Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No keskivertokuluttajan muistihan on huonompi kuin kultakalalla kun markkinointi työntää ulostetta alas kurkun täydeltä...Miten näillä kampanjoilla on tarkoitus saada asiakkaita jatkossa? Vaikuttaa melko kertakäyttöiseltä konseptilta.
OIen nyt laittanut kahdesti sähköpostia supportiin, enkä ole saanut mitään vastausta. Nyt odoteltu Black Fridaysta saakka rahoja... Olen jo kahdesti kertonut olevani yhteydessä kuluttaja-asiamieheen, mutta eivät viitsi edes vastata. Miten näillä kampanjoilla on tarkoitus saada asiakkaita jatkossa? Vaikuttaa melko kertakäyttöiseltä konseptilta.
Tuota kautta ei taida kyllä päästä sisään, eli pitää mennä sen tarjousketjussa olevan claim painikkeen kautta kirjautumaan. Tai niin se minulla ainakin toimiEn enää jostain syystä pääse kirjautumaan tuonne palveluun sisään, olin tallentanut sinne tunnuksen ja salasanan mutta sivusto on jotenkin muuttunut eikä selain enää kirjaa sisään automaattisesti. Onko jollain heittää sitä urlia suoraan siihen näkymään, josta oman cashbackin statuksen näkee?
Tuota kautta ei taida kyllä päästä sisään, eli pitää mennä sen tarjousketjussa olevan claim painikkeen kautta kirjautumaan. Tai niin se minulla ainakin toimi
Milloin laitoit hakemuksesi menemään? Itellä vieläkin pending...Jahas, että tällästä paskaa nämä caahbackit. Ekaa kertaa tälläiseen osallistun, kun ihan tämän cashbackin takia ostin asus blue caven. Hintaa jäi tämän jälkee 40e. Nyt on tilassa approved ja heidän ilmoittama 20pv mennyt. Laitoin eilen jo viestiä perään, mutta turha näköjään odotella rahoja ihan hetkeen.
Milloin laitoit hakemuksesi menemään? Itellä vieläkin pending...
Vissiin tuo approved sitä tarkoittaa, mutta kumma kun ei edes sähköpostia viitsi lähettää . Noh, aikamoinen sekasotku tämäkin, yllätys yllätys9.11 laitoin ja vastaus spostissa luki, että 20 arkipäivää voi mennä. Se tuli eilen täyteen ja laitoin kyselyä perään. Ei tietoa koska tuo approved on tullut, kun spostista sai käsityksen, että sieltä tulee ilmoitus, kun se hyväksytään.
Edellisen vuoden blackfridayn cashbackissa oli 90 päivää tuo maksuaika ja todellisuudessa reilu 180 päivääJahas, että tällästä paskaa nämä cashbackit. Ekaa kertaa tälläiseen osallistun, kun ihan tämän cashbackin takia ostin asus blue caven. Hintaa jäi tämän jälkee 40e. Nyt on tilassa approved ja heidän ilmoittama 20pv mennyt. Laitoin eilen jo viestiä perään, mutta turha näköjään odotella rahoja ihan hetkeen.
Milloin laitoit hakemuksesi menemään? Itellä vieläkin pending...
Tuota kautta ei taida kyllä päästä sisään, eli pitää mennä sen tarjousketjussa olevan claim painikkeen kautta kirjautumaan. Tai niin se minulla ainakin toimi
Mistä tuon tilan näkee? Pistin hakemuksen 19.11 menemään, mutta sähköpostiin ei ole tullut mitään. Eikä näy kyllä Asuksen sivuillakaan missään mitään tietoa koko Cashback -hakemuksesta.
Kyllä näinhän siinä vissiin lukee, tosin 20 työpäivää eli siis 28 päivää/126 päivää, summattuna yhteensä maksimi pitäisi olla sitten 154 päivääKiitos! Itselläni lukee Pending...
Edit.
Noissa ehdoissa näkyy lukevan:
"The participant receives a confirmation email after the submission of his claim. By successfully passing the validation process the participant will receive his bonus as monetary value. The validation process can take up to 20 working days."
"After examination and approval of the application, ASUS will transfer the participant's bonus to the specified bank account provided by the customer. This process can take up to 90 working days. Should a transfer attempt by ASUS or its appointed agents fail, ASUS is not obliged to make another attempt."
Eli validointii voi mennä 20 päivää ja siitä rahojen siirtymiseen 3kk?
Kyllähän ne cashbackit kestävät niin pitkään, ettei kannata tulevia rahoja budjetoida ainakaan lähikuukausille! Itse lähetin emolevyn ja prossun kuitit tietoineen 24.10.2019 ja rahat huomasin tulleen (niistä erikseen kysymättä) tililleni 2.6.2020. Olinkin jo unohtanut. Yhtäkkiä muistin ja tarkistin.Edellisen vuoden blackfridayn cashbackissa oli 90 päivää tuo maksuaika ja todellisuudessa reilu 180 päivää
Mulla noi asuksen postit meni kaikki gmailissa spämmikansioon. Mutta sieltä ne näköjään on laittanut parikin kertaa approved-viestin, ja tosiaan tuon tiedon että 90 päivää saattaa mennä että rahat näkyy.
Kiinnostavasti viimeisimmässä approved-viestissä oli lisäksi linkki johonkin tunnin mittaiseen google meetiin, joka on aikataulutettu 20.12. Pitäisköhän mennä kuuntelemaan
Tätä hommaa muuten hoitaa "ninepoint consulting GmbH | Kölnturm - Im Mediapark 8 | D-50670 Köln | Germany".
Sama täällä, pelkkä tuo ensimmäinen viesti tullut mutta myös Approved-tilassa. Myös spämmeistä tarkastettu, mihin tuo ensimmäinen viesti tulikinMulla näkyy approved mutta silti olen saanut vain 10.11. viestin että hakemus on vastaanotettu, ja tämä on tullut osoitteesta info@asus-promotion.eu. Ainakaan Gmailin oletushaulla ei löydy mitään muita viestejä tuosta osoitteesta? En tiedä sitten hakeeko se spämmien seasta, tai jos olit @rpdf saanut nuo vahvistukset jostain muusta meiliosoitteesta?
Ja juu, jo tuota Blue Cavea tilatessa oli tiedossa että venaillaan rauhassa, odotellaan sit kesän korvilla "lomarahoja".
Ite lähettelin emailia heille kysyen et mikä homma onko omassani jotain vikaa, sain vastauksen että joo on approved kestää 90 pv saada maksu, katotaan nyt kauanko menee. Nyt lukee myös tuo "Approved."
alkuperäisessä viestissä tämä teksti:Mihin laitoit emailia? Jos sais ton omankin etenemään, pending vaan näyttää viikkotolkulla.
Kyllä se tuolta info@asus-promotion.eu:sta on minulle tullut. Otsakkeena juhlavasti 'Re: Invitation: Your ASUS promotion participation'Mulla näkyy approved mutta silti olen saanut vain 10.11. viestin että hakemus on vastaanotettu, ja tämä on tullut osoitteesta info@asus-promotion.eu. Ainakaan Gmailin oletushaulla ei löydy mitään muita viestejä tuosta osoitteesta? En tiedä sitten hakeeko se spämmien seasta, tai jos olit @rpdf saanut nuo vahvistukset jostain muusta meiliosoitteesta?
18.11 tehty hakemus muuttunut 11.12 approved-tilaan. Saa nähä milloin rahat sitten tulevat, varmaan ennen juhannusta, mutta eri asia minä vuonna
Varmaankin. Itsellekin on tullut molempiin sähköpostiosoitteisiin joista pyyntö on tehty. Toivottavasti panostaisivat myös rahan liikuttamiseen, eikä pelkästään sähköpostilla pommitukseenEilen oli tullut tälläinen sähköposti vaikka itse en ole edes mitään kyselyitä laittanut:
Hello,
thank you for participating in this Promotion. Your claim ID XXXXXX has already been approved.
The payment of your cashback / shipping of your bonus usually takes place within 90 days after the release of your application.
We kindly ask you for your patience.
----
Kind regards | Mit freundlichen Grüßen | Cordialement
Your ASUS Promotion-Team!
Liekö viestitulva ollut niin valtava, että päätetty kaikille laittaa ko. sähköposti
Kahteen meiliin oli tullut myöskin sama viesti kyselemättä (toinen hakemus oli sivuston mukaan approovattu jo reilu viikko sitten ja toinenkin parin päivän sisään)Eilen oli tullut tälläinen sähköposti vaikka itse en ole edes mitään kyselyitä laittanut:
Hello,
thank you for participating in this Promotion. Your claim ID XXXXXX has already been approved.
The payment of your cashback / shipping of your bonus usually takes place within 90 days after the release of your application.
We kindly ask you for your patience.
----
Kind regards | Mit freundlichen Grüßen | Cordialement
Your ASUS Promotion-Team!
Liekö viestitulva ollut niin valtava, että päätetty kaikille laittaa ko. sähköposti
Tuleekohan sanomista jos vaikka joku toinen on ostanut ja hakenut cashbackia samalla emolla? ASUS Promotion - Terms & Conditions:ista poimittua (kohta 5.):Nyt on Approved vaikka palautin emon jo Proshopille
Totanoin, tossa kun marraskuussa oli se asuksen cashback kamppis, missä oli esim blue cave reititin, niin pystyykö jostain seuraamaan ton käsittelyn tilaa?
Tein ihan oikeaoppisesti ton hakemuksen ja muistan että ruudulla ihan luki että tuli se hakemus valmiiksi, mutta yhtään mitään viestiä ei ole sähköpostiin sen jälkeen asukselta tippunut...
Onko porukka jo saanut niitä Asus blue cavesta lupailtuja cashbäkkejä vai pitääkö tässä ottaa yhteyttä juristiin rahojensa saamiseksi.
Onko porukka jo saanut niitä Asus blue cavesta lupailtuja cashbäkkejä vai pitääkö tässä ottaa yhteyttä juristiin rahojensa saamiseksi.