Hyvät herrasmiehet,
onko muilla kokemusta ASUKSEN takuupalautuksista?
Situaation on siis:
Ostin n. 8kk sitten näytön jimmsiltä. Kuitenkin hiljattain alkoi näyttöön ilmestymään pysty/vaakasuuntaisia viivoja, näyttö välillä käynnistyi uudestaan.
N. viikon aikana ongelma siirtyi satunnaisesta melkein kokoaikaiseen oireiluun ja nyt näyttö ei edes mene enää päälle.
Otin yhteyttä jimssiin ja he olivat sitä mieltä, että asioin asuksen kanssa suoraan, koska se on nopeampaa. Selvä.
Tein RMA-hakemuksen, jossa oli n. 4 kappaletta tekstiä sekä 2-3 kuvaa ongelmasta.
Hakemus hylättiin "riittämättömän vikakuvauksen johdosta" ja kehotettiin ottamaan yhteyttä Asuksen tukeen. Otin yhteyttä, pistin samat setit menemään ja kuulemma oli hyvä teksti ja selkeästi ongelma tuli esille,
kehottivat että teen RMA-hakemuksen.
Selvä.
Laitoin uudestaan RMA-hakemuksen menemään lisänään suhteellisen passiivis-agressiivinen tarina jossa kerroin, että tuen mielestä oli hyvä stoori kirjoitettu.
RMA-hakemus hyväksyttiin noin tunnissa.
Nyt täytyisi lähetellä näyttö Asukselle Saksan maille ja vainoharha iskee;
kysymys siis kuuluu: kuinka paljon tässä saa tapella, että saa toimivan laitteen takaisin ilman tonnin laskua?
Alkuperäinen pakkaus siis hävinnyt muutossa, voiko ne alkaa nipottaa siitä? Kuinka monta metriä kuplamuovia täytyy laittaa, että ei tule soosoota?
Sähköpostissa myös mainitaan: "älä toimita MITÄÄN kaapeleita, adapteria/verkkolaitteita tai muita lisävarusteita kuriiriin mukaan. ",
mutta jostain asuksen sivuilta luin, että jos näytössä on virtaongelmia, niin virtapiuha täytyy olla mukana?
Ota tästä selvää - onko muilla kokemusta että voi hyvillä mielin lähettää?
onko muilla kokemusta ASUKSEN takuupalautuksista?
Situaation on siis:
Ostin n. 8kk sitten näytön jimmsiltä. Kuitenkin hiljattain alkoi näyttöön ilmestymään pysty/vaakasuuntaisia viivoja, näyttö välillä käynnistyi uudestaan.
N. viikon aikana ongelma siirtyi satunnaisesta melkein kokoaikaiseen oireiluun ja nyt näyttö ei edes mene enää päälle.
Otin yhteyttä jimssiin ja he olivat sitä mieltä, että asioin asuksen kanssa suoraan, koska se on nopeampaa. Selvä.
Tein RMA-hakemuksen, jossa oli n. 4 kappaletta tekstiä sekä 2-3 kuvaa ongelmasta.
Hakemus hylättiin "riittämättömän vikakuvauksen johdosta" ja kehotettiin ottamaan yhteyttä Asuksen tukeen. Otin yhteyttä, pistin samat setit menemään ja kuulemma oli hyvä teksti ja selkeästi ongelma tuli esille,
kehottivat että teen RMA-hakemuksen.
Selvä.
Laitoin uudestaan RMA-hakemuksen menemään lisänään suhteellisen passiivis-agressiivinen tarina jossa kerroin, että tuen mielestä oli hyvä stoori kirjoitettu.
RMA-hakemus hyväksyttiin noin tunnissa.
Nyt täytyisi lähetellä näyttö Asukselle Saksan maille ja vainoharha iskee;
kysymys siis kuuluu: kuinka paljon tässä saa tapella, että saa toimivan laitteen takaisin ilman tonnin laskua?
Alkuperäinen pakkaus siis hävinnyt muutossa, voiko ne alkaa nipottaa siitä? Kuinka monta metriä kuplamuovia täytyy laittaa, että ei tule soosoota?
Sähköpostissa myös mainitaan: "älä toimita MITÄÄN kaapeleita, adapteria/verkkolaitteita tai muita lisävarusteita kuriiriin mukaan. ",
mutta jostain asuksen sivuilta luin, että jos näytössä on virtaongelmia, niin virtapiuha täytyy olla mukana?
Ota tästä selvää - onko muilla kokemusta että voi hyvillä mielin lähettää?