Ostettu ATX/mATX - kotelo + ATX PSU

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 487
Ostetaan joko:

ATX -kotelo
Ei muita vaatimuksia kuin puhdas, sinne päin ehjä. Toimiva virtapainike ja emolevyn kiinnikkeet.

Tai mATX -kotelo.

Virtalähde, toimiva ja mieluusti yli 500W.

Ensisijaisesti postikaupat. Uudet saa 76€ toimituskuluineen, joten hakusessa alle tuon budjetin.

Myös SSD voi tarjota.

Tarjoa!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Niin mulla ois desktop mallinen m-atx koppa eli vähän niinkuin pizzalaatikko paitsi että se näyttää enempi vahvistimelta, syvyyttä on reippaasti alle 40cm, leveyttä on n. 40cm ja korkeutta just ja just sen verran että normaalikorkeuksinen näyttis menee sisään mutta mikään sitä korkeempi ei, eli tosta voi päätellä prossujäähyn max korkeuden myös

Ja ATX virtalähde ois luultavasti joku 300W - 400W paikkeilla ja siinä ei oo irrotettavia johtoja
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 487
Minulla olisi Vantaalla Koivukylässä tällainen setti:
- Antecin kotelo... olikohan Three Hundred tai jotain
- LCPowerin 550W

40€ (ilman toimituskuluja, mutta jotain voidaan soviskella)
Koivukylään tulee melkein tunnin lenkki niin sopisiko 30€?
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 487
Niin mulla ois desktop mallinen m-atx koppa eli vähän niinkuin pizzalaatikko paitsi että se näyttää enempi vahvistimelta, syvyyttä on reippaasti alle 40cm, leveyttä on n. 40cm ja korkeutta just ja just sen verran että normaalikorkeuksinen näyttis menee sisään mutta mikään sitä korkeempi ei, eli tosta voi päätellä prossujäähyn max korkeuden myös

Ja ATX virtalähde ois luultavasti joku 300W - 400W paikkeilla ja siinä ei oo irrotettavia johtoja
Täytyisi saada 159mm korkea cooleri mahtumaan :/
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 898
Viestejä
4 213 017
Jäsenet
70 976
Uusin jäsen
viktors

Hinta.fi

Ylös Bottom