Asuksen pakettikoneet

Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
26
Onko kenelläkään täällä kokemuksia Asuksen pakettikoneista, osalla näyttäis olevan Acerin ja HP:n koneita ainakin ostettuna nyt viimeaikoina.

Itse tilasin Powerilta kyseisen kamppeen ASUS ROG STRIX G15DK-R5800X004T PÖYTÄKONE - Power.fi
1900€ kuulosta kyllä kalliilta, mutta -20% tarjouksessa tuo kone oli 1520€, onko hintaan nähden soiva peli?

Nykyisen i7 6700k 1060 6gb tilalle tulisi siis tuo mylly. Vaikkakin valmis/pakettikone onkin, niin oletan että olisi parempi kuin nykyiseni. Tuohon voi olla että vaihtaa vielä prossun jäähyn ja pari tuuletinta lisäilee koteloon jos mahdollista.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
26
No ei vissiin kauaa ollut tarjouksessa.
Tilasin tämän jo siis aiemmin, kun oli Powerilla lähes kaikista tietokoneista -20% alennukset. Tämähän ei varsinaisesti ole tarjousketju, vaan kyselin että onko ihmisillä ylipäätään kokemuksia näistä Asus Rog valmiskoneista. Ja varsinkin tuosta omasta tai vastaavanlaisesta.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
4 256
Asuksen koneessa on se mahdollisuus (tai uhka, tapauksesta riippuen) että siellä on asuksen retail-komponentteja sisällä. Raportoi mitä on syönyt kun saat käsiisi. Hinta on ainakin hyvä, kun näyttikselle voi suoraan laskea hintaa tonnin, prossu on 450€ ja se on sitten ihan sama vaikka kaikki muut komponentit olisivat surkeinta surkeutta, niin kyllä niillä yli 70€ on arvoa...
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
6 111
Asuksen koneessa on se mahdollisuus (tai uhka, tapauksesta riippuen) että siellä on asuksen retail-komponentteja sisällä. Raportoi mitä on syönyt kun saat käsiisi. Hinta on ainakin hyvä, kun näyttikselle voi suoraan laskea hintaa tonnin, prossu on 450€ ja se on sitten ihan sama vaikka kaikki muut komponentit olisivat surkeinta surkeutta, niin kyllä niillä yli 70€ on arvoa...
Irtokomponenttien nykyhinnoin ihan ok, jos pakko heti saada kone. Itse odottaisin suosiolla kunnes mielipuolinen +100% on kadonnut näytönohjaimista.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
26
Asuksen koneessa on se mahdollisuus (tai uhka, tapauksesta riippuen) että siellä on asuksen retail-komponentteja sisällä. Raportoi mitä on syönyt kun saat käsiisi. Hinta on ainakin hyvä, kun näyttikselle voi suoraan laskea hintaa tonnin, prossu on 450€ ja se on sitten ihan sama vaikka kaikki muut komponentit olisivat surkeinta surkeutta, niin kyllä niillä yli 70€ on arvoa...
Joo kattelin just, että varsinki just näyttisten takia pitäs olla ihan ok peli, tietty riippuu taas vähän mitä tuolla sisuskalut sitten on.

Irtokomponenttien nykyhinnoin ihan ok, jos pakko heti saada kone. Itse odottaisin suosiolla kunnes mielipuolinen +100% on kadonnut näytönohjaimista.
Oon vähän sellanen kun saan jotain päähäni, niin mitä nopeemmin se asia on hoidettu niin sitä parempi. Nytki joutunu sen 1.5kk odottelemaan tuota ni meinaa kärsivällisyys loppua.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 523
Viestejä
4 189 946
Jäsenet
70 763
Uusin jäsen
Diileri85

Hinta.fi

Ylös Bottom