Myyty Asus Zenbook UX32VD 10gb muistilla ja 128gb SSD kiintolevyllä! Riihimäki

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 338
Myynnissä olisi Asus Zenbook UX32VD 13.3" läppäri. Laitteessa on eroa uuteen se että RAM muistia on lisätty 2gb tikku joten sitä on yhteensä 10gb ja alkuperäinen kiintolevy (tulee mukaan) on vaihdettu Samsung 830 128gb SSD kiintolevyyn. Kone on ostettu 24.8.2012 Oulun Expertiltä. Takuuta on ollut 2v mutta se on jo loppunut. Olen laitteen toinen omistaja. Sain laitteen 13.05.2015 jolloin vaihdoin siihen tuon kiintolevyn ja vaihdoin tahnat joiden vaihdolla lämmöt tippui mukavasti. Kaikki ostettaessa tullut kuittia myöten tulee mukaan. Olen koneen mukana tulleen Windows 7 lisenssin päivittänyt Windows 10 mutta en ole varma jääkö se koneeseen kun tyhjennän sen? Laitteessa näkyy valkoisella/vaalealla taustalla yksi ledi mutta se ei ole ainakaan omaa käyttöäni häirinnyt. Olen todella herkkä kuvissa oleville virheille enkä esim. näyttöä missä on kuollut pikseli käyttäisi mutta tuo led ei ole häirinnyt. Edellinen omistaja ei ollut omien sanojensa mukaan edes huomannut kyseistä asiaa.

Tästä kyseisestä mallista on muutamia eri versioita myynnissä ja tämä on varustettu seuraavilla spekseillä: 32gb SSD, Intel HD Graphics 4000 on 22nm ja GeForce GT 620M on 28nm. Muistaakseni nämä oli ne parhaat osat. Osassa koneissa SSD oli 24gb ja näytönohjain 32nm?



Hintapyyntö 500€ tai ilman Samsung 830 128gb SSD kiintolevyä 450€ / Paras tarjous. Laite kulkee smartpostin kautta minne päin suomea tahansa tai laitteen voi noutaa Riihimäeltä.

EDIT: Kuvissa nähtävästi näkyy jostain syystä Specin mukaan vain 9gb mutta bios näyttää 10240 MB. Muistin että koneesta on otettu pois käytöstä tuo iSSD koska sille ei ollut tarvetta ja osalla kyseisen mallin käyttäjistä on ollut ongelmia sen kanssa. Se ei siis ole ainakaan minun aikanani ollut kertaakaan käytössä.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 559
Viestejä
4 236 605
Jäsenet
71 224
Uusin jäsen
breiska

Hinta.fi

Ylös Bottom