Asus Cashback -kampanjat

Ketjua lukiessa tulee sellainen ollo, että ihan kuin asus yrittäisi parhaansa, jotta ihmiset unohtavat tuon cash backin, jotta ei tarvitse noudattaa lupausta.
Kyllä rahojen pitäisi olla 2 viikon sisällä hakemuksen hyväksymisestä tilillä; Talous osasto tilittää maksut kerran viikossa ja siirrossa menee jokunen pankkipäivä. Ei voi olla noin vaikeaa.
Koko cashback -ideahan perustuu siihen että se näyttää mainoksessa hyvältä ("Hei tästähän saa selvää rahaa takaisin!") mutta se luottaa puhtaasti siihen etteivät ihmiset muista pyytää sitä ja jos muistavat sen saaminen kestää niin kauan että osa ihmisista unohtaa pyytäneensä sitä eikä kysele sen perään, jne.

Mikäli ne oikeasti haluttaisiin 100% tapauksissa maksaa, niin se voitaisiin aivan hyvin antaa kassalla ja hyvittää suoraan kauppiaalle rahana tai seuraavassa tilauksessa, tms.

E: puolenyön typot
 
Viimeksi muokattu:
Tänne tuli viime viikolla, kun kahdesti kyselin perään aspasta. Kamppiksen pikkupräntissähän sanotaan, että jossei 3kk sisään kuulu, on ostajan vastuulla kysellä perään, tai menee sivu suun.

En sitä ihan noin tulkitse, tuo aikaraja on vähän häilyvä, siinä ei mielestäni ollut takarajaa speksattuna. Toki se 90 päivää ehdoissa mainittu, että jos ei ole tullut 90pv sisään rekisteröinnistä, niin ottaa yhteyttä selvityken tekemiseksi. Mutta alapuolella kerrotaan, että statuksen pääsee katsomaan tuolta sivulta.

Sitten taas siinä claimin hyväksymismailissa on uusi 90 päivää, joka ei omalta osaltani ole vielä kulunut, joten tässä mietin odotanko tuon vielä, vai spammaanko supporttia (ja hidastan kaikkien käsittelyä) nyt vai vasta tuon jälkeen.

"The payment of your cashback / shipping of your bonus usually takes place within 90 days after the release of your application.

We kindly ask you for your patience."

(15.12-nyt on näemmä 84 päivää, oma vielä vähä myöhemmin hyväksytty)

e. Mutta onhan tuo aivan toivottoman hidasta.
 
En sitä ihan noin tulkitse, tuo aikaraja on vähän häilyvä, siinä ei mielestäni ollut takarajaa speksattuna. Toki se 90 päivää ehdoissa mainittu, että jos ei ole tullut 90pv sisään rekisteröinnistä, niin ottaa yhteyttä selvityken tekemiseksi. Mutta alapuolella kerrotaan, että statuksen pääsee katsomaan tuolta sivulta.

Sitten taas siinä claimin hyväksymismailissa on uusi 90 päivää, joka ei omalta osaltani ole vielä kulunut, joten tässä mietin odotanko tuon vielä, vai spammaanko supporttia (ja hidastan kaikkien käsittelyä) nyt vai vasta tuon jälkeen.

"The payment of your cashback / shipping of your bonus usually takes place within 90 days after the release of your application.

We kindly ask you for your patience."

(15.12-nyt on näemmä 84 päivää, oma vielä vähä myöhemmin hyväksytty)

e. Mutta onhan tuo aivan toivottoman hidasta.

Asuksen sivuilta:

6. Redemption

"If the participant has not received his cashback within 90 days after registration, it is the responsibility of the participant to contact the support team via support@asus-promotion.com to initiate an investigation. "

Kimuranttiahan tuosta tekee se, että ilmeisesti se ei ole Asus joka noita cashbackejä makselee, vaan joku konsulenttifirma nimeltä "ninepoint consulting GmbH" (ainakin täällä Eurostaniassa).

Edit: Woo! 200!
 
Viimeksi muokattu:
Asuksen sivuilta:



Kimuranttiahan tuosta tekee se, että ilmeisesti se ei ole Asus joka noita cashbackejä makselee, vaan joku konsulenttifirma nimeltä "ninepoint consulting GmbH" (ainakin täällä Eurostaniassa).

Edit: Woo! 200!

Joo, tuohon juuri viittasin. Ja kiinnostaisi tietää, että tuleeko rahat nopeammin/ylipäänsä jos tökkii heti nyt kun 90pv rekisteröinnistä mennyt, vai tuleeko ne itsestään 90 päivän sisään siitä hyväksymismailista.
 
Vastaus tähän löytyy asiaan liittyvästä ketjusta

Spoilataan nyt tähän tiivistelmä viesteistä: näyttää nopeuttavan kysyminen, joillekin tulee ajoissa(?) kysymättä, jollakin oli kysymättä tullut kuudessa kuukaudessa.

E. Nyt kun tämä siirretty tänne, niin onko tuohon tarkempaa vastausta? Onko joku saanut tuon palautuksen tuon hyväksymismailin aikarajan sisään (mutta ei välttämättä tuon alkuperäisen 90 päivän sisään)?
 
Viimeksi muokattu:
Vieläkö tämä rahanpesu on käynnissä? Rahat saa huonommin takas kuin rikollisilta.
 
Onko kukaan saanut cashbackia laittamatta ensin sähköpostia?

EDIT: Laitoin sähköpostia 15.3, johon vastattiin 16.3 ja tänään 17.3 pamahti cashback tilille
 
Viimeksi muokattu:
14.11.2020 tehty hakemus ja kyselin sähköpostilla tilanteesta 26.2.2021 ja 4.3.2021. Tänään tuli sitten 40€ tilille.
 
90 päivää meni umpeen eilen ja laitoin spostia "missä mun rahat". Vastaus:
thank you very much for your email. We are sorry for the delay in processing your request. We will immediately check it. If everything is okay with your application, we will make sure that you receive your cashback amount within 9 working days.
 
90 päivää meni umpeen eilen ja laitoin spostia "missä mun rahat". Vastaus:
thank you very much for your email. We are sorry for the delay in processing your request. We will immediately check it. If everything is okay with your application, we will make sure that you receive your cashback amount within 9 working days.

Täsmälleen sama vastaus kuin itselläni ja muutama päivä sen jälkeen oli rahat tilillä. Joten eiköhän ne sieltä tule sullekin pian.
 
Ei ole paljoa rahoja kuulunut vaikka olen kuittauksen saanut 6.10.2020 , että hakemus hyväksytty.
Laitampa sähköpostia nyt kun asian muistin tämän ketjun nähdessäni.
 
90 päivää meni umpeen eilen ja laitoin spostia "missä mun rahat". Vastaus:
thank you very much for your email. We are sorry for the delay in processing your request. We will immediately check it. If everything is okay with your application, we will make sure that you receive your cashback amount within 9 working days.
Ja tänään tuli tilille.
 
Nyt myös tullut palautus. 16.11 hakemus, 15.12 hyväksytty. 17.3 tilillä. :kippis:

Nyt ohjeita lukiessa huomasin, että hyväksyntä piti tulla 20 työpäivässä, mikä oli ihan rajoilla. Maksatus piti tapahtua 90 päivässä, joka myös meni rajalle. Pistin jo viikonloppuna postia ja vastauksena oli perus liirumlaarum ruuhkasta. Olis ollut mielenkiintoista kokeilla olisivatko maksaneet ilman patistelua. Luulin että aika oli jo ylittynyt niin hoppuilin.
 
8.12. hyväksytty, tänään 19.3. tilillä. Parilla patistelulla 101 päivässä hyväksymisestä onnistui.
 
Tännekin tuli rahat tänään. Kyselin perään toissa viikolla, vahingossa etuajassa:lol:. Hakemus oli hyväksytty 15.12. ilmeisesti.
 
14.11 hakemus, 14.12 hyväksytty, 17.3 kyselin maksusta, 19.3 maksu tilillä
40€ cashback TUF 5600 XT:stä :tup:
 
Ei ole paljoa rahoja kuulunut vaikka olen kuittauksen saanut 6.10.2020 , että hakemus hyväksytty.
Laitampa sähköpostia nyt kun asian muistin tämän ketjun nähdessäni.

mutta olihan minulle rahat tullut 1.2 ilman erillistä kyselyä:thumbsup:
 
Hello Sir,

thank you for your email.

Your claim has been approved. Unfortunately, due to the high level of participation, there are some delays in the process. We will, however, make every effort to ensure that you receive your cashback as soon as possible.

We ask for your patience.
 
Viime vuoden marraskuussa tein hakemuksen. Nyt kyselin tuolta ketjussa mainitusta sähköpostista tilanteesta kun ei ole kuulunut mitään. Hakemus kuulemma kadonnut jonnekkin bittiavaruuteen eikä cashbackkia ole tulossa ollenkaan. Upea systeemi :lol: Ei sillä, ei siitä tainnut ikinä vahvistussähköpostiakaan tulla. Ainoastaan sivuilla hakemuksen lähetyksen jälkeen ilmoitus "application successfully sent" tms. Ei muista enää niin tarkkaan kun on pitkä aika hakemuksen lähettämisestä.
 
Viime vuoden marraskuussa tein hakemuksen. Nyt kyselin tuolta ketjussa mainitusta sähköpostista tilanteesta kun ei ole kuulunut mitään. Hakemus kuulemma kadonnut jonnekkin bittiavaruuteen eikä cashbackkia ole tulossa ollenkaan. Upea systeemi :lol: Ei sillä, ei siitä tainnut ikinä vahvistussähköpostiakaan tulla. Ainoastaan sivuilla hakemuksen lähetyksen jälkeen ilmoitus "application successfully sent" tms. Ei muista enää niin tarkkaan kun on pitkä aika hakemuksen lähettämisestä.
Katsopas roskaposti s-postista jos löytäisit application id:n sitä kautta, toivottavasti löytyy kosla aina huono säkä
 
Viime vuoden marraskuussa tein hakemuksen. Nyt kyselin tuolta ketjussa mainitusta sähköpostista tilanteesta kun ei ole kuulunut mitään. Hakemus kuulemma kadonnut jonnekkin bittiavaruuteen eikä cashbackkia ole tulossa ollenkaan. Upea systeemi :lol: Ei sillä, ei siitä tainnut ikinä vahvistussähköpostiakaan tulla. Ainoastaan sivuilla hakemuksen lähetyksen jälkeen ilmoitus "application successfully sent" tms. Ei muista enää niin tarkkaan kun on pitkä aika hakemuksen lähettämisestä.

Kirjautumalla sivulle pitäisi myös voida tarkistaa hakemuksen tila.
 
Saihan sieltä lopulta rahat ulos, mutta sähköpostiahdistelun se vaati. Viime tiistaina tuli 100 päivää hyväksymisestä täyteen ja lähetin meililä. Torstaina tuli vakiovastaus ruuhkasta ynnä muuta scheissea, ja maanantaina oli rahat tilillä.

Kyllähän tässä tietty toimintamalli paistaa räikeästi läpi, mutta minkäs teet?
 
Mulla on tämä testi käynnissä. Toistaiseksi ei ole rahoja näkynyt.
Päivitystä omalta kohdalta. Ei ole rahoja näkynyt, en ole kysellyt perään. Tiedä sitten onko tulppa tuossa konsulttiyhtiössä vai Asuksella - eli Asus maksaa rahan vasta kun asiakas on kysellyt perään (konsulttiyhtiö ei ole saanut rahaa) vai konsulttiyhtiö vetää välistä (saanut rahat Asukselta mutta maksaa vasta jos asiakas kyselee). Toivottavasti ei ainakaan jälkimmäinen skenaario.
 
Päivitystä omalta kohdalta. Ei ole rahoja näkynyt, en ole kysellyt perään. Tiedä sitten onko tulppa tuossa konsulttiyhtiössä vai Asuksella - eli Asus maksaa rahan vasta kun asiakas on kysellyt perään (konsulttiyhtiö ei ole saanut rahaa) vai konsulttiyhtiö vetää välistä (saanut rahat Asukselta mutta maksaa vasta jos asiakas kyselee). Toivottavasti ei ainakaan jälkimmäinen skenaario.

Vähän on sellainen kutina, että jää sulta rahat saamatta, jos et perään huutele. Tuntuu olevan pelin henki.
 
Lokakuun puolessa välissä 2020 tuli hyväksyntä ja ilmoitus, että 90 pv menee rahojen tulemiseen. Sunnuntaina tarkistin asian, niin rahoja ei näkynyt. Laitoin muikkari emaililla, niin kaksi päivää meni siitä. Vastasit sieltä, että seitsemässä päivässä pitäisi näkyä.
 
24.3 laitoin reklamaation, kun ei rahoja näkynyt ja 29.3 ilmestyi tilille.
 
- 15.12. Tuli hyväksyntämaili
- 26.4. Laitoin kyselyä
- 27.4. Tuli seuraava vastaus:

”Hello,

thank you for your email.

Your claim has been approved. Unfortunately, due to the high level of participation, there are some delays in the process. We will, however, make every effort to ensure that you receive your cashback as soon as possible.

We ask for your patience.”

-
28.4. Tuli cashback tilille

Sanoisin siis kaikille, jotka cashbackia odottaa, että laittakaa ihmeessä kyselyä rahoista perään. Vahvasti vaikuttaa siltä, että maksavat kyselijöille ja toivovat muiden unohtavan.
 
Itsellä sama homma. Tammikuun alussa sain ensimmäisen postin, 27.4. kyselin missä viipyy ja tänään tuli raha tilille.
 
Päivitystä omalta kohdalta. Ei ole rahoja näkynyt, en ole kysellyt perään. Tiedä sitten onko tulppa tuossa konsulttiyhtiössä vai Asuksella - eli Asus maksaa rahan vasta kun asiakas on kysellyt perään (konsulttiyhtiö ei ole saanut rahaa) vai konsulttiyhtiö vetää välistä (saanut rahat Asukselta mutta maksaa vasta jos asiakas kyselee). Toivottavasti ei ainakaan jälkimmäinen skenaario.

Hermo petti. Viime tiistaina kyselin perään. Perjantaina oli cashback tilillä.
 
Onko tietoa, mitä ostotositteita verkkokauppa.comista ostettuihin tuotteisiin pitää cashbackia varten laittaa (ainakin koskien nyt viimeisintä kesän cashbackia)? Asuksen sivuilla https://promotion.asus.com/en/nordics/q2gamingweeks/tac pyydetään laittamaan tosite, jossa näkyy ostopäivä ja muut tiedot, mutta verkkiksen kuitissa on vain käsittelypäivä (heittää nyt parilla viikolla varsinaiseen ostopäivään), ja ainoa, mistä sen näkee, on tilaussivu omissa tiedoissa. Ruudunkaappaus, vai laittaa ostopäiväksi käsittelypäivä? :btooth:
 
Mihin meili osoitteeseen laitoitte kyselyä rahasta, oma 90 päivää on jo mennyt kuukausi sitten ja maanantaina laitoin meiliä mutta ei vastausta vieläkään.
Laitoin meilin tonne kun promotion sivuilla oli linkki että tänne jos kysyttävää/ongelmaa:
 
Jostain palasi mieleen ettei maksua 15.12.2020 hyväksyttyyn cashbackiin ole tullut. No kokeilin laittaa äsken sähköpostia tuonne. Selvästi kyllä yrittävät kieroilla tämän kanssa:rage:
 
Tuli osteltua Jimmsiltä Asuksen reititin ja 30€ cashback pitäisi tuosta saada lunastettua.

Valitsen oikean mallin ja sen jälkeen kysyy Promitional Product Serial sekä Promotional Product V/N, takuulapusta löytyi nuo tiedot.
Noiden syöttämisen jälkeen ilmoittaa Please enter valid Serial Nunber ja Please enter valid V/N.

Syötänkö tuonne nyt jotain vääriä tietoja vai miten tuosta pitäisi eteenpäin päästä? Serial 12-merkkiä ja V/N 4-numeroa.
 
Tuli osteltua Jimmsiltä Asuksen reititin ja 30€ cashback pitäisi tuosta saada lunastettua.

Valitsen oikean mallin ja sen jälkeen kysyy Promitional Product Serial sekä Promotional Product V/N, takuulapusta löytyi nuo tiedot.
Noiden syöttämisen jälkeen ilmoittaa Please enter valid Serial Nunber ja Please enter valid V/N.

Syötänkö tuonne nyt jotain vääriä tietoja vai miten tuosta pitäisi eteenpäin päästä? Serial 12-merkkiä ja V/N 4-numeroa.
Kokeilin toisena päivänä samoilla tiedoilla ja nyt ne sitten kelpasikin...
 
Tuliko sinulle ikinä vastausta? Eipä ole kuulunut minulle mitään.

Tuli vastaus ja tuo sama ilmoitus että olisiko ollu 9pvä sisään rahat tilillä. Kesti vastaus melkein viikon tuon meilin jälkeen. Rahat tulivat tilille kyllä noin 2vk sisään tuosta vastauksesta.
 
Päivälleen 90 päivää se kesti, mutta rahat tuli pyytämättä tilille. Tohtinee tähän luottaa jatkossakin siis.
 
Itse laitoin aamulla viestiä, kun 92pv päätöksestä vielä tulematta.
Olin itekkin laittamassa viestiä, mutta tarkistin kuitenkin tilitiedot niin olikin jo maksettu 11.10. ja oli jäänyt huomaamatta (tarkalleen ottaen 90 päivää ja sitä seuraavaan arkipäivään meni maksu eli 91 päivää yhteensä :P ).
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 452
Viestejä
4 512 649
Jäsenet
74 372
Uusin jäsen
Akeboy78

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom