Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä sä odotit? Onko historiaa esim Leftarista?Eipä tää säväyttänyt. 10 sekunnin aikana kamppaniaa pelatessa totesin että tää ei oo mulle -> Steam refund.
L4D2 tullu pelattua jonnin verran. Sekä Killing Flooreja. Lähinnä toive samankaltaisuudesta kiinnosti tässä, näyttävä peli ja hyvin toimii, harmi vaan jos itse pelimekaniikat ei nappaa. Jotenkin aseet ja liikkuminen tuntuu todella tökeröltä, ja tuo on asia mikä ei tule muuttumaan julkasuun mennessä.Mitä sä odotit? Onko historiaa esim Leftarista?
Tosta grafiikka hommasta sen verran että automaattisesti oli laittanut mediumille ja tais olla dx11 päällä. ~60fps, laitoin asetukset ultralle vai mikälie isoin, sekä dx12 päälle. Uudelleen käynnistin pelin niin 150fps. (Rx6900xt)Mitä eilen vähän aikaan ehtiin pelaamaan niin vähän ristiriitaiset fiilikset jäi. Supply linesit ja korttipakat tuntu alkuun hämmentäviltä, mutta pelin edettyä alko vähän ymmärtään niiden tarkotusta. Kyllähän se lisää ns. uudelleenpelaamisarvoa kun pelissä on erilaisia haasteita ja kerättävää/avattavaa tavaraa, mutta toisaalta kaikki kosmeettiset tavarat tuntuu ainakin aluksi turhalta.
Crossplayllä löyty kyllä nopeasti pelaajia kun näky olevan sekä xbox, että playstation pelaajia mukana, mutta välillä tuntu että konsolipelaajat lagas kummallisesti. Omassa tiimissä mahdollisesti olevat botit taas tuntu käyttäytyvän tosi tyhmästi, välillä juoksevat yksin suoraan vihollisten keskelle tai sitten ampuvat jatkuvasti selkään takanapäin. Eivät välttämättä huomaa vieressä olevaa zombia vaan keskittyvät ampumaan kaukana olevaan. Eli toisin sanoen pelin AI ei ollut kovin kehuttava.
Pelin automaattiset grafiikka-asetukset alussa lagas kyllä paljon ja alko toimimaan paljon paremmin kun kävi itse säätämässä niitä alaspäin.
Quickplay toimi monta kertaa huonosti. Kerrankin heitti keskeneräisen pelin loppupuolelle botin tilalle, jolla oli pelkkä melee ase. Joku server browser saisi olla, että voisi itse päättää mihin peliin liittyy.
Kyllä tuo peli tuntuu luontevalta jatko-osalta L4D2:lle, mutta ei tunnu tällä hetkellä 60€ arvoiselta. 20€ halvempi niin voisin ostaa julkaisussa, mutta näillä näkymin taidan odottaa hinnan tippumista ja hankkia myöhemmin.
Tosta grafiikka hommasta sen verran että automaattisesti oli laittanut mediumille ja tais olla dx11 päällä. ~60fps, laitoin asetukset ultralle vai mikälie isoin, sekä dx12 päälle. Uudelleen käynnistin pelin niin 150fps. (Rx6900xt)
L4D:n tyylinen campaign versus moodin puuttuminen on kyllä iso miinus. Tuo nykyinen pvp viritys on kyllä mitään sanomaton kokemus.
Käsittämätöntä tässä on se, ettei tekijät selkeästi ymmärrä miksi Left 4 Dead 2:sta on pelattu 10v. Versus-modia modeilla, sitä edelleen hakataan Steamin mukaan hyvin. 3000h tuntia itsekin vietin aikaa sen parissa, suurin osa Steamin kavereistakin tuli sitä kautta.L4D:n tyylinen campaign versus moodin puuttuminen on kyllä iso miinus. Tuo nykyinen pvp viritys on kyllä mitään sanomaton kokemus.
Tämä. 4 vs 4 versus kavereiden kesken on se mikä teki Leftin ja se on se millä tämä peli voi selvitä. Ilman tätä selkeä refund.L4D:n tyylinen campaign versus moodin puuttuminen on kyllä iso miinus. Tuo nykyinen pvp viritys on kyllä mitään sanomaton kokemus.
Tämä on muuten totta.Lisämaininnan ansaitsee esimerkillisesti toimiva DLSS, varmasti ensimmäinen peli jossa oikeasti olin sitä mieltä että ei tarvitse miettiä poisottamista.
Toivomme parasta, olisi asialle täysi muutos! Ajattelimme kaverin kanssa pelien jälkeen, että vaihtoehtoina tuossa olisi voinut olla jonkinlainen aseen perällä lyönti tai tackle, mikä kuluttaisi esimerkiksi pari palkkia staminaa, jolloin sitä ei voisi spammata ja joutuisi myös käyttää enemmän harkintaa sen käyttöön.Ehkä jotain vastaavia muita meleetä parantavia supply linejä on julkaisussa jotka korjaa tilannetta.
Puuttuu.Eiks leftarissa ollu ainakin se tönäisy joka oli elintärkee kun joutu piiritetyks? Toiko tästä puuttuu?
Game Passilla kokeiluun.Ihan menettelee, hinta jos olisi 20-30 € niin ostaisin pois, 60 ei puhettakaan. Teknisiä ongelmia ei ole ollut lainkaan ja pyörii ihan kivasti, joskin välistä latenssia servereillä (lienevät tukossa).
Back 4 Blood is launching October 12 and it'll be doing so with a massive potential instal base behind it. Turtle Rock's co-op shooter is landing in Xbox Game Pass on day one, opening the servers up to a potential 23 million subscribers before we factor in PC, PS4, and PS5 players – not to mention Xbox owners who are yet to sign up to the service. O’Driscoll has been working in the video game industry since 1995, and he says he's never launched a game quite like this before.
"Yeah… day one, launching on Game Pass. That's going to be kind of crazy, right? We need a player pool, so that we've got matches going all the time. I think we've got that player pool from day one. I forget what the numbers are for Game Pass, but I think it's 20 million-plus users, right? They will have access to our game from day one, which is kind of mind blowing. I've never launched a game that's had that kind of accessibility from day one."
Yleensähän beta perustuu johonkin vanhempaan buildiin kuin mikä juuri sillä hetkellä on todellisuudessa pelin kehitysvaihe.
Päätin kuitenkin kokeilla, ja kannatti kyllä. On toteutettu hyvin tässä.
1440p monitorilla kaikki asetukset tapissa ei hievahdakaan 160 fps limitistä DLSS Quality asetuksella, ja itsellä oli ainakin vaikea nähdä kuvanlaadun heikentymistä.
En kyllä itse tuollaista huomannut lainkaan, ja selvään ghostaukseen mulla olisi palanut käämit heti.Kyllä se ghostaa ihan selvästi (itsellä ainakin lasertähtäin ja sivuttain mennessä asekkin vetävät haamukuvaa ihan kiitettävästi. Voisi tietty vähentyä dll:n vaihdolla. 2.1.63 tjsp se muistaakseni oli vakiona.), liikkeessä on myös blurria. Pysähtyessä on kyllä veitsenterävä kuva. Pidän kyllä päällä, kannettavalla DLSS päällä tuulettimet puhisee vähemmän.
En kyllä itse tuollaista huomannut lainkaan, ja selvään ghostaukseen mulla olisi palanut käämit heti.
Aiemmin pienestäkin häröstä heittänyt aina DLSS pois.
Eihän siihen voisi vaikuttaa myös pelissä käytössä oleva resoluutio? Vai vedätkö myös ulkoisella 1440p?
Tuo Reddit PSA on postattu ennen uusimpia Nvidia ajureita, missä tuli päivityksiä Back 4 Blood peliäkin varten:Reson ei pitäisi vaikuttaa, kun liikevektoreiden avulla se ghostaus poistetaan. Zephyrus G14: 1080p näyttö oli käytössä, kun tuli reissussa pelattua. On näemä tullut muillekkin ja dll kirjaston vaihdolla pitäisi korjaantua. Eka havainto oli itsellä se hahmovalintaruudun hiusten pieni ghostaus, kun sitä ruutua sai tuijottaa aika kauan pelin latautuessa.
Kyllä itse ainakin, ja varmaan vielä hankintaan menee. Melko täydellinen peli laneille.Ei tähän tainnu ny sit kukaan juuri ihastua? Tänäänhän vissii alkaa tuo 4 päivän "early access" Deluxe Editionin ostajille ja varsinainen julkkari sitten tiistaina.