Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi?Origins on näistä uusista paras.
Miksi?
Kylläpä paluu tämän pariin muutaman vuoden tauon jälkeen pistää huomaamaan kuinka paljon huonompi ja tyhjempi valhalla onkaan kuin tämä. Tässä originsissa koko kartta on jotenkin toimiva ja jokainen alue on omanlaisensa eikä vain sinnetänne ripoteltuja copypaste mallisia kyliä.
Grafiikkakin -varsinkin vesi- on paremman näköistä kuin uudemmassa, tässä on suorastaan nautinto katsella kuutamo yönä maisemia ja alexandriasta löytyy hienoja yksityiskohtia tarkasteltavaksi.
Valikot ja skilltree ovat selkeitä ja yksinkertaisempia.
Tällaisena olisivat saaneet säilyttää pelisarjan tulevaisuudessakin, harmi että menivät sille "isompi on isompi" linjalle.
Ainakin Xboxilla nämä nyt pelin mukana tulleet kilkkeet piti käydä noukkimassa sieltä Ubin Storesta. Siellä oli välilehti "owned" tai vastaava ja sieltä ruksin puukot ja puntarit. Sitten vasta näkyi repussa. En nyt muista oliko asut ja ratsu myös siellä.
En muista enää tarkkaan tasoja, mutta ihan hyvin voi mennä niitä haastamaan tarkoitettua aiemmin hevosen selästä taistellen,Millä levelillä jengi kävi niistämässä ensimmäisen Phylaken eli Alexandrian The Outsiderin? Mikä oli taktiikka? Uskaltaako ton kanssa lähteä leikkimään lv17-18 korvilla?
Level scaling taisi olla. Originsissa saa asetuksista päälle tai pois, Odysseyssa ja Valhallassa ei, eli on koko ajan päällä.Miksi tätä level hommaa kutsutaan?Olen nyt pelannut Odysseystä ja sama oli Originissa.Eli vihut levelöityy minun mukaan enkä minä sopeuta pelaamista pelimaailman mukaan.Gothiceja tulee ikävä
Noniin, AC:O tuli vedettyä läpi (main story), suurin osa side questeista myös. Lisää tehtäviä olsi ilmeisesti DLC:n myötä Sinaissa ja Valley Of The Kingsissä mutta oletan että ne eivät mitenkään vaikuta ns. isoon tarinaan? En jaksa niitä tehdä.
Olihan tämä aivan jäätävän hyvä, paljon parempi kuin Valhalla. Sopivan pituinen ja etäisyydet oli hallittavissa, tarpeeksi tekemistä ja tykkäsin storylinestä paljon.
Odysseytä en taida jaksaa lähteä vääntämään vaikka tulisi GamePassiin, netistä luettuna huonompi kuin Origins noin konsensuksen mukaan.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.