Asus Cashback -kampanjat

HFK

Liittynyt
09.01.2018
Viestejä
160
jaahas edellisiä viesteistä päätellen tehdääs kysely missä cashbakki rahat viipyy kun ei näy. Tilaus tehty 28.9.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
425
Nostona tämä ketju kun muistin kysellä omani cashbackin mukaan. Ostin reitittimen syyskuun lopussa ja tein tuon hakemuksen melkein heti ja hakemus on hyväksytty 13.10.2023.
Laitoin eilen 11.3.2024 replyä sieltä tulleeseen " Your ASUS promotion participation " sähköpostiin kysellen missä mun 25€. Tuli vastaus tänään "Kiitos sitä sun tätä jos sun hakemus ok, niin 14pvä sisällä rahat tulee". Päivitän tähän kun rahat näkyvät tilillä.
 
Liittynyt
13.08.2021
Viestejä
399
Nostona tämä ketju kun muistin kysellä omani cashbackin mukaan. Ostin reitittimen syyskuun lopussa ja tein tuon hakemuksen melkein heti ja hakemus on hyväksytty 13.10.2023.
Laitoin eilen 11.3.2024 replyä sieltä tulleeseen " Your ASUS promotion participation " sähköpostiin kysellen missä mun 25€. Tuli vastaus tänään "Kiitos sitä sun tätä jos sun hakemus ok, niin 14pvä sisällä rahat tulee". Päivitän tähän kun rahat näkyvät tilillä.
7 päivää sitten laitoin viestiä ja tänään tuli tilille.
26.09.2023 olin alunperin kirjannut hakemuksen.
 
Liittynyt
27.04.2019
Viestejä
443
Nostona tämä ketju kun muistin kysellä omani cashbackin mukaan. Ostin reitittimen syyskuun lopussa ja tein tuon hakemuksen melkein heti ja hakemus on hyväksytty 13.10.2023.
Laitoin eilen 11.3.2024 replyä sieltä tulleeseen " Your ASUS promotion participation " sähköpostiin kysellen missä mun 25€. Tuli vastaus tänään "Kiitos sitä sun tätä jos sun hakemus ok, niin 14pvä sisällä rahat tulee". Päivitän tähän kun rahat näkyvät tilillä.
sama homma täällä :rolleyes:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 048
Oli eilen 13.3. nähtävästi tullut tilille 25€ ninepoint GmbH. Eli meni maksuun ilmeisesti heti. Tuo 100 päivää oli reilusti ylittynyt hakemuksen hyväksymisestä, tiedä sitten vaikuttiko.
Pessimistinä sanon, että ei vaikuttanut. Vaikutti kuitenkin vaan se, että olit yhteydessä. Ilman kinuamista ei olisi välttämättä tulleet rahat :(
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
425
Pessimistinä sanon, että ei vaikuttanut. Vaikutti kuitenkin vaan se, että olit yhteydessä. Ilman kinuamista ei olisi välttämättä tulleet rahat :(
Jep, en usko että maksavat ilman että muistutat itse. Tämähän on pelkkää voittoa heille. Viimeksi 2021? taisin ostaa jotain Asuksen Cashbackkiin liittyvää ja silloin oli muistaakseni sama homma ja tätä ketjua silloin katselin. Eli voidaan todeta omalta kohdaltani että ilman kyselyä masseja ei olisi tullut.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 339
Mistä te noita hakemusten tiloja tarkastatte ja mitä kautta otatte yhteyttä Asukseen? Itsekin syksyllä näyttiksen ostin ja johonkin cashbackiin tietoni syötin.
 
Liittynyt
13.08.2023
Viestejä
12
Mistä te noita hakemusten tiloja tarkastatte ja mitä kautta otatte yhteyttä Asukseen? Itsekin syksyllä näyttiksen ostin ja johonkin cashbackiin tietoni syötin.
Kun syötit tiedot syksyllä, niin sait sähköpostiin vahvistusviestin kampanjaan osallistumisesta, jossa oli id numerosi ja linkki sivulle josta katsoa cashbackin "approval status". Siellä toki lukee vain Approved eikä sen enempää (sikäli kun se on hyväksytty).
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 339
Itsekin sen viisikymppiseni sain, kun kysyin maililla perään. Meni ehkä vartti, niin tuli vastaus ja rahat näkyi tilillä samana päivänä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 616
Viestejä
4 186 262
Jäsenet
70 773
Uusin jäsen
Greippi

Hinta.fi

Ylös Bottom