Battlefield 1

Tietääkö kukaan mihin menee ennakkotilaajan koodi joka lukee gigantin kuitissa. Alustana ps4. Siinä on 25 merkkiä joten ei psn storeen mene. Tällä lailla:

Koodi Preord-PS4
XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX

In preparation for launch day, DICE offers the following advice to PS4 owners:
If you’re playing on a new PlayStation 4, don’t forget to link your EA Account to your PlayStation™Network Online ID.
If you’ve pre-ordered an Early Enlister edition, make sure you redeem your pre-order code:

Launch the PlayStation Store on your PlayStation 4.
Select Redeem Codes from the Store menu.
Enter your code and follow the on-screen instructions.

Ota yhteyttä giganttiin jos ei toimi.
 
In preparation for launch day, DICE offers the following advice to PS4 owners:
If you’re playing on a new PlayStation 4, don’t forget to link your EA Account to your PlayStation™Network Online ID.
If you’ve pre-ordered an Early Enlister edition, make sure you redeem your pre-order code:

Launch the PlayStation Store on your PlayStation 4.
Select Redeem Codes from the Store menu.
Enter your code and follow the on-screen instructions.

Ota yhteyttä giganttiin jos ei toimi.

Jaaha pitänee ottaa sinne yhteyttä kun en sitä redeem codes kohtaan saa laitettua. Kiitokset.
 
Vaihtelee kyllä tosi paljon pelaajaotoksen perusteella mähinät (yllätys). Tänään sattumalta tullut vain paskoja pelejä, kaikki kämppää sniperin kanssa jossain puun takana eikä kukaan osaa taaskaan käyttää savuja.

Noin muuten tykkään vähän epätarkemmista pyssyistä tässä vrt. vaikka BF4. Taistelukaasut on ihan jännä lisä mutta loppujen lopuksi aika turha mekaanisesti, toki lisää fiilistä. Oikeastaan aika perinteinen DICE - snipereitä sietäis rajottaa, haulikot melko tehokkaita ja perus-SMG:t tuhnuja.

Teknisesti tosin toiminut epädicemäisen hyvin, jotkut kosmeettiset efektit (viitat, liekit) bugaa välillä hervottomasti mutta nettikoodi yms. tuntuu olevan kuranttia kamaa (varmaan DICE L.A. korjannut aikoinaan...) eikä ole kippaillut ainakaan itellä.
 
Mitä mieltä olette mediceistä yleensä tässä pelissä ja tuosta reviven skippauksesta? Mielestäni typerä ominaisuus, moni haaskaa turhaan tickettejä esim. Operationssissa sillä. Kuolema -> space pohjaan -> ticketti hukkaan ja 10 sekunniksi odottelemaan respawnaamista karttaruutuun sen sijaan, että odotetaan 5s sitä medicin reviveä. Tuntuu myös että melko harva medicci edes revivee tässä pelissä, ottavatko classin sitten aseiden vuoksi vai johtuuko tuosta skippaamisesta, tiedä sitä. Itseäni ainakin ärsyttää kun juoksen juuri kuolleelle ruumiille ja olen kirjaimellisesti juuri reviveemässä mutta nämä hätähoususkippailijat kerkeävät silti ensin. Saisivat ottaa koko ominaisuuden pois tai edes hidastaa sitä huomattavasti.

Toinen ihmetystä herättävä asia on miksi Operations -pelimuodon siirtymät ovat niin tökköä. Loogisinta olisi, että kokonaan loppuun pelatun kierroksen jälkeen hyökkäys- ja puolustusroolit vaihtuisivat keskenään mutta kyseinen moodi siirtää aina takaisin pääruutuun. Itse ainakin toivon, että jatkossa peliroolit vaihtuisivat ja operaatioista ei tarvitsisi kokoajan kiertää seuraavaan valikon kautta.
 
Mitä mieltä olette mediceistä yleensä tässä pelissä ja tuosta reviven skippauksesta? Mielestäni typerä ominaisuus, moni haaskaa turhaan tickettejä esim. Operationssissa sillä. Kuolema -> space pohjaan -> ticketti hukkaan ja 10 sekunniksi odottelemaan respawnaamista karttaruutuun sen sijaan, että odotetaan 5s sitä medicin reviveä. Tuntuu myös että melko harva medicci edes revivee tässä pelissä, ottavatko classin sitten aseiden vuoksi vai johtuuko tuosta skippaamisesta, tiedä sitä. Itseäni ainakin ärsyttää kun juoksen juuri kuolleelle ruumiille ja olen kirjaimellisesti juuri reviveemässä mutta nämä hätähoususkippailijat kerkeävät silti ensin. Saisivat ottaa koko ominaisuuden pois tai edes hidastaa sitä huomattavasti.

Nojaa, kyllähän sen näkee että jos se ikoni vilkkuu niin turha sinne on juosta, silloin on kuolleella space pohjassa. Tulee itse tuota skippaamista käytettyä silloin jos on huono paikka nostaa ylös, esim vihollinen odottaa vieressä tms.

Mediccinä tullut pelattua ylivoimaisesti eniten ja tulee kyllä aina nostettua kun siihen on vain mahdollisuus.
 
Nojaa, kyllähän sen näkee että jos se ikoni vilkkuu niin turha sinne on juosta, silloin on kuolleella space pohjassa. Tulee itse tuota skippaamista käytettyä silloin jos on huono paikka nostaa ylös, esim vihollinen odottaa vieressä tms.

Mediccinä tullut pelattua ylivoimaisesti eniten ja tulee kyllä aina nostettua kun siihen on vain mahdollisuus.

Näkeehän sen, onneksi sentään. Mutta todella moni skippaa silti vaikkei olisi mitään syytä. Lähinnä varmaan kuvittelevat pääsevänsä nopeammin peliin tai ovat vaan oppineet siihen, että space pohjaan ihan sama mikä tilanne. Sehän tuossa onkin huvittavaa, että se skippaaminen ei nopeuta yhtään peliin takaisin pääsyä kun vaihtoehtoisesti odottelet sitä spawnaamista sitten siinä karttaruudulla. Siksi mielestäni tuota nopeutta voisi hidastaa vaikka puoleen ihan huoletta. Itsekin skippailen tuolloin kun on vihollisia lähellä tai olen kuollut sellaisessa paikassa, ettei reviveeminen ole yksinkertaisesti järkevää tai mahdollista. Tuolloin ihan fiksu ominaisuus, voi säästää jopa medicin hengen, mutta perus rivipelaaja "väärinkäyttää" tuota liian herkästi ja tuo korostuu mielestäni etenkin Operationssissa (ja varmaan rushissakin).
 
Aika harva medic tuntuu tosiaan pelaavan medicinä ja nostavan porukkaa, aika perus nähdä pari 1-2 m säteellä hyörimässä mutta turha odottaa reviveä. Skippaaminen on todella tarpeellinen ominaisuus monessa tilanteessa mutta ehkä voisi jotenkin painottaa ettei se nopeuta spawnaamista.
 
Tuntuu myös että melko harva medicci edes revivee tässä pelissä, ottavatko classin sitten aseiden vuoksi vai johtuuko tuosta skippaamisesta, tiedä sitä.

Itsellä ainakin Betassa medic lähinnä semi-automaattisten kiväärien takia. En muista nostaneeni ketään sielläkään, hups.

Täytyy katsella josko tämän jaksaa ostaa. :think:
 
On tää kyllä eri paskaa kun 2lipasta pitää laittaa äijään ennenku kaatuu...Ei oo oikeen tottunu tämmösiin casuaali peleihin
 
On tää kyllä eri paskaa kun 2lipasta pitää laittaa äijään ennenku kaatuu...Ei oo oikeen tottunu tämmösiin casuaali peleihin

Odottele HC-moodia, pitäisi pian olla tulossa. Tuolla vaan ongelmana yleensä valitettavan suuri recon määrä, kun ovat tavallista moodia helpompien tappojen perässä. Mutta joo, ymmärrän hyvin tuskasi.
 
Viimeksi muokattu:
Odottele HC-moodia, pitäisi pian olla tulossa. Tuolla vaan ongelmana yleensä valitettavan suuri recon märää, kun ovat tavallista moodia helpompien tappojen perässä. Mutta joo, ymmärrän hyvin tuskasi.
17h takana ja suurin osa reconia. Äsken vedin muutaman roundin mediciä ja noilla DMR:llä tappaminen vaikutti huomattavasti helmpommalta kuin reconilla. Toki, itsekin odottelen HC:ta niin pääsee quickscopella 1 hittaamaan porukkaa kun taidot ei riitä ampua päähän :lol:
 
1.02 patsia puskee. Yhtenä kohtana alla oleva. Ihmettelinkin kun medicin ja supportin viimeiset aseet oli auki jo rankilla 5 tms. Onneksi avasin molemmat samantien. :comp:
  • Fixed issue where Class Rank was incorrect. (Note: This fix may result in players going down in Class Rank to the correct rank. In this scenario, any unlocks purchased at a higher and incorrect rank will not be lost.)
 
Kyllä tästä tulee vähän mieleen se miksi en lopulta BC2 tykännyt. Konekiväärillä 2 metrin päästä rintaan on luonnollisesti tehottomampaa kuin puukko/lapio tms. Muutenkin kk:n 47 kudin rummulla pystyy just sen 2 ukkoa ehkä tappamaan. Onneks tässä ei ole Carl Gustafia ja kentät/teema uppoo paremmin.

No toivotaan että HC korjaa.
 
Taistelukaasut on ihan jännä lisä mutta loppujen lopuksi aika turha mekaanisesti, toki lisää fiilistä. Oikeastaan aika perinteinen DICE - snipereitä sietäis rajottaa, haulikot melko tehokkaita ja perus-SMG:t tuhnuja.

Musta taistelukaasut on taas mahtavia, varsinkin kun käytössä on assault-luokka. Kaasua ekana, naamari päälle ja menoksi. Naamarin kanssa kun ei voi tähdätä niin noilla kivääreillä ei osu mihinkään - aika rauhassa saa puhdistaa paikat mikäli vastassa ei oo enemmän automaatteja.
 
Eihän noilla reconin tykeillä tarvi osua kuin jalkaan niin on henki pois koko suvulta.
Vähän olet reconia pelannut. Taitaa olla tasan yksi ase joka 1 hittaa vartalo-osumasta, olettaen tietenkin että vastustajalla on täydet HP:t.
 
Vähän olet reconia pelannut. Taitaa olla tasan yksi ase joka 1 hittaa vartalo-osumasta, olettaen tietenkin että vastustajalla on täydet HP:t.

Oletko itse pelannut reconia? Eikös tässä nimenomaan ole uutuutena ja erikoisuutena tuo tietyn etäisyyden yhden osuman tappo? Eli suurin osa tarkkuuskivääreistä tekee tietyllä "sweet spot" etäisyydellä 100 damagea. Gewehr 98:lle tuo etäisyys on 80-120 metriä, SMLE MKIII:lle 40-80, M1903:lle 100-150 jne.
Katso esim: http://symthic.com/bf1-weapon-charts?recon=1&sort=Class&adsc=DESC
 
Oletko itse pelannut reconia? Eikös tässä nimenomaan ole uutuutena ja erikoisuutena tuo tietyn etäisyyden yhden osuman tappo? Eli suurin osa tarkkuuskivääreistä tekee tietyllä "sweet spot" etäisyydellä 100 damagea. Gewehr 98:lle tuo etäisyys on 80-120 metriä, SMLE MKIII:lle 40-80, M1903:lle 100-150 jne.
Katso esim: http://symthic.com/bf1-weapon-charts?recon=1&sort=Class&adsc=DESC
20h peliä takana joista 18h reconia. Myönnetään, että näitä uusia ominaisuuksia en tiennyt eli olin väärässä. Toisaalta eipä tule "sweetspotille" ammuttuakaan kun etäisyydet vihollisiin on yleensä 1m-50m. Kumma kyllä, että kertaakaan en ole 1 hitannut vihollista vartaloon, vaikka pelaankin lähinnä SMLE MKIII:lla. Ainoana poikkeuksena on tuo Martini.
 
Hc voisi olla etäisesti kiinnostavaa jos luokkien määrä olisi ennalta määrätty per kartta.
 
Vähän olet reconia pelannut. Taitaa olla tasan yksi ase joka 1 hittaa vartalo-osumasta, olettaen tietenkin että vastustajalla on täydet HP:t.

En juurikaan itse ole reconia pelannut, mutta lukemattomat määrät kuollut noihin reconien 1hk osumiin.
 
Onkos muilla peli kaatuillut? Yhden kierroksen conquestia pystyy pelaan, mutta toisella kertaa lähes aina peli kaatuu. On yritetty asentaa ajurit uudestaan ja nyt eilen windowsi uusiksi, mutta sama homma jatkuu. Peli heittää siis windowsiin kesken pelin ja että bf1 suorittanut laittoman toiminnon jne.
 
Onkos muilla peli kaatuillut? Yhden kierroksen conquestia pystyy pelaan, mutta toisella kertaa lähes aina peli kaatuu. On yritetty asentaa ajurit uudestaan ja nyt eilen windowsi uusiksi, mutta sama homma jatkuu. Peli heittää siis windowsiin kesken pelin ja että bf1 suorittanut laittoman toiminnon jne.
Eipä ole nyt kaatuillut, betan aikaan kaatuili aika paljon mutta väheni kun tiputin hieman prossun kelloja.
 
Eipä ole nyt kaatuillut, betan aikaan kaatuili aika paljon mutta väheni kun tiputin hieman prossun kelloja.

Noita kellotuksia kans mietin, mutta muissa peleissä ei ole kuitenkaan kaatuillut. Toisaalta täähän tais kuormittaa prossua aika hyvin.
 
Kaatuilua alkanut havaitsemaan täälläkin, tosin ensimmäisiä kertoja vasta nyt. Ensimmäistä kertaa huomasin kun kellotin näyttistä -> alkuun kaikki sujui hyvin ja lämmöt & kaikki oli ihan kondiksessa kunnes ruutu meni harmaaksi ja koko kone tilttiin. Tuo varmastikin kellotuksesta aiheutuvaa. Tuon jälkeen kuitenkin jatkanut kaatuilua vaikka kevensin kelloja ja lopulta poistin kellotukset kokonaan. Alkuun kaikki sujuu edelleen ihan ok mutta tunnin parin pelailun jälkeen kaatuilee edelleen. Esim. eilen illalla kaaduttua ensimmäisen kerran kellojen poiston jälkeen jatkoi kaatumista AINA kun koitti yhdistää varsinaiseen peliin, eli aloitus- ja latausruudut menivät ihan ok mutta siinä vaiheessa kun pitäisi päästä karttaan (moninpeli & yksinpeli) niin kaatui aina. Nyt sitten päivällä toimi taas parisen tuntia kunnes kaatui. Erikoisen oloista.
 
Pystyykö tässä Bäfässä säätämään palvelimille Reconin pois käytöstä, ilman vaativampaa kikkailua? Bad Company 2 aikoihin oli modeja, jotka tappoivat sinut automaattisesti, jos oli liikaa Reconeita puolella. Tämän porukka tosin kiersi ottamalla haulikon ja siihen ns. tarkka-ampujan slugit.

Käytännössä BC2, BF3 ja BF4 ovat kaikki ei-pelikelpoisia, juurikin Reconien määrän vuoksi. BF2 asialla ei ollut niin väliä, koska tiimityöskentely johti yleensä sen tiimin häviämiseen, jossa oli enemmän kököttäviä tarkka-ampujia.

Jos ei Reconeja saa pois, niin ei jatkoon tämäkään tekele.
 
Reviveskippaus on mielestäni nykyisessä muodossa huono, mieluummin vaikka 5sek ettet voi skipata, sen jälkeen vaikka yhdellä spacen painamisella. Nyt moni skippaa varmasti myös siksi että pääsee vaihtamaan classia/aseistusta/miettimään mihin spawnaa + tankkien jne. varaus.
 
on tää kyllä helmi peli onneks ei tullu mitään futuristista kakkaa olis muuten jääny väliin, eilen meni 4h treenaillessa helvetin vaikea kyllä osua noilla aseilla alkuun :D

ps.. jos löytyy ps4 pelaavia lisätkää kaveriks sama nick kun täällä.:cigar:
 
Pystyykö tässä Bäfässä säätämään palvelimille Reconin pois käytöstä, ilman vaativampaa kikkailua? Bad Company 2 aikoihin oli modeja, jotka tappoivat sinut automaattisesti, jos oli liikaa Reconeita puolella. Tämän porukka tosin kiersi ottamalla haulikon ja siihen ns. tarkka-ampujan slugit.

Käytännössä BC2, BF3 ja BF4 ovat kaikki ei-pelikelpoisia, juurikin Reconien määrän vuoksi. BF2 asialla ei ollut niin väliä, koska tiimityöskentely johti yleensä sen tiimin häviämiseen, jossa oli enemmän kököttäviä tarkka-ampujia.

Jos ei Reconeja saa pois, niin ei jatkoon tämäkään tekele.

Reconit on mielestäni tässä pelissä hieman tavallista kaksipiippuisempi juttu. Noita oikeasti kököttäviä scope-reconeita saisi karsia mutta PTFO tyyliset infantry kivääreitä käyttävät reconit voivat olla jopa ihan hyödyllisiä. Olisi sääli ettei recon rajoituksen takia pääsisi pelaamaan perinteistä pulttilukkoinffiä. Toki tyhmin asia on ehkä juuri se, että yleisin ase, pulttilukko rautatähtäimillä, on lukittu vain reconille. Nuo infantry-versiot voisi ihan hyvin jakaa kaikille.

Liian suuri reconmäärä kyllä tosiaan pilaa osittain pelin ja jotain tuolle olisi hyvä tehdä. Helpointa olisi toki jotenkin rajoittaa juuri noita kiikarillisia 300 metrin päässä lipuista kökkiviä yksilöitä.
 
Reconit on mielestäni tässä pelissä hieman tavallista kaksipiippuisempi juttu. Noita oikeasti kököttäviä scope-reconeita saisi karsia mutta PTFO tyyliset infantry kivääreitä käyttävät reconit voivat olla jopa ihan hyödyllisiä. Olisi sääli ettei recon rajoituksen takia pääsisi pelaamaan perinteistä pulttilukkoinffiä. Toki tyhmin asia on ehkä juuri se, että yleisin ase, pulttilukko rautatähtäimillä, on lukittu vain reconille. Nuo infantry-versiot voisi ihan hyvin jakaa kaikille.

Liian suuri reconmäärä kyllä tosiaan pilaa osittain pelin ja jotain tuolle olisi hyvä tehdä. Helpointa olisi toki jotenkin rajoittaa juuri noita kiikarillisia 300 metrin päässä lipuista kökkiviä yksilöitä.
Allekirjoitan kyllä tämän. En tosin tiedä, että miten kovalla zoomilla varustettuja kiikareita tässä pelissä on, mutta harmittavan usein porukka istuu jossain vuoren päällä munat turpeessa ja sniputtelee ympäri kenttää. Yleensä vielä erittäin laihoin tuloksin kun eivät edes tajua spotata. PTFO-tyyliset aggressive sniperit ovat oikeasti hyödyllisiä, mutta harva osaa sillä tavalla pelata. Vaikka itsekin pelaan paljon sniperia PTFO-tyylisesti niin ei siinä tappojen määrä päätä huimaa ja pisteet tulevat enimmäkseen lipuista. Laitetaan nyt vielä yksi Dark Betrayedin video tähän näytille, että miten sitä reconia voi oikeasti pelata. BF4 herralla oli vielä hullumpaa settiä.

 
Kyllä se itseäni häiritsee näin cssää paljon pelanneena kun siinä saa tapon nanosekunnissa ja tässä saa laittaa murekkeen uuniin ja syödä sen niin sitten äijää kaatuu. Mutta hc korjaa tilanteen varmasti. En epäile yhtään.
 
Mikä on tämä paljon puhuttu recon class? Onko tämä jokin salainen Class jonka saa auki vain harvat ja valitut? Käsittääkseni pelissä on neljä Classia jotka ovat Assault, Medic, Scout ja Support. Olenko siis jäänyt jostain paitsi? ;)
 
Mikä on tämä paljon puhuttu recon class? Onko tämä jokin salainen Class jonka saa auki vain harvat ja valitut? Käsittääkseni pelissä on neljä Classia jotka ovat Assault, Medic, Scout ja Support. Olenko siis jäänyt jostain paitsi? ;)

Scout on tuo "recon"
 
Jos jollain muullakin tulee dx12 erroria kun käynnistää bf1, niin itsellä auttoi kun käynnisti koko originin "suorita järjestelmän valvojana" eli hiiren oikee ja sieltä pikakuvakkeen päältä. 2pv kokemuksella siis.
 
Pystyykö tässä Bäfässä säätämään palvelimille Reconin pois käytöstä, ilman vaativampaa kikkailua? Bad Company 2 aikoihin oli modeja, jotka tappoivat sinut automaattisesti, jos oli liikaa Reconeita puolella. Tämän porukka tosin kiersi ottamalla haulikon ja siihen ns. tarkka-ampujan slugit.

Käytännössä BC2, BF3 ja BF4 ovat kaikki ei-pelikelpoisia, juurikin Reconien määrän vuoksi. BF2 asialla ei ollut niin väliä, koska tiimityöskentely johti yleensä sen tiimin häviämiseen, jossa oli enemmän kököttäviä tarkka-ampujia.

Jos ei Reconeja saa pois, niin ei jatkoon tämäkään tekele.

En tiiä mitä BF3:sta sä oot pelannu, mutta itellä tuli tosi harvoin semmosia tiimejä että liika snipujen määrä ois vaikuttanut häviöön? Monesti nää jotka valitti cämppivistä snipuista oli listan loppupäässä statseilla 7-28 eikä itekkään vaikuttanu voittoon yhtään sen enempää. (En siis meinaa että sä nyt olisit semmonen) Esim. Conquestissa pääosassa oli vehiclet, jos ne ei saanu mitään aikaseks niin oli se häviö vaikka ois 0 snipua olllut.

Enkä myöskään tajua tätä ikuista valittamista snipuista, pelannu ykköstä nyt ~11h ja ollut paljon snipuja niin omissa kuin vihuillakin, niin suurin osa peleistä silti ollu ihan tasaista eikä mitää 900 ticketin ylijuoksuja.
Tottakai aina löytyy niitä hermanneja jotka istuu vuorilla snipujen kanssa, mut kyllä ne haetaan sieltä aika ripeää/lähtee ite pois.
 
En tiiä mitä BF3:sta sä oot pelannu, mutta itellä tuli tosi harvoin semmosia tiimejä että liika snipujen määrä ois vaikuttanut häviöön? Monesti nää jotka valitti cämppivistä snipuista oli listan loppupäässä statseilla 7-28 eikä itekkään vaikuttanu voittoon yhtään sen enempää. (En siis meinaa että sä nyt olisit semmonen) Esim. Conquestissa pääosassa oli vehiclet, jos ne ei saanu mitään aikaseks niin oli se häviö vaikka ois 0 snipua olllut.

Enkä myöskään tajua tätä ikuista valittamista snipuista, pelannu ykköstä nyt ~11h ja ollut paljon snipuja niin omissa kuin vihuillakin, niin suurin osa peleistä silti ollu ihan tasaista eikä mitää 900 ticketin ylijuoksuja.
Tottakai aina löytyy niitä hermanneja jotka istuu vuorilla snipujen kanssa, mut kyllä ne haetaan sieltä aika ripeää/lähtee ite pois.
Huono pelaaja joka yrittää juosta lippuja on parempi kuin huono snipu joka istuu vuorella, ainakin Conquestissa. Periaatteessa vuorella istuva sniperillä ei tee mitään jos kyseessä ei ole oikeasti todella osaava pelaaja ja silloinkin touhu on omasta mielestä vähintäänkin kyseenalaista. Ei siinä, jokainen pelaa kuten haluaa, mutta ei tuollainen toiminta ainakaan auta joukkuetta voittoon.
 
Huono pelaaja joka yrittää juosta lippuja on parempi kuin huono snipu joka istuu vuorella, ainakin Conquestissa. Periaatteessa vuorella istuva sniperillä ei tee mitään jos kyseessä ei ole oikeasti todella osaava pelaaja ja silloinkin touhu on omasta mielestä vähintäänkin kyseenalaista. Ei siinä, jokainen pelaa kuten haluaa, mutta ei tuollainen toiminta ainakaan auta joukkuetta voittoon.
Ja useimmiten se "huono" pelaajakin, joka lipuilla juoksee on parempi kuin se "hyvä" sniperi, joka ei juokse lipulla.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 324
Viestejä
4 504 450
Jäsenet
74 381
Uusin jäsen
Matimane

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom