Myyty Asus ROG PG248Q - G-Sync - 1ms - 180hz - HKI

Liittynyt
29.12.2018
Viestejä
194
Myytävä tuote::Asus Rog PG248Q
Hinta:150€ -> MYYTY Torin kautta.
Tuote ostettu (mistä ja milloin):Torista
Kuitti löytyy (takuu voimassa):Ei ja ei
Muuta huomioitavaa: Kaikki toimii kuten pitää ja omaan silmään ei osu kuolleita pixeleitä. Näytössä on kuitenkin pienen pieni naarmu. Yritin kuvata sitä parhaani mukaan, mutta se on niin olematon ja pieni, ettei sitä edes huomaa käytössä. Punaisessa kuvassa on hiiren kursori siinä kohtaan missä se naarmu sijaitsee. Valkoisessa kuvassa taas itse naarmu.


Hyvä ja nopea pelinäyttö 1080p pelaamiseen. Olen itse ollut todella tyytyväinen ja en edes myisi, mutta kun tuli hommattua 3080, niin pakko se on isompaan resoon siirtyä :whistling:

Mukaan EI tule orkkispakkausta, eli pelkkä näyttö DP-kaapelin ja virtapiuhan kanssa. Eli vain nouto, en postita. Myynnissä myös Torissa.

Paikkakunta: Helsinki, Pohjois-Haaga
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: MobilePay / Siirto / PiVo
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.12.2018
Viestejä
194
100€ koska särö aika näkyvä omasta mielestä?....
Ei kiitos. Se ei ole särö, vaan naarmu. Tai no onko se sama asia, sama se. Se näkyy vaan, jos näyttö ei ole päällä tai katsot todella läheltä. Normaalissa käytössä sitä ei edes huomaa mitenkään. Eikä se edes ole iso. Pari senttiä.

Edit: Tutkin kyseistä jälkeä tarkemmin. Se on kuin L-kirjain, mutta toiseen suuntaa. Alempi viiva on 0.6cm pitkä, ja ylöspäin tasan 1 cm. Eli ihan mitattoman pieni. Toiseksi, se ei ole särö, se on pintanaarmu. Vielä sellainen pintanaarmu, että sitä ei edes tunne kynnellä. Siihen on siis vaan osunut kevyesti joku. Ja tämä siis oli jo edellisen omistajan toimesta tapahtunut. Kuten sanoin, pelatessa ym, se on ihan täysin piilossa eikä sitä näe mitenkään. Halusin kuitenkin mainita asiasta, koska haluan olla rehellinen myyjä. Ihan turhaan olette siitä huolissaan :cool:
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 196
Viestejä
4 194 493
Jäsenet
70 870
Uusin jäsen
liianvanha

Hinta.fi

Ylös Bottom