Myyty Asus rtx 3080 tuf oc 10gb Lahti

Tuote: asus rtx 3080 tuf oc 10gb
Hinta: 430
Tuote ostettu (mistä ja milloin): jimms 9/22
Kuitti löytyy (takuu voimassa): kyllä sähköinen
Muuta huomioitavaa: toimiva kortti myyntiin, ollut suht kevyellä pelailulla käytöllä. Takuuta vielä vuosi voimassa. Myynnissä myös muualla.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Lahti
Toimitustapa: nouto / posti
Maksutapa: mobilepay

IMG_5638.jpeg

IMG_5637.jpeg

Viimeksi muokattu:
Saatko tänne kuvia laitteesta esim paperilapulla kanssa missä päivämäärä? Torin kautta hierottiin kauppoja ja ne päättyi vastaavaan kysymykseeni. Heti olisi miellään pitänyt maksaa ja onnistuu kyllä edelleen jos vain saan kuvat että tiedän laitteen olevan sinulla.

Ja tarjoan sen saman 350€ mitä torstaina sovittiin. Perjantaina piti olla postissa mutta jäi vissiin lähettämättä. Jos laite edes sinulla on.

Myyjä saa varmaan päättää kelle myy? Olimme hieromassa kauppaa ja aloin todeta että raskaaksi menee joten lopulta en myynyt tälle ylläolevalle. En näe tässä itse mitään ongelmaa koska rahakaan ei liikkunut mihkään suuntaan?

Myyjä saa varmaan päättää kelle myy? Olimme hieromassa kauppaa ja aloin todeta että raskaaksi menee joten lopulta en myynyt tälle ylläolevalle. En näe tässä itse mitään ongelmaa koska rahakaan ei liikkunut mihkään suuntaan?
- Jos teet tuotteesta tarjouksen, sitoudut ostamaan tuotteen kyseisellä hinnalla
- Jos hyväksyt tarjouksen alle hintapyynnön, sitoudut myymään tuotteen kyseisellä hinnalla

Jos hyväksyit hänen tarjouksen, niin sitä ei voi enää perua. Selkeytäppä vähän tilannetta.

Koit raskaaksi sen että pyysin kuvaa? Tori.fi täynnä huijareita ja jos epäilytti niin kuvaa pyytäessäni olin raskas?

Rahat sanoin siirtäväni sinulle kun näen että tuote on sinulla. Mutta tätä en koskaan saanut varmistettua.

Moni vaan näistä kaupoista kaatuu siihen että tuon kysymyksen esittää. Jos olisin lähempänä asunut olisin tuotteen noutanut

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 624
Jäsenet
74 265
Uusin jäsen
Oranta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom