Myyty Asus GTX 1060 (6 GB) *HKI*

Liittynyt
30.12.2017
Viestejä
347
Myytävä tuote:
Asus Dual GeForce GTX 1060 OC näytönohjain (6 GB)
Hinta: 350 e - Toteutunut myyntihinta 300e.
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Gigantti 16.2.2018
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä (2 vuotta ostopäivästä? Mitä Gigantilla nyt onkaan...)
Muuta huomioitavaa: Tuote on uusi ja avaamattomassa paketissa. Myyn koska sain halvalla enkä itse tarvitse.
Myytävänä myös muualla.

Sijainti: Helsinki/Siltamäki
Toimitustapa: nouto
Maksutapa: käteinen


Kuva:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
1 325
Tänään ostettu 199€ Tammiston Gigantista?

Tarjoan 210€ noudolla.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
48
Tuotteella voi olla tietysti joku arvo, mutta markkina-arvo sille muodostuu vasta kun kaupat syntyvät. Tarjoan 230e, nouto.
 
Liittynyt
30.12.2017
Viestejä
347
Sama tuote on käytettynä mennyt useassa ketjussa korkeampaan hintaan kuin mitä täällä tarjotaan. Saatta panna paremmaksi.
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 420
Sama tuote on käytettynä mennyt useassa ketjussa korkeampaan hintaan kuin mitä täällä tarjotaan. Saatta panna paremmaksi.
Ymmärtäähän sen, että porukkaa harmittaa, kun toinen on saanut halvalla. Mutta uskoisin myös, että kaupat onnistuisi paremmin, kun laittaisit edes selvästi halvemman hinnan, kuin gigantin orkkis. Mut ei sitä toki tartte mun mielestä alehintaankaan toki myydä :)

Sori OT. Mutta jos olis myynnissä 370 e ja gigantista uus 379, niin kävisin siinä tilanteessa gigantissa :)
 
Liittynyt
30.12.2017
Viestejä
347
Ymmärtäähän sen, että porukkaa harmittaa, kun toinen on saanut halvalla. Mutta uskoisin myös, että kaupat onnistuisi paremmin, kun laittaisit edes selvästi halvemman hinnan, kuin gigantin orkkis. Mut ei sitä toki tartte mun mielestä alehintaankaan toki myydä :)

Sori OT. Mutta jos olis myynnissä 370 e ja gigantista uus 379, niin kävisin siinä tilanteessa gigantissa :)
Ideana oli oikeastaan se, että huonon saatavuuden takia täältä olisi saanut ylipäätään. Korjaan hintaa vähän alemmas.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
48
Ymmärtäähän sen, että porukkaa harmittaa, kun toinen on saanut halvalla. Mutta uskoisin myös, että kaupat onnistuisi paremmin, kun laittaisit edes selvästi halvemman hinnan, kuin gigantin orkkis. Mut ei sitä toki tartte mun mielestä alehintaankaan toki myydä :)

Sori OT. Mutta jos olis myynnissä 370 e ja gigantista uus 379, niin kävisin siinä tilanteessa gigantissa :)
Onhan nämä korttimarkkinat ihan hullunkuriset, kun tavaraa ei löydy mistään tai saatavilla vasta kuukausien päästä. Myyjä tietystä haluaa hyödyntää tätä asetelmaa myydessään, mutta ostajat eivät tätä saatavuuteen liittyvään hintapiikkiä halua sulattaa. Tässä foorumilla kaikki uudetkin kortit menevät käytettyjen hinnalla, ellei sitten myyjä palauta kauppaan. Kokemusta on.

Ideana oli oikeastaan se, että huonon saatavuuden takia täältä olisi saanut ylipäätään. Korjaan hintaa vähän alemmas.
Vähän epäilen, että eipä noita kortteja kaupassakaan mene juuri kaupaksi. Tällä hetkellä tuotanto on myyty jo kuukausiksi eteenpäin ja myyjäliikkeet nostavat hintoja, sillä heillä ei ole juuri hävittävää, sillä mitään kaupattavaa ei ole. Ilman tavaraa on vaikea tehdä kauppaa. Luulen, että hintojen suhteen on nähty jonkin asteinen saturaatio piste, missä ostajat kokevat uusien korttien hinnat liian korkeiksi ja mielummin odotellaan kesään, jospa Volta, Amperia olisi mahdollisesti saatavilla, mutta hinta on tietty ihan täysi arvoitus. Sulla tässä on tosin hyvä tilanne, että voit sinänsä ilman riskiä yrittää saada niin paljon tästä kortista kuin mahdollista.

Ja jotta ei mene offtopiciksi, niin tarjoan 250e.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 357
Viestejä
4 290 964
Jäsenet
71 620
Uusin jäsen
Mökö

Hinta.fi

Ylös Bottom