Peli ennakkotilattu jo kesällä ja nyt demo asennettu. Vaatii jonkun QR-koodin, mistäköhän tuon saa?
Se aukeaa klo 10.00 Suomen aikaa, tuskin se mitään QR-paskaa tarvii.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Peli ennakkotilattu jo kesällä ja nyt demo asennettu. Vaatii jonkun QR-koodin, mistäköhän tuon saa?
Eka bugi löydetty. Mitkään nappulat ei toimi tuossa ruudussa kun yrittää käynnistää pelin ilman ennakkotilausta, ei edes "esc to quit". Kiva että antoi ladata kuitenkin, kun itseltä oli mennyt täysin ohi että avoin beta ei olekaan avoin.
Tämä on joku jännä Steamin systeemi, vähän outo kieltämättä etenkin jos tietää että on oikeus pelata betaa.Vähän hämäävä tuo "Request BETA" steamissa.
Steamissa muistaakseni lukee hyvinkin selkeästi että vaatii pelatakseen kolmannen osapuolen, tässä tapauksessa origin pelatakseen.Uskaltaisin väittää, että se täräyttää originin päälle, kun sen steamin kautta käynnistää ja jos ei ole origin ladattu koneelle, niin se laittaa lataamaan ja luonnollisesti pitää luoda origin tili, että pääsee pelaamaan jos ei ole jo luotu.
Sen takia melko turha ostaa mistään muualta kuin originista, kun joutuu launcherin kautta avaamaan toisen launcherin, että pääsee pelaamaan. Pelihän on myynnissä myös Epicin launcherissa eli täten storessa ja siellä sama homma, käynnistää originin ja linkittää tilit.
Ne myy tuota kaikissa mahdollisissa kanavissa maksimoidakseen myynnit, kun tietävät ettei pelkän originin saa näkyvyyttä niin paljoa.
Pääsit siis menuun jo? Redditissä monella sama ongelma kuin mulla, eli samaa QR koodi ruutua iskee. Välillä erroria joka viittaa heikkoon yhteyteen.Pc.llä heittää erroria kun joinaa serverille
Pc.llä heittää erroria kun joinaa serverille
Joo play nappia pääsee painaa mut sit tulee 2-6 sekunnin kohdalla error oikeaan ylänurkkaan kun que alkaaPääsit siis menuun jo? Redditissä monella sama ongelma kuin mulla, eli samaa QR koodi ruutua iskee. Välillä erroria joka viittaa heikkoon yhteyteen.
Uuf. Saa nähdä miten 3060 Ti ja 5600x jaksaa 3440x1440. Saispa jo 3080 Ti:n.Kaikki loweilla 5120x1440 (käytännössä sama kun 4K) = 70 FPS, tippuu 10sec välein johonkin 20. RTX 3080 ja 3900X. Ei sit pelata.
Eli toisin sanoen 9900K antaa 80-120 fps... aika karua. Onko asetuksista future frame rendering on vai off?Kyllähän tässä tuntuisi vielä olevan optimiotavaa, kun 1440p 3080ti vääntää jossain 80-120 fps paikkeilla, GPU-usagen ollessa 60-80%.
Kokeiltu aluksi ilman ja nyt menossa testi päällä. Ainakaan vielä ei tuntuisi eroa olevan. Tosiaan CPUn käyttö pyörii 40-50% tuntumassa, eli pienempi kuin BF5 tai BF1.Eli toisin sanoen 9900K antaa 80-120 fps... aika karua. Onko asetuksista future frame rendering on vai off?
Eilen perseilin menussa console asetuksella renderdevice.renderaheadlimit 0/1 ja oli iso ero fps:ssä. Toi siis käsittääkseni sama kuin future frame rendering, ellei jokin ole muuttunut entisistä bäfistä.Kokeiltu aluksi ilman ja nyt menossa testi päällä. Ainakaan vielä ei tuntuisi eroa olevan. Tosiaan CPUn käyttö pyörii 40-50% tuntumassa, eli pienempi kuin BF5 tai BF1.
Kyllä nyt kun afterburnerin käppyröitä katselee, niin tuo FFR ON käyttää huomattavasti paremmin GPU:ta verrattuna FFR OFF. Aika samanlaiset fiilikset optimoinnin suhteen tästä tulee, kuin BF5 betasta. Liekö sitten ongelma pelissä vai ajureissa. Jos joku AMD:n leiristä pystyisi kertomaan tekeekö samaaEilen perseilin menussa console asetuksella renderdevice.renderaheadlimit 0/1 ja oli iso ero fps:ssä. Toi siis käsittääkseni sama kuin future frame rendering, ellei jokin ole muuttunut entisistä bäfistä.
Tai siis FFR OFF rasittaa prossua aivan älyttömästi.Kyllä nyt kun afterburnerin käppyröitä katselee, niin tuo FFR ON käyttää huomattavasti paremmin GPU:ta verrattuna FFR OFF.
Laitoin DSR päälle niin pysyy semivakaana 70-80 FPS. Ei nyt mitenkään nautinnollinen kokemus sen puolesta mutta pääseepä kokeilemaan. Josko sitten releasen DLSS pelastaisi.Kaikki loweilla 5120x1440 (käytännössä sama kun 4K) = 70 FPS, tippuu 10sec välein johonkin 20. RTX 3080 ja 3900X. Ei sit pelata.
Tämän vielä olisi ymmärtänyt, mutta jokainen säie pyörii 30-50% käytölläTai siis FFR OFF rasittaa prossua aivan älyttömästi.
Jos on tehty samalla lailla kuin BF5 oli niin jos DX12 käytössä niin FFR on pakotettu. Itse pääsen tätä tosin PC:llä vasta huomenissa pelaamaan.RX 6800 @ 2.4Ghz ja 5700G 1440p kaikki ultralla ja FFR on. FPS vakaa 75-90, sisätiloissa menee yli sadan. Kokeilin laittaa FFR off kesken pelin, mutta sillä ei tuntunut olevan mitään vaikutusta mihinkään. GPU käyttö kokoajan 99% niinkuin kuuluukin.
Joo DX12 käytössä. Ei taida enää DX11 tukea olla?Jos on tehty samalla lailla kuin BF5 oli niin jos DX12 käytössä niin FFR on pakotettu. Itse pääsen tätä tosin PC:llä vasta huomenissa pelaamaan.
Ei vielä. 8pv alkaa avoinJaa ei sitten pelailla tätä ainakaan vielä. QR koodia ja Connection erroria vaan pukkailee.. Eikös tämä tosiaankin ollut kuitenkin kaikille avoin beta?
Näppis + hiiri näkökulmasta littlebird todella saman oloinen, kuin BF4 ja attack kopu taas hieman kömpelömpi. Koko air to air combat sen verran lagista välillä että ei ole tuosta paljoa päässyt nauttimaan.Jos joku PC-pelaaja pääsee kopterin puikkoihin niin kertokaapa miten vertaantuu aikaisempiin peleihin (varsinkin jos käytössänne on joystick).
Tässä eri tavalla. Eli FFR off/on DX12 on vaikutusta samalla tavalla kuin BFV DX11.Jos on tehty samalla lailla kuin BF5 oli niin jos DX12 käytössä niin FFR on pakotettu. Itse pääsen tätä tosin PC:llä vasta huomenissa pelaamaan.
Littlebird ainakin niin arcaden tuntuinen kuin voi vaan olla. Bf4 en ole little birdillä lentänyt mutta epäilen että tuntuu noin huonoltaNäppis + hiiri näkökulmasta littlebird todella saman oloinen, kuin BF4 ja attack kopu taas hieman kömpelömpi. Koko air to air combat sen verran lagista välillä että ei ole tuosta paljoa päässyt nauttimaan.
Ainakin BF4 tuo Little bird oli todella helppo ohjastaa ja sillä sai etenkin jalkamiehien keskuudessa melkoista tuhoa levitettyä. Ehkä sitä voisi arcadeksikin kutsua. Sitä on tosi helppo ohjastaa ainakin BF4:ssä.Littlebird ainakin niin arcaden tuntuinen kuin voi vaan olla. Bf4 en ole little birdillä lentänyt mutta epäilen että tuntuu noin huonolta
Jos joku muu ei pääse vielä itse kokeilemaan, mutta haluaa katsella tuoretta pätkää niin tästä.
Kiitokset infosta! Olin lukevinani jostain open betan alkavan tänään, mutta eipäs ollutkaan näinEi vielä. 8pv alkaa avoin
Jep mainostavat suljettua betaa avoimena mutta parin päivän päästä sit pääsee mähisemäänKiitokset infosta! Olin lukevinani jostain open betan alkavan tänään, mutta eipäs ollutkaan näin
Väärä mielipide. BF1:n Sinai ja BFV:n Rotterdam molemmat oikein hyviä mappeja. Tää Orbital kieltämättä aika keskinkertainen.Mikähän filosofia DICEltä on valita todella paskat kartat open betoihin, joka kerta.
Tämä. Tuntuu että karttasuunnittelu on kokonaisuudessaan ollut vähemmän luovien ihmisten käsialaa viime vuodet. BFV Narvik oli todella surkea ja vei maun koko pelistä. Orbital näyttää vielä paljon huonommalta.Mikähän filosofia DICEltä on valita todella paskat kartat open betoihin, joka kerta. Koskaan ei ole Battlefieldien betoja jaksanut oikein pelata vaikka peli olisi muuten ihan hyvältä vaikuttanut. Ehkä se on joku omalle kohdalle tapahtuva hauska tuuri sitten
Jonkun verran parantunut pelatessa joo, mutta kyllä mulla stutteroi yhä paikoissa jotka olen kolunnut jo monta kertaa. Esim. joka kerta kun spawnaan main baseen niin stutteroi vaikka sinne spawnattu jo kymmenen kertaa jotta saan auton C5:llä rigattavaksi.3 matsia alla ja fps ja gpu usage tasaantuneet, eli sama homma kuin edellisissä, että pitää aluksi pyöriä joka kolkka kartasta läpi ennen kuin toimii kunnolla.