Tuote: Asus B550 TUF
Hinta: 60€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Proshop
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ostettu 2023 2v takuulla, niin kuitilla ei tee mitään
Muuta huomioitavaa:
Nytkun on näitä "nopeilla kaupoilla" ihmisiä, tässä olisi tilaisuus.
Minulla oli vesivahinko. Ennen sitä ehdin myydä muistit ja 5800X3D:n , todennäköisesti kovaan alihintaan. Kyseessä on kakkoskone, ja se on nyt päivittymässä AM5-aikakauteen, kunhan saan muistit siihen mietittyä.
Tällä hetkellä puuttuu:
Parannan diiliä koko ajan, ja etsin noita puuttuvia osia, mutta nyt jos joku ottaisi tämän pois nurkista tällaisenaan , kun on niin paljon muutakin tekemistä, etten jaksaisi noita osia raidata.
Todennäköisesti on tämä:
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Helsinki
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Käteinen / Mobilepay
Hinta: 60€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Proshop
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ostettu 2023 2v takuulla, niin kuitilla ei tee mitään
Muuta huomioitavaa:
Nytkun on näitä "nopeilla kaupoilla" ihmisiä, tässä olisi tilaisuus.
Minulla oli vesivahinko. Ennen sitä ehdin myydä muistit ja 5800X3D:n , todennäköisesti kovaan alihintaan. Kyseessä on kakkoskone, ja se on nyt päivittymässä AM5-aikakauteen, kunhan saan muistit siihen mietittyä.
Tällä hetkellä puuttuu:
- Paketti
- Antistaattinen pussi
- Wifi-antennit
- Sata-kaapelit
- Manuaali + tilpehöörit
- Socketin backplate +kiinnikkeet..
- En ole 100% varma, onko kaikki SSD:n jäähyt tallella..
- Emolevy itse

- Emolevyn takapelti
- M.2-ruuvit
- Voin katsoa, mutta aliexpress-backplate voi löytyä (+5€)
- Sata-kaapeleita löytyy (+2.5€/kpl)
- Arctic AMD-jäähy +10€, mutta ei ainakaan postilla, kun tämä on veljeä varten hankittu.. (hinta nousee 15€ asti, kunhan tarkistan sisällön olevan kaiken tallella)
- G300A +40€ tämä uusi, ja varastossa
- Jotain wifi-antenneja miljoonalaatikosta, mutta menee tiistaille
Parannan diiliä koko ajan, ja etsin noita puuttuvia osia, mutta nyt jos joku ottaisi tämän pois nurkista tällaisenaan , kun on niin paljon muutakin tekemistä, etten jaksaisi noita osia raidata.
Todennäköisesti on tämä:
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Helsinki
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Käteinen / Mobilepay
Viimeksi muokattu: