Myyty ASUS ROG STRIX OC 1080Ti | Helsinki

Liittynyt
15.11.2022
Viestejä
47
Myytävä tuote: ASUS ROG STRIX OC 1080Ti
Hinta: 300€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms 1/2018
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä / Ei
Muuta huomioitavaa: Tahnat vaihdettu. Toimintatakuu. Mukaan tulee alkuperäinen laatikko, kuitti, antistaattinen pussi ja virta-adapteri.

Noutajalla mahdollisuus testata korttia koko 3D mark sviitillä. Postittaessa teen ostajalle haluamat testit ja lähetän tiedostot sähköpostilla.

Myynnissä myös tori.fi

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Helsinki
Toimitustapa: Nouto / Postitus (+7,90€)
Maksutapa: Käteinen / Tilisiirto


Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.10.2018
Viestejä
664
Tämä käy. Sovitaan yksityiskohdat yv:llä.

EDIT: Varattu @faattinen
Ostin sinulta tämän näytönohjaimen. Tahnat oli kuivunut ja näytönohjain kävi tästä syystä kuumana. Purimme kaupat. Laitoit minulle rahat takaisin ja lähetin näytönohjaimen takaisin. Vaihdoit tahnat. Tarjosit minulle hyvitystä ja sanoit, että ota yhteyttä jos miellyttää. Otin yhteyttä ennen faattisen tarjousta ja sanoin että hyvityksen jälkeen hinta on reilu. Nyt myytkin faattiselle?
 
Liittynyt
15.11.2022
Viestejä
47
Ostin sinulta tämän näytönohjaimen. Tahnat oli kuivunut ja näytönohjain kävi tästä syystä kuumana. Purimme kaupat. Laitoit minulle rahat takaisin ja lähetin näytönohjaimen takaisin. Vaihdoit tahnat. Tarjosit minulle hyvitystä ja sanoit, että ota yhteyttä jos miellyttää. Otin yhteyttä ennen faattisen tarjousta ja sanoin että hyvityksen jälkeen hinta on reilu. Nyt myytkin faattiselle?
Tässä olet oikeassa. Palstan myyntiehtojen mukaan tuote on tarjottava ensimmäiselle, jos hinnasta on sovittu. Keskustellaan yv:llä @Rune :n kanssa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 774
Viestejä
4 206 444
Jäsenet
70 960
Uusin jäsen
Sallys

Hinta.fi

Ylös Bottom