Myyty ASUS ROG STRIX 2070 SUPER 8GB (takuu) Sievi 380

Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 643
Myytävä tuote: 2070 super strix Asus (ROG-STRIX-RTX2070S-A8G-GAMING noin tarkasti sanottuna mallikoodina)
Hinta: 380
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Wasaware 16.08.2019
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Löytyy.
Muuta huomioitavaa: Ihan perus toimiva kortti, koneessa kiinni. Lisää infoa kysymällä. Takuuta siis jäljellä reilu 1kk vielä.
Ollut satunnaisessa pelikäytössä, pelaan vain yhtä peliä joten on päässyt vähällä silleen.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Sievi
Toimitustapa: Haku, posti
Maksutapa: Tilille, käteinen


Kuva: https://i.ibb.co/MnNZVWK/image0-8.jpg
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.10.2020
Viestejä
508
280e ja nouto?
Riippuu menoista, jos ei tänään niin ihan näinä päivinä.
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 643
Yksityisesti tarjottu noudolla 290 euroa.
Ai niin ja on myynnissä vain täällä.
+ hinnanviilaus
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 643
Tää ei oo todellista. (Miten tämä menee, että on uskottavaa kertoa johtavin tarjous ketjussa jos se on tullut privana? Ilmeisesti molemmat tarjoajat ahkeria murottajia tai online samaan aikaan kun kerkeät heittään tarjouksen ja korottaan ennen kuin edes huomaan)
Kuitenkin 310 johtava tarjous, sama henkilö yksityisesti noudolla.
 
Liittynyt
14.10.2020
Viestejä
508
Tää ei oo todellista. (Miten tämä menee, että on uskottavaa kertoa johtavin tarjous ketjussa jos se on tullut privana? Ilmeisesti molemmat tarjoajat ahkeria murottajia tai online samaan aikaan kun kerkeät heittään tarjouksen ja korottaan ennen kuin edes huomaan)
Kuitenkin 310 johtava tarjous, sama henkilö yksityisesti noudolla.
En oo varma muistanko oikeen, enkä oo tuomari mutta minusta se oli sääntöjenvastaista tarjota yyveellä.
 
Liittynyt
14.10.2020
Viestejä
508
Korotetaan tarjousta 315€ ja nouto tänään.
PS, miksi ei se toinen tarjoaja tänne uskalla tarjota, jotta olisi kaikille selkein :hmm:
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 643
Ilmeisesti ok:
"Tämä siistä syystä, ettei tuotteita myytäisi toisten ohi yksityisviesteillä, joka olisi reilua kaikkia kohtaan. Usein myyjät eivät vaivaudu edes laittamaan myynti-ilmoitukseen mahdollisia yksityisviesteillä saamiaan tarjouksia. Samalla tavalla ne kaupat voi lopulta sopia yksityisviesteillä, kun hintapyynti tai tarjous on ensin hyväksytty itse myynti-ilmoituksessa, kyllä sen kaikki oppisi nopeasti. "

Minulle ei sinänsä ole itselle mitään väliä miten tarjous tulee. Lähinnä foorumin politiikka oli hakusessa asian suhteen. Ei pysy kärryillä kun myyntialuetta käyttää varmaan 1-2 vuoden välein.
 
Liittynyt
14.10.2020
Viestejä
508
Ilmeisesti ok:
"Tämä siistä syystä, ettei tuotteita myytäisi toisten ohi yksityisviesteillä, joka olisi reilua kaikkia kohtaan. Usein myyjät eivät vaivaudu edes laittamaan myynti-ilmoitukseen mahdollisia yksityisviesteillä saamiaan tarjouksia. Samalla tavalla ne kaupat voi lopulta sopia yksityisviesteillä, kun hintapyynti tai tarjous on ensin hyväksytty itse myynti-ilmoituksessa, kyllä sen kaikki oppisi nopeasti. "

Minulle ei sinänsä ole itselle mitään väliä miten tarjous tulee. Lähinnä foorumin politiikka oli hakusessa asian suhteen. Ei pysy kärryillä kun myyntialuetta käyttää varmaan 1-2 vuoden välein.
Entä mites tuo mun tarjous ? ;)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 186
Viestejä
4 214 973
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Phaik

Hinta.fi

Ylös Bottom