Myyty Asus GeForce GTX 1080 Ti FE [Turku]

Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
16
Myytävä tuote: Asus GTX 1080 Ti FE
Hinta: 550
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimm'siltä haettu 24.4.2017
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti löytyy ja takuu 3 vuotta. Ei ole tehty mitään takuuta raukaisevaa, eli takuun pitäisi olla voimassa vielä 24.4.2020 asti.
Muuta huomioitavaa: Korttia ei ole käytetty louhimiseen.

Mukaan tulee vain itse näytönohjain ja sen mukana tullut "display port -> DVI" adapteri, sekä kopio kuitista (kuitissa mukana myös muuta kokoonpanooni kuuluvaa, joten saatan tarvita sitä itsekin). Alkuperäistä koteloa, ohjekirjaa ja muuta oheishärpäkettä ei enää löydy.

Ostin kortin joskus sen (silloin)suhteellisen edullisen hinnan takia, koska se kuului osana Jimm'sin bundlea jossa sai virtalähteen näyttiksen mukana. Etuna pidin myös silloin blower-mallia, koska olin lukenut että niillä pärjää paremmin itx-koneissa jollaista olin juuri rakentamassa. Jälkeenpäin kadutti se millaista ääntä tämä blower-mallinen kortti pitää ja häiritsee liikaa kun koneeni on nykyään meidän olohuoneessa.

Tarkoitus olisi saada tämä kaupaksi ja ostaa tilalle hiljaisempi mutta saman tehoinen RTX-malli jotta kaikki asukkaat saisi mielenrauhan ja saan pelailla rauhassa. Jos ei mene kaupaksi lähellä hintapyyntöä, hankin tälle kaveriksi NZXT G12-rackin ja siihen AIO CPU-vesijäähyn, jotka sopii ymmärtääkseni passelisti juuri näihin referenssipohjan kortteihin. En vaan ole ennen käyttänyt vesijäähyjä ja kortin avaaminen jäähyn vaihtamiseksi raukaisee takuun, joten siksi mielelläni menisin kokonaan uudella hiljaisemmalla kortilla.

Kortti edelleen käytössä, kunnes menee kaupaksi tai saa kaverikseen vesijäähyn.

Kortissa ei toiminnallisesti ole mitään havaittavaa eroa uuteen verrattuna. Fyysisesti kortissa on pieniä naarmuja paikoin, jotka johtuu mahdollisesti ruuvimeisselin/johtojen/kotelon karhaisusta asennusten yhteydessä kun olen sovittanut muutamaan kertaan SG13-itx laatikkoon, ja nykyisellään istuu rauhassa Fractal Design Nano S:ssä.

Kyselkää enemmän kuvia jos kiinnostaa. Käytin kortin äskettäin ulkona ihan vain kuvaussessiota varten.

Kuvista sensuroitu serialeja.

Ilmoitelkaa jos teen kovasti virheitä ilmoituksessani. Tulee harvemmin myytyä/ostettua mitään täältä. Minulla on myös tili huuto.netissä Kivinoppa-nimellä, mutta en ole ainakaan vielä tätä laittanut sinne tai muuallekaan myyntiin.

Sijainti: Turun keskustan liepeillä
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Mieluiten käteinen (tai sitten tilisiirto etukäteen tai kauppojen yhteydessä todistetusti)

EDIT: Lisätty kuva näyttiksestä uuden korttini laatikossa, jonka ostaja saa matkaan ja on helpompi/turvallisempi kuljettaa.

EDIT2: Myytiin Kuubenille 500 e + postit.

Kuva:
20190903_171434.jpg

20190903_171822.jpg

20190904_155008.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
16
Kiitos tarjouksesta, mutta ei ole tarvetta vaihdolle.

Päivityksenä tilanteeseen:

Murruin ja kävin ostamassa 2080 Superin, joten nyt 1080 Ti FE odottaa tulevaa ostajaansa kiltisti 2080 Superin laatikossa antistaattisessa pussissa.
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
16
Commodorellekin: Kiitos tarjouksesta, mutta turhan matala tarjous vielä. Yv:nä tullut jo vastaava tarjous, jonka tyrmäsin turhan matalana.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 736
420€ nouto. Alhainen tarjous siksi että meneehän tuon G12 + AIO:n hankintaan merkittävä summa rahaa.

Edit. Perutaan sittenkin, menee hintaan nähden vaikeeksi puollustella itselleni tämän ostoa
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
16
Kiitos tarjouksesta, mutta ei ihan vielä tuollakaan lähde. Sain tänään aamupäivällä jo 450 e tarjouksen noudolla yv:llä, joka on vielä liian alakanttiin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 421
Viestejä
4 283 439
Jäsenet
71 667
Uusin jäsen
eikkaaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom