who may attempt to steal them.

These missions are crafted to challenge your squad’s teamwork and reward precise execution under pressure, with the potential to shift the momentum of battle. Loot, armor, and how players engage with missions are key to the flow of play and we can’t wait to see how players connect and push these areas of gameplay in Battlefield Labs.

Drop In​

Testing this new mode and all of its features with the community is the true power of Battlefield Labs. We are excited to hear about players’ experiences as they explore the ins and outs of this Battle Royale done the Battlefield way. We look forward to sharing more details after the testing is complete and we’ve reviewed the feedback from players.

To stay connected, share your feedback, and be part of the conversation, make sure to join our official Battlefield Discord server. Visit battlefield.com/labs for more information on how you can sign-up. Stay tuned for more updates, and thank you for being part of the journey!

//The Battlefield Team
This announcement may change as we listen to community feedback and continue developing and evolving our Live Service & Content. We will always strive to keep our community as informed as possible.

Lähde: Reddit

Harmi ettei ole tullut uutta kutsua, kun ilmeisesti se toukokuun Labs stress testinä ei oikeuttanut varsinaista Labs "jäsenyyttä". Sen takia siinä ei ollut Labs Discord linkkiäkään.
Ilmeisesti siis jos on päässyt muuna aikana osaksi Labsia, niin se on pysyvä pääsy kaikkiin testauksiin.
Ei ole minulle tullut linkkiä vaikka Labsiin pääsin mukaan testaamaan. Onko tietoa mikä päivä pitäisi alkaa?
 
Nyt kuullostaa siltä että tämä peli ei tule menestymään. Battlefield V teki saman virheen että teki Battle Royalen joka oli käytännössä vaa resursseja vievä projekti jota ei kukaa pelannu pääsääntöisesti.
Onneks ei tullu ennakkotilattua tätä peliä.
 
Nyt kuullostaa siltä että tämä peli ei tule menestymään. Battlefield V teki saman virheen että teki Battle Royalen joka oli käytännössä vaa resursseja vievä projekti jota ei kukaa pelannu pääsääntöisesti.
Onneks ei tullu ennakkotilattua tätä peliä.
Firestorm oli pääasiallisesti Criterion Games -pelitalon kehittämä joten ei syönyt resursseja Dicelta juurikaan.
Firestormissa oli paljon hyvää mutta suurin kompastuskivi oli sen maksullisuus.
Tarkentaisitko vielä että miksi tämä peli ei tule menestymään?
 
Firestorm oli pääasiallisesti Criterion Games -pelitalon kehittämä joten ei syönyt resursseja Dicelta juurikaan.
Firestormissa oli paljon hyvää mutta suurin kompastuskivi oli sen maksullisuus.
Tarkentaisitko vielä että miksi tämä peli ei tule menestymään?

EA:n suurin virhe oli Fireatormin kanssa tosiaan, että se oli maksumuurin takana. Tällä kertaa jos saadaan hyvä BR aikaiseksi ja free2play muodossa, niin pelaajamäärät voi olla hieman eri luokkaa. Uskoisin että semmosia pelistä kiinnostuneita on aika paljonkin, jotka eivät kuitenkaan perus moninpelistä välttämättä halua maksaa.
 
Firestorm oli pääasiallisesti Criterion Games -pelitalon kehittämä joten ei syönyt resursseja Dicelta juurikaan.
Firestormissa oli paljon hyvää mutta suurin kompastuskivi oli sen maksullisuus.
Tarkentaisitko vielä että miksi tämä peli ei tule menestymään?
No se on hyvä jos se edelleen on Criterion Games -pelitalon kehittämä joten ei syö resursseja Dicelta juurikaan
 
jackfrags mainitsi aikaisemmassa videossaan huhupuheita miten Battlefield Studios yhdistymä alkaa pumppaamaan pelisisältöä kovaan tahtiin ja seuraavan 3 vuoden päästä mahdollisesti siinä pisteessä että vuosittain tulee jotain uutta pelattavaa.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/gTayikRyfN4?t=756
 
seuraavan 3 vuoden päästä mahdollisesti siinä pisteessä että vuosittain tulee jotain uutta pelattavaa
Kuulin aiemmin että tässä puhutaan vuosittaisesta uudesta, eli täysihintaisesta, pelistä.
Se olisi kyllä karmea juttu ja toivotaan ettei toteudu, tai että ei sitä tässä tarkoiteta.

Se on jo codissa nähty, ettei tuo toimi.
Pelimekaanikat heittää jatkuvasti häränpyllyä ja tulee huteja, sit välillä ehkä onnistutaan.
Aivan liian ailahtelevaa se meno kun lähdetään tuolle linjalle.

Valitettavasti toi systeemi taitaa vaan rahallisesti toimia, joten voi olla aika inevitable homma kun nyt joku EA:lla tällaisen idean codista on päähänsä saanut.
 
Pumppais ennemmin BF4 tyyliin maksullista lisäsisältöä DLC muodossa, jota ei ole pakko ostaa jos ei kiinnosta. Peruspeli pysyy kuitenkin kaikille samana ja yhteisiä mappeja kaikki voi pelata ristiin.

Jos vaihtoehtona on jakaa pelaajakunta pienempiin palasiin vuosi vuodelta...
 
Jos menee jossain vaiheessa vuosittaiseen julkaisumalliin, jää pelisarja omalta osalta historiaan. En yhtään pidä moisesta systeemistä.

Samaa mieltä. Vähän nihkeää ostaa peli, kun tietää, että melko pian kehittäjien into lopahtaa ja koko homma lässähtää kun aletaan seuraavaa skinipak.... Eiku peliä hehkuttamaan.
 
Hiljaa! Itse ostan pelin lähiaikoina ja menen suoraan vihollisen spawniin ja raiskaan ihan huolella! Ai että! Toivon mukaan pelistä löytyy HC mode.
 
Ei kannata katsoa aikaisempien Battlefieldien julkaisuvuosia. :smoke:
On tuosta nyt jonkun aikaa, että uutta Bäfää olisi tullut vuosittain. BF1, BFV, BF2042 ja BF6 kaikki 2-3v erolla. Jos ei lasketa Hardlinea, joka muutenkin vähän poikkeustapaus imo, niin putki alkaa jo BF3:sta. Uusi tuotos 2v välein voisi mennä mutta vaikea uskoa (riittävän) hyvään laatuun tai tarpeeksi suuriin muutoksiin vuoden välein tehtävissä peleissä nykypäivänä. Mieluummin sitten tosiaan jotain DLC:tä, vaikka BC2 Vietnam tyylistä joka tuo enemmän kuin pari karttaa ja asetta.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
286 729
Viestejä
4 924 300
Jäsenet
79 232
Uusin jäsen
Kallee1

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom