Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jesper Kyd joka teki musiikit Ezio trilogiaan, ja joiden soundtrakit on omasta mielestä ne parhaimmat, palaa tekemään musat myös Valhallaan.
Jesper Kyd, Composer of Ezio Trilogy, Scoring Assassins Creed: Valhalla
The work of Jesper Kyd inside and outside of the Assassin's Creed series bodes well for the OST of Valhalla.www.dualshockers.com
30Min videota vuotanut nettiin.
Eipä kyllä iskenyt yhtään. Origins ja Odyssey olivat hyvää viihdettä, mutta tämä näyttää ihan joltain Witcherin kopiolta.
Negatiivisuuteen on usein hyviä syitä. Ubisoft varsinkin tykkää tehdä pelinsä pitkälti saman kaavan kautta ilman merkittäviä innovaatioita.Offtopic: Olen viime aikoina alkanut lukemaan peliketjuja eri foorumeilla ja yllätyin ihan aidosti kuinka negatiivisia pelaajat yleisesti ottaen ovat.
myöhemmin vedettiin vielä aivan typerä fantasiatouhukin mukaan ja nyt tämä. Ei kiitos.
Negatiivisuuteen on usein hyviä syitä. Ubisoft varsinkin tykkää tehdä pelinsä pitkälti saman kaavan kautta ilman merkittäviä innovaatioita.
ööh, okei... Skyrim 3rd person?
Brändinimi. Moni on vaikeroinut jo Black Flagista lähtien, että sarjan osien ei olisi enää tarvinut olla lainkaan sarjan osia ja olisivat saattaneet olla parempia pelejä, ilman väkinäistä animus-teknologian mukaanymppäämistä ja että turhat tulevaisuudessa pistäytymiset ovat olleet aina vaan väsyttävämpiä peli peliltä.Miksi tämän nimi pitää edes olla AC?
Missä näet Skyrimin? AC + Witcher yhdistelmä tuo näyttäisi olevan.
Saa nyt nähdä mitä tästäkin tulee. Ikävä tulee vanhoja kunnon AC pelejä. Miksi tämän nimi pitää edes olla AC?
Paskin asia tässä sarjassa oli tämä nykyaikaan sijoittuminen ja eikä tule ikävä vanhoja ac pelejä sen osalta.Ei se mikään ihme ole, että pelaajat valittaa, kun selvästi pelisarjallakin on identiteettiongelma.
Eikös tähän pitänyt tulla takasin Hidden Blade ja se että sillä hoitaa vihun yhdellä iskulla? Samoin myös se, että väkijoukkoon voi piiloutua. Että aika AC:maiselta kuulostaa.
Nimimerkillä pelannut kaikkia pääsarjan pelejä.
Tottahan tuo. Mutta katsotaan nyt mitä tästä tulee ja tuomitaan sitten.Joopajoo. Odysseyssakin voit "salamurhata" jne mutta etpäs voikaan siinä vaiheessa kun omat statsit ei riitä. "salamurhaus" ei olekaan murha ollenkaan vaan tekee vaan X määrä damagea ja jos kamppeet/levelit ei riitä niin...
Odysseyssa onneks tuon sai "sivuutettua" siten että käytti sellasta augmentaatiota jossa sneak dmg = 2x mutta hp -75%... Mutta silti. Ei kyllä voi sanoa että nämä pelit ovat vanhojen AC kaltaisia mitenkään.
Tällainen viikinkipeli olisi kyllä myynyt ilmankin, että pitää ratsastaa AC nimellä.
Missäs kohtaan levelit tuli mukaan AC peleihin, syndicatessa ne olivat jo mutta ei taas Black Flagissa.Joopajoo. Odysseyssakin voit "salamurhata" jne mutta etpäs voikaan siinä vaiheessa kun omat statsit ei riitä. "salamurhaus" ei olekaan murha ollenkaan vaan tekee vaan X määrä damagea ja jos kamppeet/levelit ei riitä niin...
Odysseyssa onneks tuon sai "sivuutettua" siten että käytti sellasta augmentaatiota jossa sneak dmg = 2x mutta hp -75%... Mutta silti. Ei kyllä voi sanoa että nämä pelit ovat vanhojen AC kaltaisia mitenkään.
Tällainen viikinkipeli olisi kyllä myynyt ilmankin, että pitää ratsastaa AC nimellä.
Vähän riippuu mikä lasketaan levelaukseksi, kyllähän sitä itemien parantelua on ollut alusta lähtien käyttämällä rahaa, jota saadaan tekemällä questeja ja tutkimalla. Eli käytännössä kokemusta, joka muuttuu paremmiksi statseiksi.Missäs kohtaan levelit tuli mukaan AC peleihin, syndicatessa ne olivat jo mutta ei taas Black Flagissa.
Osaltaan ymmärän tuon ettei salamurha voi tappaa hahmoja kerrasta koska siitä tulisi overkiller verrattuna muihin.
Toisin minun Kassandardalla se on vahvin tapa tiputtaa lössiä, jos en väärin muista niin tämän hetkinen assassins isku tekee yli 500k damagea ja tuo yhdistettynä Rush Assassinationiin niin alkaa jo palkkasotiaatkin tippumaan.
Itse taas koin tän jotenki QoL asiana; teknisesti päästiin tilanteeseen missä kiipeily alkoi näyttää luontevalta ilman seinistä törröttäviä ulokkeita yms. Eikä itseä ainakaan yhtään enää kiinnosta tässä pelisarjassa se kiipeiltävän seinän etsiminen jonku tornin huipulle kun palkinnot siitä olleet aina niin mitättömät.Ja edelleen, jokaisen pinnan ei tarttisi olla kiipeiltävissä. Varhaisissa osissa oli hauska etsiä reittiä maamerkin huipulle mutta nyt se on lähinnä tatti eteen ja toisella kädellä kaljaa tai surffaa nettiä.
Assassin's Creed Valhalla julkaistaan 17. marraskuuta
Ubisoft Forward -lähetyksen toiseksi viimeiseksi esiintyjäksi oli varattu Assassin's Creed Valhalla, joka julkaistaan 17. marraskuuta 2020. Tällä kertaa nähtiin ihan...www.gamereactor.fi
Gamereactorin tyyppi pääsi pelaamaan neljän tunnin ajan Valhallaa.
Tämä kohta tekstistä iski mulla silmään:
"Tasoloikkahaasteet: aiemmin Assassin's Creed -sarjan parissa pelintekijät esittelivät usein luomaansa arkkitehtuuria laittamalla pelaaja kiipeilemään ja loikkimaan hyvin tehdyissä rakennuksissa ja maisemissa. Sittemmin tämä ominaisuus katosi lähes kokonaan, koska uudemmissa peleissä ohjattavuus ei enää mahdollistanut sujuvaa kiipeilyä ja loikintaa."
En pysty tuota allekirjoittamaan. Odysseytä en ole kovin paljon pelannut, mutta Originissa kiipeily toimi hyvin. Ennemmin väittäisin että vanhoissa AC:ssä kiipeily toimi kehnommin kun pelihahmo saattoi huonojen kontrollien toimesta hypätä mihin sattuu tai tarrata johonkin kuin sinitarra. Unityssä vasta rupesi parkour ja kiipeily olemaan hyvä.
Meikäläisen näyte AC2:sta.
AC Odysseyksesta jäi kyllä sellainen ähky, ettei tuota ihan heti viitsi ostaa. Vuoden tai parin julkaisun jälkeen alelaarista