Asus "fanina" (lasken itseni "faniksi" koska lafkan tuotteet on pääsääntöisesti olleet ongelmattomia itselle sitten 2000-luvun alun..) ajuriongelmat on liiankin tuttuja, jos osaa, kannattaa odotella yleisön kommentteja ennen kuin päivittelee. Ei sieltä yleensä mitään rouheaa sontaa tule niin kuin mikkishitiltä, mutta kuin tiedetään sekin on valitettavasti hyvinkin mahdollista, varsinkin Allyn kanssa kannattaa seurailla vielä jottei niitä murheita tule omalle kohdalle, Asus tyypillisesti totaalisesti viittaa kintaalla pienille ongelmille mutta pääsääntöisesti korjaa pahimmat edes jotenkuten.
Silti on nyt pakko pikkuisen kehaista tuota laitetta, mullahan on mennyt sen käyttö ihan toisin kuin alun kuvittelin. Detroit: Become Human taitaa olla raskain mitä olen tällä kokeillut ja se oli aika monta päivitystä sitten. Tänään (tai oikeammin eilen) aloin pelata ETS2:a koska tehtävä ja selkä sanoo ei pöytäkoneelle. Paitsi pitää nyt tämän verran kestää..
Vaan kyllä hämmästyin, sehän (ETS2) pyörii mukisematta oikein kelvollisilla grafiikka-asetuksilla 90fps (rajoitettu 90fps), eikä kuulosta hävittäjältä kiitoradalla mihin olen tottunut Asuksen läppäreillä.
Kerrankin jokin väpytin tekee enemmän kuin siltä oikeasti odotin. Kevät kun koittaa ja asetun tientukkeeksi (vaanari olen siis), en takuulla enää kanna mukana läppäriä pelaamiseen vaan tämä korvaa se näillä näkymin täysin.
Emuloidessa (C64, NES, SNES, Amiga500, PS1, PS2, PS3, Xbox, Xbox360, Wii, WiiU, Switch, DOS, Win9X eli DosBox jne., nämä ne useimmin emuloidut) Ally on jaksanut kaiken mitä olen sille syöttänyt (ei pitäs olla yllätys suurimmilta osin) ja nyt sitten vähän enemmänkin. Onhan tuo kokoonsa nähden melkoinen kokemus.
Disclaimer; Tutki, lue ja katso arvosteluja, ei tämä kaikille sovi mutta onneksi tällä on parempi nimi kuin THE CLAW.. Siitä tulee ekana mieleen Jim Carrey elokuvasta Liar, Liar...