• Varoitus huijarista - tunnuksia kaapattu

Ottaa yhteyttä myynti-ilmoituksiin YV-viesteillä ja tuotteiden kuvissa lapun nimitiedot muokattu näkyviin. Luo myynti-ilmoituksia mm. iPhone, Macbook, tietokoneita, Crimson Desert -peleistä. Katso Mobilepay-tiedot ja välty huijaukselta: Lue lisää

• Kauppa-alueen säännöt, ohjeet ja tiedotteet

Myydään Asus PG27AQDP, 480Hz OLED (Lieto, Turku)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lepari
  • Aloitettu Aloitettu
Tuote: Asus PG27AQDP
Hinta: 650€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 9/2024
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä, 36kk takuu eli 9/2027 asti
Muuta huomioitavaa: Hyvä yksilö, ollut kevyellä pelikäytössä ja monitorivarressa kiinni eli näytön oma jalka vielä paketissa. Burn in suojat kuten pixel shift, logo- ja taskbar detectionit ollut aina käytössä. Voin ottaa käyttötunneista myöhemmin vielä kuvan kun vakavissaan olevia ostaja ilmaantuu ja jaksaa kytkeä näytön koneeseen.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Lieto, Turku, kulkeutuu myös Loimaalle pienellä viiveellä
Toimitustapa: Mieluiten nouto niin ostaja pääsee vaikka tarkistamaan näytön, pakkaus tallessa eli lähetyskin mahdollinen.
Maksutapa: Mobilepay/PayPal
20241226_180013(1).jpg20260321_151400.jpg20260321_151341.jpg

Viimeksi muokattu:
Nostetaanpas taas. Täytyykin olla reipas viikonlopun aikana ja kaivaa myös nuo käyttötunnit näkyviin.

625e posteineen? kiinnostaa toki myös paljonko on tunteja kerääntynyt paneelille

No niin mä tarkistan tän huomenna kun oon kotona! Pistän sulle YV:n ja kuvan tähänkin ketjuun. Tarkistan tuon postituksen hinnan mut ollaan kyllä jo hyvin lähellä hyväksyttävää tarjousta. Ja sori siis olen reissussa niin en pääse käyttötunteja tsekkaamaan nyt :(

No niin mä tarkistan tän huomenna kun oon kotona! Pistän sulle YV:n ja kuvan tähänkin ketjuun. Tarkistan tuon postituksen hinnan mut ollaan kyllä jo hyvin lähellä hyväksyttävää tarjousta. Ja sori siis olen reissussa niin en pääse käyttötunteja tsekkaamaan nyt :(
nou hätä! uppaile huomenna kuva niin palataan juttuun :thumbsup:

Statistiikka

Viestiketjuista
305 963
Jäsenet
82 784
Uusin jäsen
mangue

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom