Myyty Asrock Z270M Extreme4 emolevy *Vaasa*

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 375
Myyntiin seuraavat komponentit avaamattomissa paketeissaan. Kuitti mukaan.
Vaihdossa voi ehdoittaa heikkotehoisempia komponentteja ja kaikki ehdotukset ketjuun. Myös 144Hz näyttö kelpaa! (Vaihdokeissa komponentin sen hetkinen arvo mitä foorumeilla on myyty miinus uuden raudan arvo hinta.fi:n mukaan)

- Intel Core I7-7700K 4,2GHz (Kaby Lake) LGA 1151 Boxed Hp. 380e (batch no. L643G240) Myyty 375e sis postit @Luumi
- Gskill TridentZ CL14 3200 16GB (huippulaatua - käyttäjäraporttien mukaan kellottuu jopa 4000MHz samoilla latensseilla) G.Skill 16GB DDR4-3200 16GB DDR4 3200MHz Hp. 165e Myyty 165,90e sis postit @Yolavi
- Gskill TridentZ CL15 3200 16GB (sama kuin edellisessä) hp. 155e
- Asrock Z270M Extreme4 Z270 (microATX) (valitsin tämän pitkän pähkäilyjen jälkeen - nopein matx-emo ja myös kärkipäätä z270 emojen testeissä) | https://www.multitronic.fi/fi/produ...ci-ex16-1xpci-ex1-raid-1xtype-a-1xtype-c-usb3 Hp. 150e/tarjous


Luonnollisesti maksu tulee näkyä tilillä ennen postitusta.

Sijainti : Vaasa

Edit : Ei jälleenmyyjille.

Edit 22.2 : Emo ja prossu yhdessä -> sis postit

Edit 8.3 : Laskettu emon hintaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
54
Ootko tosissas noitten pyyntien kanssa?? :D
Tarjoan prosessorista 300€ sis.postiennakon :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 375
Onnea ja menestystä myyntiin.. Aika moni rehellinen myyjä ainakin :)
Kiitosta. Kyllä sitten ymmärrät, kun ensimmäisen komponentin myyt ja vielä postiennakolla, jolloin Jonne jättää sen noutamatta. 30 euroa, puff.

Edit: Täällä foorumilla on muuten käytössä palautejärjestelmä suoritetuista kaupoista.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
534
Kiitosta. Kyllä sitten ymmärrät, kun ensimmäisen komponentin myyt ja vielä postiennakolla, jolloin Jonne jättää sen noutamatta. 30 euroa, puff.
Samasta syystä laitoin itse myynneissäni ehdoksi postiennakolle sen että summa on huomattava ja 20% etumaksun jollain instant maksutavalla(Sama verkkopankki kuin myyjällä tai MobilePay). Näin ei mene aikaa turhiin postituksiin kun joku hupihuutelee ja tavaran saa se joka on ensin liikkellä ihan oikein ostoaikein.
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
54
Samasta syystä laitoin itse myynneissäni ehdoksi postiennakolle sen että summa on huomattava ja 20% etumaksun jollain instant maksutavalla(Sama verkkopankki kuin myyjällä tai MobilePay). Näin ei mene aikaa turhiin postituksiin kun joku hupihuutelee ja tavaran saa se joka on ensin liikkellä ihan oikein ostoaikein.
Näimpä. Jos ostan tavaraa yksityiseltä myyjältä, niin olen aina sopinut, että maksan molempiin suuntiin postimaksut. :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
534
Näimpä. Jos ostan tavaraa yksityiseltä myyjältä, niin olen aina sopinut, että maksan molempiin suuntiin postimaksut. :)
Sähän ruinasit normipostiennakkoa ilman mitään etumaksuja? Mä en puolustellut sinua vaan @Robin113lle heitin vinkin.

Molempiin suuntiin? Kuulostaa siltä kuin olisit jo ostaessasi aikeissa palautta kamat?

Ja esimerkiksi 1000€ tuotteen lähettäminen postiennakolla, vain jollain etukäteen maksetulla postimaksulla ~20€ kuulostaa kyllä tosi houkuttelevalta näin myyjän asemasta.

Jos haluat samat ehdot kuin alan yrityksiltä jimms tai verkkis niin maksa siitä extraa ja osta sieltä.

Ja miksi näillä postiennakkojannuilla on useimmiten tuore nikki ja Käyttäjän saama palaute kauppa-alueelta (0)?

Mutta tämä keskustelu jääköön nyt tähän minun viestiini ja poistukaamme tältä palstalta sen oikean tarkoituksen eli kaupankäynnin tieltä.

Anteeksi häiriö.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
54
Sähän ruinasit normipostiennakkoa ilman mitään etumaksuja? Mä en puolustellut sinua vaan @Robin113lle heitin vinkin.

Molempiin suuntiin? Kuulostaa siltä kuin olisit jo ostaessasi aikeissa palautta kamat?

Ja esimerkiksi 1000€ tuotteen lähettäminen postiennakolla, vain jollain etukäteen maksetulla postimaksulla ~20€ kuulostaa kyllä tosi houkuttelevalta näin myyjän asemasta.

Jos haluat samat ehdot kuin alan yrityksiltä jimms tai verkkis niin maksa siitä extraa ja osta sieltä.

Ja miksi näillä postiennakkojannuilla on useimmiten tuore nikki ja Käyttäjän saama palaute kauppa-alueelta (0)?

Mutta tämä keskustelu jääköön nyt tähän minun viestiini ja poistukaamme tältä palstalta sen oikean tarkoituksen eli kaupankäynnin tieltä.

Anteeksi häiriö.
Yv:llä on ollu tapana sopia noista asioista... Ja tosiaan sen vuoksi molempiin suuntii kulut, että myyjä sillä suostuu yleensä lähettämään sen postiennakon.
No eipä tämä foorumi ole kauaa pystyssä ollut ja en ole vielä ehtinyt täällä kauppaa tekemään.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
534
Yv:llä on ollu tapana sopia noista asioista... Ja tosiaan sen vuoksi molempiin suuntii kulut, että myyjä sillä suostuu yleensä lähettämään sen postiennakon.
No eipä tämä foorumi ole kauaa pystyssä ollut ja en ole vielä ehtinyt täällä kauppaa tekemään.

Juu, eikä ollut tarkoitus riitaa haastaa, ihan vain koitin saada sinut ymmärtämään asiaa myös myyjän kannalta. Yksityisen myyjän asema on hieman erilainen kuin verkkokauppojen, joten annettakoon joka myyjän sanella itse ehdot myynnilleen.
Ja nyt vain sitten hankkimaan sitä positiivista myyntipalautetta. :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 375
Yv:llä on ollu tapana sopia noista asioista... Ja tosiaan sen vuoksi molempiin suuntii kulut, että myyjä sillä suostuu yleensä lähettämään sen postiennakon.
No eipä tämä foorumi ole kauaa pystyssä ollut ja en ole vielä ehtinyt täällä kauppaa tekemään.
Turhaa tästä on tuottaa mitään syvällisempää sisällönanalyysia. Joksenkin vaan niin paradoksaalista, että esiinnyt täällä jonakin postiennakkojen lähettiläänä, vaikka tosiasiallisesti et itse ole myynyt yhtään mitään (ainakaan tuon kuluvan kuuden vuoden aikana Murossa).

Edit: 300e luultavasti saisin pitämällä nämä omassa aktiivikäytössä useita kuukausia, minkä varmasti teen, ellei löydy ostajaa. Kuitenkin ehdotin, että voisin ottaa vaihdossa heikompitehoista komponenttia. HP:ni on alhaisempi kuin minkään suomalaisen verkkokaupan hinta ja mikään kauppa ei ota käytettyä komponenttia vaihdossa.

Vaihdokkien osalta katson hyvityshinnan olevan se, mihin hintaan niitä on aktiivisesti eri foorumeilla myyty.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
243
Hinta.fi:n halvimmat:
405,90 €
177,60 €

Jos haluan maksaa tuotteista uusien osien hinnan, niin silloin myös ostan ne kaupasta :vihellys:

470€ posteineen... viimeinen tarjous :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 375
Saksan mailta saa 540e koko paketin. Myydään samaan hintaan ja vaihtoehtoisesti takuut Suomeen. Muutoin jää omaan käyttöön.
 

Hessu

Tukijäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 420
Kelpuutatko 6700kn vaihdossa? Vaihtoehtoisesti voisin harkita myös samaan pakettiin Z170-A:ta.

E: Vedän tarjouksen toistaiseksi pois. Emo vaihtuukin sittenkin heroon.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.01.2017
Viestejä
277
Maximus iv extreme, i7 2600k, 2x4gb 2133mh, 2kpl 7970 + acetal+nickel CSQ block. Otatko joku noista vaihdossa?
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
243
- Intel Core I7-7700K 4,2GHz (Kaby Lake) LGA 1151 Boxed
- Asrock Z270M Extreme4 Z270 (microATX)
- Gskill TridentZ CL14 3200 16gb?

Päivitetty tarjous 600€ posteineen :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 375
- Intel Core I7-7700K 4,2GHz (Kaby Lake) LGA 1151 Boxed
- Asrock Z270M Extreme4 Z270 (microATX)
- Gskill TridentZ CL14 3200 16gb?

Päivitetty tarjous 600€ posteineen :)
Lisäsin tuon 16 gigaa ilmoitukseen, mutta se oli kyllä otsikossa :) Huomenna kasaan komponentit kiinni jos ei löyry ostajaa. Saman hinnan näköjään saisi käytetyistä kuin uusista :btooth:

Lisäksi länttään kiinni tuon 1060 GTX:n
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 375
Ja ylöspäin. Menee vaihtoehdoitukset liian monimutkaisiksi, niin myydään jatkossa rahaa vastaan ainoastaan.

Myydään myös osissa.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
567
- Myyntikohteen uppaaminen (ylimmäiseksi nostaminen) on sallittua aikaisintaan 3 päivän eli 72 tunnin välein
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 375
- Myyntikohteen uppaaminen (ylimmäiseksi nostaminen) on sallittua aikaisintaan 3 päivän eli 72 tunnin välein
Ok, nyt tuli tämä voimaan - en ollut tietoinen. Edit: Hetkinen, ethän ole ylläpitäjä :btooth:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
243
650€ posteineen... tarjous on vielä voimassa. Vaihtoehtoisesti G.skillseistä 140€ posteineen :)
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
243
Ei tuo budjetti ole kiveen kirjoitettu, mutta alkaa nuo Ryzenit kiinnostamaan kohta liikaa ja kuten aikaisemmin sanoin, jos haluan maksaa uusien tuotteiden hinnan, niin ostan ne kaupasta silloin takuuasiatkin ovat helpommin hoidettavissa.
Tarjoan tuotteista sen verran, kuin koen niiden arvon (minulle) olevan. Itse olen aina tottunut kaupanteossa neuvottelemaan hinnasta, niin myyjänä kuin ostajanakin. Taitaa olla ikäkysymys, kun olen tällainen vanha jarru :vihellys:
Onnea myyntiin. En kiusaa sinua enää enempää :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 375
Ei tuo budjetti ole kiveen kirjoitettu, mutta alkaa nuo Ryzenit kiinnostamaan kohta liikaa ja kuten aikaisemmin sanoin, jos haluan maksaa uusien tuotteiden hinnan, niin ostan ne kaupasta silloin takuuasiatkin ovat helpommin hoidettavissa.
Tarjoan tuotteista sen verran, kuin koen niiden arvon (minulle) olevan. Itse olen aina tottunut kaupanteossa neuvottelemaan hinnasta, niin myyjänä kuin ostajanakin. Taitaa olla ikäkysymys, kun olen tällainen vanha jarru :vihellys:
Onnea myyntiin. En kiusaa sinua enää enempää :)
Prossu menikin hetki sitten.

Näitä +-2v käytettyjä kittejä myyty hintaan 150e.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 375
Up! Tarjouksia vermeistä? Löytyis myös CL15 kitti tuota TridentZ:aa (myös uusi)

Edit: Alennettu pakettihintaa
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 968
Viestejä
4 215 762
Jäsenet
70 984
Uusin jäsen
sisu1980

Hinta.fi

Ylös Bottom