Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä minä ainakin lähtisin tiputtamaan jonkun 300-400 euroa viikossa. Siinä on kuitenkin oma vaivansa roikuttaa ilmoitusta kuukausikaupalla kun kaiken maailman mustalaiset soittelee. Ostajat joka tapauksessa kokeilee jäätä tarjoamalla jonkun tonnin alle pyynnin, joten ihan sama on tiputtaa reilummin, houkutella sitä kautta ostajat paikalle, ja jättää sitten vaikka vähemmän sitä tinkivaraa siihen kaupantekovaiheeseen. Jos joku tulee vaikka kauempaa katsomaan, ei se kauppa sitten enää jää siitä kiinni saako tingittyä 300 vai 500 euroa.Juu, kaveri ehdotti että 50e/viikko on hyvä tahti, 4-5k autosta. En tiedä sitten mikä on se oikea totuus tähän, mutta kokeillaan vaikka näin.
Ja jos auto on kalliimpi niin kannattaa harkita myyntitoimeksiantoa. Ihan yllätyin kuinka "vähän" autoliike haluaa vetää välistä.
Autorahaksi palvelussa oli 6.5% välistä, joka oli suolainen kun vielä pyyntihinta oli matalahko.
laajennat samalla potentiaalisen ostajakunnan moninkertaiseksi rahoitus- ja vaihtomahdollisuuden myötä.
Itse en edes yrittäisi mitään yli 15k€ autoa myydä itse.
Näissä palveluissa on kahden firman otannalla ollut laittaa auto nettiauton halvimmaksi ja ottaa nopeat 1.5-2.5ke välistä, vaikka auto on hyvin varusteltu vrt nettiauton halvin.
Ainakin tehdastakuullisen auton voisi ennemmin itse myydä, kun näitä rahoituspalvelujakin nykyään löytyy.
Myymässä – Rahoituskumppani.fi
Itse en ostaisi autoa johon on pitänyt tehdä jarruremppa joka vuosi.
Näissä palveluissa on kahden firman otannalla ollut laittaa auto nettiauton halvimmaksi ja ottaa nopeat 1.5-2.5ke välistä, vaikka auto on hyvin varusteltu vrt nettiauton halvin.
Jos auto olisi vaikka 4500€. Voisi tiputtaa vaikka 250€ viikossa, niin kuukauden päästä olisi 3500€ pyynti. Eli 500€ alle kipurajan. Ja jos ei vieläkään mene kaupaksi, niin samaa hinnanlaskua tai jättää auton myymättä.Juu, kaveri ehdotti että 50e/viikko on hyvä tahti, 4-5k autosta. En tiedä sitten mikä on se oikea totuus tähän, mutta kokeillaan vaikka näin.
Tuo summa kuulostaa aika hyvältä.Kyllä minä ainakin lähtisin tiputtamaan jonkun 300-400 euroa viikossa. Siinä on kuitenkin oma vaivansa roikuttaa ilmoitusta kuukausikaupalla kun kaiken maailman mustalaiset soittelee. Ostajat joka tapauksessa kokeilee jäätä tarjoamalla jonkun tonnin alle pyynnin, joten ihan sama on tiputtaa reilummin, houkutella sitä kautta ostajat paikalle, ja jättää sitten vaikka vähemmän sitä tinkivaraa siihen kaupantekovaiheeseen. Jos joku tulee vaikka kauempaa katsomaan, ei se kauppa sitten enää jää siitä kiinni saako tingittyä 300 vai 500 euroa.
Ei sanan varsinaisessa merkityksessä. Mitään korjattavaa ei sieltä ole löytynyt, mutta olen ne avannut ihan vain omaa viitseliäisyyttäni ja puhdistanut. Liukutapit esim jne.
Se kun on kätevää varsinkin, kun jarrupalat täytyy vaihtaa. Jarrupaloja ei itsellä kovin tiuhaan tahtiin mene suhteessa kilsoihin. Pitkää tasaista matkaa 80% kilsoista.
Meinaan vaan, että jos on tarkka ostaja joskus tuota mitsua tulossa katsomaan niin jää ostamatta, kun ei ole "merkkiliikkeessä" huollettu.
Mitenkähän pikkujobbarit pärjää tänäpäivänä kun ulkomailta tuodaan 40 000 käytettyä autoa vuodessa ja nettiautossakin taitaa olla 90 000 autoa myynnissä?
Älähän nyt. Viime syksyllä kun koitin -89 bemaria myydä, niin yksi kyseli huolloista että miksi huoltologissa oli monen vuoden katkos 2010-luvun käänteessä. Vastasin, että autolla ei varmaan tuhatta kilometria ajettu vuodessa ja mielenkiinto lakkasi siihen. Auto ei kuitenkaan käsittääkseni ihan älyttömästi kulu jos se lämpimässä tallissa seisoo käyttämättömänä.Tossa hintaluokassa kukaan ei oleta, että auto viedään johonkin merkkihuoltoon. Pääasia, että löytyy merkinnät ja mielellään kuitit jos on itse osat hommannut. Muutenkin sanoisin, että tossa 10v ja 150tkm jälkeen alkaa noi huoltohistoriat autoissa olla vähän mitä sattuu kun takuut on loppu ja auton arvo lasketaan tonneissa. Jokainen tiedostaa, että sellanen auto ei vastaa miltään osin uutta ja siinä on jo maalipinnassa ja sisustassa sen verran sanomista, että pitkä leima ja edes jonkinlainen huoltohistoria on pelkkää plussaa.
Mitenkähän pikkujobbarit pärjää tänäpäivänä kun ulkomailta tuodaan 40 000 käytettyä autoa vuodessa ja nettiautossakin taitaa olla 90 000 autoa myynnissä?
Tuntuu itsekkin että omaa aikaansa odottaa vaikka luulisi alle 200k ajetulle e90 bemarille löytyvän kysyntää.
No toki puuttuuhan tuosta 2-sylinteriä ja nahkaiset sporttipenkit
BMW 320 i 4d (E90) Porrasperä 2005 - Vaihtoauto - Nettiauto
No toki puuttuuhan tuosta 2-sylinteriä ja nahkaiset sporttipenkit
BMW 320 i 4d (E90) Porrasperä 2005 - Vaihtoauto - Nettiauto
Siinähän ne tulikin, karvalakki, kallis ja vieläpä vanha.
Tossa hintaluokassa kukaan ei oleta, että auto viedään johonkin merkkihuoltoon. Pääasia, että löytyy merkinnät ja mielellään kuitit jos on itse osat hommannut. Muutenkin sanoisin, että tossa 10v ja 150tkm jälkeen alkaa noi huoltohistoriat autoissa olla vähän mitä sattuu kun takuut on loppu ja auton arvo lasketaan tonneissa. Jokainen tiedostaa, että sellanen auto ei vastaa miltään osin uutta ja siinä on jo maalipinnassa ja sisustassa sen verran sanomista, että pitkä leima ja edes jonkinlainen huoltohistoria on pelkkää plussaa.
Itse kyllä vastailisin henkilölle, joka tarjoaa suorilta 450€ alle pyynnin, ja perustelisin sitten em. seikoilla ettei noin paljon pysty mutta special price only for you 1200e (IMO nimellinen tinkivara pitää aina olla, koska joillekin tinkaus on periaatekysymys).mulla ollu jo yli 2 viikkoo käyttis myynnissä nettiautossa ja ollut kokoajan nettiauton halvin. 1250e pyynti ja just leimattu kun laitoin myyntiin. tullu sit jokunen tarjous välillä 600-800e joihin en oo jaksanu edes vastata.
mulla ollu jo yli 2 viikkoo käyttis myynnissä nettiautossa ja ollut kokoajan nettiauton halvin. 1250e pyynti ja just leimattu kun laitoin myyntiin. tullu sit jokunen tarjous välillä 600-800e joihin en oo jaksanu edes vastata.
Skoda Fabia 1.2 Classic 5d Viistoperä 2003 - Vaihtoauto - Nettiauto
antakaa rehellinen mp ilmotuksesta, joo tiiän ettei oo ilmastointia blabla, mutta se ei ole kaikille ensisijainen peruste ostaa autoa, varsinkaan kohderyhmässä (tod näk sellaiset jotka ei muutenkaan paljoa aja autolla, tai edes tiedä mikä se on ).
joo tiiän ettei oo ilmastointia blabla, mutta se ei ole kaikille ensisijainen peruste ostaa autoa, varsinkaan kohderyhmässä (tod näk sellaiset jotka ei muutenkaan paljoa aja autolla, tai edes tiedä mikä se on ).
Kuten edelliset, niin perin jopparifiilikset ilmoituksesta ja jos liikkeestä saa samanmoisia halvemmalla, niin hinnan tarkistu alaspäin
Skoda Fabia 1.4-16 Comfort Combi Farmari 2003 - Vaihtoauto - Nettiauto
Omasta mielestä 400€ liikaa hintaa, kun aika vastaavaa saa 900 eurolla ja siihen vaikka 100€ tinkivara vielä päälle. Tekstiä en jaksanut lukea.Skoda Fabia 1.2 Classic 5d Viistoperä 2003 - Vaihtoauto - Nettiauto
antakaa rehellinen mp ilmotuksesta, joo tiiän ettei oo ilmastointia blabla, mutta se ei ole kaikille ensisijainen peruste ostaa autoa, varsinkaan kohderyhmässä (tod näk sellaiset jotka ei muutenkaan paljoa aja autolla, tai edes tiedä mikä se on ).
mulla ollu jo yli 2 viikkoo käyttis myynnissä nettiautossa ja ollut kokoajan nettiauton halvin. 1250e pyynti ja just leimattu kun laitoin myyntiin. tullu sit jokunen tarjous välillä 600-800e joihin en oo jaksanu edes vastata.
Mihin hintaan meni kaupaksi?
Skoda Fabia 1.2 Classic 5d Viistoperä 2003 - Vaihtoauto - Nettiauto
antakaa rehellinen mp ilmotuksesta, joo tiiän ettei oo ilmastointia blabla, mutta se ei ole kaikille ensisijainen peruste ostaa autoa, varsinkaan kohderyhmässä (tod näk sellaiset jotka ei muutenkaan paljoa aja autolla, tai edes tiedä mikä se on ).
Kyseessä 15v+ ikäiset ja hintaluokka liikkuu alta tonnissa, niin tuskin kukaan virheetöntä odottaakaan.
Omasta mielestä 400€ liikaa hintaa, kun aika vastaavaa saa 900 eurolla ja siihen vaikka 100€ tinkivara vielä päälle. Tekstiä en jaksanut lukea.
Skoda Fabia vaihtoautot
Skoda Fabia 1.2 Classic 5d Viistoperä 2003 - Vaihtoauto - Nettiauto
antakaa rehellinen mp ilmotuksesta, joo tiiän ettei oo ilmastointia blabla, mutta se ei ole kaikille ensisijainen peruste ostaa autoa, varsinkaan kohderyhmässä (tod näk sellaiset jotka ei muutenkaan paljoa aja autolla, tai edes tiedä mikä se on ).
Suurin vaikeus tuntuu itsellä olevan, että ostoehdokkaat yritään tinkiä puolet pois hinnasta (9k->5k) ja silti todetaan et lainaa ei saa pankista. Kysyjiä ja renkaanpotkijoita kyllä on riittänyt, mut tarjoavat silti +2k vähemmän mitä autoliike tarjoaisi jos vaihtaisin toiseen autoon.