Rane
Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
- Liittynyt
- 01.11.2016
- Viestejä
- 3 269
Paljon näyttäisi kaupunkimappeja olevan. Lisää ahtaita katuja?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljon näyttäisi kaupunkimappeja olevan. Lisää ahtaita katuja?
Kyllähän se on virallisesti sanottu, täällä pyöri jossain aiemmassa viestissä tuosta linkki. Kaksi karttaa taisi olla varmuudella suurempi kuin tuo Liberation peak, joka ei sekään loppupeleissä kovin suuri ollut. Operation Firestorm on vähän kysymysmerkki sen suhteen tekevätkö siitä BF3 kaltaisen vai rajaavatko alueen pieneksi. Eli julkaisussa ihan maksimissaankin vain 3 karttaa on suurempia kuin tuo betan suurin kartta. Toisin sanottuna yli puolet pelin kartoista on saman tyylisiä kuin nuo betan pienemmät kartat.Porukka nyt jotenkin olettaa että valmiissa pelissä kaikki mapit tulee olemaan jotain miniluokkaa? Onko tällaista virallisesti sanottu? 128 pelaajan konkkaa ei millään muotoa pelata pienissä mapeissa, joten ihan varmasti tulee isojakin karttoja riittämiin. Kaikille jotain ja codipelaajathan tässä betassa täytyi puolella voittaa.
Näyttää hyvältä omasta mielestä! Harmi että Battlefieldeissa aina julkaisussa on liian vähän mappeja, ainakin siltä se tuntuu koska betassa oli jo 4 mappia...
Näinhän se on. Battlefield 4:n julkaisussa taisi olla 10 karttaa eli vain yksi enemmän, mutta niiden koko erosi kyllä merkittävästi BF6:n julkaisukartoista; Nelosessa 2/10 karttaa (Locker ja Flood Zone) olivat pieniä jalkaväkikarttoja, mutta kaikki loput noudattivat enemmän tuttua "Battlefield-kaavaa" ajoneuvoineen ja aakeine laakeineen.Näyttää hyvältä omasta mielestä! Harmi että Battlefieldeissa aina julkaisussa on liian vähän mappeja, ainakin siltä se tuntuu koska betassa oli jo 4 mappia...
Näinhän se on. Battlefield 4:n julkaisussa taisi olla 10 karttaa eli vain yksi enemmän, mutta niiden koko erosi kyllä merkittävästi BF6:n julkaisukartoista; Nelosessa 2/10 karttaa (Locker ja Flood Zone) olivat pieniä jalkaväkikarttoja, mutta kaikki loput noudattivat enemmän tuttua "Battlefield-kaavaa" ajoneuvoineen ja aakeine laakeineen.
Eipä siinä mitään, toivottavasti tuovat kutoseen ensi vuonna suurempia karttoja. Ja kyllähän tuo Sobek City ja Mirak Valley näyttävät kiitettävän kokoisilta.
Tarkoitatko että pelaajamäärä olisi 128? Eikös se joku devi sanonut että peli suunniteltu 64 pelaajalle ja isomman pelaajamäärän servuja ei ole tulossa.Ihan tukossa nekin on jos pelaajamäärä nousee.
Okei tästä en ole kuullutkaan, thänks. Itseäni ei haittaisi vaikka 128 pelaajaa tulisi joihinkin mappeihin, kunhan ne ovat tarpeeksi isoja mappeja niille."Battlefield 6 multiplayer maps have been reportedly "designed with 128+ players in mind", according to new industry rumours circulating online about the first-person shooter.
Heitetään ilmoille epäilys että samaa karttaa vois käyttää 128 pelaajan battle royale -pelimoodissa... Siinä kun pelaajien määrä vähenee koko ajan.Okei tästä en ole kuullutkaan, thänks. Itseäni ei haittaisi vaikka 128 pelaajaa tulisi joihinkin mappeihin, kunhan ne ovat tarpeeksi isoja mappeja niille.
Heitetään ilmoille epäilys että samaa karttaa vois käyttää 128 pelaajan battle royale -pelimoodissa... Siinä kun pelaajien määrä vähenee koko ajan.
Karjalankannakselle sijoittuva mappi olis kova!Tahtoo myös luontoon sotimaan! Öinen viidakko tai kunnon metsää mukaan. Rauniot, labyrintit ja käytävät on jo nähty, niitä tunkee joka pelissä ovista ja ikkunoista sisään.
TottaKarjalankannakselle sijoittuva mappi olis kova!
Varmuutta ei ole, tuleeko 128 pelaajan pelimuotoja koskaan, vaikka kartat mukamas on sille suunniteltukin. Oletan, että tuo tarkoittaa että nykyisten karttojen ulkopuolelle on valmiiksi suunniteltu tavaraa, niin että raja-aitoja voidaan vain siirtää.
"Battlefield 6 multiplayer maps have been reportedly "designed with 128+ players in mind", according to new industry rumours circulating online about the first-person shooter.
Henderson cautioned, however, that this information "doesn't necessarily mean 64vs64 is coming", and that Battlefield 6's "core game is still 32vs32", but merely suggested that DICE's new maps for the upcoming shooter are capable of hosting such numbers of players at one time."
![]()
Battlefield 6 multiplayer maps could host over 128 players in one match
Battlefield 6 could be about to double the franchise's 32v32 player countwww.gamesradar.com
Oho kappasKyseinen uutinen on vuodelta 2020 ja on Battlefield 2042 koskeva huhu. En muista nähneeni missään mitään huhuja että tämän tulevan Battlefield 6 kohdalla olisi koskaan edes pohdittu 128 pelaajaa vaihtoehtona. Sen takia uskalsin sanoa tuossa aikaisemmin, että Battlefield 6 on 64 pelaajan peli ja siinä se pysyy (+pelimuodot joissa alle 64 pelaajaa).
On runsaasti pelaajia varsinkin nyt, kun julkaisivat uutta sisältöä siihen. Laittoivat myös ilmaisen battlepassin tulille, josta saa avattua kosmeettisia juttua BF6:seen.Huomasin että Steamissä on Battlefield 2042 tarjouksessa 2.99€ Ei olisi paha hinta kyllä vaikka ostoon menee kyllä toi 6 kunhan se tulee myyntiin. Kai tuossa 2042 on vielä pelaajia vai onko kuollut jo?
En suosittele. Ostin joskus steamin alesta muistaakseni 5€ hintaan. On vieläkin paska verrattuna esim bf v tai bf 6 beta. Tuli tänään testattua ja ei vaan maistu. Pyörii toki nykyään hyvin, mutta tuntumassa tai jossain vieläkin vikaaHyvä että pistivät alen käyntiin niin voin itsekkin napata 2042. Ihmettelin vklpn että vieläkö ne pyytää täyttö hintaa pelistä.
6 suhteen ei kyllä matchmaking kiinnosta. HC ja mitä sitten portaalin puolelle keksitään herättää eniten kiinnostusta
Ne mapit on liian "clean" eli ei vaikuta yhtään sotatantereelta; jotenkin sana sieluton kuvaa parhaiten tuota BF2042:ta.En suosittele. Ostin joskus steamin alesta muistaakseni 5€ hintaan. On vieläkin paska verrattuna esim bf v tai bf 6 beta. Tuli tänään testattua ja ei vaan maistu. Pyörii toki nykyään hyvin, mutta tuntumassa tai jossain vieläkin vikaa
Huomasin että Steamissä on Battlefield 2042 tarjouksessa 2.99€ Ei olisi paha hinta kyllä vaikka ostoon menee kyllä toi 6 kunhan se tulee myyntiin. Kai tuossa 2042 on vielä pelaajia vai onko kuollut jo?
Jouluna jo hyvät alet.Ei tosta nyt maksaa kannata kuten ei kannata tuosta kutosestakaan.
Konsolille tuo oli ilmainen, joten eiköhän kutonen ole kans hyvin pian. Jos 2042 oli ripulia, niin Kutonen oli veriripulia.
Jos 2042 oli ripulia, niin Kutonen oli veriripulia.
Onneks sä kerrot absoluuttisia faktoja nii ostetaan pelejä mitkä on vaan hyviä. Kylläpä harmittaa kun en aikasemmin ole kuunnellut neuvojasi![]()
Aloin kanssa miettimään, onko tässä joku tekninen syy miksi se pelaajamäärä pitää olla 64 tai 128, eikä esim 52, 100 tai 80 ihan kartan tarpeiden mukaan?Vai olisiko tasan 100?
Eiköhän täällä kaikki osaa ostaa tai olla ostamatta ilman että joku neuvoo tekniikkafoorumilla.Nojoo itsekin näihin olen tyhmyyksissäni hairahtunut kunnes tajusin, että EA:n tuotteena tämä on samaa kuraa, kuin NHL-pelisarjat.
Eli joka vuosi tulee uusi julkaisu ja olennaisimpana erona edellisvuoteen nähden on jonkun pelaajan karvoituksen lisääntyminen.
Sama tässä. Jos ottaisit tuosta 6:n pois ja laittaisit 4:n tilalle, niin kukaan ei huomaisi eroa. Numero muuttuu ja numerot pelin hintalapussa.
Kai se on se 4-man squad, mistä lähtee 24 / 32 / 64 / 128 jaot.Aloin kanssa miettimään, onko tässä joku tekninen syy miksi se pelaajamäärä pitää olla 64 tai 128, eikä esim 52, 100 tai 80 ihan kartan tarpeiden mukaan?
Veikkaan, että syy on enemmänkin "koska niin on aina ollut." Olihan jo BF1942:ssa 64 pelaajaa. Ja esimerkiksi Battlefield 2:ssa squadeissa pystyi olemaan 6 pelaajaa, eikä tuo mene tasan vaikka tiimistä yksi pelaakin komentajan roolia.Kai se on se 4-man squad, mistä lähtee 24 / 32 / 64 / 128 jaot.
Tuskin se sinänsä on tekninen rajoite, pikemmin pelillinen.
Varmaan se on tosiaan noin.Veikkaan, että syy on enemmänkin "koska niin on aina ollut." Olihan jo BF1942:ssa 64 pelaajaa. Ja esimerkiksi Battlefield 2:ssa squadeissa pystyi olemaan 6 pelaajaa, eikä tuo mene tasan vaikka tiimistä yksi pelaakin komentajan roolia.
Kartat pitäisi suunnitella niin, että ne toimii sillä tietyllä pelaajamäärällä oli se sitten mikä tahansa noista luvuista. Karttojen kesken ei oikein voi olla eri pelaajamääriä kun sitten pitäisi potkia kartan vaihtuessa pelaajia tai haalia niitä lisää. Tuosta se isoin ongelma ehkä muodostuu, kun karttojen kokoluokissa on merkittäviä eroja. Toiset ovat sillä 64 pelaajalla hirveän ahdasta lihamyllyä ja toiset tuntuvat puolityhjältä.Aloin kanssa miettimään, onko tässä joku tekninen syy miksi se pelaajamäärä pitää olla 64 tai 128, eikä esim 52, 100 tai 80 ihan kartan tarpeiden mukaan?
Todennäköisesti juuri tästä. Tai no olihan BF1:ssä viiden squadit ja 64 pelaajaa mutta tuossa jäikin todella hölmösti viimeiseen squadiin vain 2 pelaajaa. Ja toisaalta kyllähän 128 pelaajaa vaatii isomman kartan kuin 64 eli on työläämpää toteuttaa ja vaatii myös isomman määrän pelaajia peliin ennen kuin se toimii suunnitellusti. 64 lienee se hyvä välimaasto, jossa jää vielä helikopterien, tankkien ja hävittäjienkin jälkeen jonkun verran jalkaväkeä kentälle.Kai se on se 4-man squad, mistä lähtee 24 / 32 / 64 / 128 jaot.
2042:ssa oli erikseen Conquest (64) ja Conquest Large (128) mutta eipä ole tullut kokeiltua pääseekö noita isoja pelaamaan edes Portalin kautta nykyään.Ja toisaalta kyllähän 128 pelaajaa vaatii isomman kartan kuin 64 eli on työläämpää toteuttaa ja vaatii myös isomman määrän pelaajia peliin ennen kuin se toimii suunnitellusti. 64 lienee se hyvä välimaasto, jossa jää vielä helikopterien, tankkien ja hävittäjienkin jälkeen jonkun verran jalkaväkeä kentälle.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.