• Varoitus huijarista - tunnuksia kaapattu

Ottaa yhteyttä myynti-ilmoituksiin YV-viesteillä ja tuotteiden kuvissa lapun nimitiedot muokattu näkyviin. Luo myynti-ilmoituksia mm. iPhone, Macbook, tietokoneita, Crimson Desert -peleistä. Katso Mobilepay-tiedot ja välty huijaukselta: Lue lisää

• Kauppa-alueen säännöt, ohjeet ja tiedotteet

Myydään ASUS ROG Swift PG32UCDMZ 4K/OLED/240Hz/0,03ms 32" [Espoo]

Tuote: Asus ROG Swift PG32UCDMZ
Hinta: 650€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Pari kk sitten, DNA
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Juu
Muuta huomioitavaa:

Kunto ihan uutta vastaava, ei paljoa ole tultu pelailtua. Loistava pelinäyttö, mutta minulle liian iso ja 4k syö liikaa FPS, niin eteenpäin. Näytön sisällä on ilmeisesti yksi ruuvi irti, kun helisee. En ole lähtenyt availee ja tsekkailee. Takuukin siinä taitisi mennä. Kaikki toimii kuten pitää eikä ole mitään kuolleita pikseleitä tms. Mukaan kaikki mitä kaupastakin ostaessa. Jalka yhä käyttämätön, kun oli mulla telineessä.

Toimitustapa: Vain nouto, kun on niin helkutin iso paketti.
Maksutapa: MobilePay

IMG_20260427_171522.jpg

IMG_20260427_172017.jpg

IMG_20260427_171555.jpg

Viimeksi muokattu:
Näytön sisällä on ilmeisesti yksi ruuvi irti, kun helisee.

Missä tilanteessa tuo tuli esiin, eikö sen olisi huomannut jo ennen palautusajan loppumista? Toinen kysymys, onko kyseessä siis UCDMZ vai UCDM? Tuo paketin osa kun näyttää vain UCDM (en tiedä onko paketin takana oikeasti jokin tarkempi mallimerkintä).

Missä tilanteessa tuo tuli esiin, eikö sen olisi huomannut jo ennen palautusajan loppumista? Toinen kysymys, onko kyseessä siis UCDMZ vai UCDM? Tuo paketin osa kun näyttää vain UCDM (en tiedä onko paketin takana oikeasti jokin tarkempi mallimerkintä).
Moro. Tuli esiin, kun rupesin ottaa näyttöä pois käytöstä / telineestä. Ollut löysästi kiinni ja lähtenyt varmaan irtoamaan. Sattuuhan noita.

UCDM ja UCDMZ on sama malli/näyttö. Ymmärtääkseni tämä Z lyhenne on tullut euroopan markkinoille. Joku voi korjata, jos olen väärässä. Mutta siis sama näyttö kyseessä 🙂

UCDM ja UCDMZ on sama malli/näyttö. Ymmärtääkseni tämä Z lyhenne on tullut euroopan markkinoille. Joku voi korjata, jos olen väärässä. Mutta siis sama näyttö kyseessä 🙂

Ainoa ero lienee Neo Proximity sensor? Tai siis ainakin ASUS:ksen sivujen mukaan.

Ainoa ero lienee Neo Proximity sensor? Tai siis ainakin ASUS:ksen sivujen mukaan.
Mulla ei ole tarkempaa tietoa. Jos Asuksen sivuilla näin lukee, niin voisin kuvitella asia näin olevan 😃

Jos näyttö kiinnostaa, niin tervetuloa ostoksille. Oon koko illan kotona ja nouto onnistuu aina 22 asti 😎

Statistiikka

Viestiketjuista
306 187
Jäsenet
82 835
Uusin jäsen
Kotifantti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom