Myyty Asus Crosshair VI Hero (AM4) [TRE]

Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 367
Myytävä tuote: AM4 X370-sarjaston parhaimpia emolevyjä
Hinta: 100€ sis. postit
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms 18.09.2018
Kuitti löytyy (takuu voimassa): kyllä, 18.09.2021
Muuta huomioitavaa: mukaan tulee myyntipakkaus ja käsittääkseni kaikki mukana tulleet tilpehöörit; jäähyn backplate/kiinnitysklipsit, M.2-ruuvi (kiinni emolevyssä), SATA-kaapelit yms.

Tässä emolevyssä on laadukas virransyöttö, Ryzen 3950X menee sisään heittämällä ja sitä uskaltaa kenties hieman kellottaakin. Itse olen käyttänyt tämän kanssa "vain" 2700X->3600X->3600, toiminut kaikilla loistavasti. Muistikellotuksia olen Ryzen 3600:n kanssa testannut 3800 MHz saakka ja se oli vakaa (Micron Rev E muistit). Emolevyn muistisignalointi käyttää T-topologiaa eli vaikka kaikissa neljässä slotissa olisi muistikampa, toimii se silti erinomaisesti.

Emolevyssä on tällä hetkellä sisässä muokattu BIOS, mistä on pelkästään nostettu prosessorin maksimi lämpötila-arvoa milloin tuulettimet alkavat pyörimään täysillä 75 asteesta muistaakseni 90 asteeseen. Tuo muokattu BIOS perustuu joko toiseksi uusimpaan 7601:een tai uusimpaan 7704 BIOSiin, en muista kumpaan.. Jos välttämättä haluaa, voi sen helposti vaihtaa takaisin "viralliseen" joko BIOSista käsin tai kätevästi USB BIOS Flashbackilla.

Takapaneelissa on muuten 14 USB-paikkaa ml. Type C :cigar2:


Sijainti: Tampere, Hervanta
Toimitustapa: nouto/posti
Maksutapa: käteinen/tilisiirto (Mobilepay yms. ei käytössä)

100% tyytyväisyystakuu :tup:
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 695
Viestejä
4 209 006
Jäsenet
70 939
Uusin jäsen
verificado

Hinta.fi

Ylös Bottom