Myyty ASUS RX 6700 XT TUF OC 12GB, Oulu

Liittynyt
28.01.2021
Viestejä
8
Myytävä tuote: ASUS Radeon RX 6700 XT TUF OC - 12GB GDDR6
Hinta: 290 €
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Tältä samalta foorumilta. Alun perin Proshopista 09.04.2021
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti löytyy (tuskin on takuuta)
Muuta huomioitavaa: Toimiva vehje. Haluan vaihtaa nVidian leiriin Cuda-corejen takia.

Kaupan päälle Sapphire r9 390 8GB. Toimiva vehje sekin vaikka kakkoskoneeseen.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Oulu
Toimitustapa: Nouto tai posti
Maksutapa: Tilisiirto tai mobile pay


Kuvat:

PXL_20230721_075159923.jpgPXL_20230721_075008594.jpg
 
Viimeksi muokattu:

Nasse79

Tukijäsen
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
1 081
Perutaan, ei onnistukkaan nouto.
 
Viimeksi muokattu:

Toubi

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
196
Tarjotaan molemmista 280 noudolla tänään.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
32
@Sampsa @Juha Kokkonen Mites tälläisessä tilanteessa sääntöjen osalta menee, kun myyjä on jo periaatteessa hyväksyny aikasemman matalamman tarjouksen, ja myy nyt korkeammalle tarjoukselle?
 
Liittynyt
28.01.2021
Viestejä
8
Niin halusitkin vielä jonoon. Ajattelin että tässä ei ole epäselvyyttä kun alkuperäinen tarjoaja ei ollut hyväksynyt 250€ ilman r9 390. Tulkitsisin sääntöjä niin että nyt minun on myytävä näyttis sinulle Dilledong. Hommaa hieman sekoittaa se että tässä on neuvoteltu myös kaupanpäällisen sisältymisestä eikä vain hinnasta.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
32
Joo, tää on vähän ehkä vaikee tilanne, kun @Tähtimoottori ei oo vastannu vielä, ainakaan tähän ketjuun. Mun mielestä kuitenkin Tähtimoottorilla on tässä etuosto-oikeus hyväksymällä tuo sun vastatarjous. (Muoks. Tietysti jonkun järkevän ajan sisällä, ettei kauheen pitkäks aikaa voi jättää roikkumaan.)
 
Liittynyt
14.07.2021
Viestejä
264
Itse olen tehnyt niin että jos HP:ta ei tarjota suoraan, tuote on vapaata riistaa. Jos myyjänä itse teen jollekin vastatarjouksen, koen sitoutuneeni siihen vasta kun toinen osapuoli on sen hyväksynyt ja muilla on tässä välissä vielä mahdollisuus tehdä korkeampia tarjouksia tai kiilata väliin ja ilmoittaa olevansa halukas hyväksymään tuo jollekin muulle tehty vastatarjous. Ja jos he ehtivät ensimmäisenä, myyn heille koska ei ole mitään takeita siitä että se tyyppi jolle olen vastatarjouksen tehnyt, hyväksyisi sen.

Toisin sanoen neuvottelut ovat vielä kesken ja kaikki neuvottelut raukeavat sinä hetkenä kun jokin tarjous hyväksytään molemminpuoleisesti.

Sitten on eri asia jos vastatarjous on jo hyväksytty, siinä vaiheessa koen sitoutuneeni kauppaan vaikka joku 5min myöhemmin tarjoaisi lisää.

Sääntö on että myyjä saa myydä kenelle tahansa paitsi jos HP on tarjottu, jolloin se myydään ensimmäisenä HP:n tarjonneelle.
 
Liittynyt
28.01.2021
Viestejä
8
Mielestäni jos Tähtimoottori olisi ennen uusia tarjouksia hyväksynyt tarjoukseni, olisin velvoitettu myymään hänelle. Nyt on tosiaan HP tarjottu. Jos ei nyt ylläpidolta tule tarkennusta ennen iltaa (noni 19.00) myyn Toubille HP:llä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 628
Viestejä
4 218 342
Jäsenet
71 085
Uusin jäsen
lolpasii

Hinta.fi

Ylös Bottom