Myyty Asus RX 5600 XT TUF 3 OC Edition EVO [TRE]

Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 368
Myytävä tuote: näytönohjain
Hinta: 300€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms 13.11
Kuitti löytyy (takuu voimassa): kyllä
Muuta huomioitavaa: TPU:n arvostelu
Kunnon jäähy! Itse asiassa täysin sama kuin uudistetussa, korjatussa 5700 XT TUF EVO:ssa.
Tuulettimet ovat pelatessa hiljaiset vaikka oletusprofiilissa onkin priorisoitu alhaisia lämpöjä absoluuttisen hiljaisuuden sijaan. Jos olet samanlainen hiljaisuusfriikki kuin minä niin helppo konsti on esim. vaihtaa Radeon Softwaresta Max Fan speed 48%->40%. Vaihtoehtoisesti tämä näyttis on oiva valinta deshroud-modille eli otetaan tuo koko päällysosa tuulettimineen irti ja laitetaan pari 120mm kotelotuuletinta tilalle vaikkapa nippusitellä, kts. kuvat.
(myös RGB-johdon voi irroittaa helposti jos vihaa "turhia" ledejä) ;)

Kortissa on sisässä tällä hetkellä tehtaalta tullut hitaampi BIOS eli muistit oletuksena 1500 MHz. OC-biosissa ne toimivat oletuksena 1750 MHz nopeudella mikä tuo suorituskykyä. Itse olen käyttänyt tuota default biosia ja kellotellut muistit Radeon Softwarella. Voin ostajan halutessa laittaa sisään tuon nopeamman biosin niin ei tarvitse kellotella. Kyseessä on ihan normaali Asuksen tukema toimenpide.

Suorituskyky on Geforce RTX 2060 ja Radeon RX 5700 välillä.


Myynnin syynä pelaamisen vähyys ja joulurahan tarve. (ei sinällään pakkomyynnissä joten turha lowballata)
Noudot etusijalla.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Tampere, Hervanta
Toimitustapa: nouto, posti
Maksutapa: käteinen, mobilepay, tilisiirto

100% tyytyväisyystakuu :tup:

Kuva:
tuf1.jpg tuf2.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 368
@Telede @verquu 260e posteineen tuli YV-tarjous keskiyöllä. Aatoksissa oli hieman enempi saada ja kenties noudolla

m: 270e posteineen tarjottu YV:llä. Meneepi sinne ellei tule parempaa tarjousta, mieluiten noudol tänään
m2: 280e posteineen tarjottu YV:llä ja kaupat alustavasti sovittu MYYTY!
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 965
Viestejä
4 207 898
Jäsenet
70 998
Uusin jäsen
TuomasP99

Hinta.fi

Ylös Bottom