Myyty Asus P6T Deluxe V2, Intel i7 990X, 12GB DDR3 1600MHz (Espoo)

Liittynyt
09.07.2019
Viestejä
503
Myytävä tuote: Asus P6T Deluxe V2 emolevy, Intel i7 990X prosessori, 12GB (6x2GB) DDR3 1600MHz muistikammat
Hinta: 160 EUR
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Emolevy Verkkokauppa.com 2009, Muistit Jimm's PC-Store 2009, Prosessori eBay 2018
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ostotositteet löytyvät edelleen sähköpostista, mutta eipä niillä enää mitään tee
Muuta huomioitavaa:

Myytävänä wanhaa rautaa, jolla pyörii nykypelit mainiosti edelleen (jos ei vaatimukset ole kilpapelaamisen tasolla). Prosessorin olen ostanut käytettynä eBaysta, muut tuotteet ovat olleet minulla uudesta asti. Emolevy on siirtynyt kotelosta toiseen yhden kerran, siihen on vaihdettu prosessori yhden kerran ja samat muistikammat ovat olleet siinä alusta saakka kiinni. Kaikki virheettömässä kunnossa, eli ei katkenneita klipsejä/pinnejä tms. Emolevyn ohjekirjaa en löydä enää mistään, mutta sen saa ladattua sähköisenä tästä. Muutoin emon mukana tulee ainakin suurinpiirtein kaikki mitä siinä on alunperinkin ollut mukana, eli alkuperäinen pakkaus, 5 x SATA kaapeleita, IO-pelti, VRM-tuuletin (käyttämätön) yms. tilpehööriä. Kaupan päälle saa lisäksi emolevyyn kiinnitettävän USB 3.0 kortin.

Prosessori on siis 6 core / 12 thread kerroinlukoton Intelin extreme sarjan prosessori. Erittäin harvinainen (johtuen siitä, että se maksoi 2011 markkinoille tullessaan Suomessa yli 1000 EUR). Vakiokellot 3,46GHz, mutta olen ajanut tätä 4,4GHz vakiojännitteellä ilmajäähyllä (eli nostanut vain kerrointa ylöspäin). Muistikammat ovat aito 6 kamman setti (Corsair XMS3 HX3X12G1600C9), joita ajettu aina XMP-profiililla.

Myyn ainoastaan ja vain pakettina. Prosessorin myyn erikseen vain siinä tapauksessa, että emolevylle ja muisteille löytyy ostaja ja niistä kaupat on tehty.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa):
Espoo
Toimitustapa: Mielellään nouto, mutta voin myös tuoda pääkaupunkiseudulla
Maksutapa: Tilisiirto tai käteinen


Kuva: IMG_0554.jpg
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 528
Viestejä
4 165 631
Jäsenet
70 422
Uusin jäsen
Minibee

Hinta.fi

Ylös Bottom