Myyty Audeze LCD-3 Fazor 720€

Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
533
Myytävä tuote: Audeze LCD-3 fazor kuulokkeet
Hinta: 720
Tuote ostettu (mistä ja milloin): käytettynä 2018 alkuvuodesta
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei
Muuta huomioitavaa:
Alunperin ovat pre-fazorit mutta sittemmin päivitetty uuteen fazor versioon. Takuuta ei enää ole mutta todennetusti eivät ole maanantai kappaleet. Audezet yleensä hajoaa ensi kuukausien aikana jos ovat hajotakseen.

Kuulokkeiden lisäksi kauppaan kuuluu:

- Audezen pelikaani laukku
- Vaihto pehmusteet (veganpad?) Pelkästään nämä pehmusteet maksaa oin 100€ posteineen ja tulleineen.
- Hieman puunhoitoöljyjä

Kuulokkeiden kunnossa ei muuten ole valittamista mutta plugin eriste renkaasta on lohjennut pieni pala ja liitin on hieman vino. Kuulokkeet on kuitenkin testattu useamman kuuntelijan toimesta täysin toimiviksi, eikä mittaustuloksissakaan ollut mitään poikkeamaa. Jos haluaa johdon uusia niin uusi maksaa noin 100€, halvimmat alle 50€.

Alkuperäistä tarranauhaa pehmusteiden vaihtoon minulla ei enää ole. Varmaan sitä saisi netistä tilattua mutta itse olen käyttänyt tokmannilta ostettua gorillateippiä. Mikä tahansa kaksi puoleinen teippi ajaa saman asian.

Molemmat pehmusteet ovat ulkoisilta osiltaan hyvässä kunnossa mutta pohjasta kuluneet koska niitä on niin usein vaihdettu. Tuo ei näy ulospäin eikä vaikuta yhtään mihinkään.

Kuten kuvista näkyy kuulokkeiden kyljistä on tekstit himmenneet, ovat kuitenkin erotettavissa jos niitä haluaa vaikka itse vahvistaa jollain.

Pyydettäessä voin lähettää sähköpostilla lisää kuvia kuulokkeista.

Järkeviä tarjouksiakin kuunnellaan ja vaihtokauppaakin voi ehdottaa (kuulokkeet, dacit, kuulokevahvistimet)

Sijainti: Juuka
Toimitustapa: Ostaja maksaa toimituskulut. Joensuun seudulle voin toimittaa kuulokkeet myös itse.
Maksutapa: tilisiirto,Paypal,käteinen

Kuva:
IMG_20190908_093925.jpg

IMG_20190908_093753.jpg

IMG_20190908_093417.jpg
IMG_20190908_093441.jpg
IMG_20190908_093239.jpg

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 500
Ei ole vielä tarjouksia näkynyt, joten herättelen ajatuksiasi tarjoamalla 680€. Jos haluat tulla käymään Joensuussa, niin pääset samalla testikuuntelemaan MrSpeakersin Ether CX kuulokkeita.
Vaihdossa et varmaankaan tarvitse niin peruskuulokkeita kuin Hifimanin HE-400i ZMF:n lampaannahkaisilla Ori-padeilla ja custom piuhalla?
 
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
533
Pistetään tarjous korvan taakse jos ei parempaa tarjousta tule. Mr.speakersit olisi ihan mielenkiintoista testata.

Hifimanille ei ole tarvetta. He-400i:t on varsin tutut kuulokkeet. Tuosta muistuikin mieleeni, että täytyykin tyrkätä sundarat myyntiin...
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 082
Viestejä
4 226 285
Jäsenet
71 166
Uusin jäsen
paulipa

Hinta.fi

Ylös Bottom