Myyty ASUS GTX 1060 2kpl *Hyvinkää/helsinki*

Tuote: 2 kpl ASUS GTX 1060 3gb valkoinen
Hinta: 30€/kpl
Tuote ostettu (mistä ja milloin): koneiden mukana
Kuitti löytyy (takuu voimassa): e
Muuta huomioitavaa:
Toimivana poistettu käytöstä kaksi vanhempaa näyttistä

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Hyvinkää/helsinki
Toimitustapa: sovittavissa
Maksutapa: yleiset

Dual tai Turbo mallit?

Dual:
1738488185767.png

Turbo:
1738488254639.png

Viimeksi muokattu:
No ota pois myynnistä tarjoisin hp ja sun pitäs sääntäjen mukaan myydä, mutta en selaiseen pelleilyyn lähde. Juu otan jos peruuntuu.

No ota pois myynnistä tarjoisin hp ja sun pitäs sääntäjen mukaan myydä, mutta en selaiseen pelleilyyn lähde. Juu otan jos peruuntuu.
Missä tarjosin HP? Ja toki jos oon ennen sitä sopinut kaupat jonku kanssa niin sääntöjen mukaan mun täytyy pitää siitä kiinni?

Missä tarjosin HP? Ja toki jos oon ennen sitä sopinut kaupat jonku kanssa niin sääntöjen mukaan mun täytyy pitää siitä kiinni?
Ein misään vaan oisin voinnu tarjota HP:kin ja joo en muista sääntöjä. Mutta joskus ainakin oli pakko myydä HP:lla. En pahalla sanonut. Kanataa vaan laiitaa ketjuun viestim että aultavasti mennyt

Ein misään vaan oisin voinnu tarjota HP:kin ja joo en muista sääntöjä. Mutta joskus ainakin oli pakko myydä HP:lla. En pahalla sanonut. Kanataa vaan laiitaa ketjuun viestim että aultavasti mennyt
Juu pakko myydä ekalle HP tarjonneille. Mutta käsittääkseni jos olen jo kaupat sopinut niin niitä pitää kunnioittaa...

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
267 084
Jäsenet
75 991
Uusin jäsen
Fimapaperit

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom