Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toisaalta en ole yhtään matsia vielä pelannut, jossa tilanne olisi oikeasti niiden myötä kääntynyt.Ei oo hetkeen mikään peli näin kovasti innostanut kuin nyt tämä bäfä1.
Uusia mappeja sais tosin tulla, bugi fixejä sekä mielestäni nuo behemotit/trainit on liian tehokkaita.
Toivon tosissaan ettei tälle käy se sama kuin melkein jokaiselle battlefieldille 2 lähtien. Eli alussa tuntuu peli mielenkiintoiselta ja antaa paljon vaihtoehtoja. Muutama kuukausi kun menee niin lähes kaikki jutut on nerffattu käyttökelvottomiksi. Pahimpina esimerkkinä BF2 kuljetuskopterit. Tässä epäilen että juuri nuo juna/laiva/ilmalaiva saa nerffiä ja siten menettää merkityksensä entisestään, samaten kiinteät tykit pilataan todennäköisesti jollain kantama rajotuksilla.
Olihan se kuljetuskopteri nyt aivan öky jos siellä oli tiimi korjaamassa..
Ei mun mielestä. Se kuitenkin vaati sen 5 ukkoa. Jos sama määrä keskitty pudottamaan sitä niin ei kopterilla ollut jakoa.
Onko muuten tuota cavalry swordin hitboxia kutistettu aika reilusti? Betassa tuntui, että riitti kun ratsailta suti suunnilleen vastustajan suuntaan metrin säteeltä, nyt pitää olla käytännössä suora osuma.
Ääh, eipä ole oikein iskenyt. En tiedä missä mättää, ehkä liian vieraat aseet ja koko käyttöliittymä jotenkin sekavan kankea. Plus mihinkään ei tunnu osuvan ja vaikka osuisikin, niin kukaan ei kuole.
Siis pitääkö törsätä rahaa että pääsisi edes demoa kokeileen Xboxilla?
Saako assaultille noita 1 shot 1 kill kiväärejä vai onko ne kaikki jotaki smg sarjatuli rutkuja? Nyt pääsin vähän pelaan niin oon aika pihalla viel...
Tänään tulossa päivitystä.
Release notesit löytyy täältä jahka saavat julkaistua.
https://forums.battlefield.com/en-us/categories/battlefield-1-game-updates
PääseeMoniin peleihin pettyneenä ostin tuon 4€/10h kokeilun. Jos tänään ehtisi kokeilemaan. Pääseekö sillä mättämään onlinessa? Kokonaan yksinpeliin ei varmaan koko kokeilua kannata hukata.
Moniin peleihin pettyneenä ostin tuon 4€/10h kokeilun. Jos tänään ehtisi kokeilemaan. Pääseekö sillä mättämään onlinessa? Kokonaan yksinpeliin ei varmaan koko kokeilua kannata hukata.
Eikö se kannata sillä 4e kokeilulla käydä itse testaamassa? Ei paha hinta jos ei videoiden perusteella osaa päätöstä tehdä.Mitä mieltä olette pelin pelattavuudesta? Henkilökohtaisesti en vieläkään osaa olla mitään mieltä koko pelistä.
Taitaa escalibur jo omistaa pelin, lähinnä kyselee silti mielenkiinnosta muiden mielipiteitä.Eikö se kannata sillä 4e kokeilulla käydä itse testaamassa? Ei paha hinta jos ei videoiden perusteella osaa päätöstä tehdä.
GeneralTänään tulossa päivitystä.
Release notesit löytyy täältä jahka saavat julkaistua.
https://forums.battlefield.com/en-us/categories/battlefield-1-game-updates
Kyllä mulle aukeaa ainakin kun on kirjautuneena. Tässä vielä suora linkki. https://forums.battlefield.com/en-us/discussion/44346/battlefield-1-update-10242016#latest^Eli bugikorjauksia jne. eikä varsinaisesti mitään muutoksia peliin noin muuten? Itse en ainakaan muuten saa tuota linkkiä auki, joko sen pitäisi näkyä vai vaatiiko jotain kirjautumista? Valittaa "Permission Problem" ongelmasta.
Eikö se kannata sillä 4e kokeilulla käydä itse testaamassa? Ei paha hinta jos ei videoiden perusteella osaa päätöstä tehdä.
En jaksa säätää sillä Origin Accessillakaan. Tavallaan ei tee mieli tukea maksullisia demoja, joten eiköhän tämä tule napattua jossain vaiheessa muutenkin. Seuraataan tilannetta.
Suez on tän pelin metro. St. quentin scar on omasta mielestä ehkä paras vanilla map. Fao fortress hyvänä kakkosena.Olenko ainoa jonka mielestä nämä vanillan kartat on suurimmaksi osaksi aika heikkoja ainakin CQ. Ballroom, Argonne ja Grappa tuntuu olevan pelkkää chokepointeissa jyystämistä, vaikka vaarallisten kiertopaikkojenkin yli pääsee. Amiens on ehkä omasta mielestä paras kartta, vaikkei tuokaan mikään huippu ole.
Empire's Edgeä ja Suezia ei tosin ole kertaakaan tullut vielä vastaan 11 tunnin aikana, joten niistä ei ole kokemusta konkassa.
Eipä tuota kai maksulliseksi demoksi voi mieltää, toki jos tilaat sen vain 10h pelaamista varten niin sitten joo mutta toisaalta tuo 10h riittää yhdestä pelistä joillekkin ja accessilla saat kuukauden ajan pelata monia muita pelejä, esim. Fifa, Crysis, Trine, BF4/Hardline, Titanfall ja Dead Space.
Ainakin i5 2400 + 750Ti pyörittää mediumilla ihan sujuvastiOnko kokemusta, että kannattaako edes harkita tämän pyörittämistä antiikkisella i7 2600K + GTX580 combolla? Vai meneekö jo täysin diashowksi.
Kyllä minusta 10h peliaikaa 4€:lla tarkoittaa maksullista kokeilua. Ihan sama miten sen kääntelee kyse on silti maksullisesta kokeilusta.