Asus Cashback -kampanjat

Liittynyt
07.11.2019
Viestejä
3
165pv meni.. keskiviikkona uhkailin kuluttajavirastolla niin eilen tuli rahat :D
 

E.T

Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
6 254
Miten näillä kampanjoilla on tarkoitus saada asiakkaita jatkossa? :D Vaikuttaa melko kertakäyttöiseltä konseptilta.
No keskivertokuluttajan muistihan on huonompi kuin kultakalalla kun markkinointi työntää ulostetta alas kurkun täydeltä...

Ja kannattaahan se rahallisesti kun tälläisillä epämääräisillä maksuaikatauluilla saadaan taatusti osa porukasta luovuttamaan/unohtamaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 477
Meinas unohtua jo koko paska. Laiton kanssa taas uuden ja samalla viimeisen viestin tuonne suporttiin. Ilmoitin seuraavaksi tekeväni rikosilmoituksen , jonka jälkeen parin tunnin sisällä tuli viimein tuo sama geneerinen vastaus. Nyt rahat toivon mukaan ilmestyvät tilille muutaman päivän sisällä.
Tämän seurauksena en tule enää koskemaan Asuksen tuotteisiin. Ihan silkkaa kusetusta koko kampanja, vetkuttelulla yritetään vaan jättää rahat maksamatta.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
5
Joo aikamoista touhua. Maaliskuussa ekan kerran kyselin maksun perään, viimeksi toukokuun alkupuolella ja nyt sitten piti kaivaa tuo kuluttaja-asiamies kortti esiin.
 

rpr

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
250
Mikä nyt tarkalleen on se taikasana (englanniksi) millä sen maksun saa liikkelle? Jokunen viikko sitten kyselin perään ja vastauksena oli se perus "ruuhkaa". Kamat ostettu 11/2019.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
25
Sama täällä 11/2019 ja 3vko kysyin niin mukamas "ruuhkaa" Vilho9 Mitä laitoit sinne (sanasta saan) että sait rahat? Ruuhka ei mun mielestä oikeutta 180pv vedota siihen.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
192
Rahat tuli eilen tilille viime marraskuun ostoksista. Toukokuun alussa laitoin ensimmäisen kyselyn (support@asus-promotion.com) johon tuli geneerinen vastaus "tosi paljon osallistujia ja siksi kestää". 1.6. laitoin uuden viestin ja "uhkailin" kuluttajaviranomaisella ja ilmoitin, että odotan 10 työpäivää ennen kuin laitan asian eteenpäin. 3.6. tuli vastaus, että rahat tulee 7pv kuluessa, mikäli hakemuksessa kaikki on kunnossa. Eilen 4.6. rahat olivat tilillä.

Seuraava emolevy lienee MSI...
 
Liittynyt
31.01.2017
Viestejä
363
16.5. sain edellisen vastauksen kun kyselin (taas):
"Your claim has been approved. Unfortunately, due to the high level of participation, there are some delays in the process. We will, however, make every effort to ensure that you receive your cashback as soon as possible."

Ei taida tulla ASUS nimellä suoritus, eli kannattaa se huomata. Ei oo ainakaan vielä rahat mulle tulleet.
 
Liittynyt
05.06.2020
Viestejä
9
3.6 laitoin viestiä ja 4.6 oli rahat tilillä, kuukausi sitten kyselin rahojen perään ensimmäisen kerran. Marraskuussa tehdyistä ostoksista myöskin kyse. Jää kyllä viimeiseksi asuksen kampanjaksi mihin osallistun.
 
Liittynyt
13.12.2019
Viestejä
53
OIen nyt laittanut kahdesti sähköpostia supportiin, enkä ole saanut mitään vastausta. Nyt odoteltu Black Fridaysta saakka rahoja... Olen jo kahdesti kertonut olevani yhteydessä kuluttaja-asiamieheen, mutta eivät viitsi edes vastata. Miten näillä kampanjoilla on tarkoitus saada asiakkaita jatkossa? :D Vaikuttaa melko kertakäyttöiseltä konseptilta.
Vastausta ei tullut mutta rahat tulivat 13.5 tilille.
 
Liittynyt
19.04.2020
Viestejä
6
tänään tuli rahat puolen vuoden odottelun ja kahden hoputusviestin jälkeen, viimeinen kerta kun kosken heidän tuotteisiin
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 795
Kuukausi sitten tilatut reititin ja näytönohjain -Asus Gaming weekend cashbackit on muuttuneet approved tilaan. Sitten odotellaan rahaa tilille
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 105
En enää jostain syystä pääse kirjautumaan tuonne palveluun sisään, olin tallentanut sinne tunnuksen ja salasanan mutta sivusto on jotenkin muuttunut eikä selain enää kirjaa sisään automaattisesti. Onko jollain heittää sitä urlia suoraan siihen näkymään, josta oman cashbackin statuksen näkee?
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 795
En enää jostain syystä pääse kirjautumaan tuonne palveluun sisään, olin tallentanut sinne tunnuksen ja salasanan mutta sivusto on jotenkin muuttunut eikä selain enää kirjaa sisään automaattisesti. Onko jollain heittää sitä urlia suoraan siihen näkymään, josta oman cashbackin statuksen näkee?
Tuota kautta ei taida kyllä päästä sisään, eli pitää mennä sen tarjousketjussa olevan claim painikkeen kautta kirjautumaan. Tai niin se minulla ainakin toimi
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 105
Tuota kautta ei taida kyllä päästä sisään, eli pitää mennä sen tarjousketjussa olevan claim painikkeen kautta kirjautumaan. Tai niin se minulla ainakin toimi
Kiitos! Olen varma että cashbackin anomuksessa ei ollut tuollaista Gaming-henkistä kirjautumissivua kuin nyt on, joku tuolla taustalla oli muuttunut. Approved-tilassa on tuo omakin anomus, jonka tein 10.11.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
Kaverin x570-i approved, mutta oma 17.11 tekemäni reititin vielä pending-tilassa, en olisi tähän soppaan sekaantunut jos olisin tämän ketjun lukaissut ennakkoon, vai että puoli vuotta ja pitää vielä häiritäkin heitä lisää aina välillä, että ne rahat mitä he ovat luvanneet annetaan? Kusetuksen fiilistä...
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
Jahas, että tällästä paskaa nämä cashbackit. Ekaa kertaa tälläiseen osallistun, kun ihan tämän cashbackin takia ostin asus blue caven. Hintaa jäi tämän jälkee 40e. Nyt on tilassa approved ja heidän ilmoittama 20pv mennyt. Laitoin eilen jo viestiä perään, mutta turha näköjään odotella rahoja ihan hetkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
Jahas, että tällästä paskaa nämä caahbackit. Ekaa kertaa tälläiseen osallistun, kun ihan tämän cashbackin takia ostin asus blue caven. Hintaa jäi tämän jälkee 40e. Nyt on tilassa approved ja heidän ilmoittama 20pv mennyt. Laitoin eilen jo viestiä perään, mutta turha näköjään odotella rahoja ihan hetkeen.
Milloin laitoit hakemuksesi menemään? Itellä vieläkin pending...:beye:
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
Milloin laitoit hakemuksesi menemään? Itellä vieläkin pending...:beye:
9.11 laitoin ja vastaus spostissa luki, että 20 arkipäivää voi mennä. Se tuli eilen täyteen ja laitoin kyselyä perään. Ei tietoa koska tuo approved on tullut, kun spostista sai käsityksen, että sieltä tulee ilmoitus, kun se hyväksytään.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
9.11 laitoin ja vastaus spostissa luki, että 20 arkipäivää voi mennä. Se tuli eilen täyteen ja laitoin kyselyä perään. Ei tietoa koska tuo approved on tullut, kun spostista sai käsityksen, että sieltä tulee ilmoitus, kun se hyväksytään.
Vissiin tuo approved sitä tarkoittaa, mutta kumma kun ei edes sähköpostia viitsi lähettää :confused: . Noh, aikamoinen sekasotku tämäkin, yllätys yllätys:facepalm:
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
785
Noin yleisellä tasolla rebate/cashback/ostohyvitys - millä nimellä sitä halutaankaan kutsua - on tapa periä saman tuotteen ostajilta eri hintaa. Kaikki alennukseen oikeutetut eivät vaivaudu näitä lunastamaan.

Rebate (marketing) - Wikipedia

Käytännössä Asus ulkoistaa rahojen palautuksen halvimmalle firmalle, jonka intressissä on tietysti maksaa ulos niin vähän rahaa kuin mahdollista. Jos kaikkia ohjeita on noudattanut, niin rahansa lopulta saa. Tyypillisesti asiaan kuitenkin kuuluu, että niiden perään joutuu kyselemään, joskus useammin kuin kerran.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
31
Jahas, että tällästä paskaa nämä cashbackit. Ekaa kertaa tälläiseen osallistun, kun ihan tämän cashbackin takia ostin asus blue caven. Hintaa jäi tämän jälkee 40e. Nyt on tilassa approved ja heidän ilmoittama 20pv mennyt. Laitoin eilen jo viestiä perään, mutta turha näköjään odotella rahoja ihan hetkeen.
Edellisen vuoden blackfridayn cashbackissa oli 90 päivää tuo maksuaika ja todellisuudessa reilu 180 päivää :)
 
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
161
Milloin laitoit hakemuksesi menemään? Itellä vieläkin pending...:beye:
Mistä tuon tilan näkee? Pistin hakemuksen 19.11 menemään, mutta sähköpostiin ei ole tullut mitään. Eikä näy kyllä Asuksen sivuillakaan missään mitään tietoa koko Cashback -hakemuksesta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
815
Tuota kautta ei taida kyllä päästä sisään, eli pitää mennä sen tarjousketjussa olevan claim painikkeen kautta kirjautumaan. Tai niin se minulla ainakin toimi
Mistä tuon tilan näkee? Pistin hakemuksen 19.11 menemään, mutta sähköpostiin ei ole tullut mitään. Eikä näy kyllä Asuksen sivuillakaan missään mitään tietoa koko Cashback -hakemuksesta.
Itselläkin Blue Cave näkyy approved, juhannuksena tilillä? :D
 
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
161
Kiitos! Itselläni lukee Pending...

Edit.
Noissa ehdoissa näkyy lukevan:
"The participant receives a confirmation email after the submission of his claim. By successfully passing the validation process the participant will receive his bonus as monetary value. The validation process can take up to 20 working days."

"After examination and approval of the application, ASUS will transfer the participant's bonus to the specified bank account provided by the customer. This process can take up to 90 working days. Should a transfer attempt by ASUS or its appointed agents fail, ASUS is not obliged to make another attempt."

Eli validointii voi mennä 20 päivää ja siitä rahojen siirtymiseen 3kk?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
Kiitos! Itselläni lukee Pending...

Edit.
Noissa ehdoissa näkyy lukevan:
"The participant receives a confirmation email after the submission of his claim. By successfully passing the validation process the participant will receive his bonus as monetary value. The validation process can take up to 20 working days."

"After examination and approval of the application, ASUS will transfer the participant's bonus to the specified bank account provided by the customer. This process can take up to 90 working days. Should a transfer attempt by ASUS or its appointed agents fail, ASUS is not obliged to make another attempt."

Eli validointii voi mennä 20 päivää ja siitä rahojen siirtymiseen 3kk?
Kyllä näinhän siinä vissiin lukee, tosin 20 työpäivää eli siis 28 päivää/126 päivää, summattuna yhteensä maksimi pitäisi olla sitten 154 päivää :facepalm: :facepalm:
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
Sellaset perseilyt sitten sieltä. No joskus sitten voi ilolla ihmetellä, kun tilille tullut rahaa.
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
732
4kk meni mulla vuos sit cashbackin kanssa. 3kk jälkeen kysyin et mikä tilanne, pahoittelivat että ruuhkaa. Sit siitä kk päästä uudestaan ja lupas rahat tilille parin päivän sisällä, jolloin ne sit tulikin. Tuli fiilis et oisko koko cashbackia saanu jos ei ois aktiivisesti kyselly niien perään. Muilla oli tää sama kaava sillon.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 837
Onpa aivan kuraa tuo asuksen sivusto. Loggasin aikaisemmin promosivuston kautta (https://promotion.asus.com/en/nordics/q4gamingweeks#) ja sieltä ei näkynyt koko hakemusta ja sivu sekoili. Nyt en sieltä päässyt enää sisälle. Vip-sivun kautta ei käyttäjätili toiminut, mutta salasanan palautuksen kautta pääsin kirjautumaan ja hakemus näkyy onnellisesti approved-tilassa :).
 
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
228
Mulla noi asuksen postit meni kaikki gmailissa spämmikansioon. Mutta sieltä ne näköjään on laittanut parikin kertaa approved-viestin, ja tosiaan tuon tiedon että 90 päivää saattaa mennä että rahat näkyy.

Kiinnostavasti viimeisimmässä approved-viestissä oli lisäksi linkki johonkin tunnin mittaiseen google meetiin, joka on aikataulutettu 20.12. Pitäisköhän mennä kuuntelemaan :D

Tätä hommaa muuten hoitaa "ninepoint consulting GmbH | Kölnturm - Im Mediapark 8 | D-50670 Köln | Germany".
 
Liittynyt
02.10.2020
Viestejä
412
Edellisen vuoden blackfridayn cashbackissa oli 90 päivää tuo maksuaika ja todellisuudessa reilu 180 päivää :)
Kyllähän ne cashbackit kestävät niin pitkään, ettei kannata tulevia rahoja budjetoida ainakaan lähikuukausille! Itse lähetin emolevyn ja prossun kuitit tietoineen 24.10.2019 ja rahat huomasin tulleen (niistä erikseen kysymättä) tililleni 2.6.2020. Olinkin jo unohtanut. Yhtäkkiä muistin ja tarkistin. :)
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 105
Mulla noi asuksen postit meni kaikki gmailissa spämmikansioon. Mutta sieltä ne näköjään on laittanut parikin kertaa approved-viestin, ja tosiaan tuon tiedon että 90 päivää saattaa mennä että rahat näkyy.

Kiinnostavasti viimeisimmässä approved-viestissä oli lisäksi linkki johonkin tunnin mittaiseen google meetiin, joka on aikataulutettu 20.12. Pitäisköhän mennä kuuntelemaan :D

Tätä hommaa muuten hoitaa "ninepoint consulting GmbH | Kölnturm - Im Mediapark 8 | D-50670 Köln | Germany".
Mulla näkyy approved mutta silti olen saanut vain 10.11. viestin että hakemus on vastaanotettu, ja tämä on tullut osoitteesta info@asus-promotion.eu. Ainakaan Gmailin oletushaulla ei löydy mitään muita viestejä tuosta osoitteesta? En tiedä sitten hakeeko se spämmien seasta, tai jos olit @rpdf saanut nuo vahvistukset jostain muusta meiliosoitteesta?

Ja juu, jo tuota Blue Cavea tilatessa oli tiedossa että venaillaan rauhassa, odotellaan sit kesän korvilla "lomarahoja".
 
Liittynyt
08.02.2020
Viestejä
82
Mulla näkyy approved mutta silti olen saanut vain 10.11. viestin että hakemus on vastaanotettu, ja tämä on tullut osoitteesta info@asus-promotion.eu. Ainakaan Gmailin oletushaulla ei löydy mitään muita viestejä tuosta osoitteesta? En tiedä sitten hakeeko se spämmien seasta, tai jos olit @rpdf saanut nuo vahvistukset jostain muusta meiliosoitteesta?

Ja juu, jo tuota Blue Cavea tilatessa oli tiedossa että venaillaan rauhassa, odotellaan sit kesän korvilla "lomarahoja".
Sama täällä, pelkkä tuo ensimmäinen viesti tullut mutta myös Approved-tilassa. Myös spämmeistä tarkastettu, mihin tuo ensimmäinen viesti tulikin :)
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
Ite lähettelin emailia heille kysyen et mikä homma onko omassani jotain vikaa, sain vastauksen että joo on approved kestää 90 pv saada maksu, katotaan nyt kauanko menee. Nyt lukee myös tuo "Approved."
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
544
Ite lähettelin emailia heille kysyen et mikä homma onko omassani jotain vikaa, sain vastauksen että joo on approved kestää 90 pv saada maksu, katotaan nyt kauanko menee. Nyt lukee myös tuo "Approved."
Mihin laitoit emailia? Jos sais ton omankin etenemään, pending vaan näyttänyt viikkotolkulla.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
Mihin laitoit emailia? Jos sais ton omankin etenemään, pending vaan näyttää viikkotolkulla.
alkuperäisessä viestissä tämä teksti:
"If you have any questions, feel free to contact our team anytime via email. Please make sure to include your application-ID. Terms and conditions of the respective promotion apply. "'
jossa tuo "via email" aloittaa klikkaamalla uuden viestin otsikolla "Regarding Application-ID XXXXXX" osoitteeseen info@asus-promotion.eu
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
544
Kiitos. En ole tainnut saada sieltä mitään viestejä edes roskapostiin.
 
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
228
Mulla näkyy approved mutta silti olen saanut vain 10.11. viestin että hakemus on vastaanotettu, ja tämä on tullut osoitteesta info@asus-promotion.eu. Ainakaan Gmailin oletushaulla ei löydy mitään muita viestejä tuosta osoitteesta? En tiedä sitten hakeeko se spämmien seasta, tai jos olit @rpdf saanut nuo vahvistukset jostain muusta meiliosoitteesta?
Kyllä se tuolta info@asus-promotion.eu:sta on minulle tullut. Otsakkeena juhlavasti 'Re: Invitation: Your ASUS promotion participation'
 

Juffex

Kinostaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
779
18.11 tehty hakemus muuttunut 11.12 approved-tilaan. Saa nähä milloin rahat sitten tulevat, varmaan ennen juhannusta, mutta eri asia minä vuonna :btooth:
 

Juffex

Kinostaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
779
18.11 tehty hakemus muuttunut 11.12 approved-tilaan. Saa nähä milloin rahat sitten tulevat, varmaan ennen juhannusta, mutta eri asia minä vuonna :btooth:
Eilen oli tullut tälläinen sähköposti vaikka itse en ole edes mitään kyselyitä laittanut:

Hello,

thank you for participating in this Promotion. Your claim ID XXXXXX has already been approved.

The payment of your cashback / shipping of your bonus usually takes place within 90 days after the release of your application.

We kindly ask you for your patience.
----
Kind regards | Mit freundlichen Grüßen | Cordialement

Your ASUS Promotion-Team!


Liekö viestitulva ollut niin valtava, että päätetty kaikille laittaa ko. sähköposti :think:
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 795
Eilen oli tullut tälläinen sähköposti vaikka itse en ole edes mitään kyselyitä laittanut:

Hello,

thank you for participating in this Promotion. Your claim ID XXXXXX has already been approved.

The payment of your cashback / shipping of your bonus usually takes place within 90 days after the release of your application.

We kindly ask you for your patience.
----
Kind regards | Mit freundlichen Grüßen | Cordialement

Your ASUS Promotion-Team!


Liekö viestitulva ollut niin valtava, että päätetty kaikille laittaa ko. sähköposti :think:
Varmaankin. Itsellekin on tullut molempiin sähköpostiosoitteisiin joista pyyntö on tehty. Toivottavasti panostaisivat myös rahan liikuttamiseen, eikä pelkästään sähköpostilla pommitukseen :tongue:
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
949
Eilen oli tullut tälläinen sähköposti vaikka itse en ole edes mitään kyselyitä laittanut:

Hello,

thank you for participating in this Promotion. Your claim ID XXXXXX has already been approved.

The payment of your cashback / shipping of your bonus usually takes place within 90 days after the release of your application.

We kindly ask you for your patience.
----
Kind regards | Mit freundlichen Grüßen | Cordialement

Your ASUS Promotion-Team!


Liekö viestitulva ollut niin valtava, että päätetty kaikille laittaa ko. sähköposti :think:
Kahteen meiliin oli tullut myöskin sama viesti kyselemättä (toinen hakemus oli sivuston mukaan approovattu jo reilu viikko sitten ja toinenkin parin päivän sisään)
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 198
Totanoin, tossa kun marraskuussa oli se asuksen cashback kamppis, missä oli esim blue cave reititin, niin pystyykö jostain seuraamaan ton käsittelyn tilaa?
Tein ihan oikeaoppisesti ton hakemuksen ja muistan että ruudulla ihan luki että tuli se hakemus valmiiksi, mutta yhtään mitään viestiä ei ole sähköpostiin sen jälkeen asukselta tippunut...
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
949
Nyt on Approved vaikka palautin emon jo Proshopille :x3:
Tuleekohan sanomista jos vaikka joku toinen on ostanut ja hakenut cashbackia samalla emolla? ASUS Promotion - Terms & Conditions:ista poimittua (kohta 5.):
"If the participant returns his promotional product, the promotion claim will be cancelled. Already paid-out claims have to be refunded to ASUS, plus an additional €75.00 handling fee. Next
to this, ASUS will take legal steps against fraudulent or abusive attempts.
"
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
627
Totanoin, tossa kun marraskuussa oli se asuksen cashback kamppis, missä oli esim blue cave reititin, niin pystyykö jostain seuraamaan ton käsittelyn tilaa?
Tein ihan oikeaoppisesti ton hakemuksen ja muistan että ruudulla ihan luki että tuli se hakemus valmiiksi, mutta yhtään mitään viestiä ei ole sähköpostiin sen jälkeen asukselta tippunut...
Tarkistitko roskapostikansion, itselläni ainakin löytyi sieltä se ensimmäinen kuittausviesti.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 458
Onko porukka jo saanut niitä Asus blue cavesta lupailtuja cashbäkkejä vai pitääkö tässä ottaa yhteyttä juristiin rahojensa saamiseksi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 321
Viestejä
4 157 211
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
maurichia

Hinta.fi

Ylös Bottom