- Liittynyt
- 05.12.2019
- Viestejä
- 78
On kyllä niin mystinen vika että teen videon siitäKyllä se oma jannu ainakin sillä juoksee edelleen... Nouse ylös sieltä kyykystä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On kyllä niin mystinen vika että teen videon siitäKyllä se oma jannu ainakin sillä juoksee edelleen... Nouse ylös sieltä kyykystä
Sillon kun vielä oli se 128 pelaajan bt niin tuli muistaakseni kultaisen stinger merkin edestä sitä käytettyä. Nyt niin vähän kohteita ettei jaksa odotella. Classien myötä ei edes saa kuteja tuohon niin entistä vähemmän intoa pitää sitä mukana.Tavallaanhan se on ihan jeppis, että tällainen SaaS-pökäle muuttaa muotoaan olemassaolonsa aikana. Realiteetti kuitenkin on, että vaikka kentät paranee niin tällainen perustavanlaatuinen classien tuominen takaisin on näkynyt 1000% nousseena helikoptereiden (ja jossain määrissä tankkien) dominanssina.
Jengi ei aikaisemminkaan jaksanut käyttää AA-sinkoja ja nyt se on ihan olematonta, että kukaan yrittää edes vahingossa noille tehdä jotain koska pitäisi classia vaihtaa jne. Omalla porukalla otetaan tarkoituksella AA-valmiudet ja panoslootat tasaisin aikavälein kun vastapuolen lentäjä-ässä on taas spawnannut taivaalle.
Fiftisiksti juttu tuo muutos. Pidin classeista enemmän aikaisemmissa, mutta tässä jengi on vuoden totutellut pelaamaan tietyllä tavalla spesialisteilla niin nyt sitten aniharva jaksaa pelitapaa muuttaa ja huomioida lentovispilät, jotka saattavat heittämällä kolminumeroisia tappomääriä lakaista kentillä.
Mielekästä? Harvemmin.
Kyl ite tykkään et classit on takasin pelissä ja vanha pelityyli on takasin, suurin osa pelaajista myös valitti tosta classien puuttumisesta ja siintä et on noita hero tyyppejä mukana, koska muutti niin paljo BF sarjaa.
Toihan ei nyt o mitenkää uutta ettei kukaa jaksa lentäville tehä mitää jollei ite tee, niinhän se oli bf3 ja bf4 kans.. yleensä siihen ei vaadi ku sen yhen squadin ni niiden yläpuolella ei lennä kukaa ku on soflami , ammukset ja pari javelinia.
Kyl ite tykkään et classit on takasin pelissä ja vanha pelityyli on takasin, suurin osa pelaajista myös valitti tosta classien puuttumisesta ja siintä et on noita hero tyyppejä mukana, koska muutti niin paljo BF sarjaa.
No sen takiahan nuo classit tuotiin takasi kun suuriyleisö ei tykänny spesialisti järjestelmästä launchissa. En usko että dice omaksi iloksi toi vanhan classisysteemin takaisin. kyllähän tässä syy on maksava kohdeyleisö joka ei pitäny classien korvaamisella spesialisteilla.Joo, sen jälkeen, kun classit tuli, kaikki on mennyt pieleen. Vähemmän revivejä, ajoneuvot hallitsee mappeja ja tuntuu olevan vielä heikompaa tuo objectivelle meneminen. Tosin, ei se mitään uutta ole, koska classit on aina ollut se pelisarjan turhake. Vihdoin päästiin niistä eroon ja peli toimi sen hivenen paremmin (rehellisesti, porukka ei lopettanut pelin pelaamista classien puutteen takia, vaan siksi, että peli oli launchissa niin rikki ja mapit täysi pettymys), mut nyt on taas palattu samaan vanhaan ongelmaan.
Niiltä leikattiin siivet pois joskus viime kesänä jo. Nyt se on enää enemmänkin hallittu putoaminen kuin etenemiskeinoJep ei noi classit imo niin paljo vaikuttanut. Tulen sitten pelailemaan, kun lento-oravat poistetaan.
Battlefield 3 ja 4 olivat julkaisussa molemmat rikkinäisiä bugipaskoja, joten ei se ole selittävä tekijä tämän pelin epäsuosiossa.Joo, sen jälkeen, kun classit tuli, kaikki on mennyt pieleen. Vähemmän revivejä, ajoneuvot hallitsee mappeja ja tuntuu olevan vielä heikompaa tuo objectivelle meneminen. Tosin, ei se mitään uutta ole, koska classit on aina ollut se pelisarjan turhake. Vihdoin päästiin niistä eroon ja peli toimi sen hivenen paremmin (rehellisesti, porukka ei lopettanut pelin pelaamista classien puutteen takia, vaan siksi, että peli oli launchissa niin rikki ja mapit täysi pettymys), mut nyt on taas palattu samaan vanhaan ongelmaan.
Saanko kysyä mikä siinä nyt niin jurppii, sillä omasta mielestäni tuo on toiminut hyvin pelistä toiseen? Ettei saa omalle hahmolle tarkuuskivääriä, sinkoa ja ammus- & HP-laatikkoa samaan aikaan?En mäkään välttisti specialisteista tykkää, mutta mikä vaan on parempi kuin class-systeemi. Parashan olis se, että sais tehdä itse kokonaan itselle sopivan classin.
Saanko kysyä mikä siinä nyt niin jurppii, sillä omasta mielestäni tuo on toiminut hyvin pelistä toiseen?
Valheeseen ja valheeseen... Jos et saa randomeiden kanssa mitään järkevää tehtyä, onko se hahmoluokkien vika? Muuttuvatko ne randomit yht'äkkiä paremmiksi tiimipelaajiksi, kun heiltä otetaan pois se vähäisinkin rooli siinä tiimissä? Kuinka paljon tiimityötä näet Call of Dutyssa? Halossa? Voin sanoa, että aivan hemmetisti vähemmän kuin pelissä, jossa on hahmoluokat (vanhat Battlefieldit, Hell Let Loose).Koska se on vaan turhaa rajoittamista ilman mitään hyötyä. Kaikki "me halutaan classit" jutut perustuu siihen valheeseen, että sillä jostain syystä yhtäkkiä saadaan tiimityötä lisättyä, vaikka yhdessäkään battlefieldissa ei kyllä randomeiden kanssa saa mitään järkevää tehtyä. Classit ei vaan korjaa pelaajien haluttomuutta pelata peliä kuten on "tarkoitettu". Sen takia olisikin hyvä saada tuota vapautta. Ehkä silloin muutama pelaaja innostuu tekemään jotain tai edes vahingossa tekee jotain tiimin hyväksi.
Kuten @Markkees tuossa ylempänä mainitsikin, tottakai pelaajat ovat nyt sekaisin, kun ovat puolitoista vuotta pelanneet ilman hahmoluokkia ja nyt sellainen systeemi tuodaan peliin viimeisenä laastariyrityksenä saada peliin lisää pelaajia.Ainakin nyt on tullut huomattua class systeemin jälkeen se, että ajoneuvot on takaisin OP statuksessa, revivejä tulee entistä vähemmän ja ammuslaatikoitakaan ei juuri näy. Ja yleinen haluttomuus ottaa pointteja tuntuu lisääntyneen myös, mutta tämä johtunee siitä, että niitä "bf veteraaneja" on tullut muutama takaisin.
Mites menet kun tuo on tarjolla ainoastaan Xbox Onella ja PS4:llä?64 pelaajaan mapit pienempiä et voi mennä niitä pelailee., osa mapeista turhan avoimia edellee 128 pelaajan modessa.
Tämä on kyllä rasittavaa kun joka viikko vaihtuu mitä moodeja ja karttoja ylipäätään on pelattavissa. Suurimman osan ajasta siellä on ihan hirveää roskaa kehiteltynä.Eiks tuossa season 2:ssa ollu se jalkaväki-conquest pari viikkoa. Ainakin omalla kohdalla se oli hyvinkin viihdyttävä vaihtoehto. Kartat oli toki pieniä ja matsit 4v4 ja 8v8 - isommatkin olis käyny.
Ihan siintä valikosta, viime viikolla viimeks pelannu 64 conquestia PC:llä., 128plr vasemmalla puolella.Mites menet kun tuo on tarjolla ainoastaan Xbox Onella ja PS4:llä?
Joku hetken tarjolla oleva spessu varmaankin koska ei siinä normaalisti ole valintaa.Ihan siintä valikosta, viime viikolla viimeks pelannu 64 conquestia PC:llä., 128plr vasemmalla puolella.
Kyl se siinä on omasta mielestä ollu launchista asti ku sillon jo pelattii sitä näiden kanssa kellä ei 128 pyöriny kunnolla.Joku hetken tarjolla oleva spessu varmaankin koska ei siinä normaalisti ole valintaa.
Ei ole 64p konkka ollut varsinkaan alusta asti. Tuo tulee aina välillä takaisin. Olisitko portalin puolelta pelannut?Kyl se siinä on omasta mielestä ollu launchista asti ku sillon jo pelattii sitä näiden kanssa kellä ei 128 pyöriny kunnolla.
En o portalin puolella pelan ku muutaman tdm joskus.Ei ole 64p konkka ollut varsinkaan alusta asti. Tuo tulee aina välillä takaisin. Olisitko portalin puolelta pelannut?
Tuskin vaihtuu ainakaan ensi viikolla kun tulee uusi kartta. Sille varmaan tulee oma 128p 24/7 playlist kuten aiemminkin uusilla kartoilla.Joo nyt ku pääs töistä kotia ni piti käydä kattomas et mitä on tarjolla, nyt siinä on joku seasonal conquest 128p missä on ollu ennen 32v32 conquest aina kun oon kattonu launchista lähtien, toki en sitä ikinä pelaa, mitä nyt kaverit on vahingossa sillon tällön laittan sinne jonoo.
Ehkä se kohta vaihtuu sit taas 32v32.
Juuri näin. 128 vaatii kyllä raakasti karkkien tiputusta mutta onneksi näyttää loweillakin siedettävältä. 64 pelaajan matseissa on edes teoreettinen mahdollisuus vähän ennakoida mistä vihu puskee mutta jotenkin 128p matseissa tuntuu että tulee aina niskaan ja sivustaan vaikka miten koittaa ajatella strategisesti.Saisi kyllä olla aina tarjolla 64p lista koska tuo 128 on yleensä aika roskaa eikä edes pyöri kunnolla.
Kuis ei pyöri kunnolla, itellä pyörin ihan hyvin launchista asti. 120fps+@1440pSaisi kyllä olla aina tarjolla 64p lista koska tuo 128 on yleensä aika roskaa eikä edes pyöri kunnolla.
No mut näinhän se menee kaikissa, karkkeja alaspäin jos halutaa parempaa fps tai sit uutta rautaa koneeseeJuuri näin. 128 vaatii kyllä raakasti karkkien tiputusta mutta onneksi näyttää loweillakin siedettävältä.
Kaikkea ärsyttävää stutteria ja nykimistä. Ei 8700K enää jaksa. Battlefieldien takia sitä on aina joutunut prossua päivittelemään...Kuis ei pyöri kunnolla, itellä pyörin ihan hyvin launchista asti. 120fps+@1440p
Lapsen koneellaki pyörii 100fps@1080p vaik siellä on vaa 5600x/980ti.
Kaikkea ärsyttävää stutteria ja nykimistä. Ei 8700K enää jaksa. Battlefieldien takia sitä on aina joutunut prossua päivittelemään...
Minimap ja iso kartta aivan hirveitä lukea pätsin jälkeen kun meni tuo osoitin rikki. Molemmissa kaikkien oman squadin pelaajien indikaattorit osoittaa pohjoiseen.Tuntus että pyörii paremmin, ainakin uus kartta. Samoin karttanäkymä ja minimap skarpimpia ja parempia lukee, tosin johtuuko tämä DLSS parannuksista ja oliko kartta hyvä natiivina aiemminkin.
Okei, ajattelin että se oli joku bugi mulla vaan eilen. Eiköhän se korjaannu nopeasti. Mielestäni muuten tuo kartta on selkeämpi nyt.Minimap ja iso kartta aivan hirveitä lukea pätsin jälkeen kun meni tuo osoitin rikki. Molemmissa kaikkien oman squadin pelaajien indikaattorit osoittaa pohjoiseen.
Twitterissä kommailin tuohon DRUNKKZ3:n karttatwiittiin ja hän siihen vastasi että tiedossa on ja fixiä hierotaan:Okei, ajattelin että se oli joku bugi mulla vaan eilen. Eiköhän se korjaannu nopeasti. Mielestäni muuten tuo kartta on selkeämpi nyt.
Kylläpä tää yksi päivitys taas tuhos koko motivaation pelata peliä.