Myyty ASrock 970 Pro3 + AMD Phenom II + Muistia (Helsinki)

FinMaky

Tekee sitä ATK:ta
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
702
Myytävä tuote: ASrock 970 Pro3 + AMD Phenom II tod.näk x4 965 BE + Muistikampa, Kingstoni, vahva veikkaus 4Gb
Hinta: 50€ / paras tarjous
Tuote ostettu (mistä ja milloin): verkkokauppa.com 2012 about
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa: Jäähtyy kuvassa olevalla Arctic Freezerillä. Pojan koneesta joulunaikaan toimivana irroitettu, mutta muisti pätkii että mikä prossu, mutta aika varma että toi. Muistikammassa ei lue kokoa, mutta koska windows pyöri tolla niin 4Gb paras arvaus.

Sijainti: Helsinki, Siltamäki tai Arkisin Espoo, Leppävaara
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: €, mobilepay


Kuva: Edit: kuva poistettu, eipähän vie turhaa tilaa bbs:ltä
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.09.2017
Viestejä
86
Hei! Voisitko irrottaa jäähyn ja tarkistaa prosesssorin, jos siitä ei ollut varmuutta? Ja oliko tuo siis ainoa muistikampa, joka koneessa oli, kun kone oli käytössä?
 

FinMaky

Tekee sitä ATK:ta
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
702
Hei! Voisitko irrottaa jäähyn ja tarkistaa prosesssorin, jos siitä ei ollut varmuutta? Ja oliko tuo siis ainoa muistikampa, joka koneessa oli, kun kone oli käytössä?
Voin nappasta irti ja tarkistaa, jos lupaat ostaa siinä tapauksessa että on juuri tuo prossu. Toinen vaihtoehto on 555 BE joka pyörii 4 ytimellä, mutta tämä epätodennäköisempi skenaario, koska päivittäessä olen aina myynyt huonoimman prossun pois. En vaan just löydä ilmoitusta että myin sen. Tosta 965 löytyy kuitti, joten ole 95% varma että se on tossa kiinni.

Muistikampa oli yksinään. Mä kaivan kuiteista vielä varmistuksen tähänkin.
 
Liittynyt
24.09.2017
Viestejä
86
Voin nappasta irti ja tarkistaa, jos lupaat ostaa siinä tapauksessa että on juuri tuo prossu. Toinen vaihtoehto on 555 BE joka pyörii 4 ytimellä, mutta tämä epätodennäköisempi skenaario, koska päivittäessä olen aina myynyt huonoimman prossun pois. En vaan just löydä ilmoitusta että myin sen. Tosta 965 löytyy kuitti, joten ole 95% varma että se on tossa kiinni.

Muistikampa oli yksinään. Mä kaivan kuiteista vielä varmistuksen tähänkin.
Kiitos tiedoista.
Pahoittelut, kaverini onkin jo täällä kotipuolessa käymässä, joten ajattelemani nouto ei onnistukaan. Voin kyllä tarjota 40e + postit (5,90e varmaan), jos kyseessä on mainitsemasi AMD Phenom II x4 965 BE ja postitus onnistuu, mutta nouto ei tosiaan onnistukaan. Pahoittelut tästä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 785
Viestejä
4 280 251
Jäsenet
71 533
Uusin jäsen
Premier1

Hinta.fi

Ylös Bottom