Myyty Avatar - Frontiers of pandora Ubisoft

Liittynyt
09.12.2018
Viestejä
69
Tuote: Avatar - Frontiers of Pandora pelikuponki
Hinta: 25 €
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa: Olen aktivoinut pelikoodin amdrewardsin kautta ja pelikoodin saa ilmeisesti ubisoftiin


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa):
Toimitustapa: Yv
Maksutapa: Mobilepay


Kuva:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.12.2018
Viestejä
69
Peliä ei tarvitse ostajan aktivoita amdrewardsin kautta.
Edit: Tästä ei ilmeisesti ole vielä varmuutta, miten se aktivoidaan, mutta lainaan amdrewards käyttäjääni ostajalle tarvittaessa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.06.2018
Viestejä
143
Peliä ei tarvitse ostajan aktivoita amdrewardsin kautta.
Edit: Tästä ei ilmeisesti ole vielä varmuutta, miten se aktivoidaan, mutta lainaan amdrewards käyttäjääni ostajalle tarvittaessa.
Itse juuri tein tämän aktivoinnin. Valitettavasti tämä vaatii amdreward tunnukset ja sen lisäksi koneelle pitää ladata aktivoinnin kautta AMD työkalu joka varmistaa, että koneessa on varmasti uusi AMD osa joka on tämän rewardin piirissä. Eli kupongin myyminen/antaminen ei onnistu.
 
Liittynyt
09.12.2018
Viestejä
69
Itse juuri tein tämän aktivoinnin. Valitettavasti tämä vaatii amdreward tunnukset ja sen lisäksi koneelle pitää ladata aktivoinnin kautta AMD työkalu joka varmistaa, että koneessa on varmasti uusi AMD osa joka on tämän rewardin piirissä. Eli kupongin myyminen/antaminen ei onnistu.
Työkalun kautta aktivoitu jo, eikös tämä onnistu kun lainaa ostajalle omia amdrewards tunnuksia?
 
Liittynyt
13.06.2018
Viestejä
143
Okei no siinä tapauksessa voi onnistuakkin riippuen miten AMD tuon latausavaimen toimittaa myöhemminToki se "cd key" jää aktivoijan amdreward tilille näkyviin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 407
Viestejä
4 313 996
Jäsenet
72 029
Uusin jäsen
FinnRaggis

Hinta.fi

Ylös Bottom