Myyty Asus Rog Strix RTX2080 O8G Gaming (Porvoo)

Liittynyt
14.02.2019
Viestejä
17
Myytävä tuote: Asus Rog Strix RTX2080 O8G Gaming
Hinta: 220€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Telia, 2019 helmikuu
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Löytyy, takuu ei voimassa
Muuta huomioitavaa:
Myydään pois rautapäivityksen alta. Stockina ajeltu perus pelikäyttöä. Tahnat vaihdettu (arctic mx4) takuun päätyttyä viime kesänä


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Porvoo
Toimitustapa: Nouto tai posti
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto, mobilepay


Kuva:
2080 2023-07-30.jpg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
650
Meillä kaupat sovittuna myyjän kanssa.

Edit: Myyjä olikin myynyt tämän toiselle vaikka kaupat oli sovittu.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.02.2019
Viestejä
17
Kauppa-alueen sääntöjen rikkominen
Myyty korkeimalla tarjouksella DJantikalle vaikka kerkesinkin jo Konemiespojulle lupailemaan. Raha kumminkin ratkaisee sen verta oli tarjouksissa eroa.
 
Liittynyt
14.02.2019
Viestejä
17
Raportoi ylläpidolle perseilijät.
Mitäs perseilyä täällä on muka tapahtunut? Lupailin kyllä alustavasti mutta raha ratkaisee ja saan myydä muuallekin ei sitä kielletty ole kun maksuja ei ole suoritettu. Kehtasi kaveri tinkiä viellä postikuluistakin päälle vaikka oli jo aiemmin puhunut tulevansa hakemaan reilusti hintapyyntöä alemmalla hinnalla.
 
Liittynyt
19.10.2021
Viestejä
109
jos kaupat sovittu niin se myydään siihen hintaan.. " - Jos hyväksyt tarjouksen alle hintapyynnön, sitoudut myymään tuotteen kyseisellä hinnalla " lue säännöt

toki voi olla myös että konemiespoju on ymmärtänyt väärin eikä kauppoja ole varsinaisesti sovittu.
 
Liittynyt
25.02.2018
Viestejä
841
Mitäs perseilyä täällä on muka tapahtunut? Lupailin kyllä alustavasti mutta raha ratkaisee ja saan myydä muuallekin ei sitä kielletty ole kun maksuja ei ole suoritettu. Kehtasi kaveri tinkiä viellä postikuluistakin päälle vaikka oli jo aiemmin puhunut tulevansa hakemaan reilusti hintapyyntöä alemmalla hinnalla.
Konemiespoju kirjoitti, että kaupat olisi sovittu ja sen jälkeen olet myynyt paremman tarjouksen tehneelle niin onhan se sääntöjen rikkomista ja perseilyä. Mutta jos näin ei ollut niin pyydän anteeksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
650
jos kaupat sovittu niin se myydään siihen hintaan.. " - Jos hyväksyt tarjouksen alle hintapyynnön, sitoudut myymään tuotteen kyseisellä hinnalla " lue säännöt

toki voi olla myös että konemiespoju on ymmärtänyt väärin eikä kauppoja ole varsinaisesti sovittu.
Tästä laitettu ylläpidolle jo raporttia. Väärinymmärrystä ei ollut ainakaan täältä puolelta, postitustiedot vaihdettu, myyjä hyväksynyt ostotarjouksen ja odottelin vain maksutietoja ja kuvaa tuotteesta nimilapun/pvm kanssa.

Edit: Kaveri kävi vielä laittamassa mun profiiliin negatiivisen palautteen ostajana, kannattanee kerrata foorumin säännöt ennen myyntiä.
 
Liittynyt
14.02.2019
Viestejä
17
Joo kyllä mä sanoin että menköön sitten tuolla vaikka en ollutkaan tarjoukseen tyytyväinen. Jäi tuosta mullekin paska maku suuhun kun ruvettiin muuttelemaan noutoja postiksi ja viellä tinkimään posteista aiemman alhaisen tarjouksen päälle.
Ihme show tästä syntyikin, siellä on kyllä lisää näyttiksiä foorumi täynnä. Luulin että saatiin sovittua asia yhteisymmärryksesssä YV viesteillä, mutta näköjään ei. Itsehän en tosiaan maksutietoja Konemiespojulle antanut joten ei ole maksuja suoritettu.
Rahat on nyt kumminkin muaalta saatu ja näyttis lähtee sinne muualle kuten olen luvannut. Päättäkööt ylläpito siten miten parhaaksi näkee.

Olen pahoillani hässäkästä mutta ei kai tämä niin vakava asia ole? Konemiespojulle YV:llä jo aiemmin pahoittelin ja kerroin että raha ratkaisee. En jaksa nyt asiasta enempää vääntää eiköhän tämä ole nyt tältä erää käsitelty.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
650
Joo kyllä mä sanoin että menköön sitten tuolla vaikka en ollutkaan tarjoukseen tyytyväinen. Jäi tuosta mullekin paska maku suuhun kun ruvettiin muuttelemaan noutoja postiksi ja viellä tinkimään posteista aiemman alhaisen tarjouksen päälle.
Ihme show tästä syntyikin, siellä on kyllä lisää näyttiksiä foorumi täynnä. Luulin että saatiin sovittua asia yhteisymmärryksesssä YV viesteillä, mutta näköjään ei. Itsehän en tosiaan maksutietoja Konemiespojulle antanut joten ei ole maksuja suoritettu.
Rahat on nyt kumminkin muaalta saatu ja näyttis lähtee sinne muualle kuten olen luvannut. Päättäkööt ylläpito siten miten parhaaksi näkee.

Olen pahoillani hässäkästä mutta ei kai tämä niin vakava asia ole? Konemiespojulle YV:llä jo aiemmin pahoittelin ja kerroin että raha ratkaisee. En jaksa nyt asiasta enempää vääntää eiköhän tämä ole nyt tältä erää käsitelty.
Joo en haluakaan YV:llä enempää tästä vääntää. Mutta, en myöskään halua julkisesti tästä lokaa omaa niskaan. Kauppiaspalautteen laittaminen mulle negana täysin perusteeton (lue säännöt), en lupautunut näyttistä noutamaan vaan mainitsin sen mahdollisuudeksi, mutta päädyimme lopulta postitukseen yhteisymmärryksessä.

Se mitä tinkimiseen tulee, sitä ei toistaiseksi ole missään kielletty, tarjousta ei tarvitse hyväksyä mikäli siihen ei tyytyväinen ole, näin säästyy kaikilta aikaa ja välttyy tämänkaltaisilta tilanteilta. Lopetellaan tämä mielellään tähän, jookos.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.02.2019
Viestejä
17
Ei todellakaan näin, kauppa-alueen sääntöjä on perseilty urakalla niin myynnissä kuin kauppiaspalautteessa.
Pahoittelut kaikille jotka tästä mielensä pahoitti ja pahoittelut myös ylläpidolle sääntörikkeestä.
Myönnän etten ole sääntöjä jokuseen vuoteen lukenut kun harvemmin täällä tulee kauppaa tehtyä, mutta omaksi puolustuksekseni en tiennyt sääntöjä rikkovani enkä kokenut väärin tekeväni.
Eipä tästä sitten sen enempää näillä mennään o7
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 539
Viestejä
4 286 894
Jäsenet
71 679
Uusin jäsen
Milook

Hinta.fi

Ylös Bottom