Myydään Asus strix 7.1 , Rog SLI sillat, Nzxt Hue RGB,R-IV-BE blokit [Vantaa]

Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
2 360
Myyntiin seuraavat tuotteet.


Asus strix 7.1 pelikuulokkeet mikrofonilla + usb enc -audioasema
Ostettu Jimms, OVH 249€ (kuitti kadoksissa).

Hintapyynti:140€ + toimituskulut MYYTY
Maksutapa:Tilisiirto/Käteinen

Takuu Jimms 19.12.2017 saakka

Muuta huomioitavaa: Alkuperäinen pakkaus kaikkine tarvikkeineen, löytyy Vantaalta. Tarvittaessa postikin kulkee. Käytetty noin vuorokauden ajan. Olen toinen omistaja.


R-IV-BE mofset ja southbridge blokit.

Hintapyynti: 35€ + smartpost. Takuuta ei ole.
Maksutapa:Tilisiirto/Käteinen



Rog enthusiast sli sillat 3way ja 2way.

Molemmat sillat menevät yhteishintaan.
HIntapyynti: 50€ + smartpost
Maksutapa:Tilisiirto/Käteinen

Muuta huomioitavaa: 2way sli sillasta puuttuu ruuvit ja led johto, 3 way sillan maali kuoriutui ja nyt on kirkkaan näköinen. Voidaan käyttää 3 wayin johtoa myös 2 way sillan kanssa.



NZXT HUE, RGB LED Ohjain 5.25" laitepaikkaan. MYYTY


Hintapyynti: 25€ +smartpost/nouto

Maksutapa:
Tilisiirto/Käteinen
Muuta huomioitavaa: Hyvässä kunnossa.

Laitteet sijaitsee Vantaalla 01450

Myynnissä myös muualla.

Kuva:

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
125
Strix 7.1, 120€ sis posti?

EDIT: Olen mahdollisesti kiinnostunut myös tuosta RGB controllerista, jos osaat kertoa lisää toisessa ilmossa olevien tuulettimien RGB ohjauksesta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
2 360
Strix 7.1 lähtee 130€ + smartpost. RGB ohjain toimii niin kun pitää. Käytetty vain nyky projektissa. Rgb tuulettimien ohjauksesta keskustelen edelleen Kiinan puolella. Mutta, Tuulettimilla on 3pin ja molex liittimet. Luulen, että pitää kokeilla tavallisella rgb ohjaimella mikä tukee 3p/4p liitintä. En ole varma ovatko ne PWM vai ei. Odotan infoa .
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
125
Ok, katsotaan kun saat infon ropeleista, että miten niiden kanssa. Jos ne käy mun projektiin helposti niin voisin ottaa niitä kasan ja nuo kuulokkeet, sopiva könttä hinta posteineen..
Tuo RGB controller on hiukan kysymysmerkki kun en tiedä mihin sen laittaisin, alkaa tila loppumaan kopasta :D
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
2 360
Sain äsken toisen myyjän kanssa skype:n kautta vastauksen ja näitä ei voi luultavasti säätää. Eli, värit vaihtuvat jatkuvasti niin kun videossa näkyy. Koska, rgb ohjaimet tukevat vain 4pin liittimiä. En usko, että ne ovat myös PWM:ta.Muta, erittäin hiljainen on. Strix 7.1 + Hue Rgb Ohjaimen saat 150 eurolla. Tuulettimet 5€/kpl könttänä edelleen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
125
Samaan tulokseen ropelien rakenteesta tuli elektroniikka ystäväni jolta neuvoa kysyin. Valitettavasti vaihtuva väri ei ole suunnitelmiini sopiva, joten sillä saralla joudun katselemaan muuhun suuntaan.

Mutta, laitatko mulle YV:llä tilinumeroa, niin maksan 7.1:kkösen ja HUE:n. 150€, riittääkö 5€ postikuluksi, jolloin se tekisi 155€ kuluineen?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 285
Viestejä
4 196 525
Jäsenet
70 885
Uusin jäsen
Miropetri

Hinta.fi

Ylös Bottom