Myyty Asus STRIX-R9390-DC3OC-8GD5-GAMING [Espoo]

Liittynyt
08.03.2017
Viestejä
122
Myytävä tuote: Asus STRIX-R9390-DC3OC-8GD5-GAMING
Hinta: 200€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Verkkokauppa.com 29.1.2016
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti löytyy, takuu ei voimassa?
Muuta huomioitavaa: Kortti kertaalleen vaihdettu viallisten tuulettimien takia, tästä onnistuin itse katkaisemaan etummaisesta tuulettimesta yhden lavan ja laiskuuttani nyppäsin vastakkaisen lavan pois jotta pysyy tasapainossa. En tiedä kuinka Verkkokauppa/ Asus suhtautuu mahdollisissa takuuasioissa.

Toimii hienosti, käyttö ollut työpöytää + louhintatestausta.

PS. Löytyy myös pari 295x2 korttia joissa virtaliittimet hieman kärsineet taistelun tuoksinassa mutta täysin toimivia, toinen EK blokilla toinen vakio. Kiinnostuneet voi kysellä yksityisviestillä.

Sijainti: Espoo
Toimitustapa: Ainoastaan nopea (1-2 pv) nouto, älä edes ehdottele postitusta tai ensi viikkoa.
Maksutapa: Käteinen noudettaessa.

IMG_6866.JPG



Kuva:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 125
Ihan mielenkiinnosta, paljon kulki vedellä?
Mä siis ostin kosteusvaurion kärsineen r9 390 DCUIII, kun oli vuotanut liittimestä (huonosti asennettu) ei siis blokki vuotanut. Yritin saada sen kuntoon, mutta ei jäänyt, kun paskan maku suuhun. Myyjä kuvasi vian paljon pienemmäksi ja sitten tämä blokki nyt jäi palkinnoksi. Mulla on tosin ollut aikaisemmin r9 290x directCUII ja siinä oli ihan perus aio 120mm cooleri päällä niin max volteilla (msi) se kulki 1180MHz ~62c ja muistit 1250MHZ = 320GB/s. Tämä r9 390 on paremmin binnattu malli r9 290 versiosta ja tietenkin tuplat Vram, niin tällä kunnon blokilla ja sitten tietenkin radiaattorin koosta riippuen kulkee helposti 1200MHz ja muistit on myös paremmilla ajoituksilla.
Silikoni lotto on aina se suurin muuttuja.
 
Liittynyt
08.03.2017
Viestejä
122
Huomenna lauantaina
Mä siis ostin kosteusvaurion kärsineen r9 390 DCUIII, kun oli vuotanut liittimestä (huonosti asennettu) ei siis blokki vuotanut. Yritin saada sen kuntoon, mutta ei jäänyt, kun paskan maku suuhun. Myyjä kuvasi vian paljon pienemmäksi ja sitten tämä blokki nyt jäi palkinnoksi. Mulla on tosin ollut aikaisemmin r9 290x directCUII ja siinä oli ihan perus aio 120mm cooleri päällä niin max volteilla (msi) se kulki 1180MHz ~62c ja muistit 1250MHZ = 320GB/s. Tämä r9 390 on paremmin binnattu malli r9 290 versiosta ja tietenkin tuplat Vram, niin tällä kunnon blokilla ja sitten tietenkin radiaattorin koosta riippuen kulkee helposti 1200MHz ja muistit on myös paremmilla ajoituksilla.
Silikoni lotto on aina se suurin muuttuja.
Juu on mulla hawaii kokemusta jonkin verran, lähinnä kiinnosti mihin 390 pystyy vedellä :).

Kortti on vanhaa murosanontaa käyttäen näillä näkymin myyty.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 125
Tosiaan löytyy kyseiselle kortille blokki jos jotakuta kiinnostaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 185
Viestejä
4 277 238
Jäsenet
71 630
Uusin jäsen
Kartma

Hinta.fi

Ylös Bottom