Assetto Corsa rally (early access)

Original AC on paras, koska kevyt alusta.

Sen jälkeen mentiin alamäkeen ACC kanssa johtuen UE4 rajoitteista ja olihan se julkkarissa ja betassa sen hetkisellä raudalla surkeaa diashowta. Nykyään 4090:lla pyörii nipinnapin ok kun on kaikkia openncomposite, dynamic fov rendereita jne. Mutta Kunoksen ansioita nämä ei ole.

AC Evo nipin napin toimiva VR implementaatio, eli lähtee päälle. Tilanne on käytännössä sama beta 0.4:ssä kuin 0.1:ssä, eikä kunos ole käytännössä tehnyt mitään vaikka jokaiseasa patch notessa lukee geneerinen "vr enchancements"

Ac rally nyt ei edes käynnisty natiivi VR:llä.

Että ei tämä nyt vahvakaan track record ole.
no 0.4 -> 0.4.1 ainaski parani huomattavasti ja tuli pelattava ja itse oottelen ihan rauhassa 1.0 versiota ennen kun alan kovin kiukuttelemaan asiasta. ja kyllä tuo AC modeilla menee raskaaksi että alkaa yskimään 5090 jos vetää kaikki tappiin.

no 0.4 -> 0.4.1 ainaski parani huomattavasti ja tuli pelattava ja itse oottelen ihan rauhassa 1.0 versiota ennen kun alan kovin kiukuttelemaan asiasta. ja kyllä tuo AC modeilla menee raskaaksi että alkaa yskimään 5090 jos vetää kaikki tappiin.
Juu, tänään viimeksi kokeilin Evo:a ja ehkä se sen verran parempi on, että pari slideriä pysty laittaa enemmän päälle. Pitäis kokeilla myös multiplayerissä, onko mitää mahist saada pelattavaksi. Enkä mä kiukuttele, Kunos on mun lempifirma muutoin ja odotukset on vaan kovilla. Edelleen, ei siel ainakaan mitään VR virtuoosia ole töissä vrt vaikka RBR VR implementaatio taitaa olla 1 hengen takana?

Mutta ettei mene ihan offtopiciks, nii AC rallyhan käyttää UE5:sta. Ei ole kokemusta muista UE5 alustan simulaattoreista tai ees VR peleistä, että onko UE5 enginessä mitään VR optimointeja vrt UE4 vai onko se lähtökohtaisestikin jo tekemätön paikka. Ralli nyt onneksi on single player eikä tartte renderöidä muita autoja, että ehkä tällä olis jotain toivoa kunhan 1.0 julkaistaan ja kunhan slidereitä saa tarpeeks alas tai pois päältä.

Pure + maksullinen csp ja kaikki tapissa. 90 fps Reverb G2:n natiiviresolla. 4090:lla siis. ACC:ssä saa vain haaveilla, puhumattakaan Evosta. Mutta en vingu enkä itke siis, harmittaa toki.

Edit: en oletakkaan että pitäisi kaikilla herkuilla pyöriä 90 fps mutta kuitenkin high:lla olis kiva.

Toivottavasti paranee ja ACR myös.

Tuli ladattua itsekin tää koneelle ja kävin tänään nolaamassa itseni 037:lla:cautious:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/XYNgI-nfEXM

En oikein saanut aluksi tolkkua FFB:n säätöihin (jälleen kerran), mutta laitoin nyt gain suositeltuun 150% ja sitten asetin minimum forcen ihan tappiin, vaikkei olekaan suositus, ja sain jonkinlaistan tunnetta jo vanhaan T300RS:ään. Sillä itse asiassa valkkasin tuon Lancia 037 että tuo paremmin esiin FFB:n säätöjen muutokset, koska pidon kaiken järjen mukaan saa murrettua enemmän mitä heikkotehoisemmilla autoilla. Jarruttaminen tuntuu yhä oudolta eli takapää aika levoton, vaikka poljen kantapäällä välikaasun alasvaihtoihin joten ei pitäisi johtua shift lockista. Sinänsä vähän pettymys kun odotin tämän olevan tuntumaltaan kuin AC EVO jossa pidonrajan molemmin puolin hallinnan tunne, mutta enemmän tulee mielikuva EA Sportsin WRC hieman paranneltuna, tämä ainakin asfaltilla. Täytyy kokeilla vielä lumi ja sorakin toki.

Graafisesti ja yksityiskohtien puolestahan tämä ois varsin mielenkiintoinen.

Itsellä vaan valtaosa siitä vapaa-ajasta jonka simulaattorissa ehdin istua menee yleensä ratapuolella, joten ajamisessakin olisi tekemistä saada rallipuoli oikeasti toimimaan. Näitä tulee siis satunnaisesti ajettua lähinnä.

Tuli ladattua itsekin tää koneelle ja kävin tänään nolaamassa itseni 037:lla:cautious:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/XYNgI-nfEXM

Kivastihan se kulkee. :thumbsup:

Minä tuota samaa pätkää oon hinkannu Fiat 124:llä ja tuntuu että se on kovin vikuri auto kun perä irtoaa melkein heti kun ajatteleekin jarrua, varsinkin tuossa videon mutkassa kohdassa 2:44. Pitäisi opetella säätämään autoa... nyt ainut säätö on ollut jarrupalojen vaihto koviin taakse, sillä sai menoa hiukan rauhoitettua.

Auttaisiko brake bias säätö perän käytökseen. Enemmän eteen kenties niin perä rauhoittuu myös. Tässä pelissä voi säätää biasia ihan lennosta sieltä vasemman alalaidan ikoneista (oliko se ylin kohta)

Auttaisiko brake bias säätö perän käytökseen. Enemmän eteen kenties niin perä rauhoittuu myös. Tässä pelissä voi säätää biasia ihan lennosta sieltä vasemman alalaidan ikoneista (oliko se ylin kohta)
Kiitos, pitääpä kokeilla jahka Power saa toimitettua uuden rattipohjan ja polkimet.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
296 820
Jäsenet
81 232
Uusin jäsen
Bussman

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom