- Liittynyt
- 02.12.2016
- Viestejä
- 2 023
Ja rahat tuohon operaatioon budjetoitaisiin...?
Polttoaineveroa nostamalla!
Polttoaineveroa nostamalla!
Ei niillä ole varaa, ja vaikka oliskin, niin siitähän Walte ja Arvi innostusi varastelemaan vielä enemmän vanhoja autoja.Valtio tekisi fiksusti kun tarjoaisi näiden vanhojen romujen hävittämisestä muutaman satasen fyrkkaa kouraan ja kaara lähtisi puristimeen ilman sitä uuden ostoa.
Tai säästettäisiin syöpähoidoista kun nuo paskat eivät tappaisi niin paljon ihmisiä? Realistisempaa on toki nostaa alle Euro6-tason autojen käyttömaksua esim. kolminkertaiseksi?Ja rahat tuohon operaatioon budjetoitaisiin...?
Polttoaineveroa nostamalla!
Tämän takia niitä autoja säilöttäisiin pinossa siellä romiksella ja katsottaisiin VIN ennen paalamista ettei ole ilmoitettu varastetuksi..Ei niillä ole varaa, ja vaikka oliskin, niin siitähän Walte ja Arvi innostusi varastelemaan vielä enemmän vanhoja autoja.
Kyllähän romutuspalkkioon on tähänkin asti pitänyt todistaa omistusoikeus.Ei niillä ole varaa, ja vaikka oliskin, niin siitähän Walte ja Arvi innostusi varastelemaan vielä enemmän vanhoja autoja.
Nyt ei ole tosiaan enää sitä romutuspalkkiota. Epäilen että koska sitä ei ole, niin nuo romut olisi siksikin halvempia. Ja koska niillä ei ole oikein mitään arvoa, niin periaatteessa pitäisi mennä helpommin paaliin? Eihän noita ainakaan korjata kannata, vaan romuksi vaan kylmästi.Valtio tekisi fiksusti kun tarjoaisi näiden vanhojen romujen hävittämisestä muutaman satasen fyrkkaa kouraan ja kaara lähtisi puristimeen ilman sitä uuden ostoa.
Kyllä noista itseasiassa voi saada rahaakin. Ei tosin ihan mistään pienimmästä mahdollisesta peltitynnyrista joka pitäisi vielä noutaa jostain.Valtio tekisi fiksusti kun tarjoaisi näiden vanhojen romujen hävittämisestä muutaman satasen fyrkkaa kouraan ja kaara lähtisi puristimeen ilman sitä uuden ostoa.
Oli vaan 5 toimipistettä. Helpoin varmaan olisi, jos hakisivat romun suoraan pihasta. Ei tarvitsisi sitten itse turhaan ajella.Kyllä noista itseasiassa voi saada rahaakin. Ei tosin ihan mistään pienimmästä mahdollisesta peltitynnyrista joka pitäisi vielä noutaa jostain.
Tuolta voi laskea: Romuauton kierrätys - Reteko 75€ näyttää tulevan jos on renkaat ja nesteet sisällä ja ajaa paikanpäälle 1500kg peltilehmän. Jos taas päästää nesteet ojaan ja myy hienot alukumit itse ja saa jollain trailerilla sen raahattua vielä romiksen pihaan kilahtaa 15€ lisää...
Kiitos vinkistä, kun vielä kolme raatoa pitäisi paalatakin ja tähän asti vaan miettiny laittaa Kuusankoskelle viestiä, että hakekaa pois. Jospa noilta kyselis tarjousta ja saavat tulla hakemaan, jos edes joku kymppi jäisi vaivan palkkaa ittellekin siitä että kaivaa raadot teltoista esilleKyllä noista itseasiassa voi saada rahaakin. Ei tosin ihan mistään pienimmästä mahdollisesta peltitynnyrista joka pitäisi vielä noutaa jostain.
Tuolta voi laskea: Romuauton kierrätys - Reteko 75€ näyttää tulevan jos on renkaat ja nesteet sisällä ja ajaa paikanpäälle 1500kg peltilehmän. Jos taas päästää nesteet ojaan ja myy hienot alukumit itse ja saa jollain trailerilla sen raahattua vielä romiksen pihaan kilahtaa 15€ lisää...
Aika moni hakee, muttei kyllä maksa enää mitään siinä vaiheessa.Oli vaan 5 toimipistettä. Helpoin varmaan olisi, jos hakisivat romun suoraan pihasta. Ei tarvitsisi sitten itse turhaan ajella.
Halpaa ajoa tiedossa, jos Golfin myyntihintakin olisi jotain 500€ luokkaa. Vielä toimi 540tkm ajettu 1.9tdi 90hv.Tuo diesel golf kannattaa pitää itsellä. Huippuluotettava old school 1.9tdi kone jollaisia ei ole vuosiin tehty. Halpaa ajoa, edes arvonalenema ei ole kiusana.
Tietenkin kilsoja tultava sen verran että kuolettaa dieselveron
Kuten sanoin muuten pitäisin itse, mutta toinen samalla koneella oleva farkku on jo talviautoksi jemmassa sitten kun Alfalla ei raaski enää kelien takia ajella... Edellisen kerran kun oli vastaava golffi ajossa kolmisen vuotta sitten siinä mittarissa oli 550tkm kun turbon oirelusta ja mysteeri sähkö/jarru viasta (keski jarruvalo ja jarrjujen vikavalo jäi palamaan antaen syyksi jarrupolkimen asentotunnistimen, minkä vaihdolla vika ei korjaantunut) päätettiin ettei enää katsasteta vaan siirtyy varaosakäyttöön.Tuo diesel golf kannattaa pitää itsellä. Huippuluotettava old school 1.9tdi kone jollaisia ei ole vuosiin tehty. Halpaa ajoa, edes arvonalenema ei ole kiusana.
Tietenkin kilsoja tultava sen verran että kuolettaa dieselveron
Mersuja kattellaan, mutta sitten kun vilkaistaan pankkitilille niin alkaa Volsu ja Skoda kummasti kiinnostaa.Jättiliikkeen listaus 2018: Mercedes oli himotuin käytetty, mutta mikä olikaan ostetuin auto?
Kummasti nuo Volkkarit vaan sitten kelpaa käytettyinä kansalle
Muutama juttu tuli mieleen, en tosin ole itse vuosiin myynyt autoa tuolla, mutta ostajan näkökulmasta:Mitä voisin parantaa ilmoituksessa? Kannattaako laittaa Facekirppikselle tms...
Nelikot menee helpoiten talvipakkasilla, avot kesän alussa, jne. Aika vaikuttaa hieman...Skoda tosin nelikko joten saattaa mennäkin..
Ei kannata vähätellä autoa, kun se näyttää olevan oikein hyvä. Ei ole mitään rikkinäistä ja kuvista näkyy hyvin yleiskunto ja suht hyvä siisteys. Itse voisin laittaa tuohon mallimerkinnän perään vaikka että Kats 20.5.2020 (tarkista oikea päivä). Mittarilukemaksi laittaisin 249 000.On kyllä niin noviisi ja huono myymään autoja. Epämiellyttävää toimintaa koko homma. Mutta nyt tilanne on että järkevää olisi myydä. Tuli pariuduttua ja kuviot meni ihan uusiksi ja tuli hommattua kaasuauto. Nyt Diesel seisoo pihassa, ja poikakin lähti armeijaan eilkä ajele sillä enää. Ajoa diselissä on tosi satunnaisesti. Viimeksi tankattu Toukokuussa ja vielä on puoli tankkia jäljellä. Järkevää olis, vaihtaa se pikkuiseen bensa autoon. Eli päätin laittaa myyntiin ja ostaa sitten Fiestan, Micran tms.
Skoda Octavia Combi 2.0 TDI DPF 4x4 Elegance Farmari 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto
Mitä voisin parantaa ilmoituksessa? Kannattaako laittaa Facekirppikselle tms...
Just joo mulle myytiin tämä "huonontien paketilla" no ei oo peltistä panssaria. Senverta montakertaa olen öljyt alakautta vaihtanut, että muistan ulkoa että muovinen siellä on. Tuu hakeen hyvä nelikko pois, tossa pihassa se seisoo alakulosena kun ei hällä enää ajeta.....Katso muuten, kun on huonontien alusta, onko myös tehtaalta kunnon pohjapanssari. Itsellä kahdessa Ocussa, joíssa oli huonontien alusta ollut myös ihan kunnollinen peltinen pohjapanssari vakio muovisen sijasta/lisäksi.
Itseasiassa pitääkin miettiä tulisinko vilkaisemaan, jollei ole mennyt jo kun seuraavan kerran eksyn Pirkanmaalle, kun tässä on vähän mietinnässä ollut tuon hintaluokan nelikko talveksi
Se peltinen on ihan erikseen ostettava eikä ole edes autovalmistajan oma yleensä. Koy sheriff taitaa olla yleisin ja se tekee melkein kaikkiin autoihin noita panssareita. Venäläinen laatutuote kyseessä.Katso muuten, kun on huonontien alusta, onko myös tehtaalta kunnon pohjapanssari. Itsellä kahdessa Ocussa, joíssa oli huonontien alusta ollut myös ihan kunnollinen peltinen pohjapanssari vakio muovisen sijasta/lisäksi.
Itseasiassa pitääkin miettiä tulisinko vilkaisemaan, jollei ole mennyt jo kun seuraavan kerran eksyn Pirkanmaalle, kun tässä on vähän mietinnässä ollut tuon hintaluokan nelikko talveksi
Mitä sä oot myymässä noin suunnilleen?Kuukauden verran on auto ollut nettiautossa myynnissä. Nelisensataa katselukertaa, ja pari "low ball" tarjousta autoliikkeiltä. Nythän on tarjolla rahoitustakin yksityisten välisiin kauppoihin, joten toivottavasti >20k auto menee kaupaksi.
Farkku- Volvoa.Mitä sä oot myymässä noin suunnilleen?
Ihan mielenkiinnosta; paljonko tuollainen "low ball" tarjous on suhteessa pyyntiin? pitäisi itsekin ehkä hankkiutua eroon parin kympin Volvosta tavalla tai toisella.Farkku- Volvoa.
4k alle pyyntihinnan.Ihan mielenkiinnosta; paljonko tuollainen "low ball" tarjous on suhteessa pyyntiin? pitäisi itsekin ehkä hankkiutua eroon parin kympin Volvosta tavalla tai toisella.
Jos liikkeet ainoita kiinnostuneita, niin ei se kovin kamala volvo voi olla. Yksityisillä nyt ongelmana se yleensä se auto mikä pitäisi saada vaihdossa menemään, oli sitten rahoitusta tarjolla tai ei. Ja vaihdokki käy käsirahasta liikkeessä. Sekä se että liikkeellä on jonkinlainen vastuu myymästään, yksityisten kohdalla se on enemmän takavalotakuu.4k alle pyyntihinnan.
Auto on muutaman vuoden vanha ja todella hienossa kunnossa. Moottori ja vaihteisto ne luotettavimmat mitä saa, ja hyvät varusteet. Nuo asiat mitä sanoit, niin varmaan ne suurimmat syyt miksi ei ole kauppa vielä käynyt.Jos liikkeet ainoita kiinnostuneita, niin ei se kovin kamala volvo voi olla. Yksityisillä nyt ongelmana se yleensä se auto mikä pitäisi saada vaihdossa menemään, oli sitten rahoitusta tarjolla tai ei. Ja vaihdokki käy käsirahasta liikkeessä. Sekä se että liikkeellä on jonkinlainen vastuu myymästään, yksityisten kohdalla se on enemmän takavalotakuu.
Voihan sitä netissä roikottaa tai sitten jos pinkka kestää niin myy liikkeelle. Vähän nihkeää voi olla myydä mitään vuodenvaihteessa, kun onhan se ensi vuonna jo vuoden vanhempi.
No niin, eli autossa ei ole mitään esteitä myymiselle. Jonkun erikoisemman kesäauton myyminen on sitten toisenlainen haaste. Onhan sitä täälläkin nähty että erikoisemmatkin menee ajan kanssa kaupaksi. Kattele ihmeessä tammi -helmikuu ja sitten moovit uuteen harkintaan.Auto on muutaman vuoden vanha ja todella hienossa kunnossa. Moottori ja vaihteisto ne luotettavimmat mitä saa, ja hyvät varusteet. Nuo asiat mitä sanoit, niin varmaan ne suurimmat syyt miksi ei ole kauppa vielä käynyt.
Eikö sulla ollu manuaali? Monelle Volvon ostajalle no-go suoraan.Auto on muutaman vuoden vanha ja todella hienossa kunnossa. Moottori ja vaihteisto ne luotettavimmat mitä saa, ja hyvät varusteet. Nuo asiat mitä sanoit, niin varmaan ne suurimmat syyt miksi ei ole kauppa vielä käynyt.
Juu, niitä harvoja manuaaleja. Automaateista tarjontaa riittää, joten manuaalin etsijälle lottovoitto.Eikö sulla ollu manuaali? Monelle Volvon ostajalle no-go suoraan.
Jotkut tykkää niistä. Tykkäähän jotkut lihavista naisistakin.Jos on hyvinkiertävä bensakone niin voi olla toivoa,jos taas kiisseli niin miksi kukaan haluaisi manuaali volvoa.
Hyvä peli, ei sen kummempaa syytä.Joo, mutta jos 10 000 ostajasta yksi haluaa manuaalin, niin vaikka olisi kuinka lottovoitto niin hetken saa myydä. Minkähän takia myyjä on alunperin suostunut manuskan ottamaan? Halvalla saanut?
1.6D pikku kiisseli manuaali volvo täällä. Ainoa syy on se että halvalla sai. Alta 2k€ 9 vuotiaasta autosta joka kuluttaa sika vähän.Jos on hyvinkiertävä bensakone niin voi olla toivoa,jos taas kiisseli niin miksi kukaan haluaisi manuaali volvoa.
Nyt kuitenkin oli kyse parinkympin autosta eikä tonnin pommista,tosin niissäkin on välillä helmiä mutta ne paremminkin kuuluu tuonne autoilua mahdollisimman halvalla ketjuun.1.6D pikku kiisseli manuaali volvo täällä. Ainoa syy on se että halvalla sai. Alta 2k€ 9 vuotiaasta autosta joka kuluttaa sika vähän.
Farkku- Volvoa.
Noita noin 20k€ Volvoja ei yksityisellä myyjällä juuri ole. Melkein kaikki on liikkeessä myynnissä. Ehkä sitten suositaan ennemmin sitä autoliikettä?Nyt kuitenkin oli kyse parinkympin autosta eikä tonnin pommista,tosin niissäkin on välillä helmiä mutta ne paremminkin kuuluu tuonne autoilua mahdollisimman halvalla ketjuun.
En tiedä onko kovin suotavaa sherlokoida ajoneuvoja, mutta toisaalta lienee myyjän tavoitteena saada auto myytyä, ja kaikki mainos vie hommaa eteenpäin.Noita noin 20k€ Volvoja ei yksityisellä myyjällä juuri ole. Melkein kaikki on liikkeessä myynnissä. Ehkä sitten suositaan ennemmin sitä autoliikettä?
Nuo 4 kpl sieltä kumminkin löytyi manuaalina.
Volvo vaihtoautot - Löydä turvalliset ajoneuvot - Nettiauto
Kukaan ei vaan nykyään uskalla ostaa yksityiseltä liki kahdenkympin autoa, kun ei saa mitään takuuta. Liikkeestä olisi mennyt kaupaksi aikaa sitten, virhevastuun ansiosta.Ilta-Sanomat 28.12.2019:
Pasi, 50, on myynyt tyylikästä diesel-Mersuaan kahdeksan kuukautta – ”Haaveilijoita riittää”
Mitä mieltä tästä pohdiskelusta? Ihminen haluaa eroon autostaan, mutta toisaalta on kovin rakastunut siihen. Onhan tuo Nettiauton halvin "vastaava", mutta jos ei käy kohtuullisessa ajassa kaupaksi niin eihän oikeastaan muuta vaihtoehtoa ole kuni että hinta on pielessä.
Suomessa keski-ikäisten, eli yli kymmenvuotiaiden dieselautojen hintataso on varsin houkuttava. Tämä koskee erityisesti pienempiä malleja, mutta myyntipalstat ovat itse asiassa pullollaan kaikkien kokoluokkien keski-ikäisiä kelpo autoja, jotka eivät maksaisi pyyntihinnoiltaan paria, kolmeatuhatta euroa enempää.
Huh huh. Vähän vähemmän ajettu, mutta muuten ihan sama peli. Voi olla että bensa-autona menekki olisi parempaa.Toiset ne pyytää vielä melkein kympin enemmän Mercedes-Benz E 350 CDI BE A Coupé 2011 - Vaihtoauto - Nettiauto